Jump to content

egr ventil...


skin

Recommended Posts

laik sam i trebam pomoć. 

laguna 1.5 dci, 2009., kupio sam ga krajem prošle godine. uvoz iz Belgije.

dešava mi se da kad stisnem gas da mi Laguna izbaci crni dim i to obično na 3000 okretaja...

da li je to normalno? nisam imao dizelaša do sada.

kako da provjerim da li imam DPF filter? jel može biti do toga?

a ERG ventil? možda on? di se on nalazi na laguni i da li ga mogu sam očistiti?

 

thnx

Link to comment
Share on other sites

Koliko km ima auto? Jel to toliko crno da se vidi po danu iz auta (u retrovizoru), ili se je pravo primjetno tek nocu u retrovizoru kad netko vozi iza tebe?

 

 

Za vecu kilometrazu je to manje-vise normalno i dok auto ima zacrnjenje ispod dozvoljenog na eko testu i dok normalno radi, ja se ne bih previse zabrinjavao.

Link to comment
Share on other sites

vjerojatno auto nije vidio autoputa dugo vremena ;)

kad poklopis naglo po gasu to je normalno ;)

slobodno ga stisni na obilaznici ili gdje stignes :)

Link to comment
Share on other sites

Opcenito se turbaci ne stiskajuodjednom pun gas neg ga se polako kroz vrijeme (kratko) dodaje. I auto ce bolje i ljepse ubrzat nego prinaglom dodavanju gasa

Link to comment
Share on other sites

Probaj gas dodat u 2 sekunde i usporedi s kick downom. Pricam iz osobnog iskustva na turbo motorima. (I benz i diesel) a kolko znam vecina je na elektricnu papucicu gasa

Link to comment
Share on other sites

Kad naglo poklopis gas, ECU motora to shvata kao naredbu da se odmah i neizostavno (sto bi rekli, promptno i izdasno) angazuje sva raspoloziva snaga. Kada dodajes postepeno, i snaga tako dolazi.

Tako mi je objasnjeno od strane inzenjera koji projektuju motore, tako imam utisak da funkcionise na svim automobilima sto sam probao, a ruku na srce, tako je i jedino logicno.

Link to comment
Share on other sites

kad poklopis gas, na turbu imas veliko cekanje dok se turbo spoola, i u 99% slucajeva ce se sporije spoolat nego da ti sam "postepeno" dajes gas. jer i uz lounch control treba 1 sekunda dok se turbo spoola s neke minimalne snage pri konst brzini do max snage kad das pun gas. 

 

uz to je opcenito na turbo autima preporucljivo lagano davanje gasa a ne odjednom pun gas.

Link to comment
Share on other sites

Turbo pokrecu izduvni gasovi, njih nema bez sagorelog goriva. Za to sto kazes postoji VG turbo, turbo niske inercije i bi-turbo (turbine nejednake velicine).. Uz sve to postoji i brdo senzora, a nekako volim da verujem onima koji su konstruisali te motore i od kojih sam dobio tu informaciju..

Link to comment
Share on other sites

Kod mene takodjer izbaci crni dim kad ga naglo stisnem iznad 2500 rpm pogotovo u 2 i 3 brzini, od odziv gasa na ovim okretajima je odlican, a na 2000 rpm ubrzava tek nakon cca 1 sek.

Link to comment
Share on other sites

Turbo pokrecu izduvni gasovi, njih nema bez sagorelog goriva. Za to sto kazes postoji VG turbo, turbo niske inercije i bi-turbo (turbine nejednake velicine).. Uz sve to postoji i brdo senzora, a nekako volim da verujem onima koji su konstruisali te motore i od kojih sam dobio tu informaciju..

 

nevjerujem da su to iste osobe.

 

al evo probaj sam ak imas dizela i videces o cem pricam

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.