Jump to content

Mišljenje o Lagunama


morrak

Upitnik  

34 members have voted

  1. 1. Da za sebe kupujem, uzeo bih: (sve su karavani 2.0 dCi 150KS, svi iz HR su prvi vlasnici)

    • Ful oprema (uklj. ful kožu, šiber, biksenon, itd.), 180tkm, 2008., automatik, HR porijeklo + drugi set alu felgi s gumama 9.000€
      3
    • Solidna oprema (navigacija, dvozonska klima, tempomat i sl., bez xenona, šibera i kože), kuka (navodno samo laka prikolica), 150tkm, 2008., HR porijeklo, servis 100% ovlašteni 10.000€
      0
    • Ful oprema osim šibera i navigacije, polukoža, 105tkm, 2008., HR porijeklo + drugi set ne-renault felgi s gumama 10.000€
      8
    • Ful oprema osim šibera, polukoža, 125tkm, 2010., IT porijeklo + nema 5% prijenosa (trebam provjeriti kilometražu) 8.500€
      6
    • Solidna oprema (dvozonska klima, tempomat, polukoža i sl., bez xenona, šibera, navigacije), 155tkm, 2008., HR porijeklo, servis 100% ovlašteni 7.800€
      3
    • Ful oprema osim šibera, polukoža, automatik, 155tkm, 2010., FR porijeklo + nema 5% prijenosa (trebam provjeriti kilometražu) 8.500€
      2


Recommended Posts

Jel ovo original kugla mjenjača na GT opremi lagune?

I pedale mi se čine jako izlizae na ovoj slici za 125tkm: http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/auti/renault-laguna-grandtour-2.0-dci-4-control-slika-46765099.jpg

 

Jel se spajanjem na komp može vidjeti da li su airbagovi unutra i da li su u OK stanju? Ne sumnjam na totalku, samo me zanima kako se to provjerava :)

je original je kugla za gt i gt line, ovo je gt line, vidi se po tome jer gt ima aluminijske pedale. onda je i upitan 4control odnosno da li ga ima, valjda ne laže.  pedale ti mogu ja poslikat kod sebe, trenutno sam na 50000km.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • morrak

    35

  • Martin

    19

  • mata73

    10

  • dado_sk

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je, s Malešnice.

Nema nikakve papire, ali sam uzeo broj šasije pa ću popodne biti pametniji.

Nema ksenone, ja zabrijao po slici. Samo maskice di idu perači.

pedale gasa i kocnice su ko novi, a kuplung je izlizan jako sa lijeve strane, desna ko nova???

Po meni je dosta farban bočno (zacurki na rubu blatobrana, ali kaže da je to pod kaskom vani rjesavana suvozacka vrata, a da je ostalo tako bilo tvornicki (da ni novi nisu perfektni ?!?)

Sivevi su ko novi osim vozacevog di je skaj bocno puknut di se tare s rubom one bocne plastike, ali inace sam sic nije omeksan ili slicno i to nije razderotina nego puknuti skaj s tim da jos drzi podloga istog.

Link to comment
Share on other sites

istina je da ni novi nisu perfektno lakirani, na pragovima se guli lak i ima curki. ako ima maskice di idu perači to definitivno ukazuje da je branik mjenjan.. 

Link to comment
Share on other sites

Ma to sa maskicama sam ja mislio da je xenon, ali nema ksenone. Ne znam dal se na neksenonima original stavljaju te maskice ili ide branik bez tih rupa...

Link to comment
Share on other sites

čini se da su sve gt i gt line dolazile s takvim branikom s poklopcima koje nemaju xenon

Link to comment
Share on other sites

Je, s Malešnice.

Nema nikakve papire, ali sam uzeo broj šasije pa ću popodne biti pametniji.

Nema ksenone, ja zabrijao po slici. Samo maskice di idu perači.

pedale gasa i kocnice su ko novi, a kuplung je izlizan jako sa lijeve strane, desna ko nova???

Po meni je dosta farban bočno (zacurki na rubu blatobrana, ali kaže da je to pod kaskom vani rjesavana suvozacka vrata, a da je ostalo tako bilo tvornicki (da ni novi nisu perfektni ?!?)

Sivevi su ko novi osim vozacevog di je skaj bocno puknut di se tare s rubom one bocne plastike, ali inace sam sic nije omeksan ili slicno i to nije razderotina nego puknuti skaj s tim da jos drzi podloga istog.

tamo sam dva auta kupio. Moji su bili jeftini pa ajd ali tako skup auto bi dobro provjerio. Curaka sam imao ja na meganeu 2 i to je normalno za renault. Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

I tata bi novu za te novce, sine ;)

 

Tema je mišljenje o Laguni III :prijatelji:

 

Tebi bi preporučio isto to jer koliko vidim picajzla si oko tog auta (što nije nimalo loše), ali bojim se da bi te jedino novi auto mogao u potpunosti zadovoljiti. Ako već ideš na kompromis uštedi si love još godinu dana uzmi 2-3god staru sa 60-70kkm max.

Link to comment
Share on other sites

Mišljenja o navedenim Lagunama :p

Ma nemam ja problema sa ničim što je realno cijenjeno, no kad netko naplaćuje cijenu kao da je ispod čekića, onda to i očekujem :-)

A auto kupujem sada jer mi sad treba drugi auto - pa zato se konzultiram i razmjenjujem mišljenja da ne kupim mačka u vreći.

