Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

kinesko smece od 10 dolara 10 komada koje rade godinu dana bez ikakve greske i bacaju FUL bijelu svjetlost...

morate razlikovati stvarno kinesko smece od "kineskih smeca" - i ne generalizirati

ugl, za u far poziciju treba neka jaca, ali ne bi me cudilo da bi i ove moje minijaturne sa 2 led cipa bile dovoljne, jer su stvarno jake...

a smatram da ove osram po 50kn par su bacen novac

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ljudi. Budući da sam novi u svijetu Renaulta, nisam baš upoznat s pojedinim detaljima. Isprike jer se ovo vjerojatno ponavljalo stotinu puta, no ja nisam pronašao konkretan odgovor. 

Na autoputu sam išao isprobati tempomat i uredno se pojavila lampica na tabli. Međutim, kasnije se pojavila poruka check cruise control i od tada ne mogu upaliti ni tempomat ni speed limiter. Riječ je o Laguni III iz 2012. Pozdrav :) 

Link to comment
Share on other sites

kinesko smece od 10 dolara 10 komada koje rade godinu dana bez ikakve greske i bacaju FUL bijelu svjetlost...
morate razlikovati stvarno kinesko smece od "kineskih smeca" - i ne generalizirati
ugl, za u far poziciju treba neka jaca, ali ne bi me cudilo da bi i ove moje minijaturne sa 2 led cipa bile dovoljne, jer su stvarno jake...
a smatram da ove osram po 50kn par su bacen novac
Meni je jednom takvo "kinesko smece" skoro zapalilo auto vise ih ni ne zelim razlikovat.
Link to comment
Share on other sites

On 11. 12. 2021. at 20:25, mbubnjaric said:

Sad sam stavio ove iz bauhausa. Nista, uopce ne svijetle. Vratim staru, svijetli.
Mislim, sam lud ili kaj...501ab393a9ccfbc629aa39eb5c0a6ae3.jpg

okreni polaritet

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ljudi. Budući da sam novi u svijetu Renaulta, nisam baš upoznat s pojedinim detaljima. Isprike jer se ovo vjerojatno ponavljalo stotinu puta, no ja nisam pronašao konkretan odgovor. 
Na autoputu sam išao isprobati tempomat i uredno se pojavila lampica na tabli. Međutim, kasnije se pojavila poruka check cruise control i od tada ne mogu upaliti ni tempomat ni speed limiter. Riječ je o Laguni III iz 2012. Pozdrav :) 
Može biti više razloga.
Jedan od prekidača kuplung ili kočnica radi problem.
Neki od ABS senzora neispravan.
Zavojnica neispravna.
Spojit na CLIP da se detektira uzrok.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 14. 12. 2021. at 19:04, mata73 said:

Može biti više razloga.
Jedan od prekidača kuplung ili kočnica radi problem.
Neki od ABS senzora neispravan.
Zavojnica neispravna.
Spojit na CLIP da se detektira uzrok.

Hvala prijatelju 😊

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Dečki ispala mi ova mala folijica na vozačevoj kvaki pa mi ne otvara vrata bas svaki put kad primim za kvaku.

Jel se to može nabavit gdje u trgovinama autodijelova ili isključivo samo ovlašteni?

Link to comment
Share on other sites

netko je pisao da se samo zalijepi komad alu folije i da obavlja isti zadatak, tj cesto kad senzor prestane raditi kako spada, tj kad ne otvara handsfree, da se cesto upravo takav komad alu folije zalijepi i da je najjeftiniji popravak

evo neka netko potvrdi, ako sam naucio gradivo, pa vidi dal bis se upustao u to

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

okreni polaritet
Ja bum poludel. Sad je proradilo.
Hvala svima na pomci i savjetima.
Al mikroprekidac bi svakak trebalo procistiti. Samo da nadjem majstora koji se s tim zeli zafrkavati.
Link to comment
Share on other sites

On 18. 12. 2021. at 15:56, Ruske said:

netko je pisao da se samo zalijepi komad alu folije i da obavlja isti zadatak, tj cesto kad senzor prestane raditi kako spada, tj kad ne otvara handsfree, da se cesto upravo takav komad alu folije zalijepi i da je najjeftiniji popravak

evo neka netko potvrdi, ako sam naucio gradivo, pa vidi dal bis se upustao u to

Išao u ovlašteni i nemaju taj mali reflektirajući dio s unutarnje strane po katalogu dijelova, čude se o čemu pričam pa sam im na izložbenom cliu išao pokazivat, neznam dal se prave  blesavi il stvarno neznaju

Kaže meštar ma to moras cijelu kvaku vanjsku kupit, reko ahaaa, aj bok.

