Jump to content

clio trza i cvili volan


miki

Recommended Posts

Ajmo ozbiljno..... trzanje prilikom kretanja u prvoj brzini na 1.2 16V je problem bobine. Imao sam identičan problem kako opisujete sa svojim autom.

Problem je u konektoru na bobini gdje se spaja kabel sa ECU-a (onaj sa tri pina). Postoje dvije bobine. Jedna ima integrirane kabele, druga ima odvojene. Imao sam obje. Obje su šrot jer nisu zadihtane kako treba, a pinovi i spojevi unutar bobine nisu zaštićeni od korozije. Vlaga koja se nakupi u tom konektoru korodira i uzrokuje to trzanje. Kontakt sprej i WD40 pomažu ali za par dana se problem vrati jer spojevi UNUTAR bobine opet korodiraju budući da pinovi nisu zadihtani.

  1. Kupiti novu bobinu.
  2. Podnožje pinova treba zadihtati sa Loctiteom 5910 ili ekvivalentnim i pustiti dan-dva da se osuši. To će spriječiti vlagu da ulazi u unutrašnjost bobine.
  3. Zatim namazati sva tri pina bobine s dielektričnom masti ili silikonskim sprejem
  4. Okupati konektor kabela koji dolazi s ECU-a u Kontaktu 60 i isprati sa Kontakt WL sprejom. Pustiti malo da se osuši.
  5. Skinuti staru bobinu i zamijeniti novom

Ako ti nije problem, reci mi kakvo trzanje kod kretanja ti se javljalo? Meni se dešava nekad da u leru radi super, nema misfire-a, ne izbacuje grešku također, a kad idem kretat iz niskih okretaja počne trzat, odnosno poskakivat kao da se neko igra s gasom, odnosno kao da gorivo dobiva u prekidima. I to sve traje do 2000-2500 okretaja i nakon toga sve 5, vuce normalno. U leru ako dajem gasa sve u redu. Važno je napomenit, čim istog trena kad to osjetim ugasim i upalim ga ponovo, to sve nestane i ne pojavljuje se više do ne znam kad. I u pravilu događa se kad se motor ugrije. Imam još problem o kojem pišem na clio III podforumu, da ne zapali dobro na hladan motor, upali isprve, ali ne zapali kao prije-instantno. Od ostalih simptoma, desi mi se isto nekad kad tipa dam više gasa na niskim okretajima da zatrzne na moment, kao da izgubi struju na taj jedan trenutak. Znam i sam da sam više dosadan, al niko od servisera mi ne može dat puno informacija. Bia bi sretan da znam da bobina odlazi ako je do nje, nego da se moram mislit šta je.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Med0

    12

  • dirtyjack

    10

  • Manix

    6

  • miki

    4

Top Posters In This Topic

Zlatno pravilo u večini slučajeva je: ako ljulja onda je dovod goriva, a ako trese ili vibrira onda je struja :)

Meni se problem jače manifestirao u nižim okretajima, a motor je bio glasniji, grublji i manje uglađen u svim režimima s tim da bi nekad bio mirniji nekad grublji. Auto bi zatresao prilikom kretanja s mjesta dok kuplung ne bi uhvatio. Čim bi očistio kontakte na bobini problem bi nestao i vratio se nakon nekog vremena. Vlaga to hoće napraviti na električnim kontaktima. Meni je to trzanje bilo jače kad bi motor bio ugrijan pogotovo ako bi se vozio u kreni-stani  gužvama. Novi kuplung glatko hvata pa se čini da je problem nestao, ali nakon 2-3 tisuće kilometara opet počne tresti.

Ne znam kako je na 1.6 16V motorima i njihovim bobinama, ali koliko mi je poznato više-manje svi proizvođači automobila imaju problema s time. Frend je imao 6god staru Hondu Civic s automatskom getribom pa mu je auto vibrirao pri kretanju iz istog razloga - pad napona na primaru bobine uzrokovan vlagom/korozijom pinova.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.