Jump to content

INA ULTRA CLASS 102 - 102 oktana!


xxx

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    19

  • DU-roller

    14

  • kugla27

    11

  • therrlu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ne uzbuđuje me ta vijest. To nije nikakvo komercijalno gorivo za mase... 

Link to comment
Share on other sites

Znači otpornost na detonantno izgaranje mu je veća od izooktana. S kojim spojem su to usporedili?

Link to comment
Share on other sites

Navodno neće tako skoro na benzinske i pitanje je koje će ga imat. U većim gradovima mislim da ne bi smio biti problem.

Link to comment
Share on other sites

Znači otpornost na detonantno izgaranje mu je veća od izooktana. S kojim spojem su to usporedili?

Valjda čisti marketing vezano uz MON i RON... možda, čisto nagađam...

Link to comment
Share on other sites

nemora biti, avio goriva su 120 oktana npr (nemislim na kerozin). 

diesel bi imao oko 300 oktana kad bi se preracunalo po otpornosti na samozapaljenje

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Neće se prodavati po BP-ima, samo u bačvama od 50 litara i to preko veleprodaje, dakle pravnim osobama (ponudit će se klubovima, može se i Renault klub uključiti). Cijena će se definirati u travnju, ne radi se o par kuna više od običnog, puno je veća razlika.

Link to comment
Share on other sites

Što je tužno?

Inače, prosječan MON uzoraka je 89,8, a RON 101,8. Ne smije probiti 102 zbog FIA specifikacije - metode testiranja su EN-ISO 5164 i EN-ISO 5163 pa možete vidjeti kako se i do koliko testira.

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

pa da ce cijena biti znacajno veca. i da se nece moci kupiti od fizickih lica nego samo pravna lica

Link to comment
Share on other sites

Trkaća goriva tih karakteristika po europi koštaju oko 3,85 - 4,5€ litra. Kod nas će se maksimalno smanjiti marža jer to nije proizvod za zaradu, ali proizvodnja je dosta skupa i onda na to ide veliko trošarinsko i porezno opterećenje. Proizvodnja i primjena trkaćih goriva visoke oktanske vrijednosti (102 i 105) je uvod u eventualno kasnije proširenje ponude na BPima sa cestovnim 100+ gorivom, ali za to još nema ekonomskog opravdanja.

Link to comment
Share on other sites

al to bi gorivo, kad bi se mogla sniziti cijena proizvodnje, moglo omoguciti znatno povecanje efikasnosti motora jer bi dopustilo kao prvo veci komp omjer koji direkno utjece na termalnu efikasnost, a drugo siromasniju smjesu .  no to su puste zelje i totalno je nebitno sto mislim :D 

 

trkace gorivo bi, kolko znam, trebalo imati i druge znacajke osim cistog "oktanskog broja" a to je povecano podmazivanje uz taj oktanski broj itd.. 

Link to comment
Share on other sites

Ima sve značajke kakva imaju ponajbolja europska trkaća goriva, dosta toga određuje i FIA specifikacija koja uvelike određuje sastav i dozvoljene karakteristike. Kod nas je na tržištu općenito udio boljih benzinskih goriva relativno mal u odnosu na ukupnu prodaju.

Link to comment
Share on other sites

a super onda :D znaci jos samo obnovit grobnik i mozemo ocekivat F1 ?

Link to comment
Share on other sites

Samo jedno pitanje, da li bi Ina zabranila prodaju po dućanima?

Kad bi netko preko velepordaje recimo uzeo bačvu od 50l, prepakirao u karnister od 5/10L i prodavao u dućanima, pitam zato jer je to u Americi normalna pojava, dođeš u dućkas i kupiš gorivo sa xxx okatana u kartinisteru od par litri.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Eto mozda konacno clio rs 197 bude imao 197 konja hahaha. Bas me zanimaju razlike s tim gorivom i s onim od 100oktana te koliko se to osjeti

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

nemozes osjetiti bez mapiranja...

Clio 197 je automobil tvornicki podesen da bez problema (da ne detonira) vozi na obican ES95. Tvornicki ecu nece znati prepoznati sto mu je u rezervoaru i samim time nece napraviti advance paljenja (a bolje gorivo mu to dopusta) da bi se dobio jos koji kW i Nm.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče prepakiravanja i daljnje prodaje, ne znam tko bi u Hrvatskoj osim Ine mogao to raditi, i veleprodaja i maloprodaja nafte podliježu vrlo strogim zahtjevima po pitanju zaštite ljudi i okoliša, prilikom rukovanja i skladištenja - ne može se baš negdje u garaži prelijevati u manji ili veći spremnik i onda prodavati bilo gdje.

 

Na Hondi Civic Type R grupe N, dakle dosta bliskoj serijskom autu, ćemo napraviti valjke na 98+ i onda na 102 nakon prilagodbe za novo gorivo pa ćemo vidjeti dobitak.

Link to comment
Share on other sites

oce ici i tanji dihtung glave ili samo mapiranje ? jer bi tek s oba bio pun potencijal

ovo bi ipak trebalo biti nesto vise. zbog boljeg podmazivanja itd, ak je vjerojati "DU-roler-u" :D

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Znači otpornost na detonantno izgaranje mu je veća od izooktana. S kojim spojem su to usporedili?

 

Ovo i mene zanima. Možda su neki anti-knock aditivi u igri?

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče prepakiravanja i daljnje prodaje, ne znam tko bi u Hrvatskoj osim Ine mogao to raditi, i veleprodaja i maloprodaja nafte podliježu vrlo strogim zahtjevima po pitanju zaštite ljudi i okoliša, prilikom rukovanja i skladištenja - ne može se baš negdje u garaži prelijevati u manji ili veći spremnik i onda prodavati bilo gdje.

 

Na Hondi Civic Type R grupe N, dakle dosta bliskoj serijskom autu, ćemo napraviti valjke na 98+ i onda na 102 nakon prilagodbe za novo gorivo pa ćemo vidjeti dobitak.

 

Tako sam i mislio, iskreno šteta šta ga neće biti za širu populaciju, tipa ako neko hoće na track day da se malo provoza, tko god bi tako nešto htio, to bi trebao platiti po cijenama tim i tim i ćao.

 

Ovo je ta shema, znači galon (3,7l) košta 8,5$ (60kn) i jurenje, s tim da imaju i u karnisterima pakirano već.

 

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ovo i mene zanima. Možda su neki anti-knock aditivi u igri?

 

cisti alkohol ti povisuje oktansku vrijednost, al ti zato jako jako smanjuje svojstvo podmazivanja goriva. 

vozila na alkohol mjesaju preko 10% sintetike u gorivo... i to je ono sto sam rekao da me zanima dal se ispunjavaju sve norme po pitanju podmazivanja itd kod ovog goriva ili je to jeftino proizvedeno gorivo koje nam uvaljuju skupo.

 

za track day bi grobnik mogao kupiti i preprodavat. imaju benzinsku crpku i onako tako da :D

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.