Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Probaj očistiti stazice pedale gasa. Negdje sam pročitao da zbog njr auto zna dignuti okretaje na 1200. Ali prije toga svakako otiđi na dijagnostiku vidjeti postoji li koja greška.

Link to comment
Share on other sites

fala, probat ćemo to sutra :)

 

a zašto kad upalim auto, nakon par sec on digne ler sa normalno broja okretaja na cca 1000-1100 i to samo trenutno, kao da sam pipnuo papučicu gasa, a nisam. Ista fora kod kočenja, izbacim iz brzine, pustim kuplung i kočim od cca 50-60km/h do 0kmh, on mi ruši okretaje ispod 800okr, sve dok ne stanem i onda trzne na 1000-1100 i opet se vrati na normalu   :D

 

sat me živcira jer ga ne mogu resetirati, tj mogu, ali ugasim auto i drugi dan upalim, on od neke točke prije resetiranja krene, probao sam i aku otpojiti na 2-3h i opet ništa.

 

ručica mjenjača trza sa dodavanjem i puštanjem gasa ( zamijenio donji nosač motora, selene i gumice balans štange, bilo dobro kratko vrijeme, sad opet trza )

 

 

Probaj očistiti stazice pedale gasa. Negdje sam pročitao da zbog njr auto zna dignuti okretaje na 1200. Ali prije toga svakako otiđi na dijagnostiku vidjeti postoji li koja greška.

 

Da, i ja sam to negdje pročitao da se manifestira na ovaj način, ja nisam imao to nego nešto drugo - lagano trzanje od po djelić sekunde u tijeku vožnje, iako vrlo rijetko. Kao da u milisekundi oduzmeš gas i odmah ga vratiš :/

Link to comment
Share on other sites

fala, probat ćemo to sutra :)

 

a zašto kad upalim auto, nakon par sec on digne ler sa normalno broja okretaja na cca 1000-1100 i to samo trenutno, kao da sam pipnuo papučicu gasa, a nisam. Ista fora kod kočenja, izbacim iz brzine, pustim kuplung i kočim od cca 50-60km/h do 0kmh, on mi ruši okretaje ispod 800okr, sve dok ne stanem i onda trzne na 1000-1100 i opet se vrati na normalu   :D

 

sat me živcira jer ga ne mogu resetirati, tj mogu, ali ugasim auto i drugi dan upalim, on od neke točke prije resetiranja krene, probao sam i aku otpojiti na 2-3h i opet ništa.

 

ručica mjenjača trza sa dodavanjem i puštanjem gasa ( zamijenio donji nosač motora, selene i gumice balans štange, bilo dobro kratko vrijeme, sad opet trza )

Za trzanje mjenjača pregledaj sajle, kopčanje na getribi, a možda su malo načeti graničnici pa šeće sve zajedno jer nije fiksirano. Inače ima i postupak za stavljanje mjenjača (ručice) u "fazu", na žalost ne radi mi više Dialogys, pa ne mogu do toga. Ovako iz glave se više ne sjećam kako ide. Evo slika, tu se vide ti graničnici i cijeli sklop sajli i ručice.

 

post-11736-0-18774500-1432317126_thumb.p

post-11736-0-13790400-1432317534_thumb.p

 

Što se tiče gasa i meni ponekad (na više mjesečnoj bazi) zna rušiti obrtaje prilikom kočenja ali samo pri jako malim brzinama. Npr. kočim na semaforu i kad sam već skoro stao uz stisnuto kvačilo i kočnicu zatrza i padnu obrtaji na nekih 500-600.

Ne kužim ovo s resetiranjem.

Link to comment
Share on other sites

Reset sata ne radi dobro. Točnije putnog računala, on si je zapamtio neku kilometražu i ostale podatke na putnom kompu kojima pri svakoj vožnji starta kad kresnem auto. Ali nikad ne zapamti prijedjene kilometre s gašenjem auta, znači svaki put kad palim auto, trip počne od 994km, svaki put kad palim auto

Link to comment
Share on other sites

Probaj ovo, bilo mi lijeno prevoditi :D , pa evo c/p.

 

"Hi. I think you need to do a dash rest. Press and hold the trip computer button on the end of the stalk. Switch your ignition on whilst still holding the button in. The dash should now go into test mode and you will see the rev counter and speedo going up and down the range. Release the button on the stalk and now press the mileage trip reset button on the dash. Then switch off your ignition, start the car and take it for a run. The functions you lost should now start to work again."

Link to comment
Share on other sites

Postoji postupak kojim se između kućišta i ručice mjenjača umetne komad debljine između 6,7 i 7,3 mm, nakom što se na kabelu ručice mjenjača (kači se na sami selektor na kućištu) skine žuti osigurač. Ručica mjenjača se fiksira u tom položaju, a osigurač se vrati na mjesto.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

E, to je to. Ručica je u neutralnom i skroz lijevo, ako se dobro sjećam? Fiksira se vezanjem za volan ili tako nešto?

