Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Evo da i ja se malo ukljucim .

Doduse nije neki veliki problem ali vidim da mi se desava sve vise kako pocinju vrucine.

Naime , laguna 3 facelift iz 2011 god. ima automatske brisace sprijeda i ukljucenu opciju aut.paljenja straznjeg brisaca pri voznji unatrag.

Primjetio sam kad su brisaci u auto rezimu , prednji brisac sam od sebe se pali iako nema ni kapi kise vani sunce upeklo +25°C, a zadnji se ponasa ok znaci ne pada kisa ne pali se , samo i on zna ponekad da poblesavi kad pada kisa i ubacim u rikverc on se pali i brise ali kad prebacim u naprijed on i dalje ostane "upaljen" i brise zadnje staklo iako ga nisam na ručici upalio. Tek kad ga na ručici upalim/ugasim onda prestane

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To od vrucine zablesi senzor nista strasno ljeti ih iskljucis sa auto a zimi prebacis na auto i riješen problem

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma pretpostavio sam i ja da je to ali evo ako jos nekon zablesavi nek ima gdje naci odgovor ??

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

"Nešto veća". Dobra šala. Troši ko benzinac :p
grad ne ide ispod 9, autocesta 150 ispod 8 prosjek - jedino je na otvorenoj cesti štedljiva 80-90 kad voziš u 5. (6-7L)

 

Frend 520 sa 180 i kusur konja vozi bar 2L manje u svim navedenim

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Nešto veća je i 2 l a i 12 l , zar ne? Samo je pitanje kako to 'nešto' shvatamo. Hteo sam i ja tog 520, ali tada je isto godište i slično stanje trebalo dati barem 2500 E više. Ako ne platiš na mostu plaćaš na ćupriji ...

Link to comment
Share on other sites

Jučer sam se vozio ZG-Ljubljana-ZG u Laguni 3 sa odličnom opremom, navigacija, koža, svašta. Dizel, ne znam koja mašina.

Ritam i brzina - mirno (110 do 150km/h), vozila je frendica.

Auto je masivan, dobro zvučno izoliran i vozi se na jako niskim okretajima po AC.

Ono što me dosta neugodno iznenadilo, jako malo mjesta na stražnjoj klupi (za auto te klase) te dosta tvrd i neudoban ovjes (za ono kaj sam ja očekivao od francuske lađe).

Imam gt 4control karavan pa mi je tesko komentirati ovjes ali iza ima hrpa mjesta. Zena je vozila dio puta a ja sam iza smirivao malu I bas smo komentirali koliko iza ima puno mjesta a ja sam 191 cm I 108 kg.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

"Nešto veća". Dobra šala. Troši ko benzinac :p

grad ne ide ispod 9, autocesta 150 ispod 8 prosjek - jedino je na otvorenoj cesti štedljiva 80-90 kad voziš u 5. (6-7L)

 

Frend 520 sa 180 i kusur konja vozi bar 2L manje u svim navedenim

Ja sam svoju spustio na 7,8 l u prosjeku na zadnjih cca 2500 km. Auto je vecinom bio na tempomatu ali stalno pun. To uopce nije lose. Pa meni vise trosi sluzbeni opel 1,3 dizel.

Od kada sam tankao po EU kao da auto radi vise km tj manje trosi...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo da se i ja ukljucim. Mislim da neznam lagunu kojoj se ne ukljuci tu i tamo brisac po vrucini kad je na auto. Ovo sta se tice mjesta zada mislim da je individualna stvar jer ako ja sa 202cm i 135kg sjednem za bilo koji auto nitko iza mene nema mjesta tako ni u laguni :) ja sam sa 1.5dci extra zadovoljan potrosnjom. Otvorene voznje fali malo da se pocne sama tankat a ne trosit ide ispod 4l :) kombinirane voznje (ukljucujuci AC) sa auto klima navuc povise 5.7 je jednostavno nemoguce. 1100km svaki rezervar traje a kolegi sa posla 800km sa istim motorom. ali kad pogledamo i to je individualno zar ne ;) tako da o potrosnji i mjestu za bilo koje auto nema bas smisla raspravljat

Edited by Dtopal
Link to comment
Share on other sites

Sto se tice potrosnje moje 1.5 dci u gradu mi je uvijek izmedju 6.5 i 7 l na 100km s ac i bez ac. S time nidam bas zadovoljan ali sta ces takva su nam goriva. Otvorena mi je oko 5-5.5 lit.

