Jump to content

Clio II 1.5dci 2003 ne pali


Guest

Recommended Posts

Ljudi pomozite. Prije godinu dana sam kupio Clio iz naslova topica od lika koji ih uvozi iz Slovenije. Potrosnja za nevjerovat a auto ide lepo znas kako! Napravio sam veliki servis na kojem mi je meho rekao da mi je van faze i vratio ga kao u fazu. Nakon toga poceo dimit crno i trosit ulje... Jednom crko u voznji i otpeljao ga tom mehanicaru o ocitio EGR ventil i opet ide al i dalje dimi. Jednog dana dimio bijelo i slabo isao pa ga otpeljao drugom mehi koji mi je rekao da je pukla brtva glave( trosio mi je puno ulja i vode) pa sam mu povjerovao. Napravio mi je to i popravio neki ibc il slicno koji mi je znao blicat komplet sve osvijetljeno u kabini+ svijetla i slicno. Poslije servisa nakon bacenih 2500 kn otisao na pumpu i natocio benzin!!! Nisam ga kresno srecom... Izvlacio sam gorivo na Lajtung koji ide iz rezervara prema masini i sve fino isisal van pa natocil 20 litri dizela. ( na crijevo kroz cep rezervara se nije dalo izvuc nista). 2 dana nakon toga pred ducanom mi se vise nije htio upalit. Verglao je , verglao al nista. Odjednom vise nije verglao sam bi kazaljke se tresle u njemu i skljocal anlaser. Meho mi promijenio cetkice i automat, fino je palil 2 dana i opet nece! Ista sema sa treperenjem kazaljki i skljocanjem anlaserom. Pa mi je zamijenio gumicu na tom vragu kod rezervara ispod zica i izvukal van zrak is crijeva. i napunil akumulator. Super je palil opet 2 dana, cak sam i tehnicki prosao... I opet nece da pali !!!!Sad mi meho kaze da su dizne ziher.... Cujem da su skupe za popizdit...Nemam vise ni prebijene kinte a auto mi je za glavu!!! Zadnja dijagnoza mehe bi mogla bit tocna iz 2 razloga, ima zraka u crijevima i lik koji ga je upeljal iz Slovenije je rekao da ga je kupil jeftino jer nije palil zbog 1 dizne pa je metnul polovnu... Kad ga uplim na guranje dela normalno, ide i vozi ko lud al kad ga ugasim nema sanse zaverglat... Ima ko kakvu ideju i savjet za mene kaj da radim i iskustva sa renault servisom ili hakom za dijagnostiku problema  bi bila jako dobrodosla... Unaprijed hvala od novog dekintiranog i poluludog clana...

Link to comment
Share on other sites

Pa nadji koja je dizna i zamijeni je.

 I da, neka ga meho opet vrati na početnu fazu dok je radio.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da jedan ili više injectora ima prevelik povrat pa ne može stvorit dovoljan pritisak. Ali mi nikako nije jasno, dva dana pali ok, pa neće..... Dali baca koju grešku u vožnji kada upali??? Mogu pomoć radim sa diesel sistemima ubrizgavanja

Link to comment
Share on other sites

nadam se da ga nisi puno platio, sorry al kakva krama.Vidao sam i vozio tih cliača i velika vecina su uredni auti, naravno ne pricam za ovima kaj kostaju 1500€ , to je krama kako god okrenes.

Link to comment
Share on other sites

Kupio sam ga prije ravno godinu dana, platio ga 3000 Eura. Bilabong oprema il tak nesto... Bio sam super zadovoljan s njim do tog velikog servisa i tog navodnog vracanja u fazu... Od tad je poceo dimit i trosit ulje... Onda ode ova sitnica pa ona sitnica... Uglavnom vjerojatno je jedna ili cak dvije dizne jer kad se skinu sa povrata jedna curka onak dosta a druga kapne malo vise nego kaj bi smjelo... Ja bi ga najradije polio benzinom i zapalio ali imam malo djete i vecina vas vjerojatno zna kak je to kad ti je za mus pa te auto sjebe... Koliko sam god ustedio na gorivu u razlici potrosnje biveseg benzinca i cijeni diesela dao sam za anlaser i popravak brtve glave... cisti pushing je veliki servis i sad ove dizne... Lik od kojeg sam kupio je promijenio diznu nakon sto je srusio Slovenki cijenu zato kaj nije palio... najradje bi ga otpeljao na neku Clip mashinu u Renault da vide kaj mu tocno je....

