Jump to content

Motor se u drugoj,najedamput ugasi


misko

Recommended Posts

Vozim danas moj Megane 1,4 16V,2000.-ta godina, i nakon 15 km od kuće,makadam,vozim u drugoj i auto najedamput prestane vući. Stisnem kuplung,dodam gasa auto prihvati i sve OK. Nakon 3-4 km,ista stvar samo se auto ugasi. Palim ga,vergla(inače pali na zub??),upali iz treće. Idem dalje,sve OK,prebacujem,druga,treća,nikakvih problema. Nakon toga,vozim ga po Avenija Dubrovnik,ide bez problema..probam,druga,treća,kreće na semaforu bez problema. Par km od kuće,usporavam i auto počinje usporavati i stane. Opet ga palim,verglam,tek nakon dodavanja gasa,upali. Onda je po prvi put,sam od sebe ler gasa počeo ići na 3000. Stisnem kuplung,par puta stisnem gas i to se smiri. Došao doma,napravio par krugova po kvartu,sve OK. Ne znam zašto,al čini mi se da će me to opet koštati :-((((

 

Prije cca dva mjeseca promijenio sam motorić ler gasa. Promijenio sam i sve gumice. Nije mi jasno zašto se to događa u drugoj brzini??

 

Otvorio haubu da vidim što ima. Jednino što se meni laiku činilo sumnjivo jest ova cijev na fotki i možda zvuk motora na video snimci:

 

Svima zahvalan od srca na pomoći <3

post-15982-0-97497300-1426941304_thumb.j

post-15982-0-45674400-1426941322_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Oblijepio sam kompletno crijevo za izolirtrakom i napravio probnih 30-tak km. Sve je OK,nijedamput nije gubio snagu. No,kad sam se nakon 1 sat sparkao pogledam na sat i vidim da mi na kontaktu ne pokazuje lampicu od ulja a na brojaču km,tamo di treba pisati OIL OK,dvije znamenke _ _ Fotka u prilogu:

 

 

Meganeuljelampice_zpsb3cjijml.jpg?t=1426

Link to comment
Share on other sites

Pa broj kružića pokazuje razinu ulja. Iz slike je vidljivo da ulje nije na maksimumu

Link to comment
Share on other sites

  • začepljen filter goriva
  • pumpa goriva krepava
  • regulator tlaka goriva

To je ono što mi prvo pada na pamet. Prema opisanom ponaša se kao da ostaje bez goriva.

Link to comment
Share on other sites

Hvala dečki,ovo mi je prvi Renault :blush: . Inače,danas sam ga opet vozio i nije bilo problema. Ipak,strah me da se to ponovno ne dogodi. Zna li netko kako se zove ono crijevo,kupio bih novo jer je ovo što oblijepljeno izolirbandom što pritegnuto plastičnim spajalicama na valjda filter zraka. Inače,kad dajem gas čuje se neko zujanje tamo negdje oko klapne gasa,dakle tamo di rukom dajem gas a zujanje kod davanja gasa se čuje i u kabini

Link to comment
Share on other sites

 

  • začepljen filter goriva
  • pumpa goriva krepava
  • regulator tlaka goriva

To je ono što mi prvo pada na pamet. Prema opisanom ponaša se kao da ostaje bez goriva.

 

Nije mi jasno zašto se to događalo samo u drugoj brzini? Kod veće brzine,60 km/h i više,nikakvi problemi? Koliko bi mogao koštati novi filter goriva,regulator tlaka i pumpa za gorivo? Koja je najčešća i najskuplja opcija?

Edited by misko
Link to comment
Share on other sites

"Air intake hose" - crijevo usisa zraka.

 

To crijevo je cijelom dužinom istoga promjera, a kod tebe na slici se vidi dio koji je deblji i zaljepljeno je izolirom. Očito je crijevo prethodnom vlasniku puklo i riješio je tako da je nabacio jedan komad cijevi većeg promjera preko stare cijevi.

