Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

On 04. 08. 2023. at 20:25, direstraits said:

Ček ovo je benzinac

je, benzinac, 2.0, 140 konja. Nisam bas neki ljubitelj dizela.

 

On 04. 08. 2023. at 20:50, DarioSafrane said:

P0171 je greška siromašne smjese. U pravilu MAF je glavni izvor podataka za smjesu dok je prva lambda kontrola i fino podešavanje, ali ima dovoljno moći da ti zezne potrošnju. Ako imaš mogućnost na dijagnostici gledati podatke uživo (graf 02 B1S1,fuel trim-ove,MAF g/s, injector pulse width, temperature rashladne tekućine i temperature usisa zraka bih ja za stavio za start, možeš i kut paljenja ako ima vvt), od tud kreni i prati. Ako ti je lambda sumnjiva, možeš špricnuti malo nekog spreja u usis i gledati na dijagnostici reagira li. Ako ti je MAF sumnjiv, ištekaj ga pa vidi je li išta bolje, to su neke brze i lake metode da te upute u nekom smjeru. Da su svjećice toliko loše vjerujem da bi imao i druge simptome.

Napomena: Dobronamjeran savjet - možda i znaš ali nije na odmet napomenuti, ako mijenjaš lambdu ili MAF ili bilo što od bitne upravljačke senzorike, probaj kupiti ORIGINAL. Sa zamjenskim se vrlo lako možeš zakopati još dublje, misleći da imaš nešto ispravno, a zapravo nemaš.

Hvala imenjace, znam sve mi je jasno, no eto, auto mi je potreban svakodnevno i ne mogu ga ostaviti kod ovlastenog i da tamo cuci dva, tri dana i da se stvaraju nuklerane fizike i bubaju cijene koje nisu opravdane apsolutno nicim. Gledao jesam prije godinu dana, da uzmem original lambdu, no zavrsilo kako je zavrsilo. Sto se MAF-a tice, zvao sam ovlasteni servis, nemaju ga na stanju i rekli su mi javiti se. Nisu se javili. Vise ih necu niti zvati. Isto tako, zvao Tokic (covjek me pitao da li je auto radjen po narudzbi 🤣 jer nemaju vecinu tih dijelova sto sam trazio, pa tako niti MAF). Zvao Intercars - nemaju. Na kraju nasao u Gorici, tako da danas idem u neko doba i danas ce mi to rijesiti.

 

On 04. 08. 2023. at 21:11, DarioSafrane said:

Još jedan edit: Nemoj se previše zalijetati sa vodenom pumpom, alternatorom, katalizatorom itd. Znam da je teško kad auto nije kako treba ali pokušaj ostati hladne glave i odvezi to nekome tko zna napraviti dijagnostiku a ne samo očitati greške i bacati dijelove na pogađanje. Često je najskuplji majstor najjeftiniji.

A što se tiče servisera koji je sa broda defektirao MAF na temelju greške P0171, nemam riječi, a kupiti senzor na temelju takve defektaže je, prema mom skromnom mišljenju, bačen novac. 


Ajmo reci da i je i nije vezano iskljucivo za ovaj kvar. Vise prevencije radi posto je star 15 godina. To je zakljucio temeljem svega sto sam mu opisao ove simptome koje ima. jer kada je lambda krepucnula prije godinu, godinu i pol tada nije smrdilo po bengi vec po pokvarenim jajima (zato mi i je poveznica malo i na katalizator nakon 15 godina i na prijedjenih 270 000 km kombinirano plin / benzin od prethodnog vlasnika - ja ga vozim iskljucivo na benzin, samo na tehnickom upalim plin).

Svakako hvala na vrlo korisnim savjetima, budem iskoristio sto mogu. Neka izdrzi jos 2 godine pa cu uzeti nesto novo preko firme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Blashyrkh said:

je, benzinac, 2.0, 140 konja. Nisam bas neki ljubitelj dizela.

 

Hvala imenjace, znam sve mi je jasno, no eto, auto mi je potreban svakodnevno i ne mogu ga ostaviti kod ovlastenog i da tamo cuci dva, tri dana i da se stvaraju nuklerane fizike i bubaju cijene koje nisu opravdane apsolutno nicim. Gledao jesam prije godinu dana, da uzmem original lambdu, no zavrsilo kako je zavrsilo. Sto se MAF-a tice, zvao sam ovlasteni servis, nemaju ga na stanju i rekli su mi javiti se. Nisu se javili. Vise ih necu niti zvati. Isto tako, zvao Tokic (covjek me pitao da li je auto radjen po narudzbi 🤣 jer nemaju vecinu tih dijelova sto sam trazio, pa tako niti MAF). Zvao Intercars - nemaju. Na kraju nasao u Gorici, tako da danas idem u neko doba i danas ce mi to rijesiti.

