Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

59 minutes ago, Lowlife said:

 

Evo mali update. Upalio sam auto i otvorio oba ventilića (kapice) i na termostatu i na crijevu i pustio litar vanka i nalio litar novog antifriza. E sad, opet ima nekog grijanja u kabini al samo na Hi (recimo na 23° hladno puše), međutim i tako na maxu ide neko vrijeme ful teplo, pa mlako, pa hladno i tako u krug. Totalno mi je nejasno do čega je jer sam prije par dana odspojio crijeva prema malom hladnjaku i u potpunosti ga očistio i voda je tekla bez ikakvog otpora, a termostat novi. 

Link to comment
Share on other sites

Pokusaj rukom doc do malog kilera kad skines plastiku oko pedala. Ako sa rukom napipas da je poprilicno vruc odnosno da su obje aluminijske cijevi koje idu na njega vruce onda nije do njega.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dodo1512 said:

2012., 1.5 dci 81 kw, 220 000 km... 

 

Odzračio na termostatu?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, direstraits said:

Motor godište km?

 

5 minutes ago, direstraits said:

Odzračio na termostatu?

I na termostatu i na crijevu koje ide prema malom hladnjaku. U više navrata po litar antifriza bi bacio van samo da se uvjerin da nema zraka. 

E sad, po procjenama ljudi koje sam pitao da je pumpa vode pregrijavao bi, međutim temperatura je uredna skroz. 

E sad, ili je mali hladnjak (iako sam rastavio crijeva i dobroo ga očistio mlazom vode) ili nešto nije u redu s klapnama (iako sumnjam jer su ponekad crijeva hladna, a ponekad vrela) ili je dihtung glave pa zrak ulazi u sistem.. Ne mogu bit pametan... 

Link to comment
Share on other sites

Evo ovako ljudi. Bio kod ovlaštenog za Renault i u posudu za antifriz su stavili uređaj koji mjeri ispušne plinove i oni se nalaze u antifrizu. Po njima to znači da je otišla brtva glave i da slijedi ravnanje glave, zamjena brtve, ventili i sve šta ide uz to (i veliki servis). Bome ima san sriće 😂

Edited by dodo1512
Link to comment
Share on other sites

Nije neka sreca..
vjerojatno je u jednom trenutku bio pregrijan. Nisi napisao koliko je dugo auto kod tebe.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Lowlife said:

Nije neka sreca..
vjerojatno je u jednom trenutku bio pregrijan. Nisi napisao koliko je dugo auto kod tebe.

Auto je kupljen u obitelji. Već neko vrijeme je poznat problem da ne diže temperaturu do pola, al njemu se to nije dalo dirat, pa san ja odlučio nakon kupovine. Mislili smo da je riječ samo o termostatu i da će nakon zamijene temperatura ići do sredine kazaljke, a posljedično i grijanje raditi odlično. Međutim, evo ni nakon zamijene termostata grijanje nije radilo, zrak se stalno stvara, čak se podizala i razina vode pa smo zaključili da je problem ozbiljniji ili da ga barem mi ne znamo riješiti. Evo danas su u Renault servisu utvrdili da plinovi idu u posudu i da nabija kompresiju u vodu. Tako se stvara zrak, pa je i cirkulacija onemogućena. 

Striktno sam pazio na temperaturu i nikad je nije podigao preko sredine, a kod njega pogotovo jer je nije ni dizao do sredine. 

Edited by dodo1512
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dodo1512 said:

Evo ovako ljudi. Bio kod ovlaštenog za Renault i u posudu za antifriz su stavili uređaj koji mjeri ispušne plinove i oni se nalaze u antifrizu. Po njima to znači da je otišla brtva glave i da slijedi ravnanje glave, zamjena brtve, ventili i sve šta ide uz to (i veliki servis). Bome ima san sriće 😂

Ako su ustanovili i ako je to tako nema se izbora . To bi za njih trebao bit rutinski zahvat , a sigurno će i koštat  jer nakupi se tu materijala , obrada glave , eventualno sjedišta ventila , itd . 

Link to comment
Share on other sites

Pokusaj rukom doc do malog kilera kad skines plastiku oko pedala. Ako sa rukom napipas da je poprilicno vruc odnosno da su obje aluminijske cijevi koje idu na njega vruce onda nije do njega.
Ovo ne mora biti točno. Pogledaj što je napisao frenchkey, a i ja sam imao potpuno istu situaciju na Cliu 2. Na malom kileru se začepe skoro sve cijevi pa onda cijela cirkulacija ide kroz jednu ili dvije. Ulaz i izlaz budu vrući i skoro iste temperature, a grijanja nemaš skoro nikakvog. Odnosno puhne desetak sekundi toplo pa se ohladi.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

umjesto splita sunca i 20tak C za vikend, trebao si doc u ri na maglu i 5C po danu, pa bi najvj grijalo :D 

Link to comment
Share on other sites

Ekipa, pozdrav! Idući tjedan ostavljam Lagunicu na popravak. Ide dakle skidanje i obrada glave (ako nije nepopravljivo oštećena), novi dihtung, veliki servis, štelanje ventila, nove gumice i tako to. 