Kupio ljepljivu aluminijsku traku (i to 50 metri) pa ću to danas probat riješit.

 

Link to comment
Share on other sites

mozes doc meni na suvozacevoj kvaki to napravit, kad imas vec toliko metara :D kako si upio zaljepiti? pincetom ili si kapnuo ljepila na foliju, pa isao namjestavati na majke mi dok ne legne?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Ruske said:

mozes doc meni na suvozacevoj kvaki to napravit, kad imas vec toliko metara :D kako si upio zaljepiti? pincetom ili si kapnuo ljepila na foliju, pa isao namjestavati na majke mi dok ne legne?

Ma imas za kupit samoljepljivu aluminijsku traku, odrežeš komadić 0.5 x 1 cm i zaljepis s unutarnje strane, naravno prije toga sve obrišeš alkoholom.

Traku sam ti platio 20 kn u pevexu, 50 metara.

Opisao sam u drugoj temi "riknuo handsfree sustav! Pomoć?"

Edited by dizna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ljudi pomagajte... Laguna 3 nije htjela dizat temperaturu do pola pa je i puhala hladno u kabini. Zamijenim termostat, odzračim sistem, odspojim crijeva prema malom hladnjaku i njega vodom očistim i na prvu sve izgleda oke, voda se diže do pola, a grijanje radi kad dignem iznad 23 (računam vruće je ovih dana pa ajde). Nisam upalio auto zadnja 2 dana i idem sada đir bacit i temperatura se uredno digne do pola, a puše totalno hladno. Otvorim haubu, voda u posudi ne miješa, otvorim čep a unutra hladna voda. Crijeva prema malom hladnjaku nisu vruća. Koji je vrag? 

Trenutno sam u Splitu i šta mi je činit? 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, dodo1512 said:

Ljudi pomagajte... Laguna 3 nije htjela dizat temperaturu do pola pa je i puhala hladno u kabini. Zamijenim termostat, odzračim sistem, odspojim crijeva prema malom hladnjaku i njega vodom očistim i na prvu sve izgleda oke, voda se diže do pola, a grijanje radi kad dignem iznad 23 (računam vruće je ovih dana pa ajde). Nisam upalio auto zadnja 2 dana i idem sada đir bacit i temperatura se uredno digne do pola, a puše totalno hladno. Otvorim haubu, voda u posudi ne miješa, otvorim čep a unutra hladna voda. Crijeva prema malom hladnjaku nisu vruća. Koji je vrag? 

Trenutno sam u Splitu i šta mi je činit? 

Pod uvjetom da je odzračivanje sistema urađeno dobro (što baš i nisam siguran ), no ako je urađeno dobro tad se ne otvara ventil koji pušta vodu u mali hladnjak od grijanja.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, trapavi said:

Pod uvjetom da je odzračivanje sistema urađeno dobro (što baš i nisam siguran ), no ako je urađeno dobro tad se ne otvara ventil koji pušta vodu u mali hladnjak od grijanja.

A odvidao sam ona dva ventilića (jedan na termostatu, jedan na crijevu prema malom hladnjaku) i tako ispuštao zrak u nekoliko navrata. Ima li još kakvih opcija? 

Gdje stoji taj ventil, jel skup popravak i može li se to u kućnoj radinosti? 

I da, šteti li to motoru? 

Na vodenu pumpu ne sumnjate? 

Hvala na pomoći! 

Link to comment
Share on other sites

da je vodena pumpa tada bi se auto pregrijavao u vožnji i radu na mjestu . No ako ne radi ventil koji pušta rashladnu tekućinu u hladnjak oba crijeva će bit hladna i grijanja nema . Takav slučaj je šogor imao na Octaviji  i moralo se skidat tablu da se dođe do ventila i hladnjaka pa je zamjenjeno i jedno i drugo . To je radio kod poznatog električara koji mi je kolega i nije bilo baš jeftino cca 1500kn. Njemu je jednostavno prestao auto grijat na povratku iz dalmacije tako da nije bilo moguće da je radi nekih radova prestalo radit ili da ti radovi nisu korektno obavljeni .