 


Ajmo reci da i je i nije vezano iskljucivo za ovaj kvar. Vise prevencije radi posto je star 15 godina. To je zakljucio temeljem svega sto sam mu opisao ove simptome koje ima. jer kada je lambda krepucnula prije godinu, godinu i pol tada nije smrdilo po bengi vec po pokvarenim jajima (zato mi i je poveznica malo i na katalizator nakon 15 godina i na prijedjenih 270 000 km kombinirano plin / benzin od prethodnog vlasnika - ja ga vozim iskljucivo na benzin, samo na tehnickom upalim plin).

Svakako hvala na vrlo korisnim savjetima, budem iskoristio sto mogu. Neka izdrzi jos 2 godine pa cu uzeti nesto novo preko firme.

Preporučio bih odlazak kod dobrog autoelektričara puno prije nego u ovlašteni servis. Čovjek koji radi za sebe radi i za svoju reputaciju i po meni će puno bolje napraviti posao nego ovlašteni servis, a dobrom električaru ne bi smio biti nikakav problem defektirati tvoj kvar. 

Potpuno razumijem da ti auto treba svaki dan, znam kako je to, ali uzmi u obzir razliku u normalnoj i sadašnjoj potrošnji x broj kilometara koje si prešao i kojih ćeš preći sa ovom potrošnjom,plus moguće posljedične štete po katalizator itd, možda se isplati koji dan uzeti rent-a-car pa dati da ti se to riješi. Govorim to jer svaki put kad bih odgađao popravak na svom autu jer je i meni trebao svaki dan, napravio bih si puno više posla kasnije.

Lijepa kilometraža, koliko km sad ima? Za dijelove nažalost ništa novo, "rijedak motor" kažu...

Sretno sa popravkom i javi što je bilo!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 07. 08. 2023. at 16:41, DarioSafrane said:

Preporučio bih odlazak kod dobrog autoelektričara puno prije nego u ovlašteni servis. Čovjek koji radi za sebe radi i za svoju reputaciju i po meni će puno bolje napraviti posao nego ovlašteni servis, a dobrom električaru ne bi smio biti nikakav problem defektirati tvoj kvar. 

Potpuno razumijem da ti auto treba svaki dan, znam kako je to, ali uzmi u obzir razliku u normalnoj i sadašnjoj potrošnji x broj kilometara koje si prešao i kojih ćeš preći sa ovom potrošnjom,plus moguće posljedične štete po katalizator itd, možda se isplati koji dan uzeti rent-a-car pa dati da ti se to riješi. Govorim to jer svaki put kad bih odgađao popravak na svom autu jer je i meni trebao svaki dan, napravio bih si puno više posla kasnije.

Lijepa kilometraža, koliko km sad ima? Za dijelove nažalost ništa novo, "rijedak motor" kažu...

Sretno sa popravkom i javi što je bilo!

sad ima 270 000. Kupio sam ga tamo 2014. sa 126 000 koliko se sjecam.

danas je stigao konacno  maf i zamijenjen je, naravno gorivo se vratilo u normalu, check anti pollution system se ne pali niti service lampica. Nema niti mirisa benzina.

No nakon par kilometara (cca 10) - osjetim znatno slabije ubrzavanje u trecoj.  Pogledam ulje - 3 crtice. Prije tjedan dana je imao svih 6. Vratim se do servisa, piknem ponovo par puta gas i plavi dim... Uglavnom prema svemu ide generalka. Ostavio sam ga u servisu da mi ne zariba motor jos. POsto su na godisnjem kljucni ljudi cekam iducih mjesec dana.

  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Cek cek kolega @Blashyrkh  koji je to motor... F4R ili..?? 

Ako je F4R onda gumice ventila sredis glavu i prstenove promini i goni dalje... Nemoj da te zene.... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, macak said:

Cek cek kolega @Blashyrkh  koji je to motor... F4R ili..?? 

Ako je F4R onda gumice ventila sredis glavu i prstenove promini i goni dalje... Nemoj da te zene.... 

m4r je. A gle pripremio jesam 2 soma eura pa cemo vidjeti kada rastave, mozda nije nesto kriticno. Svakako ostavljam update.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, trapavi said:

Ne veseli se previše , plavi dim je jako slab znak.

ne znam niti kako bih se mogao veseliti. No ne mora nuzno znaciti da je kriticno. A ako nista drugo, cak da i je motor kompletno za baciti, mozd akonacno i pokrenem ono sto sam zamislio danas / sutra kada krepa motor. Vidjeti cu jos. Pomalo.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Blashyrkh said:

ne znam niti kako bih se mogao veseliti. No ne mora nuzno znaciti da je kriticno. A ako nista drugo, cak da i je motor kompletno za baciti, mozd akonacno i pokrenem ono sto sam zamislio danas / sutra kada krepa motor. Vidjeti cu jos. Pomalo.

F4r-T.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav društvance. 

Zadnjih dana, javiše mi se ove dvi greške vezane za kočioni sistem. Guglajući po netu, nailazin na par stvari - potrošene pločice, niska razina kočione tečnosti, posuda od tečnosti nagnuta. 

Pločice i diskovi su naprid novi, a nazad nove pločice. Par miseci od promjene i sve je bilo u redu, greška se pojavila tek sad. Tečnost na maksimumu, a posuda ravna. Kočnice rade savršeno kao i elektronska ručna. 