 

Kod mene je isto puklo i kad sam otišao vidjeti koliko košta originalni komad skoro sam pao mrtav. Kažu u dućanu 600-tinjak kuna. 600 Kn za 80 cm dugu i 51 mm debelu rebrastu cijev.  :??:

Link to comment
Share on other sites

ja sam kupio u autokresi za 40 kn ali nije gumeno nego je aluminijsko

isto rebrasto tak da se moze rastegnut na zeljenu duzinu

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam još riješio. Puknuto mi je negdje po sredini pa trenutno poteže zrak iz motornog prostora. Tražio sam po netu, ali je problem naći promjer od 51 mm (2"). Uglavnom su od 76 mm (3").

 

Cijev nije gumena nego od nekakvog filca koji je spiralno namotan. Probat ću i ja pogledat u autokreše nešto tako.

Link to comment
Share on other sites

i kod mene je bila od filca pa se cijela raspala

ja sam probao isto sa izolirkom ljepit al se izolirka odljepila od topline i opet sve po starom

Link to comment
Share on other sites

Otprilike 650kn sam platio usisnu cijev na starom R19 16V u Roci. Nakon toga se buka u višim okretajima dosta smanjila.

 

Ta cijev ne bi trebala praviti probleme jer naši auti imaju MAP senzor koji mjeri tlak usisne grane osim ako taj senzor ili nešto drugo na usisu ne brtvi dobro pa gubi tlak.

 

U biti možda misko ima problem sa strujom na MAP senzoru?

Link to comment
Share on other sites

Kupio sam i ja tu rebrastu aluminijsku rebrastu cijev u tokiću ,ali je od vibracija ispucala ,tako da nije neko bajno riješenje, ,moja je trenutno omotana duck tapeom da je drži na okupu....

 

Na kraj pameti mi ne pada da dajem tolike novce za komad tkanine namotane u cijev, ako ništa drugo ,uzme se ono gumeno crijevo za kilere i od njega se napravi taj spoj od usisa do kutije filtera

Link to comment
Share on other sites

Kupio sam i ja tu rebrastu aluminijsku rebrastu cijev u tokiću ,ali je od vibracija ispucala ,tako da nije neko bajno riješenje, ,moja je trenutno omotana duck tapeom da je drži na okupu....

Kod mene vec godinu i pol na autu i nije ispucala

Kak sam ju stavio tak i stoji

Link to comment
Share on other sites

Cijev na mom starom autu je bila prilično debela guma koja je išla od usisne grane do airboxa. Bila je toliko debela da se jedva dala malo savinuti. Nije tanki filc kao na Cliu II npr.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam dobio preporuku da vidim kod Pasarić vulkanizacije. Oni rade sve vrste cijevi: http://www.pasaric.hr/ Ako bude preskupo,ostaje Tokić. Ne mogu vjerovati da je sve prestalo kad sam je dobro oblijepio izolirbandom? Kako ne volim improvizacije ako baš nisu neophodne,svakako ide nova cijev.

Edited by misko
Link to comment
Share on other sites

Ajde kad saznaš cijenu kod tog Pasarića javi. Vidim u katalogu da imaju onu koja meni treba, 52 mm unutarnji promjer i dužina 1000 mm.

Link to comment
Share on other sites

Ajde kad saznaš cijenu kod tog Pasarića javi. Vidim u katalogu da imaju onu koja meni treba, 52 mm unutarnji promjer i dužina 1000 mm.

Može,nisam još zvao. Sumnjam doduše da će biti kao kod Tokića al vjerovatno će biti jeftinija od originala

Link to comment
Share on other sites

Ajde kad saznaš cijenu kod tog Pasarića javi. Vidim u katalogu da imaju onu koja meni treba, 52 mm unutarnji promjer i dužina 1000 mm.

Zvao,cijena je 400 kn i nema za benzinca pa treba dati uzorak i čekati 2 dana za izradu.Mislim da ću ipak uzeti od Tokića

Link to comment
Share on other sites

OK, hvala na info, ali kakve veze ima je li bezinac ili dizel, treba mi cijev od 52mm unutarnji promjer i dužine 1000mm tj. točno ono šta nude u katalogu?

Pa majku mu, kroz nju ide zrak.

 

I ja ću uraditi kao i ti.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

ja stavio aluminijsku, 30 kn kod Adriaauto

A di je zaštita sa ispušne... Opet si skinuo...
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.