Jump to content

1,4 16v vs 1,6 16v


htclio

Recommended Posts

Pozdrav,

 

Evo gledam Clia, konkretno modele 1,6 16v i 1,4 16v.

 

Probao sam 1,2 ali mi je pretrom, probao sam 1,6 i svidja mi se jako. Koliko vidim 1,4 je nesto slabiji ali jos uvijek je to cca 100 konja :) Ovih dana cu ga probat pa vidjet kako ide u odnosu na 1,2 i 1,6.

 

Ono sto me zanima konkretno je razlika izmedju 1,4 i 1,6 motora (osim zapremnine naravno)

 

Koji su plusevi i minusevi jednog i drugog? Ima li nekih boljki ovaj ili onaj motor?

 

 

Pitam jer dolazim od Fiata - i 1,4 fiatov motor je najgori motor ikad proizveden :D a 1,6 jedan od najboljih :)

 

Pa me zanima postoji li sto slicno u Renault svijetu, ili je sve to tu negdje?

 

Unaprjied hvala!

 

LP

Link to comment
Share on other sites

Nema taj 1.4 16v neke vece boljke (osim bobina) ali 1.6 16v je prema njemu stroj. I jedan i drugi idu tek kad ih se zavrti ali to je kod 1.4 motora znatno izraženije. Vozio sam jednom prilikom davno Clio II phase1 1.6 16v i bas me iznenadio...stvarno je taj motor prava mjera za taj auto. A i uz manje izmjene se jos i danas ugraduje u nove Renaulte i Dacie...mislim da je to dovoljna preporuka.

Link to comment
Share on other sites

Kod 1.6 16V su problem bobine i varijabilna remenica.

Osim toga, odlicno pouzdan motor.

Link to comment
Share on other sites

Kod 1.6 16V su problem bobine i varijabilna remenica.

Osim toga, odlicno pouzdan motor.

S tim da starije izvedbe nemaju varijabilnu remenicu pa time imas i jedan potencijalni problem manje.

Link to comment
Share on other sites

Kakva je to varijabilna remenica?

Defazer usisa. Remenica usisne bregaste koja nije fiksno vezana za bregastu nego je uljno upravljana. Konkretno, u slucaju Renaulta nije u sluzbi povecanja vrsne snage nego okretnog momenta u nizem/srednjem rezimu kad retardira paljenje.

Link to comment
Share on other sites

I kako se manifestira neispravna var. remenica?

 

Mogu li kako pregledati to prije kupnje ili treba raskopat pola motora da bi dosao do toga?

Link to comment
Share on other sites

I kako se manifestira neispravna var. remenica?

Mogu li kako pregledati to prije kupnje ili treba raskopat pola motora da bi dosao do toga?

Trebala bi se "ružno" čuti prilikom hladnog starta. Kao da je dizel...

Vizualno ju neces moci testirati, nema nacina da izvana vidis da je unutra potrosena.

Link to comment
Share on other sites

Imam ovaj 1.4 16v, ali u megane-u 2. Do sad nije bilo nikakvih problema sa njim, samo redovito održavanje. Sada na satu ima oko 93000 km, bobine su iste od prvog dana, nedavno obavljen veliki servis + prednje pakne, svjećice, ulje, svi filteri i ruke za 3100 kn. Obavljen je i tehnički pregled i auto, a i mašina su još ko novi. Za življu vožnju ga je potrebno zavrtiti iznad 3500 okr.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj 1.6 16v imam na cliu 2 ph1, klitać ide kod zvijer, samo kaj ga se treba razvrtit a onda tek veselje počinje, imal sam problema s bobinama izmjenjao sam ih se pun kufer puta, maknul katalizator, od onda ništa (a prošlo oko 5-6godina) nemam problema s bobinama, i mjenjao sam remenicu radilice, obično ujutro dok upalim auto čuje se ko neko škljocanje, sad je to prošlost, a lagano mi se i čuju podizaći, al to samo ak baš pažljivo slušaš motor, inače ovak teško da se čuje a da dolazi do izražaja.. Nedavno mjerio potrošnju, vozikanje do posla (60-70kmh) 6.1lit. tu je pištolj stao al ja sam ga nafrljil do jaja, tak da je išlo do 6.5lit.

Link to comment
Share on other sites

Imam ovaj 1.4 16v, ali u megane-u 2. Do sad nije bilo nikakvih problema sa njim, samo redovito održavanje. Sada na satu ima oko 93000 km, bobine su iste od prvog dana, nedavno obavljen veliki servis + prednje pakne, svjećice, ulje, svi filteri i ruke za 3100 kn. Obavljen je i tehnički pregled i auto, a i mašina su još ko novi. Za življu vožnju ga je potrebno zavrtiti iznad 3500 okr.

meni su na 1.4 16v fabricke bobine stare 15g i preko 230.000km...

u principu sam jurio 1.6 16v ali nije ih bilo da su dovoljno dobri, pa sam uzeo 1.4 16v, da sam nasao jaci, uzeo bih jaci... inace su motori jako slicni i slicno pouzdani...

