Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

hvala puno! ne vidim kako si to rijesio BRZO, ako je ukljuceno PUNO raskopavanja...meni ne djeluje da je to brzo napravljeno, pogotovo ako moras raskopati pol auta :D 

Link to comment
Share on other sites

Samo sam skinuo plastike na pragu, A stupu i malo "nebo" na zadnjoj lijevoj strani.
Kako sam napisao bio je problem u zadnjem lijevom pragu jer je tu dupli konektor.
CLIP mi je pomogao toliko što je detektirao da je problem u zračnoj zavjesi i da je prekid strujnog kruga.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dakle prvo clip vidjeti gdje je meni prekid, pa onda rastavljanje :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nesto mi se interesantno pocelo jucer dogadati na kupejki...

oprao sam ju, usao, upalio, krenuo, nakon 5 sek pojavi mi se poruka battery charge fault i nestane mi serva...kazem ok, prdnula servo pumpa koja mi se cuje od kad sam ju kupio, ocekivao sam to. medutim neda mi vrag mira, isao skinut poklopac akumulatora, gledam minus krcat oksidacije, ocistio, prosao wd-om, spojio, upalio, servo radi, nema poruke, ali opet nakon 5 sek se ugasi i pojavi poruka...

ostavim sve, ispijem pol litre ledenog gemista da mi se vrati sposobnost razmisljanja nakon sta sam crko od vrucine dok sam ju prao...razmislim malo, meni je klima upaljena kad palim motor, ajde da ju probam ugasiti...i eto vraga nema poruke i servo radi. vozim se po parkingu i sve radi...dok vozim idem probat opet upaliti klimu i eto vraga cim se upali stize poruka i iskljuci se servo, iskljucim klimu i sve opet 5. i tako 3-4x testirao u intervalima od 10tak sekundi izmedu paljenja i gasenja klime...

ok, shvatio ima veze nesto s klimom (kompresorom) - medutim jutros kad sam isao na posao, opet dok sam vozio probao sam upaliti klimu i ovaj put nije se pojavilo nista, sve je radilo kako spada...nisam dalje istrazivao, dosao na posao, odradio, sjeo natrag u kupejku, krenuo, upalio klimu i opet poruka i nema serva, kao jucer...

ovo sta sam se okolo raspitao moguci kvarovi:

kompresor klime, remenica kompresora klime, remenica radilice, alternator

kako ustanoviti kvar? jel uopce zabiljezeno nesto detaljnije u ECU kad se radi dijagnostika? tipa da kaze pad napona tu i tu ili samo izbaci kao na board compu battery charge fault?

sta vi mislite, prema opisanome, sta bi moglo biti? nesto nenavedeno?

vanjski remen djeluje ok, al mislim da on nije ok, da klizi ili nesto, bi klizao stalno? a ne samo dok je klima? ili klima ocito toliko prepotereti sustav, da klizi? ili da neka remenica ne okrece kako treba kad su svi ti potrosaci ukljuceni?

ne lupa nista motor (radilica), klima hladi po mojoj procjeni na 80% (mislio sam ju puniti uskoro), nemam nikakvih nuspojava dok se vozim bez klime...

Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma kakav je servo na laguni. Mogu pretpostaviti po tvom sa je hidraulični jer kažeš da čuješ pumpu. Ako je tako onda je moguće da kompresor klime napravi preveliki otpor na sve što na remenu pa onda padne brzina i servo pumpi k alternatoru. Ja bi podigao haubu i upalio klimu o pratio što se događa. Ili bolje stavio nekog u auto neka pali i gasi klimu a ja gledao.

Link to comment
Share on other sites

Pa bas to, ocito kompresor klime napravi prevelik otpor na remenu kad ga spula ukljuci. Pa auto skuzi, da alternator ne puni vise kako treba i izbaci gresku.

Ja bih poceo od njega. Posto je on dosta "mehanicki" ne znam da moze zabiljeziti kakvu gresku u CLIP-u.

Link to comment
Share on other sites

Bas to, ak ona provrti pada s nje remen, cesto pod zupcasti i eto sranja.
Provjeri odmah.

Link to comment
Share on other sites

Hvala decki!

Sent from my SM-A725F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve ti je rečeno. Remenica klime je prva osumnjičena! 

Link to comment
Share on other sites

Bas to, ak ona provrti pada s nje remen, cesto pod zupcasti i eto sranja.
Provjeri odmah.
Renaultov 2.0 dCi ima lanac, koji je u motoru, tako da moze kanalni remen i sve oko njega puknuti 100 puta.
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, vip3141 said:
11 hours ago, ivan.martinko said:
Bas to, ak ona provrti pada s nje remen, cesto pod zupcasti i eto sranja.
Provjeri odmah.

Renaultov 2.0 dCi ima lanac, koji je u motoru, tako da moze kanalni remen i sve oko njega puknuti 100 puta.

Samo kod njega je 2.0 turbo benzinac.. 

Link to comment
Share on other sites

@macak vidis, vidis zajeb je u uvijek u detaljima. Znam da je kupio 2.0 pa mi je odmah otislo da je diesel.