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

zanimljivo mi je citati brojke koje su meni nedostizne :D

Sto se tice potrosnje ne mogu komentirati ali sto se tice mjesta - tocno onako kako je Dtopal opisao. jedino je problem iza mene iako kada bih skolski namjestio sjedalo vjerujem kako bi bilo dovoljno mjesta za duge i udobne voznje. 

u privitku slika kako to zgleda kod meneIMG_2398.thumb.JPG.bbb924d2d80c4964e9042

Link to comment
Share on other sites

Ispod sica nema uopće mjesta za staviti stopalo, doslovno 2-3cm

Link to comment
Share on other sites

Ako ćemo biti skroz iskreni mjesta uopće nema za toliku lađu. Kada sjedalo pomaknem skroz do kraja iza mene može sjesti samo osoba koja je do max 170cm visine i to da definitivno dira koljenima po sjedalu. Ukoliko na mjesto vozača sjedne niži vozač koji će se pomaknuti skroz naprijed, onda možemo reći da iza ima mjesta ali to baš i nije prihvatljivo, barem za mene xD
Također, jako loše je napravljen prostor za noge kod suvozača. Nemaš ih kuda staviti, prostor je jako plitak i ne možeš kao kod nekih auta "ući" ispod kokpita.

Link to comment
Share on other sites

A jeste dali sa 1.5 primjere potrošnje. Moj Clio 1.5 ne ide preko 6.2 grad sa max ganjanja i stalno upaljenom klimom. Otvorene ceste troški kikiriki.

Laguna 2.0 druga priča...

Link to comment
Share on other sites

Naime , laguna 3 facelift iz 2011 god. ima automatske brisace sprijeda i ukljucenu opciju aut.paljenja straznjeg brisaca pri voznji unatrag.

pa ovo ima moj clio 2 iz 2005....

Link to comment
Share on other sites

Koliko ste ti i tvoj clio ispred vremena

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma ništa nije bilo slađe nego po mrazu i vetru da izađeš i očistiš zadnje staklo na R4. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Cas posla, mala sajba

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koliko ste ti i tvoj clio ispred vremena

ako sam dobro izracunao otprilike 3 godine

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Laguna 1.5dci 2011 sad mi se upali lampica od servisa kljuc. U nje je kompjuterski servisni interval podesen na 30tkm ili 24mjeseca uvoz iz Francuske. U ovo doba prosle godine joj je radjen servis i jeli moguce da iako je interval podesen na 24mjeseca da racunalo nakon 12mjeseci ipak upucuje na servis???

Tekucina i mazova ima sve na ok levelu pogledao i fizicki......c10342244eddc4c325cb5e6cd39d0eeb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moguce samo resetiraj i mislim da ti nije 24 nego 12 mjeseci ili 30000km

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

24mjeseca jer znam da sam gledao neki dan ostalo mi kao 17tkm ili 12mjeseci do servisa

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja mjenjam svakih 15000km ali taj servisni kad resetiram bude 30000 i kad dodje otprilike 21000km jos do servisa upali mi isto tako da ne pouzdam se u to

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kako ga restartas? Jel ono izbareses ovaj ekran service i dugi pritisak tipke gore ili dole???? Na putnom racunalu

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mjenja se svako 30tkm ili 24mjeseca. Kod nas preporucju prije izmjenu a sada... S tim da koliko znam laguna ima senzor kvalitete ulja di ce te uputit na raniju izmjenu ako ti je potreba. 

Nemojte zlouporabit :)

Ispis….pdf

Link to comment
Share on other sites

Servisni interval definitivno. Dado moj guru za Renault mi je potvrdio a i Izzy resetiran je racunar ( tipka dole duze se drzi) i ugasio se kljuc

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.