Link to comment
Share on other sites

Motori su praktički identični. Razlikuju se samo u tome što 1.6 ima dulji hod klipa i varijabilnu remenicu na kasnijim modelima.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na komentarima.

 

Odluka je pala, uzeo sam Clia 1.6 16v iz 2003. godine, dynamique oprema :)

 

Presao malo manje od 60tkm, prvi vlasnik, racuni od servisa (uredno odrzavan, mijenjane bobine, senzor paljenja i zadnji amortizeri bilstein), iznutra pic pic uredan, apsolutno sve radi, nista ne skripi i ne baulja se a auto leti... :)

 

Jako zadovoljan!

Link to comment
Share on other sites

Motori su praktički identični. Razlikuju se samo u tome što 1.6 ima dulji hod klipa i varijabilnu remenicu na kasnijim modelima.

 

varijabilne remenice na 1.6 u cliu 2 nije nikad bilo...

Link to comment
Share on other sites

Imaš pravo, to je bilo u Meganeu II. Uglavnom bez remenice su imali 107KS, a s remenicom 115KS ako se dobro sjecam.

Link to comment
Share on other sites

Star 12 godina sa 60.000km i menjanim amortima...

Ajde neka te lepo služi...

 

Da :) malo skepticno zvuci, ali kilometraza je provjerena na tehnickom i iz servisnih racuna se vidi da je godisnje preso 2-3 tkm. Amortizeri su samo zadnji promijenjeni, kod jednog se na pregledu ustvrdilo da curi ulje pa su se odmah zamjenili.

Prednji su jos originalni gore.

 

 

Odlična kupnja!

Koliko te koštao?

 

2700e

 

Vjerojatno sam preplatio ali od svih clia koje sam gledao ovaj je bio miljama u boljem stanju, izvana u rangu sa najboljim ostalima a iznutra je kompletno nov auto. Nije mi ga cilj preprodavat pa da nadjem drugi mrvicu losiji za 200-300 eura razlike, kupio sam ovaj auto da me sluzi sljedecih x godina.

Link to comment
Share on other sites

Druze. Nista nije preplaceno ako je ocuvano i ako ces ga paziti dalje. 60.tkm i 1.6 motor... sve je super.

Ako Bog da sto manje kvarova da imas i da te sto duze slusa.

Link to comment
Share on other sites

2700 je sića za takav auto.

Vjeruj mi da ja svoga kompletno obojanog, sređenog i s plinom ne bi dao ni za 5000 eura jer ne mogu za te novce kupiti ništa bolje i da se jeftinije vozi.

Link to comment
Share on other sites

To je preplaceno po meni jer bi ja svog dao za 1500 eura vise. Po tome moj vrijedi 6000 e :zubo:

Link to comment
Share on other sites

To je preplaceno po meni jer bi ja svog dao za 1500 eura vise. Po tome moj vrijedi 6000 e :zubo:

Koji je Clio u tebe?
Link to comment
Share on other sites

trojka 1.2tce sa dosta vise kilometara, trovratni...on misli da cijene idu proporcionalno po godistima , ne idu bas.

2700€ je dosta za benzinca, al ak je stvarno vrhunski ocuvan sa tak malo provjerenih kilometara, bolje dat par sto eura vise (ak se vec ne moze spustit jel)nego kupit slicnog sa 150tkm, punog ogrebotina sa kuplungom/bobinama/ovjesom pred kraj za 2300€...

Link to comment
Share on other sites

Samo da se okvirno ravnas,ja sam svoju thaliu prodao za 12000kn,reganu punu godinu sa plinom i originalnih 140tisuca,odgovorno tvrdim da limarijski i mehanicki clia i thalia u oglasniku koji su u takvom stanju nemozes na prste jedne ruke nabrojati!

Istina to je clio i jaci je i s vise opreme,ali ne vrijedi duplo.

Opce poznato je za aute da je bolje da se vozi,nego da stoji...tu su godine i vjerojatno treba ponesto uloziti u auto star 12 godina,pa makar imao i 0km.

Link to comment
Share on other sites

rabljeni auto vrijedi onoliko koliko je krajnji kupac spreman platiti ako je to njegova želja. kod rabljenih 15 godišnjaka 2 naizgled slična auta mogu imati duplu razliku u cijeni i to je sasvim normalno. ja sam jednom prodavao auto i nikad to više ne želim proć. puna 3 mjeseca se mrcvario po oglasnicima, dolazili su prekupci, oni koji samo gledaju, tobože "ozbiljni" , raznorazni stručnjaci što su tvrdili da je auto bio na krovu itd. dok nije došao tip koji je dan prije donio odluku da uzima takav auto, s tim motorom i tom opremom. moj je bio prvi koji je išao iz oglasnika pogledat i kupio ga je, iako mu je bio izvan predviđenog budžeta s određenim manama.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.