Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel
 Share

Recommended Posts

moze li se od kaska uzeti novac po tom racunu,pa sam popraviti stetu?

 

ja se ispricavam na offtopicu,ali ovo je pljačka kaj oni pisu...

Link to comment
Share on other sites

moze li se od kaska uzeti novac po tom racunu,pa sam popraviti stetu?

ja se ispricavam na offtopicu,ali ovo je pljačka kaj oni pisu...

ne. Oni tebi daju neku jadnu cifru ako ces novac ili ovlasteni. Idiotski jer ovlasteni uvjek više kosta. Ja sam imao osigurana stakla na p307. Pukla sajba i dosao na osiguranje. Njihova ponuda je bila 1500 kn ili ovlasteni. Ja ih odyebem i odem u ovlasteni i tamo oni plate 5100. Da su meni dali bar 4 bilo bi i njima i meni bolje. Nisu htjeli niti cuti a lijepo sam im rekao koliko je to tamo. Ovo za 500 kn je bila sala a vi se tog ulovili kao pijan plota.
Link to comment
Share on other sites

u teoriji da, a u praksi ne. Mislim da ti ne bi dali takve novce.

Kad sam imao na Cliu veliku stetu, otisao sam u Štarkelj i trazio procijenu, koja je bila preko 20.000kn, iz osiguranja su ponudili 13.000kn gotovine, a ja sam popravak sam platio 7.000kn (ugrubo cifre). I dosta ti ovisi o kojem se osiguranju radi i koliko ti se da natezati s njima (ovo s Cliom je trajalo skoro mjesec dana), meni se sad to nije dalo pa sam ovako rijesio (bilo je sve gotovo za 3 dana).

Edited by wankel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prvi problemcic s ljubimicom.

Skripalo mi je staklo na vozackim vratima.

Pocistio sam smece i nasprejao malo silikonskog ulja.

Pa sam sve ponovio i na ostalim prozorima, prevencije radi.

Trosak: 9,90kn i 5 minuta vremena.

Link to comment
Share on other sites

Propišala zadnja lijeva kočiona kliješta. Nova su cca 2000kn, :bang: . Jeli itko imao iskustava sa reparacijom istih?

Link to comment
Share on other sites

Propišala zadnja lijeva kočiona kliješta. Nova su cca 2000kn, :bang: . Jeli itko imao iskustava sa reparacijom istih?

Probaj sa reparacijom, to ti je najjeftinije rijesenje.

No u mom slucaju reparacija nije bila od koristi jer je ulje slinilo kroz sama kljesta a ne na ventilu ili crijevu. Tako da nije bilo pomoci, nego sam morao kupiti sa razbijenog.

Ne sjecam se tocnih cijena no mislim da su u Starkelju trazili oko 4.000kn za reparirana (2 kom) s tim da vraca svoja stara ili oko 6.000za nova. Andjelko iz Lagerosa mi je rekao da postoje ATE zamjenske koje se mozda mogu naruciti po 1.800kn kom.

Ja sam platio sa relativno nove razbijene Lagune 2 kom 1.400kn.

Ako trebas brojeve od autootpada ovdje u ZG javi da ti poslaljem.

Link to comment
Share on other sites

 

Probaj sa reparacijom, to ti je najjeftinije rijesenje.

No u mom slucaju reparacija nije bila od koristi jer je ulje slinilo kroz sama kljesta a ne na ventilu ili crijevu. Tako da nije bilo pomoci, nego sam morao kupiti sa razbijenog.

 

Ne sjecam se tocnih cijena no mislim da su u Starkelju trazili oko 4.000kn za reparirana (2 kom) s tim da vraca svoja stara ili oko 6.000za nova. Andjelko iz Lagerosa mi je rekao da postoje ATE zamjenske koje se mozda mogu naruciti po 1.800kn kom.

Ja sam platio sa relativno nove razbijene Lagune 2 kom 1.400kn.

Ako trebas brojeve od autootpada ovdje u ZG javi da ti poslaljem.

 

Onda probam prvo reparirat ako se bude dalo. U ovlašteni neću ni pitat jer su stvarno preskupi. Možeš poslat broj na pm. tnx

Edited by Oliver-Metkovic
Link to comment
Share on other sites

U lokalnog mehaničara..izmjenjena gumica i neka bakarna/mesingana piksna koju sam dao istokarit.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

U lokalnog mehaničara..izmjenjena gumica i neka bakarna/mesingana piksna koju sam dao istokarit.

jel to kod Denisa stručnjaka za Renault vozila?

Link to comment
Share on other sites

jel to kod Denisa stručnjaka za Renault vozila?

Ovaj put nije kod Denisa, ali kod njega mjenjam filtere i ulje

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdrav!

Jutros samo nakon minutu-dvije vožnje skužio da mi svijetli poruka "Check ignition system" i da auto baš ne ide... Nije bilo onog "šusa" na 2.000 kada turbo povuče.

Nakon što sam ugasio i upalio auto, poruka je nestala i auto dalje ide normalo.

Trebam li se brinuti? :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Moze bit dosta toga, najbolje spoji na dijagnostiku jer greska je ostala zapisana, dok se nepali cesto nije nesto zabrinjavajuce.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dijete danas culo nekakvo buckanje vode u zadnjim desnim vratima. Nadjoh s donje strane cep, otvorih ga, kad ono iscuri oko litra vode. Otkud ta voda? Cemu sluzi cep?

Na svim ostalim vratima skinuo sam cepove ali sve je suho.

Link to comment
Share on other sites

Pa to mi i je zbunjujuce. Ti cepovi su zadihtani u originalu i nemaju nikakvu rupicu za propustanje vode.

Link to comment
Share on other sites

Evo jučer sam primijetio da mi perači farova ne rade vise u biti čuje se da zuje ali ne izlaze jel ima netko iskustva gdje sto kako????

Link to comment
Share on other sites

Ako nemas dovoljan nivo tekucine farove ne pere. Isto tako kratka svijetla moraju biti upaljena da bi prao farove. Na L3 pere far po far.

Link to comment
Share on other sites

Da znam da kratka moraju biti upaljena i čujem da zuji ide lijevi pa desni, pa opet lijevi pa desni e sad jedino da probam napuniti tekućine

Link to comment
Share on other sites

Motorić za pranje farova je oko 1/2 posude, a za stakla je skroz na dnu. Tako da ti ostane jos dosta za prati vjetrobran. Ja imam indikator nivoa koji se aktivira malo prije nego prestane prati farove. Neke L3 nemaju indikator nivoa tekućine.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.