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da jedan ili više injectora ima prevelik povrat pa ne može stvorit dovoljan pritisak. Ali mi nikako nije jasno, dva dana pali ok, pa neće..... Dali baca koju grešku u vožnji kada upali??? Mogu pomoć radim sa diesel sistemima ubrizgavanja

Ne baca nikakvu grešku u voznji, kad ga upalim na guranje radi normalno, neki put cak upali par puta nakon toga i onda opet kita, to me bas zajebava jer ima sto stvari koje su mozda u igri, npr da mi je nes sjebo meho kad je pipao oko IBC, da je nekakva greska na relejima ili da ulazi zrak kroz tank kad sam ga isparznjivao od benzina... Najvjerojatnije je ta opcija sa diznama jer mi je rucna pumpica od goriva jako mekana i kad ju pumpam vise ide pjena nego gorivo u pocetku... Dali itko ima kakav pojam koliko bi me kostala zamjena nove ili reparirane dizne ?  Dali to veze i promjenu visokotlacne pumpe? Posto sam ga prije 3 dana registrirao dekintiran sam skroz, ili bi morao posudit lovu il nesto a ako je preskupo stavio bih rabljenu s otpada il rasturenog pozada nekog clia... U svakom slucaju sad sam toliko razocaran u auto da sam se namjerio na to da kad ga popravim da ga prodam... Nebih htio bit kenjac pa stavit rabljeno ko ovaj derpe koji mi ga je prodao pa buduci vlasnik nek rjesava... opet ak moram ulozit u reparaturu 2 ili vise dizni i cak pumpe imam filling da ce kostat vise nego auto sto vrijedi, pa kaj onda???  Nek mi netko kaze iz iskustva koliko kosta reparacija dizne... Cijenim svaku pomoc ljudi, hvala !

Link to comment
Share on other sites

Chico, da bi dobio puni pristup forumu na PM pošalji točno ime i prezime koje je vidljivo samo adminima i moderatorima.

Link to comment
Share on other sites

Hvala Mata... Volim svoju privatnost i poslujem sa karticama preko neta pa bas i nisam vesel ostavljat svoje podatke svuda, godiste i auto i sve drugo je tocno...  a i inace me zbog stila odjevanja  (stalno sam u gacama)  frendovi zovu Chico Fiesta :-) . Nasao sam servis blizu Karlovca koji bi mi mogao rijesit stvar, tu je sitan problem od 6000 kuna moguceg troska koje mi je gazda naveo kao mogucnost... Javit cu kako ide dalje i hvala vam divnim ljudima na pomoci,, mozda cu jos trebat pomoc i podijelit cu svoje iskustvo pa mozda i ja nekom pomognem...

Edited by chico
Link to comment
Share on other sites

ajd da ti ja nešto napišem.

ak neće verglat prazan je akumulator.

a ako vergla i neće upalit i dimi nakon kaj zapali onda nije u fazi.

Link to comment
Share on other sites

To bi moglo bit skroz tocno, kad ga upalim na guranje baci pun ku**c dima sivog, poslije nastavit dimit crno...  Thx istrazit cemo i tu opciju...

Link to comment
Share on other sites

Evo mozda sam riješio... Akumulator je bio na stupnju efikasnosti od 52% a buduci da sam odvajao lajtung sa rezervara da izvucem benzin koji sam greskom utocio uslo je zraka. Nakon zamjene akumulatora upalio bi iz 5 ili 6 pokusaja pa sam isao s kanistrom po jos 20 litara nafte i ulio u nju sredstvo za ciscenje diesel sistema i kad sam otvorio cep rezervara srkao je i cuclao dobrih 5 sekundi. Nakon sto sam natocio upalio je iz 2 pokusaja a nakon toga lovi na prvi zub... U crijevima gotovo vise nema ni jednog mjehurica zraka, tu i tamo koji u mimuti do 2.... To je vjerojatno od one polovne koju je derpe koji mi je prodao auto metnuo, ona koja tu i tamo kapne na povrat.... Juhuhuuu, drzite mi palceve da ostane ovako... Nazalost i dalje dimi pa da pitam jel to moguce zato sto i dalje nije u fazi i dal bi mi to na renault servisu napravili bez da mijenjaju dijelove( veliki servis sam napravio prije 6k a promijenu ulja i filtera prije 9 dana iliti 190km) ? mozda je i do te dizne kaj tu i tamo prosere pa sagorijeva visak u katalizatoru? Svakako kroz koji dan kad se osiguram cu ga ic probat ispuhat do Arene i nazad u Klc... Pitanje za mestre medu vama, jel mogao sto ostetiti zrak u sistemu nesto na V:T pumpi ? Hvala ljudi na pomoci i cut ce mo se jos...

