Jump to content

Laguna III iz prve ruke?


Limune
 Share

Recommended Posts

Poštovanje

 

Razmišljam o promjeni auta, sada imam Lagunu 2 1.9 dci i prilično sam se s

njom  napatio, rijetko kada da nisam bio između dva servisa kod majstora.Ne želim više u nju ulagati idem na drugi auto.

Planiram Toyotu Avensis 2.0 D-4D, Hyundai Sonatu 20 CRDi,  pa i Lagunu III 2.0 cdi (130 ili 150 ks) jer kažu da je puno,puno bolja od Lagune 2.

 

Želio bih pitati vas vlasnike kako ste zadovoljni sa Lagunom III osobito ako ste imali prije Lagunu 2...je li razlika doista evidentna jer po Laguni 2 ne bih nikad više uzeo Renault.

Je li cjena oko 2007-2008.g. za 7500-9000 € realna (naravno ovisi o opremi i kilometrima).

Ako netko prodaje svoju možda se i dogovorimo :)

 

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    43

  • direstraits

    18

  • Martin

    16

  • Brainmind

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ne znam za dvojku, ali trojka je fin auto i ako nema buha će služiti.

 

Koliko je cijena realna ne znam. ja sam uzeo 2007 karavan 150 konja sa 108tkm srednja (Dynamique) oprema HR prijeklo prije pola godine za 66.000kn + prijenos 3.300kn + servis svega što ne radi i za zamjenu je (pločice prednje i stražnjem, stražnji federi, špula kompresora klime, neki dio anlasera koji je na njega prišerafljen, antifriz, set kanalnog (remen, natezač, rolica, remenica radilice preventivno), filter goriva) cca 6.000kn s radom. Ulje i filtri su mijenjani s registracijom mjesec dana prije kupnje tako da je auto do 03/'16 miran.

 

U međuvremenu sam promjenio sve metlice brisača (300kn s popustom Bosch Aerotwin), xenon lampe (100€ s poštarinom D1S nightbreaker ultimate) i desni balast (500kn zamjenski prva ugradnja cro-xenon) - oboje krepalo prije mjesec dana jer je falio poklopac na desnom faru pa je očito vlage poteglo. I poklopac original 120kn - da se ne ponovi :p Sve sam sam mijenjao tako da nema troška servisa.

 

Gume su za zamjenu po godinama, ali pune ripne tako da sam ostavio za jesen kupovinu čeličnih felgi i zimskih guma, a za proljeće nove ljetne (Cont Sport 5 su oko 1000kn u SLO po komadu ako se dobro sjećam, zimske su oko 100€ + 50€ po čeličnoj felgi ili alu ako povoljno nabavim)

 

Ulja ide 6.5L ako se ne varam znači oko 350kn 5W40 ful sintetika + filter 80ak + ruke 60kn + filtri oko 200kn (zrak, kabina) koje sam mijenjam

 

Registracija sa 50% ZG računam oko 2500kn (osiguranje + tehnički)

 

Ne štedim je tako da sam sa 90% grada na 9,5L potrošnje. Poznanik je drži ispod 8 sa taktikom stisni i pusti gas (kao ubrzaj i onda pusti da padne pa onda održavaj brzinu...) - ludno i meni naporno za razmišljati u vožnji ali na njegovom primjeru radi.

Autoput 150 7,5L, otvorena cesta 90 5L.

 

Mjesta ko u priči, udobno... i nadam se duuugo vremena bez novih buha :)

 

Jedino mi plastika one srebrne lajsne (nemam navigaciju) cvrči i suvozački pretinac čim je nešto u njemu. Nisam si uzeo vremena to s nečim uklještiti da nema lufta.

 

Na lagunama sam primjetio problem s lakom u kombinaciji s ptičjim govnima. Ne očistiš unutar pola dana, dan (po suhom vremenu) i nagrize prozirni sloj laka. Izgleda ko suha zemlja, onako ispucalo kad očistiš govno. Na dva mjesta imam tako - pa sad uvijek imam vlažne bez alkohola pri ruci da obrišem kad nađem :(

Toga nema na Cliu III. Tamo sam jednom skoro tjedan dana imao sraćku neke ptice ili više njih kad nisam imao vremena do praone i ništa...

