Jump to content

clio trza i cvili volan


miki

Recommended Posts

Dakle ovako, storia 1.2 16v,  imam problem sa trokiranjem, u leru, pri ubrzavanju, prilikom stalninh okretaja se ne pojavljuje toliko jako nho javlja se,bez nekog ritma ili utjecaja vode, vlage temperature. Auto ima 56000km i 9g doduše gradske vožnje. Promijenio sam filtere, ulje,svjećice. Prošlo ljeto me je tako patio isto no bila je lambda promijenio i sve radilo do nheki danh. Probgao sam mijenhjati i bobinu, Bosch i original renhault. Stalnho isto. do večeras kada sam prilikom ubgrzavanja dobio onaj F1 efekt pucanhja u ispušnom loncu. Do sada to nisam imao niti čuo... Već sam lud čuo sam čak da se možda i ventili trebaju prešlelovati - ima li tu istine. Napominjem auto je gradski i nije išao preko 100kmh više nego par puta... Ulje sam tako'đer mijenjao redovito. Mijenjao sam i dizne da ispitam jel koja neispravna i uvijek isto. Komp je prijavio eror P0302 što je paljenje na drugom cilindru obrisali smo grešku i sada ju ne prijavljuje.... Čudno, pali bez greške ne troši previše ne pušta čudhe zvukove. Više ne znam što da radim. Što je to MAP senzor?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Med0

    12

  • dirtyjack

    10

  • Manix

    6

  • miki

    4

Top Posters In This Topic

Ako je ECU izbacio da je problem paljenje na drugom cilindru onda je problem u paljenju na drugom cilindru. To može biti zbog loše iskre ili zbog injectora koji piša u cilindar.

Da li si uzeo podatke iz freeze framea prije nego si obrisao grešku? Koje su bile vrijednosti fuel trimova?

Link to comment
Share on other sites

pa spojili smo clip i nije prikazao te podatke koje mi navodiš. Ali čudna mi je činjenica da sam zamijenio mjesta prvom i drugom injektoru misleći kako će se greška preseliti na 1cilindar. Iako u normalnom radu grešku ne prijavljuje iako trzanje postoji tek kada upalim klimu i dodam pun gas za ubrzavanje u drugoj brzini. Onda mi upali motorić lampicu. Čudni su mi simptomi.

 

Link to comment
Share on other sites

Kad je moj auto imao 60.000km na satu trzao mi je na full gasu u drugoj zbog probijene izolacije na kabelu svječica. Također je preskakalo na drugom cilindru, vidjelo se na svječici gdje je iskra preskakala (crne tanke crte na keramici) i kad su se vadile van ta svječica je bila puno toplija od ostale tri. Bobina je bila originalna koja je došla s autom. Imala je integrirane kabele. Sad imam bobinu s odvojenim kabelima (Beru) i nikakvih problema. Auto ima 130.000km.

Pazi kako brojiš cilindre jer na Cliu 1.2 je 4-3-2-1 odnosno prvi cilindar je s desne strane kad digneš haubu ;)

Link to comment
Share on other sites

danas podesili ventile, radi puno bolje međutim još uvijek ista stvar. Bobine sam mihenhao čak sam stavio i original renaultovu. Probao onaj tvoj savjet sa senzorom zraka nisam dobio ništa. Sada još imam i ono pucanje u auspuhu ponekad. Sljedeći tjedan idem skinutibdizne i testirati ih na stroju. Čudno mi je da na clipu nema podatak o diznama.

Edited by Manix
Link to comment
Share on other sites

Jesi provjerio konektor na kabelu koji dolazi sa ECUa na bobinu? U njemu se uhvati korozije koja kasnije zahvati pinove od bobine i bobina počne bacati lošu iskru jer ima pad napona zbog lošeg kontakta. Kupanje u kontakt spreju obično riješi problem.

Link to comment
Share on other sites

kontakt na bobinhi je ok, to sam provjerio, a kontakte na ECU je kolega našpricao sutra ću još jednom provjeriti sve kontakte a razmišljam o tome da stavim obujmice nha sva crijeva koja ulaze u usisnu granhu da eliminhiram uvlačenhje falš zraka. više ne znam što bih probao kad bi barem nešto dalo ikakve znakove. Ovo mijenjanje 1i2 dizne i onhda ponovna greška na istom cilindru to me bacilo u očaj... Što još ima veze sa bacanjem iskre na svjećice... ECU jedino!!! Toga me strah.

