Jump to content

Laguna III iz prve ruke?


Limune

Recommended Posts

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    43

  • direstraits

    18

  • Martin

    16

  • Brainmind

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laguna 2 je imala 126 gresaka. Podatak iz Renaulta. Nazalost.

Da je imala i 1000 grešaka opet je ljepša od Lagune 3, a to je svakako minus.

Link to comment
Share on other sites

Slicna koncepcija ili ne l3 je karting za l2 i da , problem je los imidz l2 i katastrofalno puno serijskih gresaka

Nije istina. Većina ljudi je odustala od kupnje L3 upravo zbog izgleda, a ne L2. Mene recimo L2 nije uopće razočarala i to u najbitnijim dijelovima (motor/mjenjač), a začudo najmanje problema sam imao s elektronikom. Nasuprot tome živcirale su me: loša kvaliteta izrade unutrašnjosti, graničnici vrata (iako sam imao problema sa stražnjim vratima), krajnici i spone, te na kraju seleni stražnjeg mosta. Sve drugo manje više OK.

Link to comment
Share on other sites

Nije istina. Većina ljudi je odustala od kupnje L3 upravo zbog izgleda, a ne L2. Mene recimo L2 nije uopće razočarala i to u najbitnijim dijelovima (motor/mjenjač), a začudo najmanje problema sam imao s elektronikom. Nasuprot tome živcirale su me: loša kvaliteta izrade unutrašnjosti, graničnici vrata (iako sam imao problema sa stražnjim vratima), krajnici i spone, te na kraju seleni stražnjeg mosta. Sve drugo manje više OK.

Izjava ti ne stoji. Znači prvo te privuče što motor? Pa motor je dostupan u ostatku game, prvo te privuče izgled, onda se gleda sve ostalo metodom zadovoljavanja ostalih parametara.

Link to comment
Share on other sites

Izjava ti ne stoji. Znači prvo te privuče što motor? Pa motor je dostupan u ostatku game, prvo te privuče izgled, onda se gleda sve ostalo metodom zadovoljavanja ostalih parametara.

Demantira te upravo Talisman. Šta misliš zašto se Renault nije odlučio na ekstravaganciju poput "novog Vel Satisa", ili "novog Avantimea"? Htjeli mi to priznati, ili ne izgleg prodaje. Da je L3 najkvalitetnija na svijetu i da nije imala L2 opet bi joj prodaja bila nikakva, upravo zato što izgleda neprepoznatljivo i odbojno.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Demantira te upravo Talisman. Šta misliš zašto se Renault nije odlučio na ekstravaganciju poput "novog Vel Satisa", ili "novog Avantimea"? Htjeli mi to priznati, ili ne izgleg prodaje. Da je L3 najkvalitetnija na svijetu i da nije imala L2 opet bi joj prodaja bila nikakva, upravo zato što izgleda neprepoznatljivo i odbojno.

Mene ne demantira, vrlo je jasno što sam rekao. Talisman da se zove laguna, opet bi bio isti postupak. Jel mi se sviđa - Da - gledam ostale činjenice, ne - znači ni nije mi u području interesa. Nije renault bmw/audi/mercedes da se kupuje zbog imena ili prestiža.

 

Talisman demantira tebe, a to je negativne asocijacije na pouzdanost modela Laguna.

 

@dre_magnus slično ali nikako isto. Izjava da se laguna 3 ne kupuje zbog izgleda a ne zbog 126 SERIJSKIH grešaka lagune 2 je tema razgovora.

dizajn je nešto što autu privlači, ako u startu ne privlači onda od toga ne odustaješ kad nisi ni zaželio, zar ne?

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Mene ne demantira, vrlo je jasno što sam rekao. Talisman da se zove laguna, opet bi bio isti postupak. Jel mi se sviđa - Da - gledam ostale činjenice, ne - zaobilazim i više mi nije u području interresa. Nije renault bmw/audi/mercedes da se kupuje zbog imena ili prestiža.

