Jump to content

Blokiranje EGR na 1.5 dci


Alen

Recommended Posts

Prije dosta vremena blokirao sam EGR na način da sam isti zarotirao i auto odonda ide bez ikakvih problema.

Evo kako to izgleda odozgora:

post-749-0-85824400-1428700510_thumb.jpg

 

Nedugo sam primijetio da mi je malo masno dolje ispod EGR-a pa do turbine:

post-749-0-65351000-1428700663_thumb.jpg

Nije strašno, ali me zabrinulo.

Danas sam skinuo EGR i skužio da nije do turbine, uvijek je bila suha ko barut izvana.

Problem je u rotiranom EGR-u, tom prilikom skinuo sam onu limenu toplinsku zaštitu, a i kako je ventil okrenut, nisu legla sva 3 šarafa nego sam stavio samo 2 gornja:

post-749-0-38664300-1428700899_thumb.jpg

Evo, na gornjoj slici vidi se, lijevo je rupa na ventilu, a desno na kućištu.

Renaultovi inženjeri su se stvarno potrudili da taj egr naprave tako da se kasnije manipulacije smanje na najmanju moguću mjeru :)

Uglavnom, stvar je držala dosta dugo (60k km) i sad je ulje lagano prokapalo negdje oko egra i dolje prema turbini.

Mislio sam da će na 2 šarafa držati, EGR dosta tijesno ulazi u kućište, ne može to nikako van, ali izgleda da je ipak je negdje prošlo. Dodatno, pojavilo se i malo ulja na kraju "saksofona", tj. metalne cijevi prema usisnoj grani, točno tamo gdje je spoj na usisnu granu. Iako sam kod tih početnih radova zamijenio obje brtve na saksofonnu, izgleda da je malo propustilo i tamo.

Evo kako je EGR izgledao nakon vađenja, naravno nigdje gareži, samo je bio lagano od ulja izvana, izvadio sam ga s 2 prsta, nije bilo teškog izbijanja kao kad se zapeče.

post-749-0-18950800-1428700989_thumb.jpg

 

Dok ne smislim nešto bolje, stavio sam ga kako je tvornički unutra i zategnuo na sva 3 šarafa. Konektor je skinut, lampica naravno svijetli :)

 

Sad me brine slijedeće:

1. otkuda tu ulje, u egr bi trebali ispušni plinovi ulaziti?

Očistio sam sad malo to ulje pa ću paziti da vidim da li će se opet pojaviti.

2. kako kvalitetnije blokirati EGR?

Navodno ima nekih čepova koji se stavljaju negdje na dolaz, ona rebrasta tanka cijev od ispušne grane prema kućištu EGRa. Sjećam se da mi je pričao jedan meho da je to već radio. Ima tko kakvih iskustva s time?

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Ja imam zablindiran egr vec 10tkm. :blush:  Stavis medu izmedu onog crijeva limenog sta ide na kuciste egr-a i to je to. I slozis sve normalno.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Da li ti svijetli lampica na tabli? Dal mozda imas neke slike?

Link to comment
Share on other sites

ne bi smjela svetlit jer on i dalje funkcionira kako treba u slucaju da je samo zakrenut ili pak da je blokiran ana "harmonika"

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Nista nesvijetli. Sve je normalno.

Link to comment
Share on other sites

Meni je svijetlilo i prije jer je egr krepao prije blokade.

Pretpostavljam da bi ECU mogao bez problema skužiti da je egr blokiran, dovoljno je da ga otvori u pravom trenutku i pogleda promjenu tlaka u usisnoj grani, vjerujem da se mora vidjeti promjena.

Makar na cliu II nisam siguran da je ECU toliko pametan, meni niti izgoreni grijač ne signalizira :)

Nego, ima netko više info oko pitanja gore, kako uopće izgleda taj čep koji se stavlja, jel se skida nepovratno ona rebrasta cijev na dovodu itd.?

Link to comment
Share on other sites

Ja mislil da mi riknula dizna, a bil egr. Blindiral mi bošista za 200kn i auto ide ko zmaj. Nemam pojma na koji način.

