Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Meni se događalo tokom ledenih dana da posle prvog paljenja navi-displej bude nekako slabo kontrastan, da ima neku čudni rozikasti šlajer koji posle 20-30 sekundi nestane ... a iz iskustva sa računarima ovo mi liči na loš kontakt glavnog kabla koji daje sve signale displeju. Moguće je i glupost - da su kontakti oksidirali a moguća je i ozbiljnija stvar ali je najveći problem kako prići a ne rasturiti pola auta?!

Upravo to! Meni se isto čini kao da je spoj tj. konektor/kabel u pitanju i da je glupost ali da....kako prici a ne rastaviti sve xD

Link to comment
Share on other sites

Nažalost, prema mom znanju i iskustvu mislim da ne može da se priđe bez rasturanja svega. Za pojedine stvari ima mogućnost: ako si siguran, ali samo ako si siguran da je postojeća stvar apsolutno neispravna da se nabavi zamena i da se onda izvadi stari tj. neispravni deo lomljenjem i posle se ugradi novi na isti način kako se radi u fabrici. Ali ova stvar ima previše ako, lično nisam vadio displey, potraži na youtube, mislim da ima nekih snimaka koji mogu da ti budu interesantni ...

Link to comment
Share on other sites

Pregorila mi zarulja lijevog fara.

Sutra je mijenjam.

Ima kakvih savjeta oko mogucih poteskoca?

Link to comment
Share on other sites

Jesu li ti halogeni ili ksenoni? U svakom slucaju odvoj malo vise vremena i skini akumulator i onu plastiku oko njega, time izbegavaš nerviranje i sigurno ćeš  uraditi dobro posao.

 

 

Edited by Astrea
Link to comment
Share on other sites

Skinuti samo plastike s akumulatora, ima sasvim dovoljno mjesta za XL šake. Nitrilnu rukavicu i lagano. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima.

Sta je nitrilna rukavica?

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima.

Sta je nitrilna rukavica?

One tanke "lijecnicke" rukavice. Imas ih za kupit u DMu ili tak negdje (u paketu od 20 ili 50 kom), nije skupo.

Link to comment
Share on other sites

obavljeno

minuta i pol posla

u 2 i pol godine ovo je tek 2. žarulja a inžinjerima skidam kapu 

na niti jednom autu mi nije bilo ovako lako mijenjati žarulje

BTW. rukavice nisu neophodne, može se i bez njih ;)

Link to comment
Share on other sites

Ako dohvatiš žarulju prljavim prstima, računaj da će kraće trajati. 

Link to comment
Share on other sites

Ekipa gdje ste mjenjali graničnike vrata? U servisu ili? Desna mi škljocaju užasno.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mene renault francuska oslobodila tog problema . U garanciji prijasnji vlasnik promjenio. Volio bih da ti mogu pomoci

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

obavljeno

minuta i pol posla

u 2 i pol godine ovo je tek 2. žarulja a inžinjerima skidam kapu 

na niti jednom autu mi nije bilo ovako lako mijenjati žarulje

BTW. rukavice nisu neophodne, može se i bez njih [emoji6]

Cekaj kad budes mijenjao na desnom faru - jos lakse i brze. ;-)

Ekipa gdje ste mjenjali graničnike vrata? U servisu ili? Desna mi škljocaju užasno.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

Meni su promijenili u auto kuci Jerkovic. Primijetio sam prije kupovine auta kod njih da ima problema s vratima, pa su oni to zamijenili prije prodaje.

Link to comment
Share on other sites

Cekaj kad budes mijenjao na desnom faru - jos lakse i brze. ;-)

 

 

već jesam

to mi je bila 1. koja je pregorila

i tada mi je netko ovdje dao dobar savjet da prvo iščupam cijev od tekućine za pranje stakla

na prošlom autu (ford fusion) mi je žena morala mijenjati žarulje jer ima manju ruku :)

Link to comment
Share on other sites

Jednostavno mi je bilo sa desnim, zar skidanje cijevi jos pojednostavljuje?

Brat mi na Passatu mora skidat branik da bi promijenio zarulju. I jos je plati 600-700 kn, pa mu se rugam da mene kosta 20-30 kn. :-)

Link to comment
Share on other sites

da, samo izvučeš onu cijev pa imaš još više prostora

a poslije ju jednostavno vratiš

ma milina od mijenjanja u oba slučaja

Link to comment
Share on other sites

Prošlog leta sam vozački graničnik menjao u ovlašćenom, posle mesec dana je počeo da škljoca suvozački. Sada čekam da napravim psihičke pripreme :vidiga:

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima ponovno!

Da li je netko imao ovakav problem na displayu?

Zna se pojaviti kada se auto zagrije odnosno kabina auta. U hladnijim danima se nije toliko često događalo. Nakon nekog vremena prestane (30 - 60 min), nekada bude sasvim uredu, nekada traje jako kratko, znači totalno random.

 

Unaprijed Hvala!

20170226_172049.jpg

Imam ja. Tj. imao sam prije zime, već mjesecima se nije javilo - tek iz ovog tvog posta nagađam da možda zbilja ima veze s temperaturom: možda se nešto pregrijava?
A na nekom stranom forumu sam našao da je problem neki kabel koji ide od cd-changera gore prema displayu. Imam plan velike moći jednom rastaviti cijelu konzolu, sve električne kontakte malo posprejati, a spojeve plastike "zvučno izolirati" nekim tankim filcom (npr. onim što ima za kupiti za pod namještaj).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pri brzini oko 130 km/h pocne nesto suskati oko lijevog stuba, pri vrhu, između prednjih i straznjih lijevih vrata. Da li je imao tko takav problemcic?

Link to comment
Share on other sites

Pjevusi mu

Zaustavi se vjetre, pito bi te nesto!!!!

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako bih to preciznije opisao, neko lagano šuškanje, ako malo pojacam radio neću ćuti, a do 130 km/h se to ne pojavljuje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.