Link to comment
Share on other sites

ne dimi zato, pretpostavljam da dimi zbog krivo podesene common rail pumpe ili zbog injektora propisalog ili vise njih (vjerovatnije injektor po meni)..

 

koliko ima km na satu?

Link to comment
Share on other sites

ne dimi zato, pretpostavljam da dimi zbog krivo podesene common rail pumpe ili zbog injektora propisalog ili vise njih (vjerovatnije injektor po meni)..

 

koliko ima km na satu?

Kupljen sa 146k sad ima 159k... kazu da na tolko oce dizne crknut ???

Link to comment
Share on other sites

Evo danas je odradio malo duzi put od uobicajenih 4 do 10 km dnevno, odradio je 100km, zadnjih 5 se przilo do ibera al idalje dimi, nista od teorije o ispuhivanju... Al na moju srecu pali ko iz tvornice, ide ko zmaj a trosi ko zippo!

Link to comment
Share on other sites

i da, obrati pažnju dal ti se možda radi vakuum u rezervoaru, kad otvoriš čep dal se čuje da povuče zrak i slično.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi pomozite. Prije godinu dana sam kupio Clio iz naslova topica od lika koji ih uvozi iz Slovenije. Potrosnja za nevjerovat a auto ide lepo znas kako! Napravio sam veliki servis na kojem mi je meho rekao da mi je van faze i vratio ga kao u fazu. Nakon toga poceo dimit crno i trosit ulje...

 

evidentno je tko je zeznuo i tebe i tvoj auto.

Link to comment
Share on other sites

da, moguće da taj meho nezna kaj je Reno dci i kak se stavlja u fazu

al ok

Link to comment
Share on other sites

i da, obrati pažnju dal ti se možda radi vakuum u rezervoaru, kad otvoriš čep dal se čuje da povuče zrak i slično.

Eto mene opet. Kad sam prvi put otvorio cep srkao je zestoko pet do 6 sekundi kao da srce neko jebeno zedan i klokotanje zraka nazad u rezervar kroz gorivo. Svaki put kad otvorim cep on srce , ne kao prvi put al opet daleko od normalnog... Iako je akumulator nov opet nakon par dana voznje jedva pali i primjetio sam kad otvorim rezervar da srkne pa da opet normalno pali par dana... Kaj da radim? Jesmo li mozda kaj sje... kad smo cicali krivo utoceno gorivo na lajtung dovoda (morao sam jer nako pol sata na crijevo u rezervar nisam uspio izvuc ni deci...) Frend koji se kao kuzi veli da busim cep ili skinem neku gumicu s cepa rezervara ito pod hitno da ne sjebem visoko tlacnu pumpu ?! Dali netko ima kakvu ideju jel se kaj da normalno rijesit zamjenom neke gumice, nekakvim oduskom ili slicno bez unistavanja cepa...

Edited by chico
Link to comment
Share on other sites

Nova sranja sa auto. Išao sam ga natočiti na pumpu, pumpa je na brdu, nigdje nikoga i ja po plinu! Zasvijetlile mi one 2 narancaste lampice ona ko feder i ona ko ekg ( grijaci i bog zna kaj ) i crveno mi blicalo stop od motora... Otpustio sam gas i dobio se i nastavio na brdo do pumpe... na pumpi idem ugasit auto kad ono nema potrebe jer je seronja crko i klizi ugasen do pumpe, svijetli mi akumulator (NOVI !!! ). AAAAAAAAAAaaaa ! Natocio za stojadina jer sam svorc zbog prokletog auta i nebi upalio , tek iz 10- 15 pokusaja i nakon toga brujo ko mlaznjak... Sad opet palim iz prve ali sam na cesti ko hobotnica koja bjezi od morskog psa, crnilo od dima pa ekipa drzi i vise nego dovoljan razmak kad se vozi iza mene... jutros pak bijeli dim dok se nije ugrijao, onda opet noc pada iza mene... Pun mi je k ovog auta... Mislim da cu ga odvest na onaj motrio kontrolni paket u ovlasteni gdje dobijem zamjenu ulja i filtera, 5 i pol litara tekucine za stakla i kontroni pregled 43 tocke + dijagnostika za oko 450 kn... Iako nema 300 km kak sam mu mijenjao ulje, filter i nalio vjetrobransku tekucinu... Zamolio sam i frenda kojem je glavni majstor u ovlastenom prodao auto da ga pita kolko bi bila sama dijagnostika pa ak moze jeftinije neka... Usput oce ko kupit Clio II 1.5 dci iz 2003, billabong oprema, napravljen veliki servis,registriran cijelu godinu ,zamjenjeno pol auta i dobije gratis 40 litara benzina i sibice?

