Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Stvarno bih mogao! [emoji6]

Ugodno s korisnim!

Edited by wankel
Link to comment
Share on other sites

Jel se da to promjeniti bez skidanja unutarnje obloge vrata?

I kad smo već kod vrata, jel su nekom vrata (suvozačka) teška za otvoriti prvih par centimetara? Kod mene kao da sjednu na nešto i onda ih treba jače gurnuti, ali ne čuje se neko struganje...

I meni se to javilo. Mislim da se zbog vrucine malo prosirila guma na vratima pa kad otvaram i zatvaram vrata zapinje tih prvih par cm za gumeni okvir u koji ulaze vrata.

P.S. Lose sam objasnio ali nadam se da se kuzi na sto mislim :D

Link to comment
Share on other sites

I meni također, pri samom vrhu vrata guma od suvozačkih stuže od stražnja

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ljudi!

Prvi puta sam ovdje iako sam do sada imao 3 Clia i 2 Megane...

Evo kupio sam Lagunu karavan prije manje od dva mjeseca i dva puta do sada ostao u kvaru pa bih molio pomoc i instrukcije.

Hvala

Pozdrav ljudi!

Prvi puta sam ovdje i molio bih pomoć.

Evo kupio sam Lagunu 3 prije nepuna dva mjeseca ( Grandtour 1,5 dci, 2012g., 67000km, drugi vlasnik ) i dva puta me ostavila u kvaru pokraj ceste, upalile su mi se sve lampice - engine failure, hazard, stop lampica i pocela je padati brzina pa bih molio ako je bilo slicnih iskustava i što mi je činiti

Kada su mi rekli da probam upaliti auto radio je kao da je kao traktor...

U servisu me uvjeravaju da je stvar u diznama...

Prvi puta su kao zamjenili jednu ( jer mi je auto bio stao nakon 50 km nakon što sam ga kupio ), a sada mi je opet sa istim simptomima stao ( nakon 2700km što je kod mene ) te su mi rekli da je opet dizna i da su ih sada sve zamjenili...

Inace prvi puta sam na bilo kojem forumu tako da sam i u tome novi pa isprika ako nesto krivo radim.

Hvala puno unaprijed         

Link to comment
Share on other sites

Netko ce Ti se sigurno javit...tko bi Ti mogao pomoci....

Link to comment
Share on other sites

Javlja mi da trebam novu bateriju u kartici.

Ima negdje uputstva kakva? Da slucajno ne potrgam nesto.

Link to comment
Share on other sites

Izvadit onaj pomocni kljuc, tako da se stisne onaj sivi pipac i izvadi se kljuc, zatim treba nategnut plastiku tako da se jednim prstom stisce sredina kartice a ostalima nategnut krajeve kartice kao da se pokuša savit, naravno ne pre jako. Kljucem od kartice onaj kruzic potegnut prema gore kao da se piva otvara, nista se nece strgat. Baterija je cr 2032, najbolje uzet duracell, cca 15kn i miran si dugo. (Nikako ic u ovlasteni - 60kn varta i traje 6 mjeseci)

Link to comment
Share on other sites

Vow, a cemu inace sluzi taj pomocni kljuc koji je skriven u kartici?

Link to comment
Share on other sites

Vow, a cemu inace sluzi taj pomocni kljuc koji je skriven u kartici?

Za otkljucavanje vozackih vrata
Link to comment
Share on other sites

za otključavanje vozačkih vrata dok auto ili ključ ostanu bez struje, na vozačkoj kvaki odozdola je bravica

Link to comment
Share on other sites

*ebo sve, nisam znao za to

uvijek sam se pitao kako cu otvorit auto ako elektronika zataji

sad mi jos recite da se tim kljucem moze i upalit auto :)

Link to comment
Share on other sites

I meni se to javilo. Mislim da se zbog vrucine malo prosirila guma na vratima pa kad otvaram i zatvaram vrata zapinje tih prvih par cm za gumeni okvir u koji ulaze vrata.

P.S. Lose sam objasnio ali nadam se da se kuzi na sto mislim :D

Pogledaj da li su ti vrata pala tj da li su u ravnini. Meni je to bio problem pa su zapinjala vrata prilikom otvaranja prvih par centimetri.

Mene sad mori jedna stvar. Kad ga motam tokom voznje ili na mjestu cuje se nesto slicno poput napinjanja gumenog dijela. Mozda letva mozda onaj gumeni dio sto dolazi na samu letvu ne znam...

Link to comment
Share on other sites

Danas sam popravio prednji branik koji sam sredio u bliskom susretu s TAMićem.

post-15263-14369786307781_thumb.jpg

Pa ako nekoga zanima cijena popravka (fala bogu pokriva kasko). To je cijena branika sa farbanjem i sa svim lajsnama i dodatcima koji idu uz njega (bez maglenki i parking senzora)

post-15263-14369773165463_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kao i uvijek do sada... Standard

 

Nevjerojatno.

 

Mene je 600 kn ispalo varenje i lakiranje prednjeg branika.

 

U ovlašteni ni po čašu vode.

