Jump to content

morrak

Recommended Posts

Vozio se danas prvo 70-ak km, onda otišao dva kvarta dalje pa se vratio i sve 5 i stanem na 5 minuta doma pokupit curu i auto ne pali.

Gori ona žuta lampica sa slikicom motora. Na početku se sve popali, radi check, sve prođe i ugasi se sve osim te žute slikice motora - i nema nikakve naznake paljenja - i javi OK na kraju. Mamicu mu...

 

post-13171-0-50058300-1430687755.jpg

 

Ima tko kakve ideje ili mi ne gine šlepa do ovlaštenog?

 

Što se moglo u 5 min desiti na parkingu?!? Nikad problema s paljenjem dosad...

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Uglavnom, našao sam na netu video identičnog ponašanja: 

 

Kaže tu da je kihnuo akomulator na videu.

 

Ne kužim kako u 5min krepa? Pa nisam se vozikao po 100m i pali-gasi...

Link to comment
Share on other sites

Posudi aku od nekog da ne kupujes ili da ti netko ovaj ispita

Link to comment
Share on other sites

Ispitali Oryxaši prije šlepe. Nije akumulator.

Čekam poziv iz servisa kad dođe na red..

Link to comment
Share on other sites

Dobar je oryx. Meni spasio 1700 kn šlepe. Javi sta je

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je bio isti slučaj. Akumulator je bio problem. Bez najave.

Link to comment
Share on other sites

Probali smo paliti na zamjenski onaj neki u koferu koji su imali i nula bodova.

Sad ili je isti bio nenapunjen ili nije do akumulatora...

Ali kako bi se ispraznio u roku 5 minuta???

Link to comment
Share on other sites

Nije se ispraznio u roku 5 min. nego je dugo lagano krepavao.

Koliko ti je star akumulator?

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno je krepala neka od ćelija i možeš se slikati sa paljenjem, mene je isto tako bez najave ostavio na parkingu ispred dućana u kojem sam bio par minuta.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da kolko i auto (2008.)

Original je, a vidim po papirima da nakon garantnog roka nije bio u ovlastenom servisiran...

Link to comment
Share on other sites

Ali ni najmanje problema s paljenjem nije imao, cak ni jucer prije nego je riknuo...

Link to comment
Share on other sites

Znači da ima 7 godina. Taj je debelo odradio svoje. Možeš biti zadovoljan šta ti je toliko izdržao, jer je neki prosječni životni vijek 5 god.

 

Da voziš neko "klasičnije" auto bez toliko elektronike vjerojatno bi ti još uvijek uspio zaverglati, ali ovako nula bodova.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Kažu ovako: krepao osigurač koji se mijenja tako da se skine kutija sa osiguracima pod haubom i uzrok je anlaser koji bi oni mijenjali. Promjeniti ce osigurac ali 'ne garantiraju' da ce sve trajati...

Uglavnom, mislim da cu im se zahvaliti i kod svog majstora reparirati anlaser.

A to sa osiguracem do kojeg se dolazi kopanjem mi zvuci kao zastrasivanje a ne istina. Poanta osiguraca je da je dostupan i da se moze do njega...

Link to comment
Share on other sites

Oaigurači su pod haubom,osim nevažnih,unutrašnje osvjetljenje i sl.

Farovi i ostalo je kod motora.

Link to comment
Share on other sites

Kažu ovako: krepao osigurač koji se mijenja tako da se skine kutija sa osiguracima pod haubom i uzrok je anlaser koji bi oni mijenjali. Promjeniti ce osigurac ali 'ne garantiraju' da ce sve trajati...

Uglavnom, mislim da cu im se zahvaliti i kod svog majstora reparirati anlaser.

A to sa osiguracem do kojeg se dolazi kopanjem mi zvuci kao zastrasivanje a ne istina. Poanta osiguraca je da je dostupan i da se moze do njega...

 

definitivno kod svog mehaničara.

Link to comment
Share on other sites

Ma bio sam sad kod njih i ne mogu dobiti auto jer nisu gotovi, a samo jedna smjena uvijek radi na autu...

 

Uglavnom, rekao sam da kad promjene osigurač vide jel radi i pali i vrate auto.

 

Kod svog sam se naručio za ponedjeljak na reparaturu alternatora (uz ostalo) - makar mi nije jasno kako točno pregori osigurač zbog alternatora. Što nije da kad ne radi dobro da napon slabi, a ne da rokne previše struje???

Link to comment
Share on other sites

Zašto ćeš reparirati alternator, ako su ti rekli da je uzrok anlaser?

Osigurač koji je pregorio je vjerojatno onaj preko kojega napajanje dobije špula anlasera. Tebi sad kad stisneš start botun uopće se ne čije škljocanje špule anlasera. Je li tako? 

Nju treba očistiti/reparirati, jer očito povuće preveliku struju i zato izgori osigurač. 

Link to comment
Share on other sites

Ma krivo sam napisao :p

Točno to. Sad cemo vidjeti da ne bude problema sa njom. Bitno da u petak mogu rijesiti kompresor klime i da u ponedjeljak dode do servisa pa cemo tamo anlaser rijesiti.

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Iam megana 2...dizel isto..nikad s aku problema...

Stara dosla iz grada, auto stajao 5 min na dvorištu. Stari sjeda u auto i ni trc... Aku papa. Stavljen drugi i vozi ...

Isto bezvezni slucaj a događa se slucajno.

Al nije bilo nikakve lampice, mrtav aku odjednom il je probio ...

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.