Link to comment
Share on other sites

Piše da je mijenjao kabele od bobine, a od potenciometra gasa mu ne bi pucalo iz auspuha. Možda brtva na injectoru pušta zrak. Kad se injector skida pravilo je zamijeniti oba o-ringa.

Teško da je ECU problem. To ne odlazi samo tako.

Edited by Med0
ECU
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

evo nakon dvadeset litara goriva sa aditivom (koji je usput da kažem smanjio i uklonio trzanje i pucanje motora) moj Clio opet trza, neredovito povremeno i nejednoliko. Tako ne mogu reći jel to u leru ili pri višim okretajima, pri ubrzavanju ako je vani kiša ili sunce. (Prije par dana sam prolio sok po laptopu pa ne zamjerite koju čudnu riječ) Onho što sam uočio je to da sada troši preko 8litara, a to je i očito jer kad staneš iza njega smrdi gorivo. Opet se nhastavilo kada sam prekjučer tenkirao nha tifonu prvi puta sam sipao na INA-i, drugi puta na Petrolu tako da ne vjerujem da je u pitanju gorivo... Mislim kvar je nastao usljed lošeg goriva ali ne mogu reći da je to od nekobg konkretnog slučaja. Još mi preostaje staviti dizne na aparat i provjeriti njinh. Ako jesu, koje preporučate i gdje ih kupiti? Provjerio sam i bobinu, i kablove i svjećice testirali smo i pumpu goriva i filter koji je i novi. Ne pali se nikakva lampica ništa mi ne prijavljuje... Mogu li se dizne na benzincu podešavati li što činiti sa njima osim čišćenja? Isplati  li ih se čistiti uopće?

Link to comment
Share on other sites

Povečana potrošnja i smrad po gorivu moglo bi upućivati na senzor temperature motora. Komp misli da je motor hladan i šiba mu gorivo u tom režimu.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

pozdrav,

 

Da li je jos netko imao problem sa štucanjem auta u prvoj brzini prilikom kretanja ?

Kako ste to rijesili  ?

Moj clio ima 120.000 km i to me sad vec pocinje frustrirat.

Link to comment
Share on other sites

Malo detaljnije. Trza kvacilo ili motor prekida, zastajkuje?

LG G3 via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Isti se i meni problem zna tu i tamo dogodit na trici. U pitanju nije trzanje kvačila, nego baš motor zastajkuje odnosno prekida. I to samo kod kretanja. Znači ler ništa, ne osjeća se neki misfire ili prekid dovoda goriva. Nije se pojavilo misec dana. Al sigurno će opet doletit.

U pitanju je 1.2 16v

Edited by joda89911
Link to comment
Share on other sites

Meni je to znalo bit na Storiji. Krenem, stavim u drugu i dam gas i on malo zaštuca i krene. Auto je tada služio autoškoli i jednostavno je bio ugušen. Otišao sam na autocestu u duljini od 100 km, natrag se vratio selima (pretjecanja drugih vozača, traktora itd. sam obavezno izvodio tako da stavim u najniži stupanj i gas do kraja). Nakon toga se problem više nikad nije javio.

Drugi puta je počeo štucat u leru, ali je bio problem u visokonaponskom kablu. U Renaultu su rekli da se mijenjaju sva četiri tako da sam to zamijenio i sve 5.

Link to comment
Share on other sites

Malo detaljnije. Trza kvacilo ili motor prekida, zastajkuje?

 

LG G3 via tapatalk

 

 

Događa se prilikom puštanja kvačila i to samo u prvoj.i to random nema pravila.

U leru je sve ok.na semaforu nekad trzne nekad ne.al zadnje vrijeme u principu više da nego ne.

Nekako mi smrdi na kuplung...makar dobro lovi i ne proklizuje.

Šta bi jos moglo biti ?

Link to comment
Share on other sites

Nisam znao da misliš na kvačilo. Meni se to događa na Storiji od druge godine i nekih 40 000 km otkako me pamćenje služi, kad se koristila u autoškoli. Kod puštanja kvačila u prvoj brzini se događa da trza, čak i da zadržim, ono zatrza. Ne uvijek, ali u 40% kretanja. Nema veze je li sam tek upalio ili vozim po par sati. Sjećam se da je tada auto bio pod garancijom i da ga je stari odveo u Renault, ali da nisu htjeli ni čuti za to. Nije se on htio s tim zezat jer je to bilo vozilo za obuku. I dan danas je ista stvar, ali sve još uvijek radi. Da li je korpa, potisna ploča, ležaj, nemam pojma i ne zanima me više. :) Star je 10 godina i kad bude bio red na lameli, mijenjat će se cijeli set kvačila i to je to (ako bude još bio u obitelji).

