Jump to content

Gašenje 1.5 dci u vožnji


gorangrubi

Recommended Posts

Jucer na autocesti sam primjetio da mi auto slabo poteže u trećoj brzini, a nakon toga da  niti ne može ići više 

od 110 km/h. Nakon što sam ga malo više razradio potegao je do 130 km/h, a onda se nakon 100 km pri neznatnom usponu 

u četvrtoj jednostavno ugasio. Samo sam ga opet upalio i opet je krenuo. To mi se još jednom dogodilo, ali mi se odmah nije htio 

upaliti nego tek nakon jedne minute. Auto dosta koristim za posao te mi je omjer gradske/otvorene vožnje 70/30 s tim da ga vozim na 2500 do 3000 okretaja. Motor je 1.5 dci, 60 kw 220000 km, 2004 godište. Čiščen mu je egr ventil prije godinu dana. Redovito mi se pali pri većim opterećenjima Injection Fault, ali tako već sigurno 4 godine i čitavo vrijeme je normalno ubrzavao do sada. Jucer sam usput ulio aditiv za čiščenje sustava za ubrizgavanje. Sumnjam na dizne i bosch pumpu. Da li u obzir dolazi repariranje dizni i pumpe ili kupovine novih i koje se cifre dijelova plus ruke u pitanju.

Edited by gorangrubi
Link to comment
Share on other sites

Naravno da možeš uzeti reparirane za koje dobiješ garanciju. Ali prije nego krenes u promjene budi siguran što uzrokuje probleme.

Prije koliko si mijenjao filter goriva?

Link to comment
Share on other sites

Redovito mi se pali pri većim opterećenjima Injection Fault, ali tako već sigurno 4 godine i čitavo vrijeme je normalno ubrzavao do sada.

 

Ono kad Sheldon kaže "your check engine light is on"... a Penny veli "tako je već 2god"....  u ovom slučaju ti si Penny :D

Link to comment
Share on other sites

Filter goriva sam mijenjao prije nekih 10000, to je ok, bilo je prije godinu dana. Danas sam u ovlaštenom servisu dobio ponudu

od 2900 kn za novu ili 2400 kn za svaku repariranu diznu. I jedna i druga imaju garanciju na godinu dana, ali za reparirane moram ostaviti 

svoje dizne. 600 kn bi me došla provjera stanje te montaža, slanje na provjeru i ponovna montaža dizni.

Neovlašteni serviser mi je ponudio provjeru te repariranje delphi pumpe za 2500 kn te reparirane dizne za 1200 kn. Predlaže i promjenu zupčastog remena.

To bi me sve da se ide minjati maksimalno sa rukama došlo oko 8500 kn. Nema mi drugog nego da mu ostavim auto pa neka pogleda.

Bitno mi je da znam da će mi račun izaci od 3500 do 8.500 te to sve uključuje i pumpu što je meni posve logično, jer 

zašto minjati dizne bez pumpe ako znamo da ta pumpa može opet sve shebati.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.