Jump to content

Mišljenje o Lagunama


morrak

Upitnik  

34 members have voted

  1. 1. Da za sebe kupujem, uzeo bih: (sve su karavani 2.0 dCi 150KS, svi iz HR su prvi vlasnici)

    • Ful oprema (uklj. ful kožu, šiber, biksenon, itd.), 180tkm, 2008., automatik, HR porijeklo + drugi set alu felgi s gumama 9.000€
      3
    • Solidna oprema (navigacija, dvozonska klima, tempomat i sl., bez xenona, šibera i kože), kuka (navodno samo laka prikolica), 150tkm, 2008., HR porijeklo, servis 100% ovlašteni 10.000€
      0
    • Ful oprema osim šibera i navigacije, polukoža, 105tkm, 2008., HR porijeklo + drugi set ne-renault felgi s gumama 10.000€
      8
    • Ful oprema osim šibera, polukoža, 125tkm, 2010., IT porijeklo + nema 5% prijenosa (trebam provjeriti kilometražu) 8.500€
      6
    • Solidna oprema (dvozonska klima, tempomat, polukoža i sl., bez xenona, šibera, navigacije), 155tkm, 2008., HR porijeklo, servis 100% ovlašteni 7.800€
      3
    • Ful oprema osim šibera, polukoža, automatik, 155tkm, 2010., FR porijeklo + nema 5% prijenosa (trebam provjeriti kilometražu) 8.500€
      2


Recommended Posts

Molim i par mišljenja na temu: oprema ili kilometraža ili godište...

 

Osobno me privlači oprema na prvom, a s druge strane taj ima najviše km.

Ako gledam po kilometraži, treći je "mlad", ali je cijena sukladna kilometrima.

Četvrti bi bio super omjer cijene, kilometraže i opreme, ali je uvoz (i još k tome Italija gdje nisu na glasu po održavanju autijum ali je s leasinga, pa bi trebao biti redovno održavan pod garantnim rokom - što moram provjeriti kad ću provjeravati kilometražu)

 

Pa sad trebam objektivna mišljenja, kolege Renaultovci  :zasj:

 

Hvala!

 

 

P.S. I komentari tipa "bolje nakon te godine jer su to i to riješili" isto nisu na odmet :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • morrak

    35

  • Martin

    19

  • mata73

    10

  • dado_sk

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Osobno, za sebe, bi uzeo onog sa najmanje kilometara...

Jer godišnje radim cca 20tkm i za 5 godina mi auto ima 200-250 tkm,a to je već auto na otpisu.

Od opreme bi gledao , manualca, autoklimu, xenon, tempomat, parking senzore, preklapanje retrovizora, impulsne prozore, otvaranje stakla na gepeku (iako neznam da li to novi renaulti imaju - stari su imali)....šiber i punu kožu bi izbjegavao.

Navigacija mi ne predstavlja nešto u životu pa bi mi bilo svejedno da li ju ima ili ne.

 

Iz cijele ove ponude onda bi mi najvjerojatnije prvi odabir bio pod rednim brojem 3 (iako neznam što sve spada pod ful oprema)

Link to comment
Share on other sites

Osobno, za sebe, bi uzeo onog sa najmanje kilometara...

Jer godišnje radim cca 20tkm i za 5 godina mi auto ima 200-250 tkm,a to je već auto na otpisu.

Od opreme bi gledao , manualca, autoklimu, xenon, tempomat, parking senzore, preklapanje retrovizora, impulsne prozore, otvaranje stakla na gepeku (iako neznam da li to novi renaulti imaju - stari su imali)....šiber i punu kožu bi izbjegavao.

Navigacija mi ne predstavlja nešto u životu pa bi mi bilo svejedno da li ju ima ili ne.

 

Iz cijele ove ponude onda bi mi najvjerojatnije prvi odabir bio pod rednim brojem 3 (iako neznam što sve spada pod ful oprema)

Link to comment
Share on other sites

.ful oprema je sve što je to godište moglo imati: xenoni, šiber, dual klima, ful elektrika (retrovizori, prozori...)

pa minus ono što sam nadopisao - u slučaju trećeg, nema šiber, navigaciju i nije ful nego polu koža. "Ostalo" navodno sve ima (senzore nema naprijed vidim po slikama, ali ti ni nisu toliko bitni)

Link to comment
Share on other sites

Ma za senzore naprijed se ispraksira čovjek, a i puno je preglednije nego iza.

 

Bio bi taj treći OK da spusti za 500€ cijenu...

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Jel tu treba biti neki link na aute?

Kod mene oprema je vrlo bitna, ali imao sam lagunu da polu kožom i sa full kožom. Polu koža je puno ugodnija zimi i ljeti. Šiber volim, ali uvijek problemi s njime na bilo kojem autu. Osim navigacije ostalo sve mora biti, pogotovo sam se navukao da se na zadnjim vratima otvara samo staklo. Preeee dobra stvar.

Link to comment
Share on other sites

Jel tu treba biti neki link na aute?

Kod mene oprema je vrlo bitna, ali imao sam lagunu da polu kožom i sa full kožom. Polu koža je puno ugodnija zimi i ljeti. Šiber volim, ali uvijek problemi s njime na bilo kojem autu. Osim navigacije ostalo sve mora biti, pogotovo sam se navukao da se na zadnjim vratima otvara samo staklo. Preeee dobra stvar.