Link to comment
Share on other sites

*ebo sve, nisam znao za to

uvijek sam se pitao kako cu otvorit auto ako elektronika zataji

sad mi jos recite da se tim kljucem moze i upalit auto :)

Jos si ti i dobar,mene susid zamolija da mu gurnem auto da upali,guramo ja i prijatelj kad u drugom momentu oba lezimo na zadnjoj šajbi ka u crtanima pitam ga ja sta radis,kaze on da ga je stavija u prvu i pustija kumplung,covik vozi 20 i vise god
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pregorila mi zaruljica u desnom faru.

Sta se preporucuje za kupit?

Jel komplicirano zamijenit?

Link to comment
Share on other sites

Nije jako komplicirano. Skine se gumeni poklopac sa stražnje strane fara, ima na sebi dio za koji se samo povuče. Da bi se lakše rukovalo gornji dio spremnika tekućine za pranje stakla se samo odvoji tako da se povuće prema gore, otvara se koristan dodatan prostor  za ruke.  Tada ima metalna opruga koja drži žarulju, ona se stisne i lagano u lijevo izmakne, te se izvadi žarulja. Pritom pokušati da ta oprugica, ostane u donjem ležištu, najbolje ju držat jednom rukom, a drugom zamjenit žarulje. Paziti na koju stranu si izvadio žarulju da se nemoraš mučiti sa stavljanjem nove.  Ono što je zeznuto je ako ta opruga ispadne iz donjeg ležišta, vratit ju natrag. za slučaj da se to dogodi najbolje ispod tog prostora postaviti kakav stari ručnik, ako opruga i padne da padne na ručnik, a ne negdje dolje oko motora ili unutar branika. Mnogi će preporučit osram nigtbreaker, ja osobno nisam vidio pre veliku razliku (naviknut na ksenon), ali one kraće traju, ako si zadovoljan količinom svjetla radije neke obične žarulje tipa bosch.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Nije jako komplicirano. Skine se gumeni poklopac sa stražnje strane fara, ima na sebi dio za koji se samo povuče. Da bi se lakše rukovalo gornji dio spremnika tekućine za pranje stakla se samo odvoji tako da se povuće prema gore, otvara se koristan dodatan prostor za ruke. Tada ima metalna opruga koja drži žarulju, ona se stisne i lagano u lijevo izmakne, te se izvadi žarulja. Pritom pokušati da ta oprugica, ostane u donjem ležištu, najbolje ju držat jednom rukom, a drugom zamjenit žarulje. Paziti na koju stranu si izvadio žarulju da se nemoraš mučiti sa stavljanjem nove. Ono što je zeznuto je ako ta opruga ispadne iz donjeg ležišta, vratit ju natrag. za slučaj da se to dogodi najbolje ispod tog prostora postaviti kakav stari ručnik, ako opruga i padne da padne na ručnik, a ne negdje dolje oko motora ili unutar branika. Mnogi će preporučit osram nigtbreaker, ja osobno nisam vidio pre veliku razliku (naviknut na ksenon), ali one kraće traju, ako si zadovoljan količinom svjetla radije neke obične žarulje tipa bosch.

Jako dobre upute (bolje nego u knjizici s uputstvima).

Ovo za rucnik ili nekaj slicno je dobra preporuka, meni je kod prvog mijenjanja ispala i zarulja i osigurac u prostor motora, a bio je mrak i kisa je padala. U zivotu nisam toliko psovao kao tad.

Jos da nadodam, kad se mijenja zarulja na lijevoj strani, skida se poklopac akumulatora i mali kutni dio okvira kucista akumulatora da se oslobodi manevarski prostor za ruke.

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice zarulja, probao sam (modele ne znam): phillips, osram, hella i bosch. Hella su mi najduze trajale, a osram su mi bile najsvjetlije.

Link to comment
Share on other sites

Nevjerojatno.

Mene je 600 kn ispalo varenje i lakiranje prednjeg branika.

U ovlašteni ni po čašu vode.

slazem se. Koliko tek osiguranja zarađuju kad ovakav niš popravak placaju i priznaju racun. Ovo nije posao od 500 kn.
Link to comment
Share on other sites

slazem se. Koliko tek osiguranja zarađuju kad ovakav niš popravak placaju i priznaju racun. Ovo nije posao od 500 kn.

Sad ako cemo pretjerivat mislim da se moglo popraviti za ne vise 100kn. [emoji6]

Na tom racunu je puno previse naplaceno, sto bilo tko normalan ne bi platio iz svog djepa.

Branik je trebao varenje, podnica branika je pukla kao i kromirana lajsna. Kromiranu lajsnu mislim da se nemre varit, i da moze sumnjam da se moze pofarbat u kromirano. Uz to pukle su i kopce branika. I na to sve farbanje.

Pa ako uspijete to popraviti za 500kn, javite mi kod koga da znam ako ce mi trebati za drugi put.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da ne mozes popraviti za 500 kn ali sigurno za 65% do 70% povoljnije se moze. Kako god, kasko je svoje odradio pa te boli kifla.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.