Jump to content

Trzanje u niskim okretajima (1.2 60ks)


Domba

Recommended Posts

Ja ne mogu skontati, ali kaze cura koja puno vise vozi clia od mene, da joj ponekad u niskim orketajima, tipa druga i kada stisne gas do kraja zna zacukati auto, da ne povuce nego kao da trokira... Ostalo sve uredno radi. Moje misljnje je da probam zamjeniti kablove svijeca. Ima li taj dio smisla? Ili nesto trece? BTW orginalni kablovi svijecica su.

 

BTW jel to zeznuto za mjenjati, moram vijati majstora, ili sa kljucem, srafcigerom, kobinirkama i cekicem kogu na parkiralistu?

Edited by Domba
Link to comment
Share on other sites

Nema te stvari koju nemožeš sam riješiti na autu upotrebom najosnovnije kombinacije alata - čekić+kacavida ili maca+špica.  :D

 

Za zamjenu kablova nema potrebe da ideš u majstora. Jednostavno izguli stare i ubodi nove. Samo pripazi da ih ne izmješaš. Najbolje kad izguliš jedan kabel ubodeš odmah novi, pa onda isto napraviš sa slijedećim itd.

Link to comment
Share on other sites

Ok, budem se zabavio, ako je do njih... Zanima me samo da li moguce da oni rade takva cuda da motor trokira u niskim okretajima?

Link to comment
Share on other sites

I 1.2 16V to isto radi. Druga brzina, 1500 okretaja, gas do kraja i cukne. Problem je u konektoru na bobini koji dolazi izu ECUa (ima 4 pina). Zmazani GMT senzor dodatno pogoršava situaciju.

 

Ako nemaš kontakt sprejeve, okupaj konektore na bobini i kabelu u WD40, pusti da se osuši i opet.

Kasnije ispuši konektor na bobini zrakom, ali konektor na kabelu od ECUa ostavi mokar jer će WD40 ostaviti zaštitni sloj koji će se sliti na kontakte od bobine i spriječiti daljnju oksidaciju neko vrijeme.

Link to comment
Share on other sites

Probam to napraviti. Ubiti zvuci kao najbezbolnije rijesenje. Pregledam malo te konektore i po porebi pocistim.

Link to comment
Share on other sites

Sigurno ti je to. Pinovi nisu niklani nego su stavili neku tanku polimernu mast koja s godinama oslabi, kontakt počne korodirati i iskra nije dobra.

 

Počisti si usput GMT senzor. Trebat će ti gedora 10 za dva vijka koja ga drže iznad zamašnjaka (između getribe i bloka motora s gornje strane u obliku slova T). Nemoj ići sa okastim ključem jer je vijak mekan i ogulit češ ga ako je zapečen.

Link to comment
Share on other sites

Zar gedora nije ista ko okasti?

Jaooo...ajd ti majstoru radje:D proguglaj malo slike gedore,okasti,vilasti kljuc...

Inace Gedore je proizvodjac al tako ostalo u narodu naziv za taj tip "kljuca",odnosno nastavka,okacio bi ti sliku al sam na mobu,sam proguglaj

Link to comment
Share on other sites

Nemoj zezati ja mislio da je Gedora račna!

Ajd sad si me prosvijetlio [emoji122]

Jel shvaćaš da okasti ključ jednako hvata i prenosi silu na svih 6 bridova kao i nasadni kljuc ili Gedore, Stahlwille, Hazet, Atorn, Wuerth, Wiha, Unior...

U presjeku kada gledas okasti i nasadni ključ su u potpunosti isti osim što mogu biti sa 6 kutnim ili 12 kutnim prihvatom, tako da je prijenos sile na glavu vijka ili matice u potpunosti isti. Iste patente koriste za jedan i drugi kljuc Gedore- Unit drive profil, Hazet- traktions profil, Stahlwille-AS drive profil, Atorn- energy profil, Wuerth-Powerdrive profil....

Krivom si održao lekciju o alatu.

Link to comment
Share on other sites

Ajde dok se vi dogovorite sto je gedora sto omasti kljuc a sto nasadni kljuc moze slika tog senzora? Idem sada pocistiti konektor.

Link to comment
Share on other sites

To isto mene muci na mom tce-u. Takodjer cekam upute i slike.

Link to comment
Share on other sites

post-10375-0-20187800-1430324463_thumb.j

post-10375-0-89122200-1430324464_thumb.j

 

Obavezno počistiti magnet na zamašnjaku sa finim brusnim papirom i obrisati.

Link to comment
Share on other sites

Nasadni ključ (nastavak "gedora" - broj 10 u našem slučaju) ima 6 bridova i deblji je pa ima puno veću površinu kojom naliježe na šaraf nego okasti koji je tanji i obično ima dvostruko više bridova kako bi se upola manje morao okrenuti da sjedne na šaraf iz praktičnih razloga, ali zato okasti može oštetiti mekani šaraf ako se primjeni veća sila. Osobno mi je okasti ključ dobar jedino za izrazito nedostupne glave šarafa koji nisu jako stegnuti.