E sad, mene zanima, što vi mislite o stanju motora nakon toga? Biste li ju prodali na vašem mjestu? Koliko je motor u stanju trpiti napore nakon toga (čak ako se i dobro uradi)? Jel netko od vas možda imao slično iskustvo? 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, dodo1512 said:

Ekipa, pozdrav! Idući tjedan ostavljam Lagunicu na popravak. Ide dakle skidanje i obrada glave (ako nije nepopravljivo oštećena), novi dihtung, veliki servis, štelanje ventila, nove gumice i tako to. 

E sad, mene zanima, što vi mislite o stanju motora nakon toga? Biste li ju prodali na vašem mjestu? Koliko je motor u stanju trpiti napore nakon toga (čak ako se i dobro uradi)? Jel netko od vas možda imao slično iskustvo? 

Kad se glava uredi kako treba a vjerovatno oće ona će trajat koliko i motor . Stanje motora (ostalih djelova ) će se vidit kad se glava skine . Ako su cilindri u redu i nisu potrošeni (nemaju zuba) taj motor će potrajat dosta . Nema se tu baš puno filozofije onaj koji radi reći će ti što je u kakvu stanju i pretpostavljam predložit ako bi trebalo nešto još mjenjat jer konačno tvoj je novčanik. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

posto nemam sta raditi na kupejki, poceo sam razmisljati da bi mogao na iducem servisu uz filtere i ulje, promjeniti i ulje u mjenjacu

ima li koji jednostavan nacin za to uraditi? koje ulje ide? 75w80? nfx? neki drugi? koliko litara? cisto posto nisam nikad na nijednom, a kupejka zelim da bide tip top u svemu...

Link to comment
Share on other sites

75w/80, 2.4 litre ide tranu.

Promjena svakih par servisa (80-100 tkm recimo) mislim da ima smisla.

Zanemariv trošak.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

posto nemam sta raditi na kupejki, poceo sam razmisljati da bi mogao na iducem servisu uz filtere i ulje, promjeniti i ulje u mjenjacu
ima li koji jednostavan nacin za to uraditi? koje ulje ide? 75w80? nfx? neki drugi? koliko litara? cisto posto nisam nikad na nijednom, a kupejka zelim da bide tip top u svemu...
Ja sam to dvaput radio na svojoj Laguni 2 u vlastitoj reziji. Trosak 200-250kn. Dozlaboga jednostavno (bar na Laguni 2): ispusti staro ulje, i natoci novo do cepa koji je na boku, tako da je konstrukcijski onemoguceno na stavis previse ulja.

Auto je saltao i prije dobro, ali psihologija cini cuda pa bih rekao da je nakon toga islao kao vrucim nozem u maslac.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nfj, nfp ili nfx?

Sent from my SM-A725F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Za Lagunu 2, 2.0dCi, 110kw, 2007. god je po papirima islo ovo ulje:
ELF Tranself NFP 75W-80

Tako da sam na internetu nasao tocno to ulje i kupio.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dečki danas sjednem u auto i pokazuje mi pokazivač goriva da ima ¼ tanka, sto je nemoguće jer sam natankao pun i prešao nekih 150 km. 

Nije mi vrag dao mira i odem na pumpu i natočim nekih 10 litara i pištolj izbaci i kod ponovnog paljenja pokazuje pun tank kako bi i trebalo.

Što se desilo? Jel moguće da je povezano s karticom jer mi je jučer javljalo da je baterija u istoj slaba, a danas pak te poruke nema više

Link to comment
Share on other sites

@dizna ako je one-time da se ne bih zabrinjavao previse.

Ja sam imao problema sa dovodom giriva, pa sam silom prilika morao vaditi plovak iz rezervoara. Kod montaze, nisam ga dobro vratio nazad.

Tad sam naucio, da Renault ne uzima samo vrijednost od plovka zdravo za gotovo vec uzima u obzir i npr. prijednjenu kilometrazu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pitanje za vlasnike Laguna s 1.5 dci motorom.
Da li vam i koliko motor trosi ulje?
Meni se jučer prvi put od kad imam Lagunu javila poruka da dotočim ulje a zadnji servis sam imao u 07.2021.
Motor ima 196.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav društvo, imam i ja pitanja. 

Zašto mi se ponekad događa da mi prozori prilikom otvaranja/zatvaranja idu samo po par cm? Koliko god zadrža tipku prozor ide samo malo po malo. 

I drugo pitanje. Koja je funkcija one tipke na vanjskoj kvaci? Ne senzori di guraš prste nego baš tipka koju kad stisneš bude zvuk poput zaključavanja samo ne isti... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.