Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Tačno, kartica se uopšte na stavlja u slot već je u džepu ili tašni (ako žena vozi). Verglao je možda sekundu ... sekundu po max. I posle par sekundi odmah sledeće verglanje i sasvim uobičajeno upalio. Naglašavam da je u oba slučaja verglao sasvim normalnom brzinom (čime ja isključujem akumulator kao mogući problem).

Kada sam ženu peti put preslišavao (kao policajac) šta je bilo onda kaže doslovce "moguće da sam prvi put taster pritisnula lagano". Lično, mislim da to ne može da bude jer taster radi "0" ili "1"  tj. "Uključeno" ili "Isključeno" ... nema ništa između.

Link to comment
Share on other sites

Od kako je auto kod mene nije menjan (04/2016 i prešao sam cca. 10000 km). Prethodni vlasnik ga menjao (navodno, to nikada ne možeš da budeš siguran) u jesen 2015.

Link to comment
Share on other sites

Obicno zna poslije promjene filtera koji nije adekvatne dužine vući zrak pa vergla. To kod tebe nije odim da možda nije napuklo koje crijevo pa vuce zrak. Pogledaj kod filtera na prozirnoj cjevcici da li ima mjehurica.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm ... može da bude, pogledaću sada pa javljam lkakva je situacija. 

Interesantno je što je posle toga sasvim uobičajano palio. Nego, da li je možda dijagnostika negde memorisala problem, na instrument tabli nema nikakvog upozorenja?

Link to comment
Share on other sites

Maločas sam gledao - u mirovanju, pre paljenja u providnom crevu su bile dva osrednja mehura, motor je upalio sasvim uobičajeno i onda sam gledao - bilo je dosta vrlo sitnih, malih mehurića. 

Ako se dobro sećam, kada sam nabavio ovaj auto par puta i ranije sam gledao i uvek je bilo identično - znači imalo je mehura i u mirovanju i kada se pokrene motor.

Link to comment
Share on other sites

Mehurove ces da vidis, kako god. Ja se za sada time ne bih mucio, ostavio bih to tako i pripisao sarmu Renaulta. Moguce da je izbacio ranije anlaser i to je to.

P.S. Da li je supruga sigurna da joj nije pobegla noga sa kocnice dok je palila auto, posto je automatik u pitanju, a to se upravo tada desi, verglanje prestaje?

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

....

P.S. Da li je supruga sigurna da joj nije pobegla noga sa kocnice dok je palila auto, posto je automatik u pitanju, a to se upravo tada desi, verglanje prestaje?

interesantno ... I ja sam je to isto pitao odmah kada se to dogodilo. Naravno, ona smatra da nije a ja sam i tada i sada ubedjen da je to jedini razlog. Posle toga je bilo jos najmanje 15 paljenja i nije bilo problema. Praticemo pa cemo videti ...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se to dizne cuju, znam tacno na koji zvuk mislis. probaj mozda neki aditivcic da mu ulijes.

Kakav aditiv? Preporuka... nisam upućen u to, ovo mi je prvi dizel  u životu!

 

Link to comment
Share on other sites

^^^

nesto od Wynns-a, na primer.

jel ima termin ''auto hipohondar'' ili slično? :bigl:

pa ima nesto na tu temu. Cak je bila i snimljena jedno jako lepa serija, sa sjajnim glumcima. Snimana je po dozivljajima (scenario) iz jedne beogradske majstorske radionice na Bulbuderu (deo Beograda poznat i pod nazivom Zvezdara), i ako je nisi gledao, zaista je preporucujem. Mozes je naci i na internetu, tacnije Yt. Glumacka postava je bila sjajna, Zoran Radmilovic, Bata Zivojinovic, Stevo Zigon, Milena Dravic. Oliver Dragojevic je pevao uvodnu pesmu, recimo. Stevo Zigon je recimo lik u kome se povremeno (ali samo povremeno) prepoznam, mada je pocelo da me popusta u poslednje vreme.

Majstorska radionica

Link to comment
Share on other sites

Bok,

Vozim prije 2 tjedna, normalna otvorena vožnja i izbaci mi grešku "unbuckling rear belt". Straga ne sjedi nitko i ne vozim ništa i nakon 15-20 sec je prestalo svirat. Od tada mi se nije pojavljivalo. Da li je netko imao sličnu/istu stvar?

