Jump to content

Laguna III iz prve ruke?


Limune

Recommended Posts

 

 

Lanac je lifetime.

 

 

kolega, postujem tvoje detaljne opise i komentare, medjutim ne mogu se sloziti s tobom. 

Nista nije lifetime pa tako niti lanac. Cisti primjer - kolegi se razletio lanac kod honde civic (2.2 dizel) na 203000 km a kako je med0 napisao slove kao pouzdani automobili. U biti, najvaznija stavka je redovito mijenjanje motornog ulja kako bi se osigurao siguran rad lanca. Naravno nije niti to garancija, ali ukoliko se ne vozi reli i ukoliko se ne salta u visu brzinu na 1800 do 2000 okretaja lanac je definitivno dugotrajna usteda. govorim za 2.0 benzinca + plin

 

ja sam ga kupil u rujnu 2014 i do danas sam dva puta mijenjao ulje. odmah dan nakon kupnje i prije mjesec dana. do sada nikakvih problema sto se tice motora i otalih dijelova motora.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    43

  • direstraits

    18

  • Martin

    16

  • Brainmind

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mene zanima slijedeće i nikako da dobijem odgovor. Kakva je komocija na zadnjem sjedalu u grandtour izvedbi? U hatchback sam sjeo i mogu reć da sam se razočarao. Imam 188cm i glavom praktički diram krov a ako je vozač/suvozač visok pa pomakne malo sjedalo iza i spusti ga prema podu ja nemam kamo s nogama. Što mi je strašno za takav auto. Da li u karavanu ima više mjesta? Iskreno, glupo mi je dato 10000€+ za auto gdje će se ljudi gužvat na zadnjem sicu. Recimo kada sjedneš u Mondeo, iza ima mjesta masu. A realno nije sada neka velika razlika u klasi između ta dva auta. Da mondeo nije tako ružan iznutra on bi mi bio prvi pick.

I u grandtour izvedbi ako su sicevi u najnizoj poziciji nema mjesta za gurnut ni nozne prste uspod sica (tko sjedi iza), sto se slazem s tobom da je glupost! No ja podignem oba prednja sica za jedan-dva zuba i odmah je puno bolje. Sad ako imas 2m onda ti je ti problem, ali u tom slucaju vecina automobila u toj klasi ti predstavljaju problem. Iz iskustva mogu reci, ako su sicevi normalno namjesteni 5 muskaraca skoro svi preko 1.80 (izuzev mene 1.75) i hrpa prtljage do mora mogu bez problema!
Link to comment
Share on other sites

S mojim Cliom je nas 5 išlo od Dubrovnika do Splita. Ja sa 186 cm, u to vrijeme 90ak kg, frend suvozač isto +180 cm i ~130 kg, otraga dva frenda svaki 170 i nešto sitno te 70 kg i cura od jednog od njih. Stali u Neumu i oko Tučepa. I nitko od nas nije jaukao, kukao iako njima otraga očito nije bilo najudobnije. Laguna je sigurno PUNO komotnija za tu kombinaciju od Clia :)
Kako mi je žena nedavno počela voziti, onda se ja (sada s nešto više kg) ubacim otraga jer je malena na prednjem sicu u sjedalici. Kada žena postavi sic kako njoj odgovara, ja straga skoro pa mogu prekrižiti noge, koljena mi ne dodiruju sic uopće (a žena je 169 cm ja mislim, jbg to uvijek zaboravim :D )

Dakle, glavni problem je što se od auta u klasi Lagune očekuje JAKO puno mjesta, a njega ustvari ima i više nego dovoljno za više ljudi na dužu relaciju. Realno, jako je mala šansa da će se naći 4 dvometraša, većina nas (osim ako ste košarkaši :D ) nema tako visoku ekipu frendova koja bi se mogla s njima voziti na dužu relaciju. Tako da mislim da je Laguna i više nego dovoljna za duži put za 4 osobe. I namjerno sam napisao "4 osobe" jer praktički u bilo kojem autu (osim u monovolumenima sa zasebnim sjedalima) za 5 putnika nikad ne može biti skroz komotno, pogotovo što moderni auti sve češće imaju stražnju klupu izrazito modeliranu za 2 osobe, a sredina se može iskoristiti praktički tek u slučaju nužde.
 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u twingu 1 vozio 4 frenda od 195, mjesta ko u priči :)

Link to comment
Share on other sites

Ph2 ima ispravljene neke greške od ph1. Npr. siceve koji su se poderali na rubu po plastici

Desava se i na ph2, netko je stavio sliku

Lanac je generalno lifetime tako da se može reći da je, ima izuzetaka

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

S mojim Cliom je nas 5 išlo od Dubrovnika do Splita. Ja sa 186 cm, u to vrijeme 90ak kg, frend suvozač isto +180 cm i ~130 kg, otraga dva frenda svaki 170 i nešto sitno te 70 kg i cura od jednog od njih. Stali u Neumu i oko Tučepa. I nitko od nas nije jaukao, kukao iako njima otraga očito nije bilo najudobnije. Laguna je sigurno PUNO komotnija za tu kombinaciju od Clia :)

