Jump to content

reno petarda


alexxzgg

Recommended Posts

LP svim Članovima foruma i ljubiteljima Renaulta.

vlasnik sam renault 5 1.1 Campus iz 1991 god s 161tkm. frisko je promijenjeno ulje, filter ulja, filt goriva i zraka, beru svijecice, nova razvodna kapa, vodena pumpa, termostat, kompletna voda je promijenjena i stavljen je kit "elektronsko paljenje" iz chipoteke, i navodno je prijašnji vlasnik rekao da je radio reparaturu karburatora.

karburator stvarno nema "rupu" prilikom doziranja gasa niti se auto gasi, lijepo vuče ALI imam osijecaj da dosta troši.

ovak okvirno sta mi preporucate da na sta obratim pozornost?

hvala.

slike uskoro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ima, ima samo rijetki voze legendu. Mozda se jave oni koji su nekad vozili.

Link to comment
Share on other sites

U principu, kod svih starih renaultova, karburaša ključno je da su sve komponente u krugu paljenja u savršenom stanju i savršeno podešene jer tek onda auto ide odlično i troši primjereno.

Ako neznaš sam ili nemaš pravog meštra preporučam ti da odeš do autoelektrike Sporiš i dogovoriš uštelavanje paljenja.

Čovjek je specijaliziran za te stvari i odlično radi. Iz osobnog iskustva govorim.

Radiona mu je na putu od Črnomerca prema Zaprešiću na semaforu prije tunela desno u brdo (lijevo ni nemožeš) možda 50tak metara s desne strane.

Evo i linka http://www.mojkvart.hr/Zagreb/Podsused/Auto-elektrika-alarm-audio-oprema/sporis

Ali bi ti za početak predložio da potrošiš par rezervara i kontroliraš potrošju.

Javi kako je prošlo

Link to comment
Share on other sites

Nije jasan ovaj dio "stavljen je kit elektronsko paljenje"......kakav kit, ne razumijem, fabricki ili si nesto dodavao.

Nisi napisao koliko vise trosi, koliko je ranije trosio itd, imas li elektro saug ili obicni i tako dalje , malo je podataka...

Link to comment
Share on other sites

El bayanero...to ti je magnetni čitač položaja prvog cilindra za paljenje sviječice.....ima više verzija, ali u biti jedna verzija zadržava platine, a druga se stavlja u razvodnik paljenja i zamjenjuje platine.

 

Dobije se puno bolje paljenje, jača iskra na svim okretajima, lakše paljenje, platine se manje, puuuunnnoooo manje troše (kod jedne verzije, kod druge se uopće ne troše jer ih nema)

Link to comment
Share on other sites

Za to znam, ali je napisao kit, pa me to zbunjuje. Najcesci problem povecane potrosnje, trzanja i neravnomjernog rada na leru kod ovih sistema nije u stvari karburator, koji je prokazan i osvjedocen kao smece(narocito Weber DRT), vec mebrana na modulu elektronskog paljenja, koja s godina ostari i izgubi fleksibilnost, pa je i otpor koji daje u određenim uslovima pri istom rezimu rada razlicit. Kada se to desi dodjes u situaciju da svako malo podesavas ler gas na karbu ili ga skidas bezbroj puta, cistis i mijenjas membrane.....Na francuskim sajtovima ima DIY za popravak ove membrane.

Link to comment
Share on other sites

Sry ljudi kJ nisam odgovarao, poruke su mi dolazile u spam.

Ovako sada je napravljeno 2200 km za 2mj. Kada sam gao uzeo potrošnja je bila ravno 7 litara na relaciji zagreb-samobor. Ali je frtaljer bio namješten samo za jedan režim rada jer je vakum pumpica otišla, ali je otišao feder na jednom satelitu i onda me počeo zezat i trokirat. Uzeo sam drugi rabljeni frtaljer složio paljenje i da stelat palje u Sigetu. Trebao bi napravit reparaciju karba jer su membrane dale svoje a i na osovini gasa imam mali luft. Potrošnja s frtaljerom(satelit kad je otišao) bila je 9.6 L, nakon sto je to "nastelano" sada mi je potrošnja na 7.4 L.

Nikako mi nije jasno kako je s "fixnim" frtaljerom manje trošio i brze isao nego s ispravnim. Prije je mogao do 165 a sada jedvaaa 140 (na istoj relaciji), nije mi toliko bitna brzina nego samo usporedujem.

A ovaj kit sta sam spominjao znaci to je kit elektronskog paljenja koji dobijes u dijelovima i ti ga onda sam lemis. On je imao tako nešto slično original ali je korodiralo i strunulo pa sam to isao staviti. A taj kit navodno smanjuje struju na platinama tako da se one manje troše a poboljšava ju na svjecicama.

A stvarno mi se uvukao kao neka beba za ovo kratko vrijeme ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Moj je sa 1.4 motorom i 60 konja jedva nabirao tih 160. Uzmi GPS pa ćeš znati da ne ideš preko 130 i sitno. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Prevelika potrošnja,ali ako je zbog ljubavi onda razumijem !

 

Jesi razmišljao o plinu ?

Link to comment
Share on other sites

Vjerovatno mu je Solex, a on cim se rasklopi glavnu diznu ces tesko ponovo zavrnuti da drzi i da ne baca i rasipa gorivo svuda uokolo, bar je tako bilo na mojim Solexima, jedno vrijeme sam vozio na Zenitu iz R4, nije pravio probleme, ali nije mrdao s mjesta, kasnije sam se vratio na dupli Weber i konacno imao relativno brz i ekonomican automobil.

Link to comment
Share on other sites

Kit iz Chipoteke za el. paljenje se zove kit jer ga dobiješ u dijelovima. Imaš elektroničke komponente, tiskanu pločicu i lemi. Jučer bio i vidio, još to drže :) 

Potrošnja može biti velika ako je kut paljenja previše smanjen. Auto slabije ide pa mu daješ više gasa.

Mi smo na R4 GTLu imali Zenita. Na karbove se jaaaako pazilo u ono vrijeme jer su ih krali po servisima. Umjesto tvog stave neki šrot i onda više ne troši 7 nego 12 litara i ništa ga više ne može uštelat. Tada 80-tih sam bio klinac ali se dobro sjećam koje su rasprave i debate bile u familiji i po kvartu kojem serviseru ići da te ne za*ebe.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.