Link to comment
Share on other sites

Probaj zakopčati i odkopcati zadnje pojaseve mozda malo uslo prasine pa zablesio

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bok,

Vozim prije 2 tjedna, normalna otvorena vožnja i izbaci mi grešku "unbuckling rear belt". Straga ne sjedi nitko i ne vozim ništa i nakon 15-20 sec je prestalo svirat. Od tada mi se nije pojavljivalo. Da li je netko imao sličnu/istu stvar?

To se i meni znalo dogadjati.

Sjedni se iza i na svaki pojas se par puta zakopcaj/otkopcaj. Meni je pomoglo.

Sent from my E6653 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo da se i ja oglasim i kažem što sam primijetio. Osim standardnih cvrčaka u kabini gdje sam određene čak uspio utišati sa silikonskim sprejem, nabrajam sljedeće:

- Check airbag -> Na zaslonu stoji navedena poruka i ispod svijetli oznaka francuskog ključa. Budući da je Laguna kupljena prije cca mjesec dana, problem se pojavio kod prijašnjeg vlasnika. Detaljnom dijagnostikom prije kupnje utvrđeno je da se poruka javlja zbog stražnjeg lijevog pojasa. Prije nego što je kupljen, prijašnji vlasnik je kompletno zamijenio stražnji pojas. Poruka se više nije pojavljivala do unazad cca 2 tjedna. Najčešće ujutro prilikom paljenja kad je hladnije, ali se poruka makne nakon jedno 3,4 minute te se kasnije više ne pali. Začuđujuće, kako je dosta hladnije, zadnjih tjedan dana se uopće ne pali upozorenje. Što bi još trebao provjeriti?


- Wireless ključ kartica, otvaranje vrata -> kada se približim s karticom i krenem otvarat vrata odnosno povlačiti bravu, auto bi se trebao otključati automatski bez pritiskanja tipke za otključavanje na kartici. Navedeno se događa dosta teško kad pokušavam otvoriti vozačeva. Jednostavno moram par puta povući bravu da bi se auto otključao. Problem je izgleda samo kod vozačevih vrata jer kada se približim i otvorim prvo suvozačeva vrata ili recimo gepek, auto se odmah otključa. Što bi tu mogao biti problem? Čitam da se ljudima generalno neće otključati vozačeva vrata kada se stisne dugme za otključavanje na kartici ali meni to uredno funkcionira.


- Volan se u vožnji "zaključava" -> Odmah da napomenem kako sam ustavio da je uzrok vjerojatno to što nisam gurnio ključ karticu u slot nego ga palio bežično (vjerojatno izgubi kontakt ili nema dovoljno kontakta, nemam pojma). Otkako stavljam karticu nemam takvih problema. Kada se volan vrti u lijevu stranu čuje se škljoc na području volana (unutar kabine) na dva vrlo kratka okretaja (recimo za 1/3) kao kad je upaljen žmigavac pa kad se volan okrene i "prekine" žmigavac, te na trećem okretaju zakoči i ne može više u tu stranu ako se jače ne povuće. Problem mi se pojavio taj put i drugi put kada sam ga vozio na optiku kod vulkanizera. Na optici je ključ kartica ostala u autu na sjedalu a mehaničar je izvana rukom lagano okretao prednji desni kotač u lijevu stranu da vidi da li je sve uredu s trapom. Ista mu se stvar dogodila kao i meni u vožnji. Rekao je da može biti do ključa bravice i kontakta pa sam mu rekao da je ključ kartica ostala na sjedalu.

 

- Volan je par puta znao škripiti -> Lagani pokret u lijevo (doslovno polako i za 2,3 centimetra) i znao bi zaškripiti opet iz područja volana tj. unutar kabine. Kada se naglo okreće onda nema škripanja. Moguće da je zavojnica odnosno onaj flex kabel unutar volana. Ovo mi se više ne događa ali vrlo je čudno zvučalo, kao kad recimo lagano nabubri plastika pa se jedan komad o drugi dodiruje i proizvodi škripavi zvuk.

Ako još nešto primijetim obavijestim vas.

