Jump to content

Kvake zapinju prilikom otvaranja izvana


racerxos

Recommended Posts

trebas rastaviti unutarnji tapecirung cijeli tj maknut ga, jos par plastika u samim vratima, da bi dosao do kvake iznutra i izvadio ju van(s vanjske strane jel)

nisam detaljno vidio ali u mehanizmu njenom ima nesto sto ode ,to se promjeni, federici nekakvi.to uzmes polovno negdje bitno da je ispravno.

 

Iskreno, covjeku koji to radi skoro an dnevnoj bazi je trebalo jedno pol sata, doduse kisa je padala..ima zajebancije tu, skidaj zvucnike, ovo ono ..

Link to comment
Share on other sites

trebas rastaviti unutarnji tapecirung cijeli tj maknut ga, jos par plastika u samim vratima, da bi dosao do kvake iznutra i izvadio ju van(s vanjske strane jel)

nisam detaljno vidio ali u mehanizmu njenom ima nesto sto ode ,to se promjeni, federici nekakvi.to uzmes polovno negdje bitno da je ispravno.

 

Iskreno, covjeku koji to radi skoro an dnevnoj bazi je trebalo jedno pol sata, doduse kisa je padala..ima zajebancije tu, skidaj zvucnike, ovo ono ..

Nedavno sam mjenjo staklo na meganu I, i kao što si reko ima tu dosta zajebancije... dok se skine oplata sa vrata, pa te plastike iznutra itd... a cijelo vrijeme si u strahu da ne strgas ili pokidas nesto zato jel ta plastika puca cim ju pogledas... Tebi je to neko radio ili?

Link to comment
Share on other sites

covjek koji radi s djelovima a neke stvari tak od periferije i sam mjenja...ovo je ko popravak prozora al jos kompliciranije.

da ja sad to idem raditi, trebalo bi mi jedno 2 sata rekao bih.isto je veliki strah prisutan da se ne strga nesto.a onda je i sex kojim redom vracati sve nazad.

Link to comment
Share on other sites

Ne treba ić cijela oplata dolje, skida ,tj otvavara se samo onaj tapecirani dio. Znači skine se ručka, pretinac, prekidači i kvaka ,odšrafe se vijci u ručki i onda se od dolje počinje otvarati taj tapecirani dio. Gore kod stakla je kao na šarke i stoji otvoren ko hauba kad ga otkopčaš. 

Skidao ja prije koji mjesec kad sam handsfree tipkicu popravljao na RS-u...

evo dolje sve opisano

Kvaka.pdf

Kvaka 1.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ne treba ić cijela oplata dolje, skida ,tj otvavara se samo onaj tapecirani dio. Znači skine se ručka, pretinac, prekidači i kvaka ,odšrafe se vijci u ručki i onda se od dolje počinje otvarati taj tapecirani dio. Gore kod stakla je kao na šarke i stoji otvoren ko hauba kad ga otkopčaš. 

Skidao ja prije koji mjesec kad sam handsfree tipkicu popravljao na RS-u...

evo dolje sve opisano

Kvaka.pdf

Kvaka 1.pdf

Ok, hvala puno, ovo ce mi dobro doc :)

Link to comment
Share on other sites

bob the biker, daj mi molim te reci gdje nađeš ovakve manuale u pdf-u, ovo je super, volio bih si ja za lagunu skinuti ako ima negdje...

Edited by twingokile
Link to comment
Share on other sites

to mi je dao kolega miloshB ...

Uglavnom ti pdfovi su uzeti iz instalacijskog foldera programa za renault ,dialogys

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Drugari, ja sam dva puta u tokukve zime imao problem sa vratima, suvozacevim. Oba jutra je temoeratura bila u minusui bilo je snega vani i kada sam otvorio suvozaceva vrata vise nisam mogao da ih zatvorim. Prskao sam u rucicu gde se otvaraju vrata wd i dole gde se vrata spajaju sa sasijom, ali nije vredelo. Sreca da sam jednom vozio koleginicu, a drugi put kolegu pa su drzali vrata jwdno 35km dok nismo stigli na posao :)

Drugi put kada mi se to desili odmah sam orskao wd, ali nisam uspeo da zatvorim vrata pa ih je kolega drzao dok nismo stigli na posao i onda kada smo stigli probao sam da ih zatvorim i zatvorila su se.

Moj prijatelj sa skoro pa novim cliom je imao isti peoblem.

Da li postoji nekk resenje da se ovo vise ne desava jer je jako neprijatno, a pisebno bi bilo nezgodno kada bi sam isao na posao jer ne bih mogao da drzim suvozaceva vrata :)

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Link to comment
Share on other sites

Jesi probao kvaku povuć nekoliko puta ili zaključat auto?
Meni se isto dešavalo na C4 Picassu i nakon zaključavanja vrata se zatvaraju normalno.

Link to comment
Share on other sites

Na zalost to mi nije palo na pamet. Jedino sto sam probao je prskanje wd-om, a da ne pricam koliko sam ludeo zbog toga sto mi se to dva puta desilo u par meseci. Nisam bas srecan sto imam megana, ali sam sam kriv sto sam ga kupio posle unistenja moje zafire koja nije bila udobna i lepa kao megan, ali je bila pouzdana. Ovaj megan 1.6 karavan sam kupio iz ocaja i to samo jer je sve vreme odrzavan u ovlascwnom servisu pa mi je samo zato ulivao poverenje i jer je od svakog servisa imao racun.

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Link to comment
Share on other sites

I sad je kvaka izvor svih tvojih problema.. a sto bi bilo da je neki ozbiljan kvar?
Odi kod majstora. Nije to neki posao od 500€

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Druze, ne kazem da je kvaka glavni problem zbog kog bih menjao ovaj auto. Daleko od toga. Bilo bi smesno da je samo to razlog. Mislim da je glavi razlog to sto sam navikao da vozim mini van, a presao sam na dosta nizak auto i razocarao se. Ovo sa kvakama je samo dolilo ulje na vatru, nista drugo, a napomenuo sam da sam cuo da reno zna da ima pomenuti problem sa kvakama i bravama.

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Link to comment
Share on other sites

i ja sam vozio minivan, skodu yeti 4x4 pa sad vozim megane 3, razumijem te.. voziš ono što možeš kupiti i održavati..

imaš bar karavana a moj je kratki..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, toda81 said:

Druze, ne kazem da je kvaka glavni problem zbog kog bih menjao ovaj auto. Daleko od toga. Bilo bi smesno da je samo to razlog. Mislim da je glavi razlog to sto sam navikao da vozim mini van, a presao sam na dosta nizak auto i razocarao se. Ovo sa kvakama je samo dolilo ulje na vatru, nista drugo, a napomenuo sam da sam cuo da reno zna da ima pomenuti problem sa kvakama i bravama.
 

Valjda si probao auto prije kupovine ?

Prvi put čujem za taj problem sa kvakama i bravama !

Link to comment
Share on other sites

i ja sam vozio minivan, skodu yeti 4x4 pa sad vozim megane 3, razumijem te.. voziš ono što možeš kupiti i održavati..

imaš bar karavana a moj je kratki..

Prelepo receno! Koliko para, toliko muzike. Ako uspem da prodam megana, mozda uspem i resim da kupim nekog minivana default_smilie2.gif

 

Naravno da sam ga probao, a i vodio sam majstora sa sobom jer sam nestrucan kada su automobili u pitanju.

 

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.