Link to comment
Share on other sites

Bio sam u ovlaštenom servisu gdje su mi ponudili dijagnostiku za 180 kn po satu, sto bi bilo super da nadju gresku sto ne pali i  dimi ali oni se fokusiraju u razgovoru na onu gresku kad su mi se popalile lampice u jurnjavi uzbrdo,,, Tako su mi se jos jednom prije upalile, ocistio sam EGR ventil i sve super... Nije nemoguce posto sad dimi ko blesav da se to desilo opet...  Ne kuzi kad kazem da auto ne pali dobro da on nece neki put a ne nikad nece da pali... oni kazu da bi isli trazit gresku dio po dio, tu bi mogli nabi i vise od 5 ili 6 sati pa da iskasljem tisucaka npr ak je do rezevara a oni to nemogu detektirati a lijepo im ispricao cijelu povijest auta odkad je kod mene...  Da bude stvar ljepsa jucer sam upoznao lika koji radi u Renault tvornici u Sloveniji i kaze mi da ne ne budem blesav.. Kaze ak je dizna da nebi uopce palio, da tank ak ima vakum da odem pregledat kod nekog sposobnog mehanicara a sto se tice dima kaze buduci da sam samo u gradu da odem na autoput sa ugrijanim autom i operem po gasu kroz sve brzine do ibera i da ih drzim u fullu oko minute u svakoj brzini i da ce prestati... Sad bih pitao jel mi se tako moze desit neka Katastrofa pumpe i dizni ak tak napravim ? I hvala gosp. Penezicu sto je toliko aktivan i od pomoci !

Edited by chico
Link to comment
Share on other sites

meni je nekda palio nekad ne, promijenio senzor na pumpi, tj kao vele bregastoj i sve pet

 


sve ovisi o greškama koje kaže, ja se igrao i otkrio da je to to

 

p.s. nema onog da mogu stavit sliku

 

Edited by penezic
Link to comment
Share on other sites

meni je nekda palio nekad ne, promijenio senzor na pumpi, tj kao vele bregastoj i sve pet

 

sve ovisi o greškama koje kaže, ja se igrao i otkrio da je to to

 

p.s. nema onog da mogu stavit sliku

Ja znam da imam gresku na getribi, pocne mi pokazivat tocnu kilometrazu neki put nakon 100 metara neki put nakon 2 km, dotad pokazuje pol... Kad mi ga je meho spojio u leru na komp pokazivao je da ide 398 km na sat :-) Penezic hvala ti jos jednom, stvarno si ljuda, neki su mi ljudi spominjali i to kao moguci uzrok pa cu to spomenut svom novom Mehi... Inace auto mi je nejasan, sad vec 11 dana bez greske pali i radi normalno.... Dimi i dalje kao koksara al kad ga oprzim po brzinama do ibera znatrno manje, onda iznad 2 i pol na obrtaljki skoro nista... Sad ce socijalna s posla pa cemo se svakako zaletit do mehe...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

 

Pozz..

Molim Vas za pomoć...clo 2 1.5 dci 2003 godina i ne mogu skinuti jedan grijač,tri sam uspio promijeniti ali četvrti ne mogu,bojim se da ne pukne,zapekao je jako i ne usudim se jako potezati da ne pukne,da li imate kakav savijet sto da napravim,da li postoji nekakav odmaščivač ili nkakavo sretstvo da mi popusti grijač da mi ne pukne,jer ako mi pukne morat su skidati glavu motora a onda je to veliki trošak,

Lp

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.