 

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Dali ti volan ima isto okretaja u lijevu i desnu stranu mjereno kada je su kotači ravno? Da nije ranije skidan volan pa vraćen krivo i onda to na sponama poravnato, što se nebi smjelo raditi

Link to comment
Share on other sites

Koliko dođe novi hladnjak ulja motora? Danas mi je rikno (vjerovatno se zaledio) i iscurilo sve iz motora, sreca pa sam odmah primjetio.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije jeftin, oko 1.300 kn. Nadji negdje polovan, pase sa skoro svih 1.5 dCi motora.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Onda definitivno ide polovan. Koji bed, zbog lijenosti nisam kontroliro antifriz pa sad pushing.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 


- Volan se u vožnji "zaključava" -> Odmah da napomenem kako sam ustavio da je uzrok vjerojatno to što nisam gurnio ključ karticu u slot nego ga palio bežično (vjerojatno izgubi kontakt ili nema dovoljno kontakta, nemam pojma). Otkako stavljam karticu nemam takvih problema. Kada se volan vrti u lijevu stranu čuje se škljoc na području volana (unutar kabine) na dva vrlo kratka okretaja (recimo za 1/3) kao kad je upaljen žmigavac pa kad se volan okrene i "prekine" žmigavac, te na trećem okretaju zakoči i ne može više u tu stranu ako se jače ne povuće. Problem mi se pojavio taj put i drugi put kada sam ga vozio na optiku kod vulkanizera. Na optici je ključ kartica ostala u autu na sjedalu a mehaničar je izvana rukom lagano okretao prednji desni kotač u lijevu stranu da vidi da li je sve uredu s trapom. Ista mu se stvar dogodila kao i meni u vožnji. Rekao je da može biti do ključa bravice i kontakta pa sam mu rekao da je ključ kartica ostala na sjedalu.

 

- Volan je par puta znao škripiti -> Lagani pokret u lijevo (doslovno polako i za 2,3 centimetra) i znao bi zaškripiti opet iz područja volana tj. unutar kabine. Kada se naglo okreće onda nema škripanja. Moguće da je zavojnica odnosno onaj flex kabel unutar volana. Ovo mi se više ne događa ali vrlo je čudno zvučalo, kao kad recimo lagano nabubri plastika pa se jedan komad o drugi dodiruje i proizvodi škripavi zvuk.

Ako još nešto primijetim obavijestim vas.

 

Hvala!

Ovo ti je verovatno u pitanju spulna volana, odnosno airbaga.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bok,

Vozim prije 2 tjedna, normalna otvorena vožnja i izbaci mi grešku "unbuckling rear belt". Straga ne sjedi nitko i ne vozim ništa i nakon 15-20 sec je prestalo svirat. Od tada mi se nije pojavljivalo. Da li je netko imao sličnu/istu stvar?

ovo se i meni dogadjalo jer se straga vozila osoba koja se morala vezati. od tada nitko ne sjedi iza a on uredno cvili (ne stalno). 
privremeno sam zakopcao pojas i sad ne cvili. Isto tako mi se i prije 6 mj to dogodilo i bilo je aktivno sve dok nisam resetirao greske. 

Dakle, ako ne rijesis sa zakopcavanjem straznjih pojasa onda ces morati resetirati greske. 

Mene je to prvi put scimalo na najjace. i jos k tome sve se crveni rekoh koja p.m.? :)

Link to comment
Share on other sites

Jutro,imao bih jedno pitanje,na crijevu za dovod goriva od filtera do motora(providno) vidim mjehuriće zraka i to popriličnu količinu,zamijenjen novi filter goriva bilo ok prvi dan bez mjehurića nakon dva dana opet isto,a pitanje je da li mi zrak može praviti problem pri jutarnjem prvom paljenju po hladnoćI(duže vergla).

 

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Vrati se tamo gdje su ti zamijenili filter i zamoli ih da odzrače po propisu. Gdje si radio zamjenu u SA? Koji proizvođač filtera? 

Link to comment
Share on other sites

Jutro,imao bih jedno pitanje,na crijevu za dovod goriva od filtera do motora(providno) vidim mjehuriće zraka i to popriličnu količinu,zamijenjen novi filter goriva bilo ok prvi dan bez mjehurića nakon dva dana opet isto,a pitanje je da li mi zrak može praviti problem pri jutarnjem prvom paljenju po hladnoćI(duže vergla).

 

Hvala.

Baci oko na moju temu - pocelo je isto tako. Moguce je samo da nije dobro ozracen sustav, a ako bas nemas srece onda su ti ostetili nesto prilikom mjenjanja filtera i sad ti tu vuce fals zrak i ti vidis mjehurice.

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/52398-zrak-u-filteru-goriva/

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.