Jump to content

clio trza i cvili volan


miki

Recommended Posts

Auto je clio II 1.2 8v,175 tisuća prošao.Imam problem sa laganim trzanjem (trokiranjem) pri kretanju u prvoj brzini i u drugoj brzini pri malim okretajima. Meštar kaže da vjerojatno neki kabel od svječice probija ,međutim čudno mi je da ne trza u leru i na višim okretajima,inače nedavno promjenjen novi kumplung ,a prije jedno godinu dana zamjenjen senzor na zamajcu.Dali bi mogao biti zaštopan injektor ili neispravan senzor temperature jer čini mi se da ne trza dok se motor ne ugrije?

 

Također drugi problem je što nešto cvili u volanu kad se mota kao da je neka guma suha i to me izluđuje. Meštar je otvarao onu manžetnu na dnu volana (auto nema servo) i tu stavljao masti međutim cvili i dalje pa sad više ne znam jeli cvili unutar kabine ili u motornom prostoru.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Med0

    12

  • dirtyjack

    10

  • Manix

    6

  • miki

    4

Top Posters In This Topic

Da ne otvaram novu temu, sličan problem imam sa 1.4 8v motorom, 2000. godište je, a nema ni 87 000km, kad ga na negdje 1500 okretaja u drugoj brzini stisnem trokira dok ne pređe 2500-3000 okretaja, na visokim okretajima je dobar, kao i na leru. Jednom su na servisu rekli da misle da je zagušen jer se auto vozi većinom po gradu, da bi ga trebalo malo propuhati na  otvorenoj cesti što sam i radio, ali nema poboljšanja.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Auto je clio II 1.2 8v,175 tisuća prošao.Imam problem sa laganim trzanjem (trokiranjem) pri kretanju u prvoj brzini i u drugoj brzini pri malim okretajima. Meštar kaže da vjerojatno neki kabel od svječice probija ,međutim čudno mi je da ne trza u leru i na višim okretajima,inače nedavno promjenjen novi kumplung ,a prije jedno godinu dana zamjenjen senzor na zamajcu.Dali bi mogao biti zaštopan injektor ili neispravan senzor temperature jer čini mi se da ne trza dok se motor ne ugrije?

 

Također drugi problem je što nešto cvili u volanu kad se mota kao da je neka guma suha i to me izluđuje. Meštar je otvarao onu manžetnu na dnu volana (auto nema servo) i tu stavljao masti međutim cvili i dalje pa sad više ne znam jeli cvili unutar kabine ili u motornom prostoru.

 

Za ovo prvo vidi

 

Ovo drugo je meni počelo jučer/danas. Volan mi se kod motanja čuje kao da neka guma struže po nečemu i to najčešće kad ga upalim. Malo me to brine jer je naglo počelo, a na autu se ništa nije diralo tri mjeseca. Netko?

Link to comment
Share on other sites

Za ovo prvo vidi

 

Ovo drugo je meni počelo jučer/danas. Volan mi se kod motanja čuje kao da neka guma struže po nečemu i to najčešće kad ga upalim. Malo me to brine jer je naglo počelo, a na autu se ništa nije diralo tri mjeseca. Netko?

Imao sam isti problem na dva Clia. Struže ti letva volana po unutarnjoj brtvi. Dovoljno je povući manžete letve volana prema van, okrenuti volan od krajnjeg lijevog do krajnjeg desnog položaja i pritom podmazati osovinu letve. Ja sam koristio crnu grafitnu mast i više nikada nije škripalo (auto je kod šogora već 4-tu godinu). Sretno. 

Link to comment
Share on other sites

Ništa, ništa... Javi kad riješiš kako je. Pozz.

Link to comment
Share on other sites

Evo da javim da sam rjesio problem ipak je bio kabel od svjećice . Još da pitam poceo ovih dana cvilit i mjenjač kad saltam kao da plastika tare jedna o drugu ,podmazivao sam onu plasticnu kuglu na dnu ručice silikonskim sprejem ali i dalje skripi pa me zanima dali mogu i tu ubacit grafitne masti

Link to comment
Share on other sites

Jel moguće da mi vuče zrak na gumi koja ide sa filtera na usis pa da zato trokira, u pitanja je 1.4 8v motor? 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

 

Imam sličan problem na svom cliu..(clio 2 1.6. 16V 2003.g.)...prilikom kretanja u prvoj auto se lagano zatrese i moram mu dodati malo više gasa...i nakon toga je sve normalno.

U ostalim brzinama i na leru nisam osjetio nikakvo podrhtavanje.

Primjetio sam kad ga nakon vožnje ugasim i nakon 10 min opet upalim problem nestane.

Da li je problem u kuplungu ili možda u nosaču motora ili nešto treće ?

 

Jel imao netko sličan problem?

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Par postova niže u temi Clio II:

 

Vjerojatno ti je MAP senzor propao do kraja u granu i više ne brtvi. Kad ga izvučeš ima dvije O-brtve. Ona prva ofarbana brtvi usis, a ona druga crna labavija spriječava prašinu da uđe unutra. Ta druga crna ne smije upasti skroz unutra već mora biti vidljiva s gornje strane rupe kad ubodeš senzor odnosno treba samo leći na rupu. Ako je uboden do kraja donji ofarbani O-ring propadne preduboko pa ne brtvi i imaš to što imaš.

