Jump to content

Laguna III iz prve ruke?


Limune

Recommended Posts

a i zasto da usporedujem brojke kad je laguna 2 unistila reputaciju ;)

Reputaciju koje nema ne možeš uništiti. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    43

  • direstraits

    18

  • Martin

    16

  • Brainmind

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

I onda je došla L3 koja je praktički u svemu bolja od prethodnice (meni i po dizajnu, pogotovo unutrašnjosti) koja se nije dobro prodavala. Jer je pratila loša reputacija L2. Zbog čije reputacije je Renault ulupao stotine miljuna u razvoj i s prototipovima prešao nekoliko miljuna km diljem svijeta, da sve što nije valjalo na L2 bude dobro na L3. To bi trebalo biti jasno ko suza. A ti tvrdiš da je L3 fijasko jer je ružna? Eto, baš se pitam što ima više logike.

Btw, thread nije na temu usporedbi ta dva auta već iskustva iz prve ruke s L3, pa ako imaš neka iskustva s L3, onda piši o tome.

Mene konkretno zanimaju malo više iskustva s 1.5 dCi motorom po pitanju performansi i kako se mali dizel nosi s Laguninom masom? U mom Cliu je verzija s 82 ks i njime sam prošao Hr uzduž i poprijeko, što s jednim ruksakom što s punim gepekom i natrpanim stražnjim sicevima. Samo sam rutu Du-ZG odvozio barem 50 puta u oba smjera, i u 99% situacija je tih 82 ks i 185 Nm na <1000 kg (a nekad i više) bilo i više nego dovoljno. Ne samo za pratiti promet nego i za solidnu jurnjavu (npr. 6:01 h od Zg do Du starom cestom (osim AC od Zg do Ka). Twingara mi bio suvozač taj put :cool:

Sada više definitivno nemam želje za takvom jurnjavom, ali volim kada mogu držati neki ritam, da nije rizično, ali i da nije baš uvijek po propisima... :blush:

Može li se to sa 110 ks i 240 Nm u Laguni ili je ipak nedovoljno i zamarajuće? :happy2:

Ne tvrdim ti ja nego prodajni rezultati u ovih 8 godina. Izgleda da su im te milijarde bile uzalud ulupane. A na pitanje dizajna vanjštine ću se samo nasmijati. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

I onda je došla L3 koja je praktički u svemu bolja od prethodnice (meni i po dizajnu, pogotovo unutrašnjosti) koja se nije dobro prodavala. Jer je pratila loša reputacija L2. Zbog čije reputacije je Renault ulupao stotine miljuna u razvoj i s prototipovima prešao nekoliko miljuna km diljem svijeta, da sve što nije valjalo na L2 bude dobro na L3. To bi trebalo biti jasno ko suza. A ti tvrdiš da je L3 fijasko jer je ružna? Eto, baš se pitam što ima više logike.

Btw, thread nije na temu usporedbi ta dva auta već iskustva iz prve ruke s L3, pa ako imaš neka iskustva s L3, onda piši o tome.

Mene konkretno zanimaju malo više iskustva s 1.5 dCi motorom po pitanju performansi i kako se mali dizel nosi s Laguninom masom? U mom Cliu je verzija s 82 ks i njime sam prošao Hr uzduž i poprijeko, što s jednim ruksakom što s punim gepekom i natrpanim stražnjim sicevima. Samo sam rutu Du-ZG odvozio barem 50 puta u oba smjera, i u 99% situacija je tih 82 ks i 185 Nm na <1000 kg (a nekad i više) bilo i više nego dovoljno. Ne samo za pratiti promet nego i za solidnu jurnjavu (npr. 6:01 h od Zg do Du starom cestom (osim AC od Zg do Ka). Twingara mi bio suvozač taj put :cool:

Sada više definitivno nemam želje za takvom jurnjavom, ali volim kada mogu držati neki ritam, da nije rizično, ali i da nije baš uvijek po propisima... :blush:

Može li se to sa 110 ks i 240 Nm u Laguni ili je ipak nedovoljno i zamarajuće? :happy2:

Ja mislim da je 150 ks mjera za lagunu;)
Link to comment
Share on other sites

Stvarno znate zabrijat (pogotovo usrmaatre) covjek pita za iskustva l3 iz prve ruke, a vi 4 strane postova o ljepoti L2 i prodajnim rezultatima oba

:tup:

Link to comment
Share on other sites

Ne tvrdim ti ja nego prodajni rezultati u ovih 8 godina. Izgleda da su im te milijarde bile uzalud ulupane. A na pitanje dizajna vanjštine ću se samo nasmijati.

ulupali su oni milijarde da ne kazem gdje.. Gluposti korporacije tipa presli su milijume km prije proizvodnje ja ne pusim. Napravili karoseriju i narucili postojece dijelove od proizvođaca dijelova. Vecinom dijele platforme tako da je sve to isto. Stave kineski tablet od 800 kn i naplate to sve 30 iljada eura. Podijele menageri mega profite i kazu kako gume na svakom proizvedenom autu. Sry nije tema ali jbg. Ne mogu si pomoci
Link to comment
Share on other sites

I onda je došla L3 koja je praktički u svemu bolja od prethodnice (meni i po dizajnu, pogotovo unutrašnjosti) koja se nije dobro prodavala. Jer je pratila loša reputacija L2. Zbog čije reputacije je Renault ulupao stotine miljuna u razvoj i s prototipovima prešao nekoliko miljuna km diljem svijeta, da sve što nije valjalo na L2 bude dobro na L3. To bi trebalo biti jasno ko suza. A ti tvrdiš da je L3 fijasko jer je ružna? Eto, baš se pitam što ima više logike.

Btw, thread nije na temu usporedbi ta dva auta već iskustva iz prve ruke s L3, pa ako imaš neka iskustva s L3, onda piši o tome.

Mene konkretno zanimaju malo više iskustva s 1.5 dCi motorom po pitanju performansi i kako se mali dizel nosi s Laguninom masom? U mom Cliu je verzija s 82 ks i njime sam prošao Hr uzduž i poprijeko, što s jednim ruksakom što s punim gepekom i natrpanim stražnjim sicevima. Samo sam rutu Du-ZG odvozio barem 50 puta u oba smjera, i u 99% situacija je tih 82 ks i 185 Nm na <1000 kg (a nekad i više) bilo i više nego dovoljno. Ne samo za pratiti promet nego i za solidnu jurnjavu (npr. 6:01 h od Zg do Du starom cestom (osim AC od Zg do Ka). Twingara mi bio suvozač taj put :cool:

Sada više definitivno nemam želje za takvom jurnjavom, ali volim kada mogu držati neki ritam, da nije rizično, ali i da nije baš uvijek po propisima... :blush:

Može li se to sa 110 ks i 240 Nm u Laguni ili je ipak nedovoljno i zamarajuće? :happy2:

Sasvim dovoljno za sigurno pretjecanje i održavanje brzine do 160 km/h, čak i pri punom opterećenju. Preko 160 traje nešto dulje do maksimalne brzine, koja je nešto iznad 180 kmh kod karavana.

Link to comment
Share on other sites

Stvarno znate zabrijat (pogotovo usrmaatre) covjek pita za iskustva l3 iz prve ruke, a vi 4 strane postova o ljepoti L2 i prodajnim rezultatima oba

:tup:

Svaka čast L3 mislim da je dobar i pouzdan auto (puno, puno pouzdaniji od L2), ali da je L2 kriva za neuspjeh L3 ne pušim i ne slažem se s tim. 1.5 sigurno nije prava mjera za takav auto, 2.0 dCi 150 ks je optimum.

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da je za lagunu 130 ks optimalan motor, dok je 110 možda malo preslab. Al to je sve relativno, ovisno o vozaču. Nekome je 110 dovoljno, nekome nije ni 150. Ja ipak gledam 2.0 mašinu ali prvo moram sjest u njega odostraga da vidim kolko tu ima lufta.

Link to comment
Share on other sites

koliko ja znam,svi koji su imali lagunu 2 su nezadovoljni i ne da se nisu zadrzali na renaultu,nego jedino francusko sto konzumiraju je francuska salata.