Ja ti još jednom ponavljam da L3 nije "propala" zbog L3, već zato što je bila neprepoznatljiva u moru konkurencije i nije nudila ništa revolucionarno, za razliku od L2 kad se pojavila (5 zvjezdica na Euro NCAP-u, karticu umjesto ključa, serijski ABS na svim verzijama itd).

Link to comment
Share on other sites

L3 je nudila nesto revolucionarno, a to je 4 control. Meni se recimo L2 nikada nije dopadala, dok mi se L3 dopada. Lepota je u oku posmatraca.

L3 se u prvim godinama prodavala ocekivano dobro. Jasno je da prodaja u poslednjih par godina stagnira, zbog zasterelosti modela koji je predstavljen pre 8 (osam) godina. Generalno, prodaja u D segmentu je opala, dobar deo trzista su uzeli SUV modeli i to je to.

Link to comment
Share on other sites

L3 je nudila nesto revolucionarno, a to je 4 control. Meni se recimo L2 nikada nije dopadala, dok mi se L3 dopada. Lepota je u oku posmatraca.

L3 se u prvim godinama prodavala ocekivano dobro. Jasno je da prodaja u poslednjih par godina stagnira, zbog zasterelosti modela koji je predstavljen pre 8 (osam) godina. Generalno, prodaja u D segmentu je opala, dobar deo trzista su uzeli SUV modeli i to je to.

L3 se pojavila 2007 a 4 control predstavljen 2008 na GT verzijama. Ljepota jest u očima promatrača, ali većina smatra L3 neprivlačnim autom (da ne koristim grublju riječ). Auti tog tipa se ne prodaju na komade, već na stotine tisuća komada kako bi isplatile razvoj i kako bi se na njima zaradilo. U ovom je L2 bila svakako uspješnija od L3, a prodavala se 6 godina za razliku od L3 koja se još prodaje.

Kako se L3 dobro prodavala prvih godina ako joj je imidž uništila L2?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Statistika je relativna stvar. Ti iz statistike za L2 citas koliko se prodalo komada L2, neko drugi cita koliko je vlasnika prekrizilo Renault za sva vremena zbog problema sa 2.2 dCi, 1.9 dCi, elektrikom, paljenjem, gasenjem, itd. S druge strane za L3 neko cita koliko je (malo) prodato komada, dok drugi citaju kako je malo problema bilo s 2.0 dCi, kako je 4Control odlican, kako je 1.5 dCi pametan potez za poslovne korisnike itd. Ne vjeruj u ono što statistika kaže sve dok nisi pažljivo razmotrio šta ona želi da sakrije.

Link to comment
Share on other sites

Ne razumem kakve veze ima sto se 4 control pojavio na GT modelima, to sada nije Laguna 3 ili sta si time zeleo da kazes?

Prodaju Lagune 3 je ubila Laguna 2 i njena reputacija kraljice zaustavnih traka. I 126 fabrickih gresaka. I sama prodaja Lagune 2 je trpela zbog nepouzdanosti.

Po godinama:

1. 2002. godine 210.000 komada

2. 2004. godine 144.500 komada

3. 2006. godine  82.700 komada (i pored restilizacije koja je ucinjena 2005. godine)

 

Kao sto bi ti rekao, statistika je neumoljiva. A dizajn Lagune 2, spljostene njuske, nazalost, vreme je brzo pregazilo. Vec je Megane 2 svojim prednjim delom pokazao da je L2 dizajnerski bila promasena sa nisko profilisanim nosom vozila.

 

A generalno prodaju u D segmentu su pokopali SUV-ovi, kod svih modela osim kod premijuma, hteli mi to da priznamo ili ne.

Link to comment
Share on other sites

Nisu ljudi prekrižili Renault samo zbog L2 (pitaj dadu sk on to najbolje zna), motore ne ubacuj u ovu raspravu jer su se ugrađivali u cijelu paletu modela. Također, mane L2 ne mogu opravdati lošu prodaju L3. Da je bila toliko dobra prodavala bi se odlično. Također i kao rabljenoj (usprkos svoj kvaliteti) joj je cijena dosta niska u odnosu na ostale konkurente.

