Jump to content

Paljenje, ljeto, vrućine, kod ključa


zvonac

Recommended Posts

Jel skidal ko od vas blokadu sa klitača?

 

Ne. I ne pada mi na pamet da to radim.

Link to comment
Share on other sites

Ma nije ispod pepeljare. Tu je komp airbagova.

Imaš komp u motornom prostoru, ECU. Na njemu pogledaj na naljepnici koji komp je u pitanju. On je zadužen za upravljanje sustavima vezanim za motor.

Drugi komp, UCH se nalazi u putničkom prostoru, lijevo od vozačevih nogu i on je zadužen za upravljanjem svim ostalim sustavima koji nemaju direktne veze sa radom motora.

Na ovome kompu (UCH) se nalazi immo jedinica. "Ubodena" je na njega.

 

Sada sam vidio da si napisao da vergla bez da upali iako je immo lampica ugašena.

Ajde ti prije nego šta kreneš na skidanje blokade očisti TDC senzor. Pa onda vidi da li normalno pali.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

 

Ajde ti prije nego šta kreneš na skidanje blokade očisti TDC senzor. Pa onda vidi da li normalno pali.

 

A točno se nalazi di?

Jel to ovo malo leptir s**nje?

To sam mjenjal prije, manje od godinu dana, čak smo i ispuhivali s kompresorom dok sam bil kod mehaničara..

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Ako leptir s**nje nazivaš ovo na slici, onda je odgovor, da to je TDC sensor.

 

post-14075-0-95697500-1435664053_thumb.j

 

Samo tu nemate šta ispuhivati nego se skine i očisti mu se ovaj vrh.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Ma da, sjećam se, znam da smo to čistili i znam da mi je nekaj govoril da je najvjerojatnije u tom problem.. A niš bum ga skinul i očistil taj vrh...

Točno taj problem i mene muči

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Očistio jesam, konektore sam ispuhao, kolko sam mogao, ovak vizualno mi se čine ok, pošto nemam kontakt sprej... Mislim da čak taj senzor i nisam (sad se više nit ne sjećam) mjenjal, zadnji put je bio čiščen prije nepunih godinu dana, mada sad dok sam ga skinuo i nije bio nekaj pretjerano "zamazan".. Taj senzor bi trebalo češće čistiti.. Kolko vidim to je Siemensov (Made in France).. Koja je okvirna cijena tog senzora?

Link to comment
Share on other sites

Očisti i dio na zamašnjaku s kojeg čita.

Kroz rupu gdje se stavlja senzor, ubaci u 2 brzinu pa lagano navuci zamašnjak do toga i pocisti sa finim brusnim papirom i očisti krpicom. Ako čistiš samo senzor nije dugog vijeka.

Link to comment
Share on other sites

Ček taj TDC sensor to je u biti snzor radilice, kaj ne? A gle ak bu me zezal, a pošto je star kolko i auto, ne gine mi novi, mislim da je cijena oko 200tinjak kn.. A vidim jutub pun engleskih klitaća s tim problemima, a i šire, očito boljka clia. Ok, idem ponovit proceduru:D

Link to comment
Share on other sites

Da to je senzor gornje mrtve točke klipa u cilindru br.1.

Rekao si da si ga mijenjao prije godine dana, a sad kažeš da je star kao i auto. Njega netreba često čistiti, samo kad se pojavi problem teškog paljenja.

Ako još nisi vratio senzor natrag izmjeri mu otpor ako imaš instrument. Ispravan TDC sensor ima otpor od 220 ohma.

Link to comment
Share on other sites

Ma znam da sam se raspitivao za njega, pošto mi je meštar rekao ak bu me zezao da drugi kupim, al mislim da nisam kupovao, još sam neke stvari mjenjal (na ovjesu) tak da je u igri bio i senzor na radilici..

Pa kolko znam s natpisom na senzoru, Siemens, Made in France, to bi trebala bit prva ugradnja u clia, znaći oriđiđi renault.. A cijena Bosch (vjerojatno zamjenski) senzora košta 220kn, Tokić..

Pošto nisam imao fini šmirgl, poslužio je i onaj od 120:D očistio zub na zamašnjaku i obrisao s krpom, pali normalno..

Sad samo trebam čekat dal će opet doć do toga da ga ne bum mogel upalit..

Nemam mjerni instrument..

@Dragan, definiraj pojam teškog paljenja? Dal u to ulazi i da malo teže upali, odnosno, ne na prvi zub, po naški, nego da opće ne upali, odnosno

vergla i upali iz 4-5tog puta?

Zato jer dok je hladan motor pali super, al čim dosnegne radnu temperaturu, i još vozikanje po ovim vrućinama, zapali on, al ne onak dok je hladan motor..

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Pod teško paljenje mislim na to da nepali na prvi zub nego moraš dugo verglati. Ponekad i nekoliko puta dok upali.

Upravo se tako maifestira zapraljan senzor kako je i tebi. Znači kad je hladan upali relativno lako, ali kad je zagrijan motor, onda teško tj. treba dugo verglati.

 

Sad kad si ga očistio sačekaj sa zamjenom senzora dok ne vidiš kako će se sada ponašati.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Posto se ne kuzim bas previse, al kaj onda ne hi trebal sve zube na zamasnjaku ocistit, znam glupo zvuci, on cita njega, tj sa zamasnjaka, ja sam ocistio samo  jedan zub. Koja je svrha tog jednog zuba koji je ociscen, kad bu senzor kod sljedeceg paljenja ocitao na zamasnajaku drugi zub? 

Link to comment
Share on other sites

Ne treba sve cistiti nego ima na jednom mjestu kao magnet širine 30mm i dužine 50mm. Samo to pošmirglaj. Tako je mene Clio izluđivao. Doma pali, a cim ode sestra u grad onda neće. Cistio sam senzor 2x i nije bilo pomoći dok nisam taj ravni dio ocistio. Evo sad je proslo 5mj i nije ni jednom zakašljao.

On čita samo na toj točci i nigdje drugdje. Zato sam ti rekao prije ubaci u 2 brzinu i lagano vuci auti dok ne nađeš taj dio.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Onda bum sutra ponovil, ma ja sam zub jedan ocistio:D, bil je u drugoj brzini, ma malo je zeznuto posto se teze vidi, sve je stisnuto pa jedva i za prste imam mjesta...

Nisam ni primjetio taj magnet..hmmm

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Ne guraj prste unutra dok pomices auto. I vrlo lako ga je preskočiti, zato polako i poslije brusnog papira, obavezno krpom počisti.

Link to comment
Share on other sites

Je samo malo, ak ga stavim u drugu, onda imam jako malo lufta za pomicanje auta, a kaj on je inace vidljiv na oko spram ostalih zubiju na zamasnjaku?

Link to comment
Share on other sites

Rijeseno, ocistio taj dio veceg zuba, bome je hrdjav bio.. Sad bumo vidli, ak bu opet kenjal, kupil bum novi senzor..

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno kako si to uspio. Imamo sličnu gužvu pod haubom,sve je tako nagurano da jedino pomoću pipanja mogu nešto napraviti. Prije godinu-dvije sam čistio leptir. Jedva došao do njega. Jučer sam ga jedva upalio, iz 5. ili 6. puta. A bio sam u divljini. Morat ću se opet pozabaviti time. Ovo što je mata napisao nisam radio.

Link to comment
Share on other sites

tigo najjednostavniji način da nađeš oznaku na zamašnjaku je da skineš svječicu na cilindru br.1, uzmeš dužu kacavidu i ubaciš je unutra do klipa i onda auto koje je u brzini lagano guraš dok ne osjetiš da je klip u gornjoj mrtvoj točci. U tom trenutku ti je oznaka na zamašnjaku taman na otvoru gdje se ubada TDC senzor.

Link to comment
Share on other sites

Pod prstima se osjeti taj zub je veci spram ostalih zubi, malo auto treba cimat, napred-nazad, jest da je tjesno, al jesam nekak uspio...

 

Odfural auto, kod elektricara, skinuli bu blokadu, u slucaju da nekaj ne bu stimalo, vracaju na staro, tip veli da je to najbrze, najjednostavnije rjesenje, a izgleda da im je boljka te zavojnice i jos kaj ide uz to, odnosno povlaci ostale stvari i naravno cijena skace gore...

 

U mom slucaju, ne vidim svrhu neku za blokadu, osim kod kradje auta, a ko bu mi ga pak dignul:D

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Blokada maknuta, auto pali kak se spada, što se tiče senzora radilice čini mi se ok, kod električara je auto je radil oko 20tak min. vani na suncu, još sam se vozikal, auto pali praktički na zub, zasad nema onog, dok se zagrije pa da teže upali, nisam primjetio, očistio zub na zamašnjaku i senzor, nadam se da će potrajat neko vrijeme, do sljedećeg puta, onda ću kupit novi senzor...

Zahvaljujem se svima na pomoći i savjetima!

Btw, jel zna ko di bi mogao nać zamjensko treće stop svijetlo?

Kolko gledam, većina dućana ima samo (Tokić, Inter cars) oriđi, a cijena prek 300kn..

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, evo mene nazad, unatrag 3-4 dana, primjetio sam dok upalim auto, okretaji skoče malo preko 2000, onda se spuste na 600tinjak, s tim da motor lagano nemirno radi u (između 500-600 okretaja) leru, inače su mi okretaji oko 800 praktički konstantni bez oscilacija.. To sam primjetio, nakon skidanja senzora radilice odnosno čišćenja zubi na zamašnjaku (a vadio sam ju 3-4 puta) posle sam stavio novu, Bosch.. Svijećice sam mjenjao prije 2-2.5 god. Ovaj nemiran rad u leru nije konstantan, al se zna dogodit.. Jel ima ko kakav savjet, o čem bi se ovdje radilo? Il eventualno ak bi ja nekaj mogel napravit očistit, a da je povezano s tim, bez prizivanja mehaničara..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.