Jump to content

Problem sa trzanjem u vožnji / Megane Coupe 1.6 16V


Paradox

Recommended Posts

Pozdrav svima!

 

Dakle, vozim Megane Coupe 1.6 16V, i ovaj problem mi se počeo pojavljivati nedugo nakon što sam ga kupio 2012. i dan-danas se pojavljuje unatoč tome što sam ga već puno puta vozio na servis. 

 

Stvar je u tome da auto na ler gasu lagano sam mijenja broj okretaja, no u vožnji "cuka" a ponekad kod šaltanja motor skroz se ugasi.

 

Na servisu su to pokušavali riješiti na sljedeći način:

 

1. Zamijenjene gumice na usisu (4 komada, za svaki cilindar) nakon toga je par mjeseci radio bez problema, no nakon toga opet sve isto

 

2. Promjenjena lambda sonda - opet isto

 

3. Promjenjen senzor temperature motora (budući da je prije zamjene kazaljka mi nekad otišla u najniži položaj pa je serviser pretpostavio da bi možda mogao u tome biti problem) - nakon toga opet mjesec radio bez problema, ali se sad problem ponovno pojavio

 

Sve u svemu, potrošio cca 200 eura na popravke i zamjene, a i dalje je sve isto.

 

Molim pomoć jer fakat više neznam kome da se obratim...

 

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

moral bus bit precizniji s opisom problema.

variraju okretaji na leru - kad je hladan ili stalno ?

 gasi se kod mjenjanja brzina - to je cudno dosta..

tipovao bih na motoric ler gasa, ak su gumice izmjenjene.

Link to comment
Share on other sites

Variraju okretaji stalno...

Nije stvar u mijenjanju brzina, nego općenito kad se u trenutku "cukanja" pritisne kuplung, ponekad se ugasi...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Provjeri sve one male cjevčice koje provode zrak do ventila sekundarnog protoka zraka ne znam koja mu je skračenica.

Ja sam nedavno imao problem na meganu 2.0, uredno je palio i vozio ali u voznji kada oduzmem gas i ponovno dodam bez ikakvog diranja kvačila, znaci samo ono lagano oduzimanje prije krivine i potom prilikom ponovnog dodavanja bi trzao jako. Slucajno sam diranjem svih tih cjevi otkrio da jedna od cjevi koja vodi do tog ventila sekundarnog protoka zraka je bila puknuta na dva mjesta i tu je vukao falši zrak i zbog toga trzao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.