Link to comment
Share on other sites

Kako kupci mogu znati da je će nešto biti dobro? To se pokaže sad, 5+ godina nakon, a ne odmah kad se pusti u prodaju. vodeći ljudi iz renaulta su rekli da je problem l3 laguna 2. a ako ćemo o revolucionarnom l2 nije donjela ništa što već drugi nisu imali. l3 je donjela 4control što u tom trenutku nitko na tržištu nije imao.. eod.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Ne razumem kakve veze ima sto se 4 control pojavio na GT modelima, to sada nije Laguna 3 ili sta si time zeleo da kazes?

Prodaju Lagune 3 je ubila Laguna 2 i njena reputacija kraljice zaustavnih traka. I 126 fabrickih gresaka. I sama prodaja Lagune 2 je trpela zbog nepouzdanosti.

Po godinama:

1. 2002. godine 210.000 komada

2. 2004. godine 144.500 komada

3. 2006. godine 82.700 komada (i pored restilizacije koja je ucinjena 2005. godine)

Kao sto bi ti rekao, statistika je neumoljiva. A dizajn Lagune 2, spljostene njuske, nazalost, vreme je brzo pregazilo. Vec je Megane 2 svojim prednjim delom pokazao da je L2 dizajnerski bila promasena sa nisko profilisanim nosom vozila.

A generalno prodaju u D segmentu su pokopali SUV-ovi, kod svih modela osim kod premijuma, hteli mi to da priznamo ili ne.

Prodaju L3 nije ubila L2 i sam si se demantirao s ovim iznoseći podatak da se dobro prodavala u prvim godinam (kad je imidž loše L2 još bio u mislima svih potencijalnih kupaca L3). Možeš ti pisati što god hoćeš, ali L3 je ubila ružnoća, nmanjak mjesta za noge, mali prtljažnik itd. A ne L2. To što ti smatraš L3 vrhunskim autom je već tvoj problem. U lagunu 2 se ugrađivala kartica/ključ od početka prodaje (2001) i to u svim verzijama. Također je dobila 5 zvjezdica za sigurnost (prvi auto na svijetu) što je za ono vrijeme bila senzacija. L3 je dobila 4 control godinu dana nakon početka prodaje i to u dosta skupljim modelima, uz doplatu što je prošlo dosta neopaženo od strane širokog pučanstva.

Da na cesti priupitaš koji je auto ljepši barem 7/10 ljudi bi ti reklo L2. Da ne pišem koliko je L1 ljepša od od obadvije.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Pazi, niko ne kaze da su sve L2 lose, to je cisto statisticki gledano lose auto sto se tice pouzdanosti.

Link to comment
Share on other sites

Pazi, niko ne kaze da su sve L2 lose, to je cisto statisticki gledano lose auto sto se tice pouzdanosti.

Ti si mene totalno krivo shvatio. Ja za razliku od Clicka ne tvrdim da je L2 odličan auto, ali isto tako me smeta da isti navodi L2 kao razlog propasti L3. L3 je propala zato što nije bila dobra, a ne zato što ju je uništila L2, kratko i jasno.

Link to comment
Share on other sites

@usrmaatre

ti ocigledno sve razumes na nacin kako tebi odgovara. Pogledaj strmoglavu krivu prodaju L2 od 2002 do 2006 godine. Prodaja je svedena na trecinu u samo cetiri godine i to nakon restilizacije, sto je zaista cudno. Pitanje je sta je na to uticalo. Verovatno dobri rezultati pouzdanosti. Ili mozda turbine koje su pocele nekako u to vreme da ispustaju dusu (1.9 dCi sa 110 i 120 ks, 2.2 dCi), lezajevi koji se okrecu, krckavi enterijeri, problematicne kartice, PK6 menjaci.. Nekako se taj pad poklapa sa periodom eksploatacije od 2-4 godine.