Zna li netko u čemu bi moga bit problem? 

 

20230911_122517.jpg

20230911_122516.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 10. 08. 2023. at 15:07, macak said:

F4r-T.. 

Mali update: nakon stajanja od mjesec dana u jednom od servisa u Velikoj Gorici, auto sam preuzeo i odbacio do svog servisera (istog onog koji se sa broda dao dijagnozu za MAF senzor). 

Rastavio je motor, i gumice ventila su osle ca (veli moguce od plina koji se koristio kao alternativno gorivo). Isto tako je narucio nove hidropodizace ventila (malo sam ostao iznenadjen jer sam uvjeren kako M4R nema hidropodizace, no rekao je kako ce mi ih slikati - sve skupa cudno jer prethodni vlasnik je tvrdio jos 2014. kada sam ga uzeo, da taj motor nema hidropodizace no dobro...).  Sve skupa kad sumiram - taj motor mi samo konfuziju stvara. Iako, ne kvari se. Ovo je prvi ajmo rec "veci" kvar nakon 270.000 km i 15 godina starosti. 

Kroz tjedan / dva bi trebao biti gotov, a do tada vw grupacija kao zamjenski

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ima li netko iskustva sa sa zamjenom instrument table na laguni 3 ?

Počele su mi ledice blinkavat po noći pa me iritira. Mogu dobit za nikakve pare drugu ispravnu (rabljenu) samo je druga kilometraža. Da li su podatci na ploči ili ih "vuče od nekud" pa ih samo prikazuje?

I trebam li još šta znat prije nego se odlučim na zamjenu? 🙃

 

Edited by Dtopal
Link to comment
Share on other sites

Čak bi rekao da je problem u hladnom lemu na tabli i da bi samo prelemljavanje ledica riješilo problem

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dečki, kako komentirate ovu situaciju. Ima misec dana dobijen poruku Battery charging fault i vidin da dimi ispod haube. Otvorin, vidin da dimi iz alternatora. Ne buden lin i sam skinen alternator (iako je sve usko) i odnesem na reparaciju lokalnom meštru. Čovik je već u godinama i izgleda mi ko meštar za starije stvari. No dobro. Reče mi da kupin diodni most i relger i čovik to uredno odradi i vrati mi ga. Nakon toga, uz malo zajebancije, vratin alternator nazad, vratin remen i palin auto. 

Već misec dana auto uredno pali i vozi. 

Alii, ima jedan ali. Od tog negdi perioda, auto na leru, ponekad ne uvijek, radi malo nemirnije. Kazaljka od obrtaja mu blago oscilira i čak se malčice osjeti i na radu motora.

E sad, jedan put u tih misec dana mi se na doslovno manje od kilometar javila poruka 'check injection system', i nikada više, a jedan put, isto na sekund, Battery charging fault. Isto nikako više. 

Šta mislite, jesu li sjebane dizne pa 'treperi' na leru ili alternator nije dobro repariran?

Link to comment
Share on other sites

Prije da je bacio grešku kad je akumulator bio priprazan.

Poništi greške pa ćeš vidjeti.

Renault je jako osjetljiv na prazniji aku.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 05. 10. 2023. at 15:21, Blashyrkh said:

Mali update: nakon stajanja od mjesec dana u jednom od servisa u Velikoj Gorici, auto sam preuzeo i odbacio do svog servisera (istog onog koji se sa broda dao dijagnozu za MAF senzor). 

Rastavio je motor, i gumice ventila su osle ca (veli moguce od plina koji se koristio kao alternativno gorivo). Isto tako je narucio nove hidropodizace ventila (malo sam ostao iznenadjen jer sam uvjeren kako M4R nema hidropodizace, no rekao je kako ce mi ih slikati - sve skupa cudno jer prethodni vlasnik je tvrdio jos 2014. kada sam ga uzeo, da taj motor nema hidropodizace no dobro...).  Sve skupa kad sumiram - taj motor mi samo konfuziju stvara. Iako, ne kvari se. Ovo je prvi ajmo rec "veci" kvar nakon 270.000 km i 15 godina starosti. 

Kroz tjedan / dva bi trebao biti gotov, a do tada vw grupacija kao zamjenski

 

i tako quotam sam sebe 7 mjeseci kasnije. Auto je i dalje kod servisera. Sve što se moglo mijenjati je zamijenjeno od motornog ulja do lanca. Kompersija je 12.5 bara. Motor radi jedno 45 minuta i ugasim ga. Nakon 10 minuta ponovo ga upalim i baca check anti pollution system, check engine i P0304 i radi na tri cilindra barem je takav osjecaj kao da ce se ugasiti. Nove svjecice, nove bobine, rotirani injektori (3 na 4 i obrnuto - ispravno). Plin uklonjen, grana zablindirana. Sada mijenja stopice na zicama pa ako ni to nije onda ne znam vise, a ni majstor. Jedino do Kajfesa da odem posto su ipak strucnjaci sto se struje tice. Ako je netko imao slican kvar slobodno pisite. Hvala :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.