 

kod mene u selu je jedna laguna 3,nisam siguran ali mislim da je 2010g,motorizacija je 2.0 diesel sa 150 ks,covjek je razocaran,mjenjao getribu,kompletan kuplung set sa zamasnjakom,intercooler,ispucali sicevi,koza na volanu katastrofa,dalje ni ne znam sve...

on je prvi vlasnik i auto ima 150 000km.

 

moguce da je imao peh,ali eto to je činjenicno stanje za taj auto,nemora biti da je netko drugi nezadovoljan.

 

pricate o manama lagune i nezadovoljnost ljudi s njima.

 

mislim da je na ovom forumu najvise clia,jeli itko ikad spomenuo bugove clia,pa eto 90% ljudi je zadovoljno sa cliom.koliko je ono clio 2 bio na trzistu,10-ak godina.dok u isto vrijeme 90% ljudi pljuje po hyundaiu.koliko je hyundai accent imao mana 2003 g. odkad su izbacili maf senzor,jednu manu,gibljiva cijev auspuha.

 

ja cu sad iz rukava nabrojat 10 mana clia 2:letva volana,kriz volana,spone,elektronika airbaga,zadnje pakne,opruge,pucanje kita na c stupu,ulazak vode u kabinu,masa zadnjih farova,bobine...

 

kako se kaze 100 ljudi,100 cudi.

Link to comment
Share on other sites

nemogu editirati,pa se ispricavam na duplom postu...

 

svi smo mi fanovi renaulta,ali ljudi bozji daj malo pogledajte cinjenicno stanje,nisu bezveze napisali 126 mana lagune 2 i to nije izmisljotina,kad sam isao na more 2 komada su stajali na autoputu u zaustavnoj.

laguna 2 je definitivno odbila kupce lagune 3,jel su svi zivi znali da je laguna grob isto kao sto svi znaju za problem sa passatovim diznama a najveca greska renaulta je sto su lagunu 3 nazvali laguna.

 

mene osobno laguna 3 privlaci dizajnom i ne vjerujem da je to los auto,pogotovo za novce koje kosta na trzistu,bez obzira sto je moj poznanik nezadovoljan,vidim da ovdje ima puno zadovoljnih i ja bi ju uzeo u razmatranje tek poslije avensisa,koji je najbolji auto od gore nabrojanih.osobno znam za jednu avensis koja ima 850 000km i nedavno je imala prvi kvar,četkice na alternatoru,nista drugo nije pipnuto na autu osim redovnih servisa.

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima gdje su modernatori, jer je ovo otislo u debeli OT.

Treba otvoriti topic - mane L2 i vrline L3 pa da se dalje tamo svadjaju - ovo nema smisla ni veze s naslovom ovog topica!

Link to comment
Share on other sites

nemogu editirati,pa se ispricavam na duplom postu...

svi smo mi fanovi renaulta,ali ljudi bozji daj malo pogledajte cinjenicno stanje,nisu bezveze napisali 126 mana lagune 2 i to nije izmisljotina,kad sam isao na more 2 komada su stajali na autoputu u zaustavnoj.

laguna 2 je definitivno odbila kupce lagune 3,jel su svi zivi znali da je laguna grob isto kao sto svi znaju za problem sa passatovim diznama a najveca greska renaulta je sto su lagunu 3 nazvali laguna.

mene osobno laguna 3 privlaci dizajnom i ne vjerujem da je to los auto,pogotovo za novce koje kosta na trzistu,bez obzira sto je moj poznanik nezadovoljan,vidim da ovdje ima puno zadovoljnih i ja bi ju uzeo u razmatranje tek poslije avensisa,koji je najbolji auto od gore nabrojanih.osobno znam za jednu avensis koja ima 850 000km i nedavno je imala prvi kvar,četkice na alternatoru,nista drugo nije pipnuto na autu osim redovnih servisa.

taj avensis je benzin? Ima mi frend tourana tdi na koji hrvati i drugi s ovih prostora ejakuliraju. Ima 110 tkm prvi vlasnik. Raspala se getriba,strunula zadnja vrata, otisli motorici klapne automatske klime,otislo kvacilo.. Sve je to danas lose kvalitete
Link to comment
Share on other sites

