Jump to content

Laguna I ph2 pomoć i savjeti pri kupnji


R18

Recommended Posts

Pozdrav,

 

Molio bi kratke upute na koje stvari obratiti pažnju prilikom kupnje Lagune 1 ph2.

 

Znam pogledat jel auto bio razbijen provjerit service history i to, ne zanimaju me općenite stvari nego baš specifične za Lagunu.

 

Npr. imaju li problema sa zadnjim mostom kao većina peugeota s obzirom da je isto torzija otraga, neznam jel most istog tipa?

 

Konkretno me zanimaju benzinci 1.6 16v, 1.8 16v I 2.0 16v, prednosti, mane, jeli puno 200000km za te motore?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

Kupovina 15 i više godina starog automobila je uvijek rizik.

Motori su pouzdani i 200 000 km nije neki problem za njih,više su problematični mjenjači (JB3 i JC5)Koliko mi je poznato sa torzijom nije bilo problema.

Provjeri kako hladi klima (priče kako je treba samo napuniti uglavnom nisu istinite, kompresor ili crijeva znaju propuštati plin) Računaj na potrošnju cca 9-10l/100km.

Udoban i ne previše zahtjevan auto što se tiče održavanja (Ulje i filter ulja svakih 10 000 km i miran si)Također provjeri rashladni sustav da ne gubi vodu.

Ako naletiš da očuvani primjerak napravi obavezno veliki servis uključujuči i promjenu ulja u mjenjaču.

Link to comment
Share on other sites

Bruno ti je sve napisa,provjeri gume oko vrata jer voda zna ulazit,motor ti je najmanji problem ako je imalo odrzavan,prednji trap ti je osjetljiv ,ali to ti je radi nasih cesta,obloge oko vrata se isto deformiraju na spoju gdje je staklo,laguna

Ti je vrlo dobro auto ,a ako je odlucis prodat nakon nekog vremena prije ces dobit na lotu nego je prodat

Link to comment
Share on other sites

Potvrdjujem ovo za probleme s oblogama i gumama oko vrata, zna bit mokro poslije jace kise...

Ako nadjes ocuvani primjerak za male novce dobijes odlican auto, ja sam prezadovoljan. Potrosnja (1.6) mi je oko 8L, bar u Osijeku. Veci grad i ako volis stisnut onda vjerujem 10-11 bez problema.

Link to comment
Share on other sites

Kakvi su dizeli u Laguni 1? Konkretno šogoru za oko zapeo neki 1.9 dti iz 2000., ima li netko iskustva s tim motorom?

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima, danas sam 3 komada pogledao, nisam baš oduševljen viđenim, na najboljem postoji problem sa servo volanom, dok se mota u mjestu zapinje brutalno, kad se doda gasa mota se bez beda.

 

Jel moguće da je samo remen nezategnut ili neka sitnica. Ili je problem možda u letvi volana, servo pumpi? Koliko je to okvirno novaca ako netko ima iskustva sa sličnim kvarom?

 

Također tvrd kuplung i lovi na kraju, jel komplicirana izmjena? Kuplung set nabavim za 800-900kn to nije greda.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam 1.8 16v evo već 7. godina počela...super zadovoljan. Nisam do sada imao nekih kvarova, jednom me nešto zezalo paljenje pa sam mijenjao nekakav senzor okretaja nečega, ne sjećam se više, davno bilo. Redovito mijenjam ulja i filtere, i toči i vozi.

Potrošnja mi je ispod 10 gradske vožnje tu po Zgu, što mislim da nije previše za auto od 120 ks koj iima 1400 kg.

 

Također se slažem s ovim činjenicama da gume oko prozora znaju počet puštat (moje puštaju samo u autopraoni ako temeljitije perem), meni se recimo pojavilo par mjehurića na tabli ispod vjetorbranskog stakla pa se počinje lagano ljuštit..što mi jaaaako smeta :) Inače nekih problema nemam...Prema mojim iskustvima, preporuka svakako za benzinca. Luksuzan auto koji s obzirom na godine dosta daje.

 

Mislio sam ga prodavat al eto promijenila se financijaska situaciju tako da ipak Laguna ostaje. Eto sutra baš ide na redovni servis..pa se nadam da će i dalje vozit ko curica...