Link to comment
Share on other sites

Problem je sta radim 7-23 skoro pa svaki dan u tjednu, pa neznam kad cu stic ic pogledat. A kako ustanovim da se neka remenica (bilo koja) slabije okrece ili ne okrece? Pogledom? Da li je veca sansa da je remenica kompresora klime u pitanju ili cijeli kompresor?

Sent from my SM-A725F using Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Trebala bi se čuti i viditi kad se klima pali odnosno gasi. 

Ili remen malo za cvili ili remenica malo udari kod startanja ili pleše kad se vrti.  

 

Link to comment
Share on other sites

Promjenio remenicu radilice i mikroremen kad je vec bio dole, iako ga nije trebalo...za sad nema vise problema, vidjet cemo sutra kad zakuha i kad upalim klimua886a435cd72ba4d28ff676b7ee3e517.jpg

Sent from my SM-A725F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Što se točno događa kad nakon gašenja motora i vađenja kartice i dalje se čuje neko zujanje iz motora, kao da radi neki elektromotor? Vidim i po svijetlećoj lampici na čipu koji mi se nalazi u prostoru motora da "struja nije prekinuta" (isprike na terminologiji).

Nakon par minuta se čuje škljoc i zujanje se prekine, lampica na čipu se ugasi i auto je "potpuno ugašen".

Moguće da se ovo i prije događalo, no nisam opažao pa mi je neobično. Primjećujem zadnjih par dana.

Link to comment
Share on other sites

uh nisam jos nikad ubacio karticu u kupjeku, dok npr u staru lagunu redovno ubacujem (a isto imam HF), pa neznam ako primjetim da se i meni cuje tako, javim...

a i mislim da necu cut, jer mi radio ostaje upaljen sve dok ne otvorim vozaceva vrata, osim ako ga mozda ugasim prije gasenja motora...

Link to comment
Share on other sites

Nevezano za to zujanje releja ili čega već, ovo što je @Dtopal predložio zaista je super stvar za mirne živce!

Naručio preko Ali-a, uvalio između šajbe i plastike i mir i tišina!

Otfikario sam i ovaj dio koji strši na slici prema lijevo, dobro se uklopilo i estetski.

IMG_3335.JPG

Link to comment
Share on other sites

@Luka to zujanje kad se ugasi auto je normalno kod Lagune 2, vjerovatno i kod drugih modela, ali za nju mogu potvrditi. Nikad nisam uspio dokuciti sta je to tocno.

Link to comment
Share on other sites

Jedan aktualan problem.
Bio sam 2 tjedna na moru i Laguna 3 ph 3 1.5 dci je doma odmarala (doduse przila se na 40 stupnjeva).
I danas upalim auto i klima ne hladi. Puse topli zrak...
A plin sam mijenjao 09.2020.
Prije nego sam otisao na more, klima je hladila. Doduse nisam je toliko primjecivao jer nisu bile tolike vrucine, ali je hladila sigurno.
Veli mi jedan lokalan majstor da gubi plin na kileru...
Ima neko neku dobru informaciju oko toga?

Link to comment
Share on other sites

Pa ne moze ti nitko ovako preko foruma na daljinu reci jeli tebi pusta killer klime ili ne. Da cesti dobiju pi*ki*a pi*ki*a...., dobiju. U zadnjih 5-6 godina, na 2 auta sam ih morao mijenjati.

Probaj sa onom ljubicastom lampom vidjeti tragove curenja plina.

Link to comment
Share on other sites

Ma znam. Malo sam popizdio pa odmah lupam po forumu.
Ono, vratis se s mora, dekintiran, vuzges auto i odjednom ne radi klimaanlage.
Idem iduci tjedan do servisa da vide s onim naocalama.
Btw, upalim klimu, broj okretaja poraste, ugasim broj okretaja malo padne.
Dakle, tu je normalna situacija.
Jedino, sjecam se da mi je prije 3-4 tjedna nakon gasenja auta nesto kliketalo u dijelu prednjeg desnog kotaca. Kao neki prekidac koji je okidao, ukljucivao/iskljucivao. Potom sam upalio auto i kliketanje je prestalo.
I dodatno, akumulator je jos originalni (2013.g) a citam da s njegovim odumiranjem dolaze razno razni cudni simptomi. [emoji16]

Link to comment
Share on other sites

Curi mi gorivo - dizel: kad točim na pumpi, ispred lijevog stražnjeg kotača napravim lokvicu.
Skinuo sam oblogu - tu je neka cijev, odušak?

Ne curi puno, ali je ružno i ne-ekološki. Nekad natočim s rezerve na pun i ne iscuri ništa, a nekad počne prije nego natočim 10 litara. Probao sam i točiti polako, najprije gurnuti pištolj pa pričekati... ista stvar.

Lastane, u čemu bi mogao biti problem?

LagunaIMG_20201125_155206.jpg

LagunaIMG_20210302_135154m.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, vip3141 said:

@Luka to zujanje kad se ugasi auto je normalno kod Lagune 2, vjerovatno i kod drugih modela, ali za nju mogu potvrditi. Nikad nisam uspio dokuciti sta je to tocno.

OK hvala! Možda će netko znati zašto se to događa, baš mi je misterija zašto ako ugasim auto se ne ugasi sve skroz.

Znam one fore kad ventilator na motoru ostane uključen na nekim autima i nakon gašenja, no ovo je malo drugačija priča.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.