Ma samo sam sažeo. Ima za svaki link na njuskalo. Ako hoćeš ti pustim na PM

 

Ubaciš navigaciju

Ma lako meni za to, mobitel i sad bacim iza volana i tih triput godišnje me i Google otpelja. Jedino mi lijepše auto izgleda sa ekrančićem, modernije :p

 

Ništa od navedenog

A ti imaš drugi prijedlog u tom rangu love?

Link to comment
Share on other sites

Sad sam vidio na kompu sve.

Preko Tapatalka nisam vidio pitanja.

Manualac svakako, sad opremu volim, dobro bi provjerio IT i FR.

Mada tu ne možeš tako lako ući u trag autu.

Link to comment
Share on other sites

Navigacija mi je draža neka koju mogu skinuti karte s neta, a ne ovisiti o nekoj firmici dal će se sjetiti ugraditi izmjene u HR ili negdje okolo.

 

Jedino što je opcija kamere za vožnju unatrag zgodna. Mislim da to ove starije Lagune nisu ni imale kao opciju unutar display-a navigacije.

 

 

Sad sam vidio na kompu sve.
Preko Tapatalka nisam vidio pitanja.
Manualac svakako, sad opremu volim, dobro bi provjerio IT i FR.
Mada tu ne možeš tako lako ući u trag autu.

 

Dalo bi se Talijanu jer je 2010. pa bi trebao imati sve u ovlaštenom. Francuz je već upitnik što ima, ali frajer tvrdi da je servisna cijela u ovlaštenom štampana pa onda ne bi trebalo biti problem to potvrditi... (no poučen u zadnja tri tjedna da ljudi lažu i u facu, čak i kad idu s tobom do ovlaštenog da se provjeri...)

 

Taj automatik me malo smeta. Prvo užitak vožnje, a drugo svi kažu da popije litru više s njim :/

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Navikneš se na automatik, imam Mercedesa automatika. Nije to loše, istina da je žedniji i tromiji. Najviše me smeta što su servisi skuplji, a i potencijalni kvarovi. Isto sam primjetio kod mehanicara da o automatskom mjenjaču pojma nemaju, pa na nekakva pitanja dobijem odgovor tipa It's ok.

Link to comment
Share on other sites

nemres ovak nabacivat polutocne opise, nit linka nit iceg.

Link to comment
Share on other sites

nemres ovak nabacivat polutocne opise, nit linka nit iceg.

Ma otvori njuškalo laguna grandtour, diesel, 2008+, do 200tkm, >1600ccm i eto ti od 15 njih 6. Ako želiš mogu ti na PM dati linkove

 

nego kako su svi hr prvi vlasnici a it porijeklo?

Zvao i svi su ili bili njihovi pa s firme prebačeni na njih ili prvi.

IT je s leasinga i više telefonski ne znam. Sutra ću pod pauzom do tamo pa vidjeti kakav je auto i što ima, te si popisati šasiju da provjerim povijest.

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

u tom slucaju ona srebrna gt, super oprema 4control, provjeri se jel sve uredu, malo sumnjivi km al ne nuzno

Link to comment
Share on other sites

Vidjet ćemo što će servisni zapisnik imati u sebi o njoj...

Link to comment
Share on other sites

Da mi treba takav auto uzeo bi novu Lagunu dCi 110

I tata bi novu za te novce, sine ;)

Link to comment
Share on other sites

Što manje kože to bolje, šiber ti ne treba jer za gledanje van imaš druge prozore, a za ventilaciju klimu. Navigacija 90% vremena vrti kartu s autićem i isto nije uvjet. Meni je najbitnija "handsfree" kartica i tempomat. Automatska ručna isto dobro dođe. Sigurno ti je kod izbora i boja bitna, da ti se svidi na prvu. Uživo ćeš ih barem pola moći izbaciti jer ćeš vidjeti u kakvom su stanju jer slike mogu puno toga sakriti, a i ne mora biti slikan taj auto ili je slika starija.

Link to comment
Share on other sites

Jel ovo original kugla mjenjača na GT opremi lagune?

I pedale mi se čine jako izlizae na ovoj slici za 125tkm: http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/auti/renault-laguna-grandtour-2.0-dci-4-control-slika-46765099.jpg

 

Jel se spajanjem na komp može vidjeti da li su airbagovi unutra i da li su u OK stanju? Ne sumnjam na totalku, samo me zanima kako se to provjerava :)

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Jel ovo original kugla mjenjača na GT opremi lagune?

I pedale mi se čine jako izlizae na ovoj slici za 125tkm: http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/auti/renault-laguna-grandtour-2.0-dci-4-control-slika-46765099.jpg

Jel se spajanjem na komp može vidjeti da li su airbagovi unutra i da li su u OK stanju? Ne sumnjam na totalku, samo me zanima kako se to provjerava :)

jel to ova iz ac malesnica?
Link to comment
Share on other sites

osobno, onu prvu, šiber mi je must have, ovisno koliko kilometara radiš godišnje, prema tome bi se ravnao u izboru. Isto tak, bolje uzeti onu prvu sa original 180tkm, nego sa lažnim kilometrima da na vuri piše 125tkm zbog psihološke naravi, a da u stvarnosti ima 250tkm+

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.