 

Može biti da ti voda ulazi između svječica i bobina. Kad ispari nakon 10min stajanja od topline motora sve bude OK.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

A jel moguće da je kuplung u pitanju ?

Je nešto tvrđi al lovi normalno.

auto je prešao 115 000 km.

jedino je taj start u prvoj problematičan i to ne uvijek.ostale brzine normalno šalta

Pogledat ću i MAP senzor

Link to comment
Share on other sites

a jbt.. sad ste i meni dali misliti.. moj isto trza.. i to pogotovo kad je vruce. kad je hladno nekad ne trzne uopce. al moj ono... bas zacukava.. Gas lovi normalno.. u leru ne trokira.. dakle samo pri mehanickom kretanju.. u prvoj brzini. S obzirom da smo prosli 205000, vjeruovao sam da je rijec o lameli, ali s druge strane sad vidim tu spomen i kablova i sl, pa nebi rado bacao 200€ na servis lamele ako je stvar u kablovima ili necim drugim. 

 

Kako najlakse otkriti? istekam jedan kabel pa vidim dal ce se isto ponasati?

Link to comment
Share on other sites

Kad je lamela u banani onda kuplung proklizuje, a kad je druklager onda lupi kod otpuštanja kuplunga. To su moja iskustva.

 

Ako promijeniš kuplung set problem bi mogao prividno nestati jer novi kuplung lovi jako mekano pa vibracije ne dolaze do izražaja, ali nakon 2-3 tisuće kilometara se opet počne pojavljivati. Mnoge je to navelo na krivi zaključak da su zamjenski setovi kuplunga loši, a problem je u paljenju.

 

Na 1.2 16V motoru problem može biti u starim kabelima od svječica (obavezno uzeti originalne Beru 250kn su samo) ili konektor od ECU na bobini kojeg se očisti kontakt sprejom i zaštiti nekim dielektričnim lubrikantom. Neke bobine imaju integrirane kabele koje nije moguće zamijeniti pa treba uzeti cijelu novu bobinu.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Ištekavanjem jednoga kabela nećeš ništa vidjeti. Samo češ zaključit da ti je motor počeo radit ko traktor jer si ga ostavio na tri cilindra.

 

Jedan od načina je da skineš onu zaštitnu plastiku koja prekriva motor tj. da ti kablovi budu vidljivi cijelom dužinom i da ti same lulice kojima su kablovi uštekani na svječice budu vidljivi.

Sačekaš da padne totalni mrak i upališ motor. Ručno mu možeš nabivati gas i gledaj da li negdje na kablovima vidiš plavičastu svjetlost. Također gledaš i na samim lulicama jer i one mogu probiti. Ako vidiš plavičastu svjetlost proboj je upravo na tom mjestu i na tom kablu ili lulici

Link to comment
Share on other sites

odlicno. nemam ja plasticnu kapu na motoru.. dakle cekamo mrak i turiramo :)

Link to comment
Share on other sites

Da mu je kabel probio tresao bi stalno i tresao bi jače u visokim okretajima, a ne samo prilikom kretanja s mjesta.

 

Mogli bi ovo prebaciti u drugu temu.

Link to comment
Share on other sites

negdje sam pročitao na forumu (ali sad ne mogu naći) da je isti ili sličan problem bio i riješenje je bilo u nosaču motora, jel to ima smisla ?

 

Makar sam ja svoj promjenio prije cca 6 mj. i onda je jedno vrijeme bilo ok, pa se sad opet trzanje počelo pojavljivat....

(kao što je Med0 naveo...jedno vrijeme je bilo ok i sad se opet počelo ponavljati).

Edited by dirtyjack
Link to comment
Share on other sites

Da mu je kabel probio tresao bi stalno i tresao bi jače u visokim okretajima, a ne samo prilikom kretanja s mjesta.

Mogli bi ovo prebaciti u drugu temu.

Link to comment
Share on other sites

Ne mora bit meni isto nije tresao ni u leru ni na visokim okretajima vec samo pri kretanju u prvoj i drugoj brzini. Onda sam skužio da kad ga malo jače razvucem od semafora do semafora tada i u leru pocne trzat i samo što se ne ugasi i onda sam po noći skinio plasticni poklopac motora i vidilo se kako kabel probija na trecem cilindru odmah povise svičice

Link to comment
Share on other sites

Ja imam isti problem da trese prilikom kretanja, poslije ne. Nedavno zamjenjei svi kablovi koji idu od bonbina do svjećica (BERU) i opet isto. S tim da je meni jedan kabel probijao, ali to sam osjetio tek kada je padala kiša. Jače trese kada je auto više opterećen. Majstor kaže da je prednji nosač motora u dobrom stanju i da nema lufta.

Edited by Vladek
Link to comment
Share on other sites

Provjerite si konektor na bobini koji prima signal sa ECU-a. Ima tri pina i obično korodira u svašta bijelo i zeleno.

Link to comment
Share on other sites

Samo da javim da su kod mene problem ipak bili kablovi, odmah su zamjenjene i svjećice i više ne trza.

 

kako da znam da li su kablovi...kako da to provjerim...skidam jedan po jedan ili ??

Jesi imao neko fizičko oštećenje ili ?

Ako može malo vise detalja.. hvala

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.