Jump to content

Laguna III iz prve ruke?


Limune

Recommended Posts

1. Link nije stavljen sa idejom uporedjivanja cene, spin doktore. Vrati se pa procitaj zasto je stavljen. Ako te mrzi, stavljen je iz istog razloga kao i sledeca dva - cisto da demantuju tvoj iskaz da je 1.9 dCi sa 107 ks u Laguni II poceo 2004 da se ugradjuje.

 

    link br 1.  http://auto-kat.com/index.php?route=saleepc/general/modifications&model_id=4723

 

    link br. 2  http://www.caradisiac.com/fiches-techniques/modele--renault-laguna-2/2001/

 

2. Gde sam to nahvalio svoj auto? Gde sam ga uporedio sa E90 ili Passatom? Pa i da jesam (a nisam), nisu ti modeli van konkurencije ni po cemu. Passat B6 2.0 TDI sa BKP motorom uzasan problem sa diznama, BMW E 90 sa N47 motorom problemi sa pogonskim lancem. Mislim, nisu ni to svete krave..

 

3. