Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

2 hours ago, Luka said:

OK hvala! Možda će netko znati zašto se to događa, baš mi je misterija zašto ako ugasim auto se ne ugasi sve skroz.

Znam one fore kad ventilator na motoru ostane uključen na nekim autima i nakon gašenja, no ovo je malo drugačija priča.

Zato sto drzi napon na nekim sustavima cca 10min..i onda pogasi sve

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Evo, ovo se čuje ponekad kad je auto ugašen. Kad ga upalim, to prestane, pa kad ugasim auto više ne kliketa.
Da napomenem, klima ne hladi, ako to ima veze.
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Auuu, to zvuci bas grozno. Zvuk o kojem sam ja pricao, je daaaaleko tisi i drugaciji (zujanje releja ili nesto slicno).

Link to comment
Share on other sites

Bio na servisu. Veli majstor da kiler klime pusta.
Kupljen novi, slijedi zamjena.
Kaze da je moguce da je ovo kliketanje posljedica nedostatka plina ili je otisla zavojnica kompresora.
Vidjet cemo nakon zamjene kilera prekosutra.
Btw, kostao me 950 kn, NRF.

Link to comment
Share on other sites

Dakle ovako....
Zamijenjen hladnjak klime, sistem napunjen plinom i sad hladi ko ledo skrinja.
Ono klepetanje kad je auto ugasen... radi se o motoricu za podizanje svjetla (lijevi far). On iz nekog razloga pocinje klepetati i kad je auto ugasen i zakljucan. Cudi me da ima struje i tad.
Majstor je malo lupnuo po faru i prestalo.
Uglavnom, problem rijesen odstekavanjem tog motorica...

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I da nadopunim pricu (kojoj ocito nema kraja)...
Sad mi javilo da nadopunim ulje.
Pogledam ispod auta a ono sve kaplje.
Dodje majstor, otvori cep od antifriza a tamo ulje.
Kaze pomijesalo ulje i vodu/antifriz.
Kao, ili turbina mijesa, dihtung glave ili hladnjak ulja.
I to sve pocelo danas, a jucer preuzeo auto nakon zamjene hladnjaka klime.
Jel moguce da je mehanicar nesto s*bao kod zamjene hladnjaka klime?

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Zdrav razum govori da je taj mehanicar nesto zeznuo.

Naravno, pozdravi se sa bilo kakvom šansom da će ti on to na bilo koji način priznati.

Link to comment
Share on other sites

Ona nema z kuciste termodtata kao k4m pa da tamo miješa?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma bitno da mj nejde prvo rastepat turbinu, kako je prvo posumnjao..


Sent from my SM-G781B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eto, preuzeo auto od majstora.
Otisao je hladnjak ulja.
Promijenjen taj hladnjak, prociscen sistem hladjenja te zamijenjen cep posude antifriza.
Sad jos samo nekako da obavim podno pranje da sperem to ulje sto se cjedilo po motoru...

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eto, javi i onim mudracima na forumhr koji su tvrdili da je dihtung glave

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Ne bih htio biti dosadan, s obzirom da je Luka imao veći problem i sad je valjda ok,
možda tko ima kakvu ideju zašto mi pri točenju izbaci malo goriva kroz odušak (?) ispred lijevog kotača?

On 03. 07. 2021. at 20:30, iNekic said:

Curi mi gorivo - dizel: kad točim na pumpi, ispred lijevog stražnjeg kotača napravim lokvicu.
Skinuo sam oblogu - tu je neka cijev, odušak?

Ne curi puno, ali je ružno i ne-ekološki. Nekad natočim s rezerve na pun i ne iscuri ništa, a nekad počne prije nego natočim 10 litara. Probao sam i točiti polako, najprije gurnuti pištolj pa pričekati... ista stvar.

Lastane, u čemu bi mogao biti problem?

LagunaIMG_20201125_155206.jpg

LagunaIMG_20210302_135154m.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, iNekic said:

ispred lijevog kotača

Prednji ili stražnji?

Link to comment
Share on other sites

Bok! Ne znam gdje da postavim pitanje, pa budem ga postavio ovdje.

Planiram kupiti Lagunu 3 2.0 dci, vjerojatno verziju od 150 konja, 2012. - 2013. godina.

Dali ima tko kakva iskustva s tim motorom? Otac je nedavno kupio Lagunu 3 sa 1.5 dci motorom, i uz veliki servis smo preventivno i leteće promijenili. Ima li nekih poznatih problema i sa 2.0 dci motorom?