Link to comment
Share on other sites

Problem je sto vec postaje iritantno.

Vidim da neki spominju na drugim forumima da je mozda do nečistoće lamele...ali znam ga ja fino stisnt tako da mislim da nije do toga.

kolko su okvirno ruke za zamjenu kuplunga ? (van ovlastenog servisa)

i ako bi ga mijenjo koju marku preporučujete....valeo,luk ili nešto treće ?

Znam da je cijena kuplunga cca 1200 kn za moj clio 2 1.6 16v 2003.god

Link to comment
Share on other sites

Jeli hidraulicno ili na sajlu?

Popiti casu vode ako je pri ruci

Link to comment
Share on other sites

U 1. i zesci start da ostane bar 1 m crnog traga. I tako jednom mjesečno dok ne zamijenis kuplung set

Popiti casu vode ako je pri ruci

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ozbiljno..... trzanje prilikom kretanja u prvoj brzini na 1.2 16V je problem bobine. Imao sam identičan problem kako opisujete sa svojim autom.

Problem je u konektoru na bobini gdje se spaja kabel sa ECU-a (onaj sa tri pina). Postoje dvije bobine. Jedna ima integrirane kabele, druga ima odvojene. Imao sam obje. Obje su šrot jer nisu zadihtane kako treba, a pinovi i spojevi unutar bobine nisu zaštićeni od korozije. Vlaga koja se nakupi u tom konektoru korodira i uzrokuje to trzanje. Kontakt sprej i WD40 pomažu ali za par dana se problem vrati jer spojevi UNUTAR bobine opet korodiraju budući da pinovi nisu zadihtani.

  1. Kupiti novu bobinu.
  2. Podnožje pinova treba zadihtati sa Loctiteom 5910 ili ekvivalentnim i pustiti dan-dva da se osuši. To će spriječiti vlagu da ulazi u unutrašnjost bobine.
  3. Zatim namazati sva tri pina bobine s dielektričnom masti ili silikonskim sprejem
  4. Okupati konektor kabela koji dolazi s ECU-a u Kontaktu 60 i isprati sa Kontakt WL sprejom. Pustiti malo da se osuši.
  5. Skinuti staru bobinu i zamijeniti novom
Link to comment
Share on other sites

Ajmo ozbiljno..... trzanje prilikom kretanja u prvoj brzini na 1.2 16V je problem bobine. Imao sam identičan problem kako opisujete sa svojim autom.

Problem je u konektoru na bobini gdje se spaja kabel sa ECU-a (onaj sa tri pina). Postoje dvije bobine. Jedna ima integrirane kabele, druga ima odvojene. Imao sam obje. Obje su šrot jer nisu zadihtane kako treba, a pinovi i spojevi unutar bobine nisu zaštićeni od korozije. Vlaga koja se nakupi u tom konektoru korodira i uzrokuje to trzanje. Kontakt sprej i WD40 pomažu ali za par dana se problem vrati jer spojevi UNUTAR bobine opet korodiraju budući da pinovi nisu zadihtani.

  1. Kupiti novu bobinu.
  2. Podnožje pinova treba zadihtati sa Loctiteom 5910 ili ekvivalentnim i pustiti dan-dva da se osuši. To će spriječiti vlagu da ulazi u unutrašnjost bobine.
  3. Zatim namazati sva tri pina bobine s dielektričnom masti ili silikonskim sprejem
  4. Okupati konektor kabela koji dolazi s ECU-a u Kontaktu 60 i isprati sa Kontakt WL sprejom. Pustiti malo da se osuši.
  5. Skinuti staru bobinu i zamijeniti novom

Medo, kako ću znat na kojoj bobini mi je problem ?ja ih imam 4.

Ako je u tom problem...mogu nasprejat sve spojeve sa wd40 pa da vidim oce li barem jedan dan biti manji simptomi.ako budu onda je do tog ?

 

 

Ovo sam htio podjelit s vama...

Jel to ima smisla ili bas i ne ?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.