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Mišljenja o navedenim Lagunama :p

Ma nemam ja problema sa ničim što je realno cijenjeno, no kad netko naplaćuje cijenu kao da je ispod čekića, onda to i očekujem :-)

A auto kupujem sada jer mi sad treba drugi auto - pa zato se konzultiram i razmjenjujem mišljenja da ne kupim mačka u vreći.

nije bas ta laguna cijena neka. Mislim da je najmanja u oglasu s obzirom na 4control i navigaciju
Link to comment
Share on other sites

nije bas ta laguna cijena neka. Mislim da je najmanja u oglasu s obzirom na 4control i navigaciju

Ma OK, ali nije ni cijena ful jeftina pa da se žmiri. Samo da je povijest OK i to ce biti dobro.

Link to comment
Share on other sites

Ma OK, ali nije ni cijena ful jeftina pa da se žmiri. Samo da je povijest OK i to ce biti dobro.

svakako treba provjeriti. Ja sam dva auta tamo uzeo. Diler kao diler. Auto je iz italije. Bar da znas kako je ulje mijenjap i bar nesto. To su preveliki novci da se bez provjere daju. Moji su bili ok kako sam rekao ali su bili jeftinjare Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Pravite nauku od kupovine.

Rabljene aute sam kupovao kod ovlaštenog zastupnika,platiš više,dobiješ servisnu,povjest održavanja i to se pokazalo najboljim.

Laguna koju trenutno vozim je imala 160 000km,za dvije godine sam prešao 80 000 km sa troškovima samo redovnog održavanja. Jednako je bilo i sa meganom I.

Link to comment
Share on other sites

Polo je mali auto. Imam sad Clia i trebam drugi, veći auto.

Auti sa 200+tkm ne dolaze u obzir.

Golf karavan ima manje mjesta, neudobniji je od Lagune i ima nabrijanu cijenu jer je "das auto". Ne palim se na taj mentalitet.

Scenica sam gledao Grandove, ali 1.5 mi je preslab motor (bar za moj način vožnje auta, a Scenic je tonu i pol težak i s 120KS nije pretjerano živahan, što je 1.9 motor...).

 

Tako da ne mislim dalje zastraniti s temom, ali prijedlozi su ti puno lošiji od bilo čega iz originalnog posta.  :amen:

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Ovaj c-max s novim kvacilom i amortizerima valja pogledati. Jos mu i clio das pod račun

Link to comment
Share on other sites

Talijani i ovlasteni servisi bas i ne idu skupa. Idu dok je pod garancijom. Nakon toga ne zna se tko pije a tko placa.

Ako imaju povijest u kilometar onda svakako preporuka ali da ti budem iskren malo sam skeptican po pitanju cijene. Nekako mi je preniska.

Sto se tice navigacije, sporedna stvar i ovisi od osobe do osobe kao i odabir koze. meni osobno koza nije nesto apecijalno. ali ova laguna ima prostora za popizditi.

Šiber - hm sve lagune su imale problem pucanja vodilica ili onih kotacica na njima jer su bili plasticni. Mijenjali su to u zelezo ne znam kada - Mata to bi ti mogao znati. znam da su benzinci pogotovo 2.0 vrhunski motori.

kako radim u firmi koja se bavi transportom - izbjegavam sve sto dolazi iz italije, aute, kamione i sl. Znam da ce sad dado reagirati ali pripremljen sam na kritike :) talijan nikad znao napraviti auto kamoli kamion ili nesto slicno tome.

Pokusaj na mobile.de ili od osoba preko njuskala ako ti ova ne daje zadovoljavajuce rezultate ispitivanja.

A sto se tice ovlastenog servisa - kad bih recimo uzeo novi auto iz salona sigurno ne bih koristio ovlasteni vec svog majstora koliko mu vjerujem. A i plus servisirati lamborginije i feraria sigurno nije lako a ljudi mu dolaze sa takvim autima.

P.s. dofuraj svog majstora na pregled ako ovi daju da se pregledaju vitalni dijelovi motora onda bu ok. Jer je bolje i sigurnije iskesirati soma kuna nego 65000 kn i nakon toga + par tisuca za promjene i ostalo.

Link to comment
Share on other sites

Ma sta bi reagirao.. Imas svoje misljenje i to je meni ok. Ovi tipovi uzimaju aute kao i svi dileri. Meni su ispali ok i žarko koji je vlasnik je meni bio korektan. Pratim ovu situaciju i bas me zanima šta ce broj šasije reći. Mlad je pa je moguće da je imao produženu garanciju pa ima povijest održavanja. Moj fiat ju nema

Link to comment
Share on other sites

Eto mene iz ovlaštenog i STP-a. Provjerio sam sve aute s popisa.

 

Predmetna laguna (ova iz Italije) ima najdetaljniju povijest koju sam ja vidio u centralnom servisnom sustavu sve do 10/2014 - i jedan problem - tada je imala 230tkm...

 

 

Bacam se ja na opciju broj tri. Paket je Dinamique, kilometri su dobri i još da cijena ode dolje za registraciju - taman :)

Link to comment
Share on other sites

Krasno. Baš lijepo. A valjda je mislio da nece svatko ici na provjeru. 100 tkm je skinuo. Užas. To je mogao prije raditi. Koji im je više k...c?? Kad je na tom autu skinuo 100 tkm onda moj fiat ima 500 tkm. :(

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ljudi valjda još uvijek ne provjeravaju. Ja sam u zadnjih mjesec dana potrošio valjda 300 kuna na "kave" u ovlaštenom i izliste kilometraže u STP i ko zna kolko benzina u obilascima... ali auto kupuješ jednom u 5-10 godina pa treba biti detaljan :p

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.