Provjerite još komande uključivanja i još malo zrak čisto da si siguran da se ne skida bez veze . Nikad to nisam vadio na laguni 3 ali to nije ni na jednom autu lak ni jednostavan posao.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, trapavi said:

da je vodena pumpa tada bi se auto pregrijavao u vožnji i radu na mjestu . No ako ne radi ventil koji pušta rashladnu tekućinu u hladnjak oba crijeva će bit hladna i grijanja nema . Takav slučaj je šogor imao na Octaviji  i moralo se skidat tablu da se dođe do ventila i hladnjaka pa je zamjenjeno i jedno i drugo . To je radio kod poznatog električara koji mi je kolega i nije bilo baš jeftino cca 1500kn. Njemu je jednostavno prestao auto grijat na povratku iz dalmacije tako da nije bilo moguće da je radi nekih radova prestalo radit ili da ti radovi nisu korektno obavljeni .

Provjerite još komande uključivanja i još malo zrak čisto da si siguran da se ne skida bez veze . Nikad to nisam vadio na laguni 3 ali to nije ni na jednom autu lak ni jednostavan posao.

Hvala puno! Otići ću kod nekog meštra pa provjerit sve. 

Link to comment
Share on other sites

Ako imaš dijagnostiku provjeri koliku temperaturu očitava u kabini. Možeš ti staviti koliko hoćeš ako senzor očitava a komp misli da sjediš u paklu.

Link to comment
Share on other sites

da je vodena pumpa tada bi se auto pregrijavao u vožnji i radu na mjestu . No ako ne radi ventil koji pušta rashladnu tekućinu u hladnjak oba crijeva će bit hladna i grijanja nema . Takav slučaj je šogor imao na Octaviji  i moralo se skidat tablu da se dođe do ventila i hladnjaka pa je zamjenjeno i jedno i drugo . To je radio kod poznatog električara koji mi je kolega i nije bilo baš jeftino cca 1500kn. Njemu je jednostavno prestao auto grijat na povratku iz dalmacije tako da nije bilo moguće da je radi nekih radova prestalo radit ili da ti radovi nisu korektno obavljeni .
Provjerite još komande uključivanja i još malo zrak čisto da si siguran da se ne skida bez veze . Nikad to nisam vadio na laguni 3 ali to nije ni na jednom autu lak ni jednostavan posao.
Nema tu ventila koji pusta vodu u mali hladnjak u kabini. Voda ide stalno kroz njega a klapna mixa zrak sa vanjskim i tako dobivas hladniji ili topliji zrak ovisno u kojem je polozaju. Pobrkao si nesto vjerojatno s klimom.

Ako u posudu vode ne vraca na povrat vjerojatno je lose odzraceno. Pod uvjetom da je pumpa vode ispravna a to vidis kad upalis auto sa skinutim odzracnicima.Treba naljevat vode sa otvorenim ventilima za odzracivanje. Onda kad progrglja upalis motor pa pustis da malo tece, izmasiras crijeva i tek onda zatvoris kad bude stalan mlaz, nesmije bit prekida i baloncica.
Link to comment
Share on other sites

Uglavnom da pojednostavim uključiti grijanje na što više i pipat ona 2 crijeva što vode prema kokpitu odnosno hladnja ku grijanja , ako su hladna kroz hladnjak ne prolazi rashladna tekućina  i logično nema grijanja . Najčešće bude ventil no kako sam rekao pozabavit se još malo prije rastavljanja jer zahvat nije malen . 

Link to comment
Share on other sites

Hm, moderni auti nemaju ventil za grijanje, antifriz uvijek ide kroz mali hladnjak, klapne za zrak određuju količinu grijanja. 