 

Kod mene još original kuplung, tvrd je al ne proklizuje i sve mi se čini ok. Svake godine na tehničkom mi se dive kako je auto u dobrom stanju.

 

Ako imaš kakvih pitanja stojim na raspolaganju.

 

PS za dobre novce bi ga prodao možda i danas :)

Link to comment
Share on other sites

Ja imam ph.II Concord sa 2.0 16V N7Q motor iz Volva, sa sve sekvent plinom. Uzeo sam je sa oko 270 000km na satu, mazena i je pazena, nikakvih problema sa njom vec nekih 20 000km, ako sam dobro pogledao na sat. Od opreme nema jedino kozu i navigaciju, odlican automobil!
Pojma nemam sta da gledas, ja sam je pogledao, vidio da je njegovana i kupio, nikakvih problema sa njom nisam imao, sto je najinteresantnije izgleda kao da je presla 30-50 000km, nikakvih tragova zamora, nista ne skripi, lupa, cvrci, prokisnjava itd....
Link to comment
Share on other sites

imao 1.8 16V concord 337tkm sa BRC plinom

bez ikakvih problema 

Link to comment
Share on other sites

Znači okreću dobru kilometražu bez problema.

 

Kako stvari sad stoje uzimam 1.6, nadam se da će mi trošit kao i tebi limma.

 

Koja ti je kilometraža i godina, i što su dobri novci za tebe?

 

Ja gledam do 1500 eura, sve preko mi je previše i da se kupit Laguna 2 za malo veće novce.

Link to comment
Share on other sites

kilometraža 206000, godina 2000., Concorde oprema. Malo je to para za takav auto :D

 

hehehe...eto odradio i servis, zamjena remenja, svih tekućina i filtera...sad imam da se vozim dok ne krepa.

 

Sretno s kupnjom.

 

PS 1.6 bi rekao da je slabo, al ti vidi...meni fali i na 1.8. U odnosu na Octaviju 2.0 (115KS) koju sam imao, vuče puno slabije.

Link to comment
Share on other sites

Kupio sam 1.6, ide čist fajn pogotovo s obzirom na težinu od 1300kg, naravno da konja kao i para nikad dosta ali sasvim ok mi je taj motor za taj auto.

 

Za jurit imam motor i drugi auto, ovo sam prvenstveno za starce kupio, tak da njima će bit i više nego dobar :)

 

Pretpostavljam da je Octavia nešto lakša i ima više momenta zbog veće kubikaže.

 

A to ti je tak, prodavaču uvijek vrijedi više nego kupcu, ako si zadovoljan vozi ga dok se ne raspadne, tako ćemo i mi svoju lagunu jer ima tek 150t km.

 

Edit:

 

Sad sam baš bacio oko na brojke, zapravo ti laguna ide bolje (0-100), Octavia ima nešto sitno više momenta ali zato na puno manjim okretajima + nešto je lakša, možda ima bolju elastičnost, ali 2 su različita svijeta, laguna je 16v i treba je tjerat u okretaje ako hoćeš da ide.

Edited by R18
Link to comment
Share on other sites

Samo kaj usporediti oktavriju i lagunu po udobnosti je nebo i zemlja :-)

Link to comment
Share on other sites

Cak i 2.0 16v u Laguni I ide cisto ok, nije neki brzinac, trazi uvijek nizu i obrtaje, onda dolazi do izrazaja u potpunosti. Laguna I ide samo sa V6 motorom i sad mi je zao sto je nisam kupio, imao sam dobru ponudu, na otvorenom bi mi trosila gotovo kao i svaka druga, u to sam ubijeđen, grad bi bio malo problematican, ali nista sto je nepodnosljivo. Jedina moja zamjerka je, s obzirom da sam je kupio posle Safrane-a je ovjes pozadi, bila bi mozda jos udobnija da je imala njegov ovjes.

Link to comment
Share on other sites

El Bayanero mislim da si upravu laguna1 ide samo sa V6,a ostali motori nisu baš nešto,da se ispravim laguna i nije napravljena za neka jurcanja već da je udobna i da krstaris u njoj

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.