Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Vozačka vrata su mi se počela malo teže otvarati. Skužio sam da pri vrhu vrata gumena brtva malo zapinje za brtvu od zadnjih vrata pa sam sve dobro nasprejao silikonskim sprejom i sad više nema problema.

Što se tiče zupčastog, mijenjao sam ga na 170 000km i kako nije pokazivao nikakve znakove istrošenosti mislim da je mogao bez problema i do 200 000km.

Link to comment
Share on other sites

Uvek je bolje promeniti ga malo ranije nego i jedan sekund kasnije, trošak neblagovremene zamene je mnooogo veliki. Podrazumeva se da treba i zamenski biti u odgovarajućem kvalitetu. 

Link to comment
Share on other sites

Već nekoliko dana kada je suvozač u autu i vezan, upali mi se ova lampica koja upozorava da na prednjem sjedištu netko nije vezan. Da li je imao tko slican problem?

maint_Seatbelt_Light.gif

Link to comment
Share on other sites

Je l' se pali ona lampica kod navigacije ili obaveštenje na displeju? Kod navigacije je za prednja sedišta a na displeju instrument-table je za zadnja sedišta. 

Link to comment
Share on other sites

Je l' se pali ona lampica kod navigacije ili obaveštenje na displeju? Kod navigacije je za prednja sedišta a na displeju instrument-table je za zadnja sedišta. 

Obavještenje na displeju. na zadnjem sjedištu nije bilo nikoga

Link to comment
Share on other sites

To ti je od zadnjih sjedista probaj naspricat malo silikonskog spraya i onda ih malo proradi

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To ti je od zadnjih sjedista probaj naspricat malo silikonskog spraya i onda ih malo proradi

 

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

 

 

Ok, probat cu. moguce da sam bio nesto odlozio na zadnja sjedala pa je registrirao kao putnika

Link to comment
Share on other sites

Ne pali za zadnja sedista nikad. Jedino sto pali na zadnjim sedistima je kada se neko veze, pa se u toku voznje odveze, a auto je u pokretu. tada pali centralni displej u crveno i oglasava se zvucnim signalom. Ova oznaka koju je danisiki postavio ima veze samo sa prednjim sedistima. Verovatno senzor u njima, i to suvozackom.

Link to comment
Share on other sites

Jučer krenem na put od 50-ak km i stanem nakon 100 metara nalit goriva. 200-injak metara nakon benzinske stanem na semafor i kad sam krenuo čujem neko zviždanje prilikom dodavanja gasa. Isprva mi se učinilo da je s lijeve strane, ali kasnije sam bio siguran​ da je s desne. Ubrzo je zvuk bio diskretniji (više kao zujanje), ali i dalje se čuo pri pritiskanju papučice gasa. Otvarao sam haubu, ali nisam ništa neobično vidio ( nije ni da se razumijem nešto u motore :-) ).

Ima li ko ideju šta bi moglo biti?

Sent from my Mi-4c using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je takav slican zvuk bio kad mi je puklo crijevo od turba. No meni je prije toga bio glasan zvuk, kao da je netko bacio petardu kraj auta, mislio sam prvo da mi je guma pukla. A kako je s odazivom na gas? Jel gubi snagu?

Sent from my E6653 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I meni ovako na prvu se čini da je vezano uz turbinu. Otvori haubu i nek netko dodaje gas pa gledaj javlja se igdje falš zrak tj.pusta li

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam primijetio gubitak snage.

Stao sam bio i žena je dodavala gas kad sam otvorio haubu i nisam ništa čudno primijetio, ali danas ću malo podrobnije pogledat i poslušat

Link to comment
Share on other sites

Ne pali za zadnja sedista nikad. Jedino sto pali na zadnjim sedistima je kada se neko veze, pa se u toku voznje odveze, a auto je u pokretu. tada pali centralni displej u crveno i oglasava se zvucnim signalom. Ova oznaka koju je danisiki postavio ima veze samo sa prednjim sedistima. Verovatno senzor u njima, i to suvozackom.

Da, upravo to mi se i događa. Dakle, ona oznaka na centralnom displeju u crveno i zvucni signal.

Link to comment
Share on other sites

Da jer misli da se netko zavezao pa odvezao na zadnjim sjedistima kontakt u onima gdje idu pojasevi zadnji

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, upravo to mi se i događa. Dakle, ona oznaka na centralnom displeju u crveno i zvucni signal.

Kontakt sprej naspricaj i nekoliko puta se zavezi i odvezi, meni je to pomoglo. I to ponovi na svim sjedalima da ne bi za par dana neki drugi poceo zezat.