 

Tko hoće očistiti taj zamašnjak može si na brzinu pomoći tako da natopi štapić za uho u alkohol i gurne ga u rupu između magneta senzora i zamašnjaka. Tako ga se ne može potpuno očistiti, ali prilično puno čađe ode dolje i u vožnji se osjeti pomak na bolje.

 

Jedan ispravak: zamašnjak nema magnet već mu fale (mislim) četiri zupca koje ECU detektira preko senzora i tako zna da je klip u gornjoj mrtvoj točci. Magnet se nalazi na senzoru ;) Ne treba ga brusiti, kontakt sprej i krpa naprave posao.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Meni se na twingu cukanje dogadjalo kada su mi svijecice imale vise od 40.000 km. Koliki staz imaju tvoje?

Link to comment
Share on other sites

Hvala. Ocistio samo spoj za sada to je jako dostupno malo provozao po parkiralistu i nema cukanja. Sutra pogledam za senzor.

Svijecice su original eqiuem ili kako vec sa max 15k km nesjecam se kada sam mjenjao ali vise sigurno nema.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ocistio senzor, ocistio kompletan usis poslje usisa se malo popravilo ali jos se povremeno javlja. Mehanicar rekao da se vozam pa da probamo sa promjenom lambda sonde... Cudno mu da su svi parametri na eko testu jako visoki... Uglavnom trazim visd vremena i nekoga sa clipom pa da vidim dalje. Necu mjenjati dijelove bzvz.

Link to comment
Share on other sites

Evo CP sa stranice:

 

ISPITIVANJE ISPUŠNIH PLINOVA MOTORNIH VOZILA (EKO TEST):

Temp. ulja/vode (C):           min:  80         maks:  -                 83

PRAZNI HOD:
Prazni hod (min-1):            min:  690        maks:  790               700
CO (%):                        min:  -          maks:  0,30              0,019*
CO2 (%):                       min:  13,00      maks:  18,00             15,660
HC (ppm):                      min:  -          maks:  100               95
O2 (%):                        min:  -          maks:  0,50              0,030

POVIŠENI HOD:
Povišeni hod (min-1):          min:  2500       maks:  2800              2800
CO (%):                        min:  -          maks:  0,30              0,148*
CO2 (%):                       min:  13,00      maks:  18,00             15,450
HC (ppm):                      min:  -          maks:  100               96
O2 (%):                        min:  -          maks:  0,50              0,070
Lambda (-):                    min:  0,97       maks:  1,03              0,994*

* Rezultat utječe na prolaznost na eko testu
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je ovakvo stanje: auto normalno vozi, ali u leru pada i do 500 okretaja, neki puta se i ugasi. Svijećice i kablove sam nedavno mijenjao. Majstor je čistio taj "karburator", a zatim i štelao ventile. Pomoglo je jedan dan, a zatim sve po starome. U petak idem opet do njega, pa ćemo probati sve kontakte (bobina, svijećice) i očistiti taj GMT senzor il kaj već pa javim kako je prošlo. Ako i to ne pomogne, kolega ima kolegu u Renault servisu pa ćemo se probat nešto dogovorit...

Link to comment
Share on other sites

Eko test ti izgleda OK. Možda malo povišen HC što ukazuje na prisutnost goriva koje nije izgorilo. Nekako sam uvjeren da je problem u paljenju (bobina/kabeli/svječice) odnosno u nakupljanju vlage negdje u tom dijelu.

Link to comment
Share on other sites

Bombina moguce, nisam je mjenjao, kupio sam auto sa 140k km, sada je na oko 165k km. Kablovi izgledaju uredno i mekano, cak na njima i pise Renault, e sada ako su mjenjani netko je stavio origitnal, ako nisu onda jako dobro na oko izgledaju. A svijecice su na cca 150k km stavljene nove eyquem...

Link to comment
Share on other sites

Propalo, majstor se ne javlja (možda mu je bed jer ne zna što me muči na autu). Uglavnom, stupio u kontakt sa zaposlenikom Renault servisa pa će mi ga doma pogledat u četvrtak.

Link to comment
Share on other sites

Bombina moguce, nisam je mjenjao, kupio sam auto sa 140k km, sada je na oko 165k km. Kablovi izgledaju uredno i mekano, cak na njima i pise Renault, e sada ako su mjenjani netko je stavio origitnal, ako nisu onda jako dobro na oko izgledaju. A svijecice su na cca 150k km stavljene nove eyquem...

Izvukao sam stari eko test kad je moja bobina bila u banani. HC mi je bio 133 u leru, ostali parametri uredni. Nakon izmjene bobine HC je bio 9 :)  Svake godine bi HC bio malo veći da mi je sad nakon 4god i 60.000km HC 61.

Čini se da bobinu treba staviti novu svako toliko. Kod mene je na nekom skroz glupom mjestu. Nalazi se iza motora tako da ju ispušna grana pošteno ugrije pogotovo ljeti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.