Prohodnost malog kilera važna je ne samo radi dobrog grijanja nego i radi toga jer mali kiler je dio skraćenog kruga hlađenja motora. Antifriz ide kroz blok, mali kiler pa opet u blok sve dok je termostat zatvoren i veliki krug sa glavnim hladnjakom ne sudjeluje u hlađenju motora. U slučaju da je mali kiler jako začepljen termostat bi se otvarao na mahove kako mu se zagrije antifriz kraj njega (jer ne cirkulira kroz mali kiler), pa bi se opet naglo zatvorio kad dođe hladan antifriz, pa sve tako dok se cijeli sustav ne ugrije, a te nagle promjene temp nikako nisu zdrave za motor

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Lowlife said:

Nema tu ventila koji pusta vodu u mali hladnjak u kabini. Voda ide stalno kroz njega a klapna mixa zrak sa vanjskim i tako dobivas hladniji ili topliji zrak ovisno u kojem je polozaju. Pobrkao si nesto vjerojatno s klimom.

Ako u posudu vode ne vraca na povrat vjerojatno je lose odzraceno. Pod uvjetom da je pumpa vode ispravna a to vidis kad upalis auto sa skinutim odzracnicima.Treba naljevat vode sa otvorenim ventilima za odzracivanje. Onda kad progrglja upalis motor pa pustis da malo tece, izmasiras crijeva i tek onda zatvoris kad bude stalan mlaz, nesmije bit prekida i baloncica.

Kod octavije postoji hladnjak a da li ventil pušta na laguni ili klapna ne bi mogao reć , ali jedno je sigurno na obe cjevi mora (ulaznu i izlaznu ) bit cirkulacija . Dakle ako toga nema badava sve nema grijanja. Inače ne volim govorit i davat neke dijagnoze na dalinu ali isto bi se najprije pozabavio odzračivanjem.

Link to comment
Share on other sites

Kod octavije postoji hladnjak a da li ventil pušta na laguni ili klapna ne bi mogao reć , ali jedno je sigurno na obe cjevi mora (ulaznu i izlaznu ) bit cirkulacija . Dakle ako toga nema badava sve nema grijanja. Inače ne volim govorit i davat neke dijagnoze na dalinu ali isto bi se najprije pozabavio odzračivanjem.
Ne postoji ventil na laguni koji bi regulirao takvo sto. Za oktaviu isto nisam siguran da ima takvo sto mozda neki noviji 2015++.. trlababa lan

Postoji na klimi ekspanzioni ventil koji je jednako tako zamjenjiv bez skidanja table mozda si na to mislio?

Za grijanje kabine preduvjet je da su ta 2 crijeva topla naravno. Naravno da voda siba na njih cim upalis auto a termostat otvori krug prema velikom kileru tek na nekih 85+ ovisno o motoru. Ako postoje grijaci antifriza a na vecini laguna postoji ta bi crijeva trebala bit topla vec za minutu dvije. Ugl ako je sve prije radilo zaheb je u odzracivanju.
Link to comment
Share on other sites

ni moj megane iz 99 nema ventil već klapne. Mijenjao sam mali kiler i raspilao ga da vidim stanje. Od 12 cjevčica samo je jedna bila potpuno prohodna i to je bilo dovoljno da oba gumena crijeva budu gotovo podjednako topla. Tako da je to poprilično teško rukom detektirati, pogotovu ako je auto dulje radio

Link to comment
Share on other sites

Kako rekoh nisam to nikad vadio na laguni a ni ne bi jer mi to godine ne dozvoljavaju . No izglega da je šogiju motor klapne crkao pa je zamjenio i nju i mali kilerić . Sad je dobro i grije dobro . Reče mi taj električar da zna otić i neka spužvasta brtva na klapni pa uvjek pušta hladan zrak i ne vrši funkciju prebacivanja odnosno regulacije te puše stalno hladan zrak . No kako reče ta klapna iz bilo kog razloga mora raditi da bi grijanje radilo. 

E za to su bili blaženi stariji auti gdje si ga otvorio pa bar znao da nema nikakvih mudrolija  nego jel otvoreno grijanje ili ne . Moja karijolica ( R5 campus )nema da omane  , otvori ventil i naštimaj grijanje i bog te veseli . A sad neki dan me čovjek vozio po neki materijal sa prastarom ladom karavan , e pa ljudi moji za 3 kilometra možeš gol bit u njoj kako grije .Ja još nevidi da takva krntija može imat grijanje valjda podešeno za sibir.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.