Jump to content

MAP senzor


Med0

Recommended Posts

Tako je na mom 1.2 i njegovom 1.4 samo za razliku od RSa nama je tlak manji na leru.

Link to comment
Share on other sites

na turbo dizlu treba da se krece od 100 do 255 kPa :D

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Nema klapnu pa mu ništa ne ograničava dovod zraka u motor, a turbina nabija :D

Link to comment
Share on other sites

Ja sam 02.06 naručio taj kineski MAP za twinga iz banga UK skladište, još nije došao :)

Sad vele da će mi poslati drugi. Baš nemam sreće s tim kinezima.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Evo ako tko bude servisirao MAP po uputama iz ovog topica na svom ljubimcu, ovako sam ja to sebi riješio. (moj clio je IV, ali taj dio je isti kao na II)

Set raznih gumica koje je Med0 kupio i dalje ima za kupiti u Intersparu za 12kn.

28945072_10155373324826447_1723640975_o.

Edited by Golman
Link to comment
Share on other sites

Ja nisam imao problem s tim map senzorom ali sam ga zamjenio ipak kad smo nesto oko motora radili. Senzor sam malo silikonirao s posebnim silikonom i fiksirao vezicama. Cim sam stavio novi, auto se preporodio, al doslovno. Mozda je moj stari ipak malo kenjao. No razlika je odmah bila vidljiva. Oem kosta oko 1000kn, zamjenski oko 200-300kn. Cisto sumnjam da su isti.

Link to comment
Share on other sites

Nisam ni rekao da proizvodi ali zamjenski sam vidjeo i nije ista firma. Misl da je OEM Siemens.

Link to comment
Share on other sites

Originalni je Siemens.

Navodno se nakupi ulja u senzoru pa ne reagira kao prije i to treba isprati isopropanolom. S druge strane sam čuo priče da se MAP ne dira dok radi. Tko bi ga znao :nezna: 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Uzeo sam šubler i mjerio po poklopcu glave i MAP senzoru. Rezultati su:

  • Debljina poklopca ventila na rupi MAP senzora: 4.0mm
  • Razmak između dva o-ringa na MAP senzoru: cca 3.5mm
  • Razmak između gornjeg o-ringa i kućišta MAP senzora je cca 4mm

Iz toga proizlaze sljedeći problemi:

  1. Ukoliko je MAP senzor uboden do kraja u usisnu granu, MAP senzor neće brtviti jer će gornji o-ring biti ispod poklopca ventila, a donji debelo ispod poklopca ventila.
  2. MAP senzor mora biti uboden u usisnu granu taman toliko duboko da o-ringovi budu 0.25mm iznad i ispod rupe u poklopcu ventila.
  3. Čak i da se MAP senzor uspije namjestiti da dobro brtvi, on će zbog uljnih para i vibracija motora vrlo brzo potpuno upasti potpuno u usisnu granu budući da nije fiksiran ni kopčama ni šarafima niti ičim drugim osim trenjem između plastične rupe i o-ringa.

Budući da je MAP senzor jedan od najkritičnijih senzora za rad motora, ovo osobno smatram prilično neozbiljnom pristupu u dizajnu D4F motora. Svaki 1.2 16V motor koji sam vidio imao je taj senzor uboden do kraja u usisnu granu osim praktički novih auta gdje se još držao. MAP senzor je kod turbo motora fiksiran šarafom budući da zbog tlaka turba postoji mogućnost da ga motor izbaci van, ali kod atmosferaca ga samo uvlači u sebe.

 

Nezabrtvljeni MAP senzor ima kriva očitanja tlaka zraka u usisnoj grani zbog čega motor kasni s korekcijama vremena ubrizgavanja goriva, a simptomi su:

  • Zakašnjela reakcija na davanje i otpuštanje gasa
  • Nemiran rad motora u leru
  • Grub i glasan rad motora što se više penje u okretaje
  • Naglo padanje okretaja kod promjene brzina i zacukivanje
  • Brža dotrajalost svjećica

D4F motor (1.2 16V) nije jedini motor koji pati od ovog problema u Renaultima. Navodno ih ima još, čak i Clio RS III...

Fotke MAP senzora i rupe u usisnoj grani su u prvom postu ovog threada.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Za usporedbu, ovako je izgledala gumica na MAPu koji je bio na 1.2 D7F motoru - 7700101762, Delco electronics.

Zašto su to morali drugačije napraviti na D7F nitko ne zna,

Ja sam imao s tim problema na twingu jer kad sam ga kupio, gumica je bila oštećena. Noviji su bili isto s dvije gumice i isti problem kao i kod tebe, meni je čak MAP ušao preduboko i upala donja gumica u granu, Jjedva sam to počupao van, da je pukao i pao komad unutra bilo bi zanimljivo.

Selection_2020_03_08_01.png

Link to comment
Share on other sites

Meni je upao Facet. Stavio ga za probu, ali to nije bilo to. Htio ga izvadit i nema sanse. Na kraju sam usisnu skidao i izvadio taj pipak sto je upao. Sva sreca da nije drama za skinut usisnu na cliu 3 rs. Uglavnom mislim da bih tu samo OEM stavljao, nikakve zamjenske gluposti. Odmah se primjeti razlika, sto sam vec i opisivao u postu od prije.

Link to comment
Share on other sites

Lakše ide van kad je motor vruć. Donji o-ring je taj koji brtvi i više strši. Gornji je labav, služi samo zato da prašina ne upada i da koliko-toliko fiksira senzor. Zato je bolje da senzor bude malo više izvučen radije nego malo više uboden. Navodno neki Opeli i Suzukiji imaju isti problem jer koriste iste senzore kao i Renault-Nissan i imaju slično (glupo) riješeno ubadanje senzora.

Podložio sam svoj MAP sa dvije gumene brtve za matice. Unutarnji promjer je točno 9.5mm, kao napravljena za taj senzor :) Pevec odnosno khm, Pevex :D   8.99kn/6kom u paketu.

Image00001.jpg

Image00002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svog ubo do kraja i silikonirao te vezicom ucvrstio. Sumnjam da tu bas ima nekog utjecaja da gasad malo izvucem van. Nebih ga mogao pricvrstit vezicom...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.