 

Eto, izvuci što ti treba :)

 

P.S. Mislim da je 2007. (diesel 150 konja, srednja oprema) 100tkm (stvarnih provjerenih, po mogučnosti u STP za HR auto) nakon pregleda servisera i otklanjanja svega što treba sa friškom registracijom 10.000€ realna cijena. Ostalo je uvoz koji je ili karambol ili muljana kilometraža ili napikneš vlasnika koji ga se hoće riješiti - jer ili ima problema ili mu hitno treba lova (potonjih baš i nema previše)

Link to comment
Share on other sites

Hvala na iscrpnom odgovoru, cijenu koju si naveo nislim da je Ok no ja nisam našao niti jednu skoro ispod 150000 km

Link to comment
Share on other sites

Poštovanje

 

Razmišljam o promjeni auta, sada imam Lagunu 2 1.9 dci i prilično sam se s

njom  napatio, rijetko kada da nisam bio između dva servisa kod majstora.Ne želim više u nju ulagati idem na drugi auto.

Planiram Toyotu Avensis 2.0 D-4D, Hyundai Sonatu 20 CRDi,  pa i Lagunu III 2.0 cdi (130 ili 150 ks) jer kažu da je puno,puno bolja od Lagune 2.

 

Želio bih pitati vas vlasnike kako ste zadovoljni sa Lagunom III osobito ako ste imali prije Lagunu 2...je li razlika doista evidentna jer po Laguni 2 ne bih nikad više uzeo Renault.

Je li cjena oko 2007-2008.g. za 7500-9000 € realna (naravno ovisi o opremi i kilometrima).

Ako netko prodaje svoju možda se i dogovorimo :)

 

 

Hvala

 

Čuj, Laguna2 zna biti vrlo skupa ako ne nađeš pravog (tj. iskrenog) majstora, najbolje poznanika. Kvaliteta unutrašnjosti je loša (u smislu izdržljivosti), tu se nemamo što lagati, ali motor, mehanika i limarija su ti jako dobri. Ne znam sada što ti je otišlo (pretpostavljam turbina, dizne ili kvačilo) što bi zahtjevalo skuplji popravak, ali očito je nešto skuplje pa je se želiš riješiti. Ako hoćeš, javi se na PM, dat ću ti ja par savjeta, imam i ja dosta iskustva sa serviserima. Eto, toliko od mene. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala na iscrpnom odgovoru, cijenu koju si naveo nislim da je Ok no ja nisam našao niti jednu skoro ispod 150000 km

 

http://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search_ads&keywords=Renault+laguna+2.0+dci&sort=expensive&page=2

 

pogledaj cijene i kilometre :)

 

ali preporucio bih ti da pogledas i na mobile.de imas ocuvanih primjeraka a za manje love. 

Edited by Blashyrkh
Link to comment
Share on other sites

Laguna mk3 kod mene je skoro 6 mjeseci i prešla je 18500 km, auto je otprilike tocno onakav kakvog sam ga bio i zamišljao.

Nikakvih neocekivanih problema ni izvanrednih troskova u tom periodu.Dvije izmjene ulja i filtera prakticno zanemariv trosak

Ugodan za voziti (ne toliko udoban kao sto su bile prve dvije Lagune Ph1 1.8 i ph2 1.8 16v i Espace )

Za kolicinu novaca koju si namjenio sigurno se moze dobiti korektan primjerak koji ce te dobro sluziti.Problemi koje si imao

sa svojom Lagunom neka te ne odvrate od Renaulta (jbg oce to govorim iz svog iskustva sa Espaceom)

Link to comment
Share on other sites

Uff to se zove peh ja bi vjerovatno promjenio auto,al evo ako ti moze sto pomoci ja sam uzeo lagunu lll prije 6 mjeseci prešla 170000 ja napravio 12000 i prezadovoljan motor 2.0 dci 175 ks privileg oprema 2008 9000 eur

Link to comment
Share on other sites

trojka je generalno riješena svih  problema, problemi koji se javljaju su guljenje kože volana i mjenjača, prednji amortizeri, objese se desna vrata, graničnici u prednjim vratima i na 1.5 zna zezat dpf tj. dizna, ostalo je pouzdano i može se desit nešto dodatno kao i na svakom drugom autu, ovo navedeno je sigurno, s obzirom da kupuješ rabljeni te sitnice su već zamjenjene, a 2.0 se pokazao vrlo pouzdanim.