Link to comment
Share on other sites

Probat ću, hvala

Edited by wildD
Link to comment
Share on other sites

E, to je to. Ručica je u neutralnom i skroz lijevo, ako se dobro sjećam? Fiksira se vezanjem za volan ili tako nešto?

Je, je, fiksira se za volan vezanjem špagom. :)

Link to comment
Share on other sites

ovo sa satom sam uspio riješiti :) ,ostalo bi dao nekom stručnijem, pa ako ima netko da ostalo može napraviti (pedalu gasa i ručicu) nek se javi 

Link to comment
Share on other sites

Na laguni mi curi ulje sa turbine, slijeva se niz katalizator prema dolje,jedan kaže da može biti brtva turbine da je otisla,. ostavio sam auto u servisu da mi sutra operu sve i vide točno odakle se slijeva, je li itko imao sličan problem, gdje može curiti na 1.9 dci 88 kw. Turbina je stavljena prije cca 50 t km nova kupljena.

Link to comment
Share on other sites

Meni je na L1ph2 1.9dci curilo na cijevi usisa na samom ulazu u turbinu. Promjenio tu brtvu i bilo je dobro neko vrijeme. Onda sam stavio inox lim preko cijevi ispuha i više nije smrdilo. Nije puno curilo, par kapi na 100km, ali dovoljno da smrdi.

Link to comment
Share on other sites

ja sam isto posumljao na crijevo na usisa na samom ulazu u turbinu,jer se tu najviše ulja vidi kako se cijedi prema dolje, kao da je crijevo na rubu malo napuknuto,ali se nevidi dobro sa gornje strane motora. U ovlaštenome provjerio sam to crijevo dođe 840 kn novo. Sutra cu znati više, mata pretpostavljam da brtvu samo u ovlaštenome ima uzeti?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije bila preko 100kn, ne sjecam se više, prošlo je 8g. Uzeo sam u ovlaštenome jer nisam nigdje drugdje ni pitao, cijena je bila ok pa nisam njuškao okolo.

Link to comment
Share on other sites

ja sam isto posumljao na crijevo na usisa na samom ulazu u turbinu,jer se tu najviše ulja vidi kako se cijedi prema dolje, kao da je crijevo na rubu malo napuknuto,ali se nevidi dobro sa gornje strane motora. U ovlaštenome provjerio sam to crijevo dođe 840 kn novo. Sutra cu znati više, mata pretpostavljam da brtvu samo u ovlaštenome ima uzeti?

Kod mene bilo isto curenja na usisu dok nisam uzeo stvar u svoje ruke. Šalu na stranu, stvar (puknuto crijevo usisa na samom završetku) rješena flekom za krpanje guma na biciklu. I to očito dobro, jer evo već skoro 50tkm ne pušta.

Link to comment
Share on other sites

izgleda otisao lezaj na turbini, turbina gurala ulje vanka i na napuknuto crijevo izlazilo vanka, inace bi se nakupilo u usisu i ode motor u iberturazu. Ovo mi se prvi put dogodilo na dizelu da nova turbina ode na 50 t km, a lagano se vozi i mjenja ulje svakih 10 t km.

Link to comment
Share on other sites

izgleda otisao lezaj na turbini, turbina gurala ulje vanka i na napuknuto crijevo izlazilo vanka, inace bi se nakupilo u usisu i ode motor u iberturazu. Ovo mi se prvi put dogodilo na dizelu da nova turbina ode na 50 t km, a lagano se vozi i mjenja ulje svakih 10 t km.

Bas ganc nova turbina, koji proizvodjac? Ili je nova jezgra pa balansirana na staro kuciste?

50tkm je opasno malo, u svakom slucaju... :/

Link to comment
Share on other sites

Turbina je kupljena preko neke firme u okolici varaždina, nesjećam se imena.Kupljena je nova (garrett) za 4800 kn. U čemu je uzrok teško je reći, u samoj turbini ili mehaničaru kojeg sam pitao je li čistio crijeva dovoda/odvoda ulja

u turbini i rekao je da nije.

 

Sada će mi u drugom servisu ovu skinuti i odnijeti cu je na reparaciju.

Edited by Tanatos
Link to comment
Share on other sites

Koje si ulje koristio i jesi ga pustao barem 30s da radi u leru prije gasenja?

Link to comment
Share on other sites

ma kakvih 30 sekundi ljudi moji, pa nije turbina od papira.

 

provjeri da ti ne nabija tlak u masini tj da je iberlauf protocan, ukoliko to nije slucaj, povrat ulja iz turbine nije omogucen te kao [psledicu imamo probijanje jednog od simeringa.

Link to comment
Share on other sites

Shell ultru 5w-40 nisam ga drzao u leru svaki put, ne prelazim 2500 okretaja normalne voznje. Jedino kad vozim autocestom kad stanem, ostavim da radi 2 min u leru.

Link to comment
Share on other sites

Sutra se skida turbo i salje na reparaciju,te se prije montaze ciste sva crijeva dovoda/povrata te iberlauf.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.