 

L3 nije vrhunski auto, ali je u eksploataciji u odnosu na L2 ispao upravo to. Kao da ih nije pravio isti proizvodjac.

A izvini, o kojoj propasti L3 mi pricamo? Ostao je u proizvodnji dve godine duze od L2.

 

D segment cini samo oko 8% evropskog trzista. Svim automobilima u tom segmentu je pala prodaja u poslednjih desetak godina. Recimo Passat (uzecemo njega kao referentnu vrednost) 2004 - poslednja serija B5.5 prodata je u oko 230.000 primeraka, a deset godina kasnije u svega 150.000 kom. U deset najprodavanijih automobila u Maju 2015. godine samo je jedan pripadnik D segmenta, i to novi Passat na osmom mestu.

Ne mozes da posmatras stvari kroz statistiku, moras da trazis "siru" sliku da bi mogao statisticke podatke da protumacis.

Link to comment
Share on other sites

@usrmaatre

ti ocigledno sve razumes na nacin kako tebi odgovara. Pogledaj strmoglavu krivu prodaju L2 od 2002 do 2006 godine. Prodaja je svedena na trecinu u samo cetiri godine i to nakon restilizacije, sto je zaista cudno. Pitanje je sta je na to uticalo. Verovatno dobri rezultati pouzdanosti. Ili mozda turbine koje su pocele nekako u to vreme da ispustaju dusu (1.9 dCi sa 110 i 120 ks, 2.2 dCi), lezajevi koji se okrecu, krckavi enterijeri, problematicne kartice, PK6 menjaci.. Nekako se taj pad poklapa sa periodom eksploatacije od 2-4 godine.

L3 nije vrhunski auto, ali je u eksploataciji u odnosu na L2 ispao upravo to. Kao da ih nije pravio isti proizvodjac.

A izvini, o kojoj propasti L3 mi pricamo? Ostao je u proizvodnji dve godine duze od L2.

D segment cini samo oko 8% evropskog trzista. Svim automobilima u tom segmentu je pala prodaja u poslednjih desetak godina. Recimo Passat (uzecemo njega kao referentnu vrednost) 2004 - poslednja serija B5.5 prodata je u oko 230.000 primeraka, a deset godina kasnije u svega 150.000 kom. U deset najprodavanijih automobila u Maju 2015. godine samo je jedan pripadnik D segmenta, i to novi Passat na osmom mestu.

Ne mozes da posmatras stvari kroz statistiku, moras da trazis "siru" sliku da bi mogao statisticke podatke da protumacis.

Ovdje se ne vodi rasprava i usporedba L2 i L3. Ovdje ti navodiš L2 kao osnovnog krivca loše prodaje L3 što nije istina. Ono što je istina jest da je L3 u usporedbi sa svojim konkurentima loša. Ne uspoređuj L2 i L3 i ne brkaj lončiće. Što se tiče krckave unutrašnjosti nje nije lišena ni L3, a bogme ni drugi renault modeli. Daj mi molim te napiši di se sve ugrađivao PK6, 1.9 dCi, 2.2 dCi? Jeli se loš pokazao i u Opel Vivaru, ili samo Laguni2? Laguna3 je bila prodajni fijasko za Renault i to zahvaljujući isključivo tome što je bila lošija u odnosu na konkurente i prodavala se najlošije od svih njih. Renault ju je držao u proizvodnji isključivo zato što uopće nije imao zamjenu u D segmentu. Nego reci ti meni kako tako pouzdan auto loše kotira ka polovni? Opet ga L2 uništila? Auto d segmenta iz 2007 oko 2000 eura skuplji od mog Yarisa isprdka od auta s motorom od 87 kS? Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

za vrijeme l2  na tržištu je bilo lupam 100 modela ukupno svih proizvođača, u tom cjenovnom rangu 20, danas ima 300 modela, i u tom cjenovnom rangu 100 automobila. uspoređivati ta dva podatkac (prodaja l2 i l3) je kao usporedba smrtnosti od bolesti pred 100 godina i danas

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Onda nemoj uspoređivati prodaju L2 i L3. Usporedi prodaju L3 s prodajom Passata B6 i B7, Opel Insignije, Peugeota 407(508), Mazde 6, Ford Mondea, itd. Onda izvuci zaključke. L2 se u svoje vrijeme u odnosu na konkurente prodavala sasvim solidno (dok je kako navodi Click nije upropastila nepouzdanost).