 

iz prve ruke još da kažem par stvari, doma 2 lagune 3 bile, jedna još uvijek je. ni na jednoj nekih ozbiljnijih problema osim ovoga što sam naveo 1. je prodana sa 180000, druga je na oko 50000, jako sam zadovoljan., ide 8-8.5 litara ulja  ( u starije verzije  6,6/7,2), donedavno je to ulje bilo preko 100kn/litra, u ovlaštenom i duplo više pa je izmjena ulja bila poprilično skupa, danas original ulje košta 60-80kn. za dizele je obvezno ulje sa RN 0720 normom i nikakvo drugo. 2.0 može bit i jako štedljiv i rastrošan. u gradu troši do 8.5 litara meni, nekima bude i preko 9. vidim da si iz  županje ( žu - valjda je to to ), stoga tebi ne bi trebala prelazit 7.5, na otvorenoj 5.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Ne znam... Ja imam sada Lagunu 2 ph 1 i da mijenjam auto, ne bih razmišljao o Renaultu ponovo... Slažem se sa izborom, i dodao bih tu i Mazdu 6 i Mondeo.

Link to comment
Share on other sites

Dali 2.0 dci oba imaju lanac...ja preferiram ovaj 150 ks vjerujem da su performanse više nego dobre ali koji se načelno pokazao boljim ili su oba podjednako dobra?

Link to comment
Share on other sites

Ovo izgleda preko interneta OK, još ako je kilometraža u stanici za tehnički točna i majstor veli OK...

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-laguna-2.0-dci-oglas-16114167

 

Naravno, uživo, nažalost, najčešće nije to to...

Po meni ako je kilometraža stvarna a vjerujem da jeste jer to se lako provjeri i ako je sve ostalo u redu trebala bi biti barem 500 € skuplja

Link to comment
Share on other sites

trojka je generalno riješena svih  problema, problemi koji se javljaju su guljenje kože volana i mjenjača, prednji amortizeri, objese se desna vrata, graničnici u prednjim vratima i na 1.5 zna zezat dpf tj. dizna, ostalo je pouzdano i može se desit nešto dodatno kao i na svakom drugom autu, ovo navedeno je sigurno, s obzirom da kupuješ rabljeni te sitnice su već zamjenjene, a 2.0 se pokazao vrlo pouzdanim.

 

 

 

1. guljenje koze volana - pogadja uglavnom 2010 godiste.

2. prednji amortizeri - klaparali, obicno menjani u garanciji

3. granicnici vrata pucaju - jedini problem koji povezuje L3 sa L2

 

L2ph2 je posluzila kao eksperiment koji je sproveden uzivo i taj model je bio zrtveno jagnje za kreiranje L3 koja je trebala da bude daleko pouzdanija od L2. Na L2ph2 upravo su testirani M9R motor (2.0), zatim PK4 menjac (sinhronizovan rikverc, komande na sajle, skraceni hod), izmenjeno oslanjanje... 12 pretprodukcijskih L3 je ukupno preslo 6.000.000 km kako bi se dobio sto pouzdaniji proizvod.

Sto se tice klime, neko je pomenuo.. Ugradjen je daleko bolji sistem klimatizacije u odnosu na L2. Kao primer cu navesti da je upotrebljen kompresor Valeo KC88, koji se moze naci recimo kod nekih Mercedesa, potom kod Volvoa XC 90, S80 i cini mi se V70. Ako je dovoljan za onoliki XC, za Lagunu je vise nego dovoljan. Na ovim vrucinama, u leru, u mestu, postigao je temperaturu na izvodima od 1.7 C. Mislim da to dovoljno govori.

 

Sto se tice pouzdanosti, po raznim statistikama, nalazi se po pouzdanosti medju prva tri automobila u D segmentu.

 

Od kvarova moja L3 je imala ( od 0 do 225.000 km)

 

1. reprogram kompjutera ubrizgavanja - ubacen novi softver, dobijena niza potrosnja - sustinski nije kvar

2. promenjene solje amortizera

3. promenjena brava na vozacevim vratima

 

Mislim da to dovoljno govori o L3.

Link to comment
Share on other sites

Filter čestica i održavanja?

 

Dali motori 2.0 dci (130 i 150 ks) imaju filter čestica? Kako se taj filter čestica održava i mora li u tom slučaju se sipati odgovarajuće motorno ulje? Cijena ??

 

 Budući da ima lanac pretpostavljam da oko njega nema održavanja a u tom slučaju je i ušteda osim naravno kanalnog remena...

Link to comment
Share on other sites

Neki imaju, neki ne. zavisi od izvedbe. filter sam sebe odrzava, nisi ni svestan njegovog postojanja - nema signalnih lampica, nema aditiva, nicega.

Sipa se naravno odgovarajuce motorno ulje RN0720 ako ima filter cestica. Cena oko 8 evra litar.

Lanac je lifetime.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam... Ja imam sada Lagunu 2 ph 1 i da mijenjam auto, ne bih razmišljao o Renaultu ponovo... Slažem se sa izborom, i dodao bih tu i Mazdu 6 i Mondeo.