Kako mi je žena nedavno počela voziti, onda se ja (sada s nešto više kg) ubacim otraga jer je malena na prednjem sicu u sjedalici. Kada žena postavi sic kako njoj odgovara, ja straga skoro pa mogu prekrižiti noge, koljena mi ne dodiruju sic uopće (a žena je 169 cm ja mislim, jbg to uvijek zaboravim :D )

Dakle, glavni problem je što se od auta u klasi Lagune očekuje JAKO puno mjesta, a njega ustvari ima i više nego dovoljno za više ljudi na dužu relaciju. Realno, jako je mala šansa da će se naći 4 dvometraša, većina nas (osim ako ste košarkaši :D ) nema tako visoku ekipu frendova koja bi se mogla s njima voziti na dužu relaciju. Tako da mislim da je Laguna i više nego dovoljna za duži put za 4 osobe. I namjerno sam napisao "4 osobe" jer praktički u bilo kojem autu (osim u monovolumenima sa zasebnim sjedalima) za 5 putnika nikad ne može biti skroz komotno, pogotovo što moderni auti sve češće imaju stražnju klupu izrazito modeliranu za 2 osobe, a sredina se može iskoristiti praktički tek u slučaju nužde.

Znaš li da je zabranjeno voziti kod nas tako malo dijete u sjedalici na prednjem sjedalu....
Link to comment
Share on other sites

Znaš li da je zabranjeno voziti kod nas tako malo dijete u sjedalici na prednjem sjedalu....

Ovo mi je prvi glas

Kaj se ne smije vozit napred ako mozes iskljucit suvozacev zracni jastuk i da se mora vozit suprotno od smjera voznje

Link to comment
Share on other sites

Znaš li da je zabranjeno voziti kod nas tako malo dijete u sjedalici na prednjem sjedalu....

Malo pogledat zakon pa onda iznosit lažne informacije [emoji6]

post-14034-14382507270215_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

I žena i ja smo se dobro informirali o tome - ako se zračni jastuk može deaktivirati (a u Clia može), onda sjedalica može biti na prednjem sicu i okrenuta suprotno od smjera vožnje ;)
No ovo nije tema o tome, pa nećemo u OT dalje  :happy2:

BTW, Clio mi je trovratni, zato je sjedalica sprijeda, inače bi je stavio otraga. I to je jedan od razloga želje za većim autom :D

Edited by Spex
Link to comment
Share on other sites

Desava se i na ph2, netko je stavio sliku

Lanac je generalno lifetime tako da se može reći da je, ima izuzetaka

 

da li se bilo gdje daje garancija na lanac tj u bilo kojem salonu odnosno da li sam proizvodjac Renault daje garanciju ili jamstvo sto vec, na lanac da je dugovjecan? 

Sve sto nema crno na bijelo sto se tice toga - nije lifetime.

Link to comment
Share on other sites

E hebiga ja sam to prije koju godinu proučavao pa sam zaboravio da je kod nas uvjetno dopušteno do dvije godine... Sorry na OT

Link to comment
Share on other sites

Malo pogledat zakon pa onda iznosit lažne informacije [emoji6]

attachicon.gifScreenshot_2015-07-30-12-03-31.png

(7) se može tumačiti na više načina za nekoga kome pravopis nije jača strana. Za onoga tko makar površni poznaje pravopis, taj članak zapravo ne govori ništa. Ne razumijem zašto nisu tražili jezičare za savjet kod pisanja ovakvih (kompleksnijih) članaka.
Link to comment
Share on other sites

(7) se može tumačiti na više načina za nekoga kome pravopis nije jača strana. Za onoga tko makar površni poznaje pravopis, taj članak zapravo ne govori ništa. Ne razumijem zašto nisu tražili jezičare za savjet kod pisanja ovakvih (kompleksnijih) članaka.

Pa moglo bit malo bolje sastavljeno i odvojeno u dvi rečenice. Kad pogledamo ko sve dobia poslove na tim mistima nije nista čudno. Svejedno je članak razumljiv i ova upotreba zareza koliko god bila na prvu zbunjujuća kad pročitaš opet sve je jasno.
Link to comment
Share on other sites

Ne znam, moram ulovit neku lagunu i sjest se naprijed ko vozač, poštelat si sic i onda vidit kako je iza, druge nema..

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, moram ulovit neku lagunu i sjest se naprijed ko vozač, poštelat si sic i onda vidit kako je iza, druge nema..

Upravo to. Ranije au auto-magazini pri testiranju svih auta davaljnidetaljne skice sa mjerwma unutrasnjosti (visina naslona, duljina sjedece povrsine...), ali danas to vise nitkone radi, koliko znam. Tako da... Nema druge. Samo nemoj zanemariti ostale stvari pri pregledu :D
Link to comment
Share on other sites

Ne znam, moram ulovit neku lagunu i sjest se naprijed ko vozač, poštelat si sic i onda vidit kako je iza, druge nema.sa

samo iza veoma niske osobe na vozačkom mjestu u l3 se normalno može iza sjest, sve preko nekih 175 iza može sjediti iza neko nizak, prostor za glavu ne znam točno kakav je jer ne sjedim iza ali za noge ima jako malo mjesta.