Link to comment
Share on other sites

passat su napravljene 3 generacije za vrijeme l3. vodeći ljudi u renaultu su rekli da je problem lagune 3, laguna 2. mogu samo reći da je click u pravu

Link to comment
Share on other sites

passat su napravljene 3 generacije za vrijeme l3. vodeći ljudi u renaultu su rekli da je problem lagune 3, laguna 2. mogu samo reći da je click u pravu

Laguna 2 je rađena za vrijeme Luisa Scweizer-a dok je L3 rađena za vrijeme Charlosa Goshn-a, mislim da sam s ovim sve rekao. Kakve veze ima što su 3 generacije passata rađene u vrijeme L3??? Jeli to znači da je bila tako dobra, ili je Renault ocjenio da mu se ne isplati ulagati u d segment, ili je odlučio malo pričekati i napraviti auto koji će biti prihvatljiv profilu kupaca na koji ciljaju? Ja kažem da Click,a i ti niste u pravu. Da je L3 valjala dobro bi se prodavala, a i dobro bi kotirala kao polovnjak što nije slučaj. L2 nije ama baš nikakvo opravdanje.

Link to comment
Share on other sites

Onda nemoj uspoređivati prodaju L2 i L3. Usporedi prodaju L3 s prodajom Passata B6 i B7, Opel Insignije, Peugeota 407(508), Mazde 6, Ford Mondea, itd. Onda izvuci zaključke. L2 se u svoje vrijeme u odnosu na konkurente prodavala sasvim solidno (dok je kako navodi Click nije upropastila nepouzdanost).

I onda je došla L3 koja je praktički u svemu bolja od prethodnice (meni i po dizajnu, pogotovo unutrašnjosti) koja se nije dobro prodavala. Jer je pratila loša reputacija L2. Zbog čije reputacije je Renault ulupao stotine miljuna u razvoj i s prototipovima prešao nekoliko miljuna km diljem svijeta, da sve što nije valjalo na L2 bude dobro na L3. To bi trebalo biti jasno ko suza. A ti tvrdiš da je L3 fijasko jer je ružna? Eto, baš se pitam što ima više logike.

Btw, thread nije na temu usporedbi ta dva auta već iskustva iz prve ruke s L3, pa ako imaš neka iskustva s L3, onda piši o tome.

Mene konkretno zanimaju malo više iskustva s 1.5 dCi motorom po pitanju performansi i kako se mali dizel nosi s Laguninom masom? U mom Cliu je verzija s 82 ks i njime sam prošao Hr uzduž i poprijeko, što s jednim ruksakom što s punim gepekom i natrpanim stražnjim sicevima. Samo sam rutu Du-ZG odvozio barem 50 puta u oba smjera, i u 99% situacija je tih 82 ks i 185 Nm na <1000 kg (a nekad i više) bilo i više nego dovoljno. Ne samo za pratiti promet nego i za solidnu jurnjavu (npr. 6:01 h od Zg do Du starom cestom (osim AC od Zg do Ka). Twingara mi bio suvozač taj put   :cool: 

Sada više definitivno nemam želje za takvom jurnjavom, ali volim kada mogu držati neki ritam, da nije rizično, ali i da nije baš uvijek po propisima...   :blush:  

Može li se to sa 110 ks i 240 Nm u Laguni ili je ipak nedovoljno i zamarajuće?   :happy2:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.