Link to comment
Share on other sites

Sta se dobije blokiranjem egr-a?Moj jos radi godisnje jednom ocistim i ide

Link to comment
Share on other sites

Dobije se ulje u usisu, umjesto čađe pomješane s uljem, a koja tvori crnu ljepljivu masu koja blokira EGR. Šalu na stranu, ulje potječe od turbine i "iberlaufa". Odnosno turbina (puhalo kompresorska strana) usisa zrak iz crijeva na koje se veže "iberlauf", a u kojemu ima ulja koje se kondenziralo, i tjera ga prema intercooleru i EGR-u (usisnoj grani).

Link to comment
Share on other sites

Pa meni bude te crne ljepljive mase oko egr-a samo sve to dobro ocistim i tjeraj dalje

Link to comment
Share on other sites

a u usisnoj ?

ja sam imao preko 5mm debelo naslage a EGR je bio poprilicno cist

Link to comment
Share on other sites

A samo sam cistio onu cijev sifon i egr i koliko sam mogao unutra gdje ide egr neznam koja je procedura skidanja rado bi je skinuo i ocistio

Link to comment
Share on other sites

Na 1.5 greska egr-a nece svijetlit ako egr uredno radi... znaci ako elektricni dio ventila radi uredno... mehanicki se moze blokirat bez problema na razne nacine bez problema',bez greske.. ja sam skinuo metalnu cijev koja vodi od ispusne grane do venitla i na spoju gdje ide selna ubacio metalnu plocicu... ali sam napravio gresku i i stavio ga sa donje strane, znaci blize auspuha pa se sad kroz cca 30000 km ta cjev malo napunila uljem i isto malo slini... ulje je normalna pojava cirkulira kroz usis malo sa turba malo sa iberlaufa... da ne izcuri van izislo bi spaljeno kroz auspuh

Link to comment
Share on other sites

Becaouse racecar :D

U sustini jer je nase gorivo za objesit macku o rep i onda lose izgaranje i gradska voznja pa se zacepi usisna grana za popizdit

Link to comment
Share on other sites

Aha..sutra ćemo razglabat..i zami gedore ,pa da mi odmah na licu mesta pokažeš to..

Edited by kralj
Link to comment
Share on other sites

heh, ja s rotiranim egr-om vec oko 100-150k km :zubo:, al na zva 3 sarafa... mogo bi malo i provjerit kak to izgleda dok bude prilika... al za sad nema poblema s autom... ak i jest nest masno od ispod, nista ne cvapka i nema mrlja na parkirnom mjestu... dakle nema brige :D

Link to comment
Share on other sites

Ajde molim te ako ti nije problem snimi situaciju kako je kod tebe. Ne znam koji je motor kod tebe, ali moj je 65KS, bez intercoolera, možda je drugačiji EGR ili kućište. Ja sam tada mjerio baš kako da ga okrenem da se blokira prolaz plinova i to mi s učinila kao jedina moguća pozicija. Dodatno, ona 3 šarafa su asimetrično postavljena tako da nema šanse da kod bilo kojeg kuta rotacije pašu. Ulje nije niti kod mene kapalo, samo se masna mrlja proširila negdje u zadnjih 60 kkm, ne znam kad jer ne virim često tamo.

Link to comment
Share on other sites

Alen, zaokrene se samo ventil (meganicki dio) a solenoid se ostavi u normalnom polozaju pa on moze s sve 3 vide stiskat.

Link to comment
Share on other sites

E, to je već korisna informacija :)

Da li znaš i kako se to rastavi?

Link to comment
Share on other sites

U rupama od vijaka se nalazi mala piksica od tankog lima. Samo to treba rascupat i onda se odvoji jedan od drugog. Sem toga nisu nicime povezani ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvala, provjeriti ću tu mogućnost. Sad nek vozi ovako do 6.mj., a onda sam na godišnjem pa slijedi raskopavanje EGRa.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.