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da na Meganu 3 ima više mjesta nego na laguni ili se varam?

Link to comment
Share on other sites

Na meganu 3 svakako nema mista haha

Kad ja namistin sic kako mi paše (1.97) iza mene doslovno ne može nitko sist, a da mu je ok. Već ako neko sidne iza mene moran se pomaknite z naprid i par puta napumpat sic gore i gubim svu ugodnost u vožnji

Link to comment
Share on other sites

Laguna mk3 kod mene je skoro 6 mjeseci i prešla je 18500 km, auto je otprilike tocno onakav kakvog sam ga bio i zamišljao.

Nikakvih neocekivanih problema ni izvanrednih troskova u tom periodu.Dvije izmjene ulja i filtera prakticno zanemariv trosak

Ugodan za voziti (ne toliko udoban kao sto su bile prve dvije Lagune Ph1 1.8 i ph2 1.8 16v i Espace )

Za kolicinu novaca koju si namjenio sigurno se moze dobiti korektan primjerak koji ce te dobro sluziti.Problemi koje si imao

sa svojom Lagunom neka te ne odvrate od Renaulta (jbg oce to govorim iz svog iskustva sa Espaceom)

Ispada da su L1 i L2 nesto udobnije od L3, jesam li dobro shvatio?
Link to comment
Share on other sites

Meni je nevjerojatno kako Laguna 3 slabo drži cijenu, a stvarno je auto hvaljen gdje god se pročita nešto o njemu. Kao što je kolega Brainmind napisao, očito je Laguni 3 najveći problem Laguna 2 i njena nepouzdanost (bar što se ph1 tiče, ph2 je navodno dosta bolja po tom pitanju?).

I upravo ta nepopularnost Lagune i njena niska cijena me navela da zadnjih dana kopam po oglasima i gledam što se nudi. Pa me sad prvenstveno zanima: da li je L3 hatchback dobar obiteljski auto za familiju s curicom od godinu dana? Ili bi možda Megane III Grandtour bio bolji izbor? Jer unatoč manjoj kabini, gepek mu je ipak veći i iskoristiviji, a i s nešto manjim dimenzijama je pogodniji za po gradu.

Druga stvar koja me zanima je: koliko god 2.0 dCi sa 150 ks na papiru zvučao kao najbolji izbor, da li je možda realnost ipak drugačija? Da li je verzija sa 130 ks ipak optimalna, možda zbog manje potrošnje? Ili je 1.5 dCi sa 110 ks sasvim dovoljan i generalno best buy? I ono što me najviše zanima jer su podaci na internetu jako šturi: ima li itko ikakvih saznanja što ako se 1.5 dCi čipa? Koliko sam vidio, razne ponude navode da se iz njega može izvući +125 ks što bi ga onda moglo činiti opasnom konkurentu 2.0 dCi verziji sa 130 ks, jer manji motor će ipak manje trošiti, a i dinamički je bolje da je u nosu manja težina (40-50 kg razlike ako se ne varam). Pa eto, raspišite se malo :)

P.S.

Možda neću uzimati ništa ni sljedećih godinu dana, ali dobro je imati neke informacije unaprijed :)

Laguni 3 je najveći problem katastrofalan dizajn (naročito stražnjeg dijela), a ne Laguna 2.

Link to comment
Share on other sites

Ispada da su L1 i L2 nesto udobnije od L3, jesam li dobro shvatio?

Samo za tvoju informaciju L3 koristi dorađenu polukrutu osovinu iz L2. Također, koncepcija prednjeg oslanjanja je jako slična.

Link to comment
Share on other sites

Ispada da su L1 i L2 nesto udobnije od L3, jesam li dobro shvatio?

u svakom slucaju malo tvrdja nego 1 i 2 doduse i vise konja uz istog magarca za volanom

Link to comment
Share on other sites

Laguni 3 je najveći problem katastrofalan dizajn (naročito stražnjeg dijela), a ne Laguna 2

o ukusima se nebi trebalo raspravljat  :D

Link to comment
Share on other sites

o ukusima se nebi trebalo raspravljat  :D

 

Da, to se uvijek pretvori u besmislenu raspravu, ali jedna stvar je evidentna. Prve tri lagune ne možeš zamijeniti niti za jedan drugi auto (eventualno L3 karavan za meg3 karavan i to samo s prednje strane), dok talismana možeš zamijeniti za popriličan broj auta. Kad je riječ o dizajnu, uvijek je potrebno malo hrabrosti, inače si u prosjeku :/

Link to comment
Share on other sites

Samo za tvoju informaciju L3 koristi dorađenu polukrutu osovinu iz L2. Također, koncepcija prednjeg oslanjanja je jako slična.

Slicna koncepcija ili ne l3 je karting za l2 i da , problem je los imidz l2 i katastrofalno puno serijskih gresaka
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.