Sent from my E6653 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pojavio mi se cvrcak iz cista mira.

Plastika ispred ekrana navigacije.

Uspio sam tankim odvijacem zavuci malo tkanine i sad je OK.

Link to comment
Share on other sites

Onaj zvuk iz motora je zbog puknute cjevčice koja se nalazi između ispušnog kolektora i nekog senzora. Rekli mi da se ne može naručiti posebno ta cjevčica već samo komplet sa većom cijevi na koju se spaja, a to košta preko 800 kn. Improvizirali sa drugom cjevčicom, čini se uspješno (300 km odvoženih bez ikakvih problema).

d81b0a18f6d3a9f6bfdd01199be5c1be.jpg

Link to comment
Share on other sites

U Zapresicu ima firma koja proizvodi cijevi po narudjbi, mene je ispala cijev od turba nekih 250kn. Ako zelis kontakt, javi na pm.

Sent from my E6653 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema potrebe kvotati post na koji odmah ispod odgovaraš, pogotovo sa slikom.

Link to comment
Share on other sites

Onaj zvuk iz motora je zbog puknute cjevčice koja se nalazi između ispušnog kolektora i nekog senzora. Rekli mi da se ne može naručiti posebno ta cjevčica već samo komplet sa većom cijevi na koju se spaja, a to košta preko 800 kn. Improvizirali sa drugom cjevčicom, čini se uspješno (300 km odvoženih bez ikakvih problema).

 

d81b0a18f6d3a9f6bfdd01199be5c1be.jpg

To je isto crijevo koje se sjetilo da pukne u Anconi na mojoj Laguni. Valjda je bilo strah na trajekAt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vozačka vrata su mi se počela malo teže otvarati. Skužio sam da pri vrhu vrata gumena brtva malo zapinje za brtvu od zadnjih vrata pa sam sve dobro nasprejao silikonskim sprejom i sad više nema problema.

Što se tiče zupčastog, mijenjao sam ga na 170 000km i kako nije pokazivao nikakve znakove istrošenosti mislim da je mogao bez problema i do 200 000km.

mislim kako će ti se to ponovno pojaviti. Privremeno sam rijesio problem s podizanjem vrata (jer su se iz nekog razloga bila objesila)  ali ne svidja mi se kako je to ispalo.
Meni je na vozacevim bilo a ostalo na suvozacevim. To cu isto rijesiti prilikom promjene nosaca motora.

Link to comment
Share on other sites

Brtvu od vrata mi je pomicao prema naprijed limar iz AK Jerković. Do tada sam mazao nekom tekućinom za gumu iz Lidla. Sad se više ne pomiče u smjeru zadnjih vrata.

Treba se otvorit prozor od vrata i gumu/brtvu lagano odvojiti pa je navući prema naprijed (u smjeru prednjih točkova)

Link to comment
Share on other sites

Evo danas skinut komp.sa lagune i poslan na isključenje dpf i egr

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jučer sam se vozio ZG-Ljubljana-ZG u Laguni 3 sa odličnom opremom, navigacija, koža, svašta. Dizel, ne znam koja mašina.

Ritam i brzina - mirno (110 do 150km/h), vozila je frendica.

Auto je masivan, dobro zvučno izoliran i vozi se na jako niskim okretajima po AC.

Ono što me dosta neugodno iznenadilo, jako malo mjesta na stražnjoj klupi (za auto te klase) te dosta tvrd i neudoban ovjes (za ono kaj sam ja očekivao od francuske lađe).

Link to comment
Share on other sites

L3 je bila svojevremeni odgovor na nemačku tehničku filozofiju - tvrda je, oštra i sportska i potpuna ispravka svih problema koje je imala L2. Kada su to nemci videli i shvatili da je vrag odneo šalu - da postoji konkurent koji im se opasno upetljao u njihove vode a da je znatno jeftiniji, onda su preko svojih auto časopisa počeli da plasiraju priče da ne valja ovo ili ono na L3. Na svu sreću nemci nisu baš glup narod i pokupovali su je tokom njenog proizvodnog veka 2007-2015 u znatnoj količini i sada one polako dolaze na naše Balkanske prostore. Daleko da je L3 bez mane, uostalom auto bez mane i ne postoji ali tu se za relativno malo para mnogo dobija. Možemo da pričamo da nam se sviđa ili ne, ali o ukusima se na raspravlja.

Osnovna primedba na L3 može da bude nešto veća potrošnja kod dizel motora 2.0 od 150 KS u odnosu na konkurente. Kada se to stavi na papir i vidi se koliko se ti konkurenti skuplje plate ispadne onda da je ova L3 opet u prednosti ...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.