Link to comment
Share on other sites

Nema problema, jedan od boljih i pouzdanijih motora.
Idealno bi bilo da su servisi bili na max 15.000 km.
Ima dosta Laguna na forumu sa 2.0 dCi motorom. Potpuno isti motor na Laguni 2, Espaceu i Megane 2 iako su u Meganeu vrlo rijetki.
2.0 dCi najčešće je 110, 127 i 130 kW.
Ureden primjerak radi preko 400.000 km bez problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

Nema problema, jedan od boljih i pouzdanijih motora.
Idealno bi bilo da su servisi bili na max 15.000 km.
Ima dosta Laguna na forumu sa 2.0 dCi motorom. Potpuno isti motor na Laguni 2, Espaceu i Megane 2 iako su u Meganeu vrlo rijetki.
2.0 dCi najčešće je 110, 127 i 130 kW.
Ureden primjerak radi preko 400.000 km bez problema.

Gledao sam jednu Lagunu sa tim 2.0 dci od 110 kW, auto ima 160 000 km, i navodno je od prvog vlasnika. Morat ću to malo detaljnije ispitati.

Kakvi su potrošači ti 2.0 motori? radim dosta kilometara (cca 40 000 km godišnje) pa mi je to dosta bitna stavka.

Link to comment
Share on other sites

Otvorena cesta 5-6 L, autocesta 130-150 km/h -5.5-7 L, grad mislim na ZG gužve 9-11L.

Moja je bila 127kW, grad gotovo da nije vidjela i bila je 6.5-6.6 L.
1.5 dCi je svakako manji potrošač i ako imas laku nogu i mala ocekivanja onda je ok.
Ako puno pretičeš onda definitivno 1.5 nije opcija.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dnevno odvrtim cca 130 km stvarno kombinirane vožnje, u jednom smjeru imam cca 20 km autoceste, cca 35 km otvorene ceste i jedno 10-15 km grada.

Velika većina tih kilometara je u koloni tak da ne pretičem skoro nikad, jer nema smisla, na ulazu u ZG ionako svi dođemo na isto.

Jučer sam zvao da se dogovorim s likom oko pregleda te crne Lagune 2.0 dci i reko mi je lik da je prodana 😑

Tako da sam sad opet u potrazi.

Hvala na savjetima i informacijama 👍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

danas saniran problem paljenja kljucica i zaruljice airbaga, spojeno na dgn, ustanovljen problem vozacevog bocnog airbaga u sicu...decki iz auto krka sredili u par minuta, dosli do konektora ispod sica, nasprejali wurthom i mozda jos nesto napravili (nisam pratio, jer sam s drugim gledao tlak u gumama) i vise se ne pali zaruljica...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu upaliti radio u Laguni.
Tj. ne upali se sam pri pokretanju auta, a ja ga ne mogu više ručno upaliti.
Zatim se nakon desetak minuta vožnje upali sam. Jučer mu je doduše trebalo čak dva sata vožnje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ekipa, eto nakon duljeg vremena, danas sam stvorio poprilicnu guzvu na Jankomirskom mostu. Dakle iz druge prebacim u prvu iz prve u ler i pikam lagano kocnicu, kad ono stane i ne da se upaliti. Vergla, struje ima, akumulator novi sam jucer stavil. Pomogel mi vozac kamiona stao se u lijevu traku, pricekao 5 minuta i normalno upalio. Je li netko imao slicno iskustvo?

Uglavnom, jucer mi se na kratko pojavila poruka check anti-theft steering lock i nestala. Check anti-pollution system mi i dalje gori, cekam servisera da dodje sa godisnjeg posto sam nabavio lambdu ispred katalizatora. 

Hvala

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu upaliti radio u Laguni.
Tj. ne upali se sam pri pokretanju auta, a ja ga ne mogu više ručno upaliti.
Zatim se nakon desetak minuta vožnje upali sam. Jučer mu je doduše trebalo čak dva sata vožnje.
Ima neko ideju kako uključiti radio?
Navi radi normalno.
Link to comment
Share on other sites

meni na laguni 2 radio se slicno ponasa, tj uopce nema zvuka, a ekran carminata uredno radi, i opcije i sve...a radio nema nikakvog zvuka. u par navrata davno jos mi znalo "zakrciti" ili cak par puta pustiti par 5-10min muzike, pa se odsjece sam od sebe...nisam istrazivao dalje previse...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.