Taj avensis je toliko nezanimljiv, ružan i hladan auto da to nisu istine. Nemam nikakvog razloga da pljujem po Toyoti jer imam jednu kod kuće i dobro znam što je Toyota, a i koliko je koštala kad je bila nova. Neću više u "off topic". Za raspravu o kvaliteti Toyote postoji TCCF koji je isto tako puno nezanimljiviji od renault klub forum.hr Također, nije baš da su ti Avensisi bez mane, a naročito 2.2 dizel, tko ne vjeruje neka provjeri na TCCF

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sasvim dovoljno za sigurno pretjecanje i održavanje brzine do 160 km/h, čak i pri punom opterećenju. Preko 160 traje nešto dulje do maksimalne brzine, koja je nešto iznad 180 kmh kod karavana.

Tnx, čini mi se da je za obiteljsko auto, pogotovo ako vozaču nije do jurcanja, 1.5 dCi sasvim dobar izbor  :happy2: 

A opet, postoji i opcija chipa koja ga po specifikacijama približava 2.0 verziji od 130 ks.

No i to treba razmotriti, podaci po netu u vezi chipanja su dosta šturi...  :buck: 

 

 

Mene zanima gdje su modernatori, jer je ovo otislo u debeli OT.

Treba otvoriti topic - mane L2 i vrline L3 pa da se dalje tamo svadjaju - ovo nema smisla ni veze s naslovom ovog topica!

 

Evo tu sam, ali dopuštam malo OT-a dok god se rasprava uspijeva vratiti na originalnu temu  :lek:

Link to comment
Share on other sites

Chip nije preporučljiv na tom motoru. Već je optimalno jak iz te zapremine.

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo, ali Laguna3 je bolja od Avensisa (a dvojka iz 2006-e samo malo lošija), kada je pouzdanost u pitanju. Tako barem ADAC tvrdi :D

 


 

post-14717-0-71033400-1438337783_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

wankel,kako ovo nema veze sa zadanom temom,svi koji ovdje vode raspravu nisu skrenuli s teme!

 

covjek je imao lagunu 2 i zanima ga laguna 3,te ga zanima pouzdanost l3 nasprom l2

 

zanima ga i hyundai sonata te toyota avensis.

 

sve rasprave vode u tom smjeru i ocito da svi ovdje prisutni imaju drugačija gledišta prema gore spomenutim autima.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi moji mislim da rezultat prodaje Lagune 3 uvelike ovisi o tome što se Laguna 2 pokazala kao nepouzdan auto...primjerice kažem kumu kupit ću Lagunu 3 on meni pa zar se nisi opametio...žena također

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima gdje su modernatori, jer je ovo otislo u debeli OT.

Treba otvoriti topic - mane L2 i vrline L3 pa da se dalje tamo svadjaju - ovo nema smisla ni veze s naslovom ovog topica!

 

Na GO  :00009019:

 

Istina, otišli su malo van teme, ali to nije ništa kako se inače zna, tako da se ovo tolerira... Kad nešto ne bude uredu, bez brige, tu smo :surf:

Link to comment
Share on other sites

Daj mi molim te napiši di se sve ugrađivao PK6, 1.9 dCi, 2.2 dCi? Jeli se loš pokazao i u Opel Vivaru, ili samo Laguni2?  Renault ju je držao u proizvodnji isključivo zato što uopće nije imao zamjenu u D segmentu. Nego reci ti meni kako tako pouzdan auto loše kotira ka polovni? Opet ga L2 uništila? Auto d segmenta iz 2007 oko 2000 eura skuplji od mog Yarisa isprdka od auta s motorom od 87 kS?

 

PK6 - samo u Laguni, VelSatisu, Trafficu i Vivaru. Otvori internet, pa ces videti koliko zalbi ima na taj menjac.

 

A na ovo boldano, imas odgovor u postu kolege Limune-a. Cisto da shvatis kako trziste funkcionise. Da se razumemo, meni ne smeta sto sam ja kupio L3 i platio je jeftinije. Dobio sam odlican auto, po odlicnoj ceni, sto je najveca zasluga "lepog" imidza i oreola "pouzdanosti" koju je ostavila L2. I zato mogu svakome da je (L3) preporucim.

