Jump to content

Espace 2.2dci iskustva


Jale

Recommended Posts

Bok, u planu imam uzeti espace-a 2004god, 2.2dci motor 110kw, 6 brzina, 167tkm. Zanimaju me vasa iskustva, znaci kakav je motor ima li problema s diznama, pumpom, (1.5dci iz clia II je boze sacuvaj...) turbinom, elektronikom, koliko su vaši prešli, kvarovi koje ste imali i slicne stvari

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam ovdje čitao 2.2dCi nije baš pouzdan motor, čast izuzecima. Tvoju kombinaciju ne znam da li itko ovdje ima pa si pogledaj odvojeno teme za 2.2dCi i za Espace.

Link to comment
Share on other sites

ja sam vec nesto napisao pa sam izbrisao sve jer neki kad se spomene 2.2dci motor se dizu na straznje noge

 

pa ajmo ovak : ako ti je  1.5dci u cliu los, 2.2 u espaceu  ti biti jos gori ako si pehist

ja bih ti svakako preporucio da ZAOBIDES 2.2 motor u bilo kojem Renaultu (pa i fiatu i di jos ide taj motor, mislim Peugeot)

imao tetak u Ulyssueu onom , katastrofa

 

Sto se konkretno Espacea tice , auto je krcat elektronikom i na to se spremi.Ako nesto rikne, auto jednostavno stane i nema dalje, šlepa.

Link to comment
Share on other sites

11 godina star auto, može biti svašta, nebitno o motoru i tipu auta i ako si pehist, ni mercedes ti neče 

biti dobar.

Imam 2,2 dci, napravio sa njim cca 30 kkm .Uzeo sam ga sa 137 kkm, naravno lažnih.

Na motoru sam promjenio turbinu prije 2ooo km i alternator jer ga je zeznuo servo koji je kapao po njemu.

Dizne, pumpa, grijaći, egr, nula bodova, sve radi. 

Cijevni termostat ako se mjenja, samo original, od konkurence traje točno godinu dana, provjereno na espace 3 i av.

Obrati pažnju na nutarnje manžete poluosovina da ne curi ulje iz mjenjača. Meni je slinilo i otišla 5 i 6 brzina. Set ležaja 

je 500 e, a manžete,par 150 e.

Motor i mjenjač su isti na avantime i espace 4

Pretpostavljam da ti treba taj oblik karoserije i ako je sve ok vozit češ se kao car i da, taj auto je koštao novi 35ooo e, a ti

češ ga kupit za 5-6ooo e. Nemoj svu lovu dat za auto, ostavi si rezervu.

Link to comment
Share on other sites

Biži od tog auta i motora. Rađe neki grand Scenic.

Vidim da kralj ponovo jaše. Ajde molim te napiši mi koja su tvoja iskustva s Espaceom, a posebno s G9T motorom.

Link to comment
Share on other sites

Bok, u planu imam uzeti espace-a 2004god, 2.2dci motor 110kw, 6 brzina, 167tkm. Zanimaju me vasa iskustva, znaci kakav je motor ima li problema s diznama, pumpom, (1.5dci iz clia II je boze sacuvaj...) turbinom, elektronikom, koliko su vaši prešli, kvarovi koje ste imali i slicne stvari

...jezi ga, ja kupio bas takav prije dva tjedna... samo ima 199tkm...za sada sve fercera i čist zadovoljan s njim... ak sam se ja zayebal, zakaj nebi i ti :) ...

Link to comment
Share on other sites

2 usrmaatre:

Ma došlo mi onako na prvu jer sam čuo i pročitao previše loših komentara na tu kombinaciju.

Eh sad....možda mu se potrefi da nebude sve tako crno...neznam.

 

Ja bi prije išao na 1.9 dizel kombinaciju za te novce. Taj motor kako čujem ima manje kritika ma što ti i ja sad palamudili o tome.

Edited by lastnight
Link to comment
Share on other sites

2 usrmaatre:

Ma došlo mi onako na prvu jer sam čuo i pročitao previše loših komentara na tu kombinaciju.

Eh sad....možda mu se potrefi da nebude sve tako crno...neznam.

 

Ja bi prije išao na 1.9 dizel kombinaciju za te novce. Taj motor kako čujem ima manje kritika ma što ti i ja sad palamudili o tome.

Ti bi išao na 1.9 kombinaciju u autu mase skoro 2 tone? Nemam ja što palamuditi, ja vozim auto s tim motorom već evo skoro 5 godina. Mislim da sam barem malo kompetentniji od tebe da dajem ocjenu. Zamisli da ja dajem ocjenu o 1.5 dCi, i da napišem da ga treba izbjegavati u širokom luku, zato što Lucasova pumpa uzrokuje nered koji više košta nego većina kvarova na 2.2 dCi. Činjenica jest da je bilo problema, ali sigurno ne u takvom opsegu na koji ti aludiraš. Najviše problema je izazvano neadekvatnim održavanjem.

Link to comment
Share on other sites

Zašto ne 1.9 za taj auto? Pa nije to auto za utrke. 1.5 dCi je opjevani motor a pokreće i Lagune čiji vlasnici se sasvim ok voze s njim jer je štedljiv i pouzdan a ni Laguna nije neki trkač već limuzina za udobno kruzanje. Odogovor ti nije realan. S tobom je inače jako teško uči u realnu raspravu kad je tema taj nesretni 2.2 motor što su i drugi primjetili.

Link to comment
Share on other sites

Zašto ne 1.9 za taj auto? Pa nije to auto za utrke. 1.5 dCi je opjevani motor a pokreće i Lagune čiji vlasnici se sasvim ok voze s njim jer je štedljiv i pouzdan a ni Laguna nije neki trkač već limuzina za udobno kruzanje. Odogovor ti nije realan. S tobom je inače jako teško uči u realnu raspravu kad je tema taj nesretni 2.2 motor što su i drugi primjetili.

Koji nesretni 2.2 dCi? Po čemu si ti zaključio da je taj motor nesretan? Laguna je s 1.5 dCi motorom je mrtvo puhalo, a ne Espace koji ima još veću masu. Najbolje bi bilo da ugrade 0.9 TCe u sljedeći. 1.5 dCi "opjevan" motor, daj nemoj me nasmijavati. Tvoj odgovor je realan premda nemaš nikakvog, baš nikakvog iskustva s 2.2 dCi motorom? Ti si stvarno kralj.

Link to comment
Share on other sites

Ako uvoziš Espace gledaj da je čim manji Co2 mada je svima ogroman. Onaj sa 2.0 dCi 131 ks ima 188 grama tek od 2010 su smanjili na 170 grama čini mi se. 1.5 dCi nije išao u Espace dok u Laguni 3 sasvim dobro nekima služi jer je pouzdan i štedljiv.

Ima tu na forumu dečkiju koji će to potvrditi iz prve ruke. Ostale komentare najradije nebih komentirao.

 

Espace 2002-2012 je cool auto, kako u zavoje baš i ne voli jer se ljulja ko brod ne vidim problem da je pogonjen dobrim starim 1.9 dCi, to je pobogu auto za laganini krstarenja, dapaće znam jednog u ZG koji ima 1.9 dCi i čist mu dovoljno dobro služi.

Link to comment
Share on other sites

Nije auto iz uvoza, nego bolje se informirati na vrijeme, nego pre kasno, znaci samo me zanimala kvaliteta motora, dali moze okrenuti 250-300tkm uz redovno servisiranje, ima sam clia pazija ga mazija nikome nisam da da ga vozi bia je u mene 9000km i pocea se raspadat (svi poznati problemi sa 1.5dci) zato pitam da mi se nebi desilo sad s ovim autom ko sa starim, nebude li ovaj dobar, nikad vise renault nece u moju kucu

Link to comment
Share on other sites

Nitko ti neće dati jamstva da će auto prijeći tu kilometražu bez kvarova, toga moraš biti svjesan. Od poznatih boljki tog motora naveo bih probleme s turbinom, diznama i EGR-om. A od specifičnosti plastičnu usisnu granu. Veliki problem spomenutog motora je i to što ga naši majstori ne znaju adekvatno servisirati. Moja laguna sad ima 228tkm i do sada nisam imao nikakvih problema s motorom (kod mene je zadnjih 60tkm). Ali ja redovito mijenjam ulje i filtere, čistim EGR i općenito ga dobro održavam. Također, kada krenu kvarovi na ovom motoru jedan vuče drugi i to nema kraja (sve zbog nepoznavanja motora i adekvatnog održavanja). Ali tko sam ja da dajem savjete, član foruma "lasnight" je tu ipak kompetentniji.

Link to comment
Share on other sites

1.9 dci opet pati od turbine. I sto je u vecem autu to vise pati

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav,

iz osobnog iskustva rekao bi ti ostavi se tog auta,prvenstveno zbog motora 2.2 dci.

Sam auto je super, nakon njega tesko buš se priviknuo na nešto niže i manje.

Moja iskustva sa 2.2 dci motorom vrlo su loša,servise (izmjenu ulja i filtera) radio sam kao i

kod svih prijašnjih automobila na 10tkm i usprkos tome motor je dva puta vrisnuo.

Pored toga dva puta mi je puknuo kanalni remen u razmaku od 30tkm, a svako remenje 

mjenjano je u ovlaštenom Renault servisu,što je svaki put povuklo normalno i servo pumpu i

remenice i kaj ja znam kaj sve ne.Dva puta sam radio reparaturu alternatora da

bi treći put kad je opet krepao kupio tvornički repariran (vodom hlađeni).

I tako bilo je hrpu svega i svacega.

Sam motor je poprilično lijen za svojih 150 ks,i veliki potrošač goriva po gradu (doduše auto nije lagan,

a i aerodinamikom više vuće na autobus no 12-13 litara gradske vožnje je puno)

 

Da opet bi kupio Espacea,ali isključivo s benziskim motorom nikako dizelom

Za sve informacije slobodno pitaj 

Link to comment
Share on other sites

Ako uvoziš Espace gledaj da je čim manji Co2 mada je svima ogroman. Onaj sa 2.0 dCi 131 ks ima 188 grama tek od 2010 su smanjili na 170 grama čini mi se. 1.5 dCi nije išao u Espace dok u Laguni 3 sasvim dobro nekima služi jer je pouzdan i štedljiv.

Ima tu na forumu dečkiju koji će to potvrditi iz prve ruke. Ostale komentare najradije nebih komentirao.

 

Espace 2002-2012 je cool auto, kako u zavoje baš i ne voli jer se ljulja ko brod ne vidim problem da je pogonjen dobrim starim 1.9 dCi, to je pobogu auto za laganini krstarenja, dapaće znam jednog u ZG koji ima 1.9 dCi i čist mu dovoljno dobro služi.

od kud ti ovo boldano?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.