 

Upravo te navedene aute i gledam + Hyundai Sonata crdi motor kažu da je jako dobar.

 

Što se tiče Mazde 6 odličan auto ima samo stari model u rangu platežne moći do 8500€ tako da mi ona otpada.

 

Najviše ću se se lomiti oko Toyote Avensis 2.0 D-4D (126 ks) i Lagune 3 2.0 dci (130 ili 150 ks).

 

Iskreno vjerujem da je T.Avensis sa spomenutim motorom vrh kvalitete auto industrije ali mi Laguna 3 2.0 dci sa 150 ks golica mašti i duplo je ljepši auto.

 

 

Ford Mondeo 2.0 TDCI i Hyundai Sonata , gledam ih krajičkom oka, vjerujem da su jako dobri auti ali su mi je tek treći i četvrti na listi želja...

 

 

Toyota Avensis  ili Laguna 3 ???? :hippy:  :lek:

Link to comment
Share on other sites

Vidim da po forumu pišu da Laguna 3 im ph1 i ph2 u čemu je razlika?

Link to comment
Share on other sites

Honde Accord 2.2 dizlice su bile na glasu kao iznimno pouzdani auti.

Link to comment
Share on other sites

Meni je nevjerojatno kako Laguna 3 slabo drži cijenu, a stvarno je auto hvaljen gdje god se pročita nešto o njemu. Kao što je kolega Brainmind napisao, očito je Laguni 3 najveći problem Laguna 2 i njena nepouzdanost (bar što se ph1 tiče, ph2 je navodno dosta bolja po tom pitanju?).
I upravo ta nepopularnost Lagune i njena niska cijena me navela da zadnjih dana kopam po oglasima i gledam što se nudi. Pa me sad prvenstveno zanima: da li je L3 hatchback dobar obiteljski auto za familiju s curicom od godinu dana? Ili bi možda Megane III Grandtour bio bolji izbor? Jer unatoč manjoj kabini, gepek mu je ipak veći i iskoristiviji, a i s nešto manjim dimenzijama je pogodniji za po gradu.
Druga stvar koja me zanima je: koliko god 2.0 dCi sa 150 ks na papiru zvučao kao najbolji izbor, da li je možda realnost ipak drugačija? Da li je verzija sa 130 ks ipak optimalna, možda zbog manje potrošnje? Ili je 1.5 dCi sa 110 ks sasvim dovoljan i generalno best buy? I ono što me najviše zanima jer su podaci na internetu jako šturi: ima li itko ikakvih saznanja što ako se 1.5 dCi čipa? Koliko sam vidio, razne ponude navode da se iz njega može izvući +125 ks što bi ga onda moglo činiti opasnom konkurentu 2.0 dCi verziji sa 130 ks, jer manji motor će ipak manje trošiti, a i dinamički je bolje da je u nosu manja težina (40-50 kg razlike ako se ne varam). Pa eto, raspišite se malo :)

P.S.
Možda neću uzimati ništa ni sljedećih godinu dana, ali dobro je imati neke informacije unaprijed :)

Link to comment
Share on other sites

Ph1 je prije redizajna godiste 2007-2010 ph2 je 2010-2013 i ph3 je 2013-2015. Redizajni, drugaciji paketi opreme, sitnice uglavnom. 

 

@spex, mislim da je razlika između 2.0 130/150 zanemariva u  potrošnji. Što se tiče veće mase naprijed, nema apsolutno nikakvih naznaka u vožnji za težak nos.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Ph2 ima ispravljene neke greške od ph1. Npr. siceve koji su se poderali na rubu po plastici

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima slijedeće i nikako da dobijem odgovor. Kakva je komocija na zadnjem sjedalu u grandtour izvedbi? U hatchback sam sjeo i mogu reć da sam se razočarao. Imam 188cm i glavom praktički diram krov a ako je vozač/suvozač visok pa pomakne malo sjedalo iza i spusti ga prema podu ja nemam kamo s nogama. Što mi je strašno za takav auto. Da li u karavanu ima više mjesta? Iskreno, glupo mi je dato 10000€+ za auto gdje će se ljudi gužvat na zadnjem sicu. Recimo kada sjedneš u Mondeo, iza ima mjesta masu. A realno nije sada neka velika razlika u klasi između ta dva auta. Da mondeo nije tako ružan iznutra on bi mi bio prvi pick.

Link to comment
Share on other sites

 Share

Announcements

  • Ukoliko ne dobivate e-email poruke od foruma radi registracije, promjene lozinke i sl., javite se na info(at)renault-klub.hr



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.