Sto se tice motora 1.9 dCi. On je debitovao u tim snagama (110 i 120 ks) upravo u Laguni 2, i upravo je tu u tim jacim varijantama odradio svoje decije bolesti.  1.9 dCi koji se ugradjivao u Megane II i Scenic II je bio malko drugaciji, u pogledu sistema lubrifikacije (nesto je izmenjeno, mozes da nadjes sta i kako), tako da su tu problemi bili redji. U tim automobilima isao je menjac ND0, a PK6 menjacka kutija je napustena nakon napustanja koncepcije primenjene na L2 i VelSatisu. Sapienti sat.

 

Ljudi moji mislim da rezultat prodaje Lagune 3 uvelike ovisi o tome što se Laguna 2 pokazala kao nepouzdan auto...primjerice kažem kumu kupit ću Lagunu 3 on meni pa zar se nisi opametio...žena također

Link to comment
Share on other sites

PK6 - samo u Laguni, VelSatisu, Trafficu i Vivaru. Otvori internet, pa ces videti koliko zalbi ima na taj menjac.

A na ovo boldano, imas odgovor u postu kolege Limune-a. Cisto da shvatis kako trziste funkcionise. Da se razumemo, meni ne smeta sto sam ja kupio L3 i platio je jeftinije. Dobio sam odlican auto, po odlicnoj ceni, sto je najveca zasluga "lepog" imidza i oreola "pouzdanosti" koju je ostavila L2. I zato mogu svakome da je (L3) preporucim.

Sto se tice motora 1.9 dCi. On je debitovao u tim snagama (110 i 120 ks) upravo u Laguni 2, i upravo je tu u tim jacim varijantama odradio svoje decije bolesti. 1.9 dCi koji se ugradjivao u Megane II i Scenic II je bio malko drugaciji, u pogledu sistema lubrifikacije (nesto je izmenjeno, mozes da nadjes sta i kako), tako da su tu problemi bili redji. U tim automobilima isao je menjac ND0, a PK6 menjacka kutija je napustena nakon napustanja koncepcije primenjene na L2 i VelSatisu. Sapienti sat.

Mjenjačka kutija PK6 nije napuštena već je iz nje Razvijen PK4 s manjim preinakama u kombinaciji s M9R i to također radi emisija CO2 da bi u budućnosti zadovoljili Euro 5. Jedina mana PK6 su bili ležaji koji su bili loši, a ne njezina konstrukcija (za ovo je najzaslužniji japanski NTN koji ih je proizvodio). Također motor 2.2 dCi po kojemu ti toliko ke.aš nije napušten radi pouzdanosti, već radi emisija CO2 koje nikako nije mogao zadovoljiti (čak ni preinakama iz 2005 kad nu je smanjena snaga (najbolji dokaz za ovo je G9U na koji nije bilo puno reklamacija a koristi skoro identičnu temeljnu konstrukciju). Također je i 1.9 dCi povučen radi iste stvar. Kad je debitirao 1.9 od 107 KS 2004 kad je karijera L2 bila na zalasku? Laguna 3 nije ostvarila zapaženi rezultat zato što je nudila:manje mjesta pozadi, manji prtljažnik, polukrutu osovinu straga (kada je konkurencija u većini nudila multilink što je doduše pokušano ispraviti 4 controlom, ali je prošlo neopaženo), loš dizajn i tek na zadnjem mjestu loš imidž prethodnika. Sapienti sat. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Toliko si zapeo za 3 cinjenice koje su bdw netočne, iza imaju barem jednako mjesta a prtljažnik lagune 3 je 20 litara veći. Naprijed ima manje i vidi se da je to prethodni model, u svemu inferiorniji.Samo ne znam jel ne možeš ili ne želiš razumjeti kada ti 10 ljudi govori jedno, a ti tupiš po svome.

Link to comment
Share on other sites

Toliko si zapeo za 3 cinjenice koje su bdw netočne, iza imaju barem jednako mjesta a prtljažnik lagune 3 je 20 litara veći. Naprijed ima manje i vidi se da je to prethodni model, u svemu inferiorniji.Samo ne znam jel ne možeš ili ne želiš razumjeti kada ti 10 ljudi govori jedno, a ti tupiš po svome.

Jeli tebi noge smrde, ili se praviš lud? Ako dobro pročitaš moj post uvidjet ćeš da ja ne uspoređujem L2 i L3, već konkurenciju i L3, a ti se i dalje pravi lud. Nikad neću prihvatiti mišljenje tih 10 ljudi jer je krivo. U općem trendu povećanja dimenzija vozila iste klase (kao i snage iz istog volumena motora) bilo bi žalosno i jadno kad bi model iz 2007 imao manje mjesta od onog iz 2001.

Link to comment
Share on other sites

Mjenjačka kutija PK6 nije napuštena već je iz nje Razvijen PK4 s manjim preinakama u kombinaciji s M9R i to također radi emisija CO2 da bi u budućnosti zadovoljili Euro 5. Jedina mana PK6 su bili ležaji koji su bili loši, a ne njezina konstrukcija (za ovo je najzaslužniji japanski NTN koji ih je proizvodio). Također motor 2.2 dCi po kojemu ti toliko ke.aš nije napušten radi pouzdanosti, već radi emisija CO2 koje nikako nije mogao zadovoljiti (čak ni preinakama iz 2005 kad nu je smanjena snaga (najbolji dokaz za ovo je G9U na koji nije bilo puno reklamacija a koristi skoro identičnu temeljnu konstrukciju). Također je i 1.9 dCi povučen radi iste stvar. Kad je debitirao 1.9 od 107 KS 2004 kad je karijera L2 bila na zalasku? Laguna 3 nije ostvarila zapaženi rezultat zato što je nudila:manje mjesta pozadi, manji prtljažnik, polukrutu osovinu straga (kada je konkurencija u većini nudila multilink što je doduše pokušano ispraviti 4 controlom, ali je prošlo neopaženo), loš dizajn i tek na zadnjem mjestu loš imidž prethodnika. Sapienti sat.

 

'Ajde malo spusti loptu i procitaj gde sam pomenuo 2.2 motor. Nigde. Drugo, 1,9 dCi sa 107 ks je otpocetka bio u Laguni 2, spin doktore. Toliko si zaslepljen sa modelom L2 i 2.2 dCi motorom da si spreman da ujedes ako nesto napise sto se tebi ne svidja.. Non capisco..

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=201814501&isSearchRequest=true&airbag=&adLimitation=&fuels=DIESEL&climatisation=&emissionsSticker=&usedCarSeals=&emissionClass=&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&zipcode=&vatable=&doorCount=&maxCubicCapacity=2000&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1

a kada si vec pomenuo 2.2, povucen je iz vise razloga, a samo jedan je ekologija. Cak je i za komercijalna vozila povucen u najvecoj meri, zamenio ga je M9T blok. Da je imao adekvatne kvalitete, bio bi ucinjen downisizing, a ne bi bio konstruisan nanovo novi blok.. I za novog Mastera, Traffica, pa i Lagunu 3, kasnije modele Espacea 4. Tako da ne bi bio pravljen novi "M" blok.

A zaista nisam imao nameru da pominjem 2.2, jer mislim da sam tek sad otvorio Pandorinu kutiju...

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da na ovom forumu ne postoji član koji više hvali svoj auto od tebe. Čitajući tvoje postove (a načitao ih sam se dosta) čovjek bi pomislio da je L3 kvalitetnije auto od E90, a kamoli Passata. Daj mi molim te doktore objasni zašto je konstruiran 1.6 dCi odnosno zašto je povučen 1.9? Jeli sveopći trend "downsizinga" djelovao i na Renault? Iz 2.0 dCi izveden je 2.3 dCi za gospodarski program zato što je to bio prirodni put da se nešto što je zastarjelo zamijeni modernijim, a ti sveznadaru se zapitaj za koji racku se koristio isti blok od 2188 cc još od 1994 kad nije valjao? I daj molim te kad već stavljaš linkove stavi jedan s mobile.de L3 čisto da usporedim cijene s Toyotom Yaris, VW Polom, Opel Corsom i sl. s obzirom da je u istom cjenovnon razredu.

Od koje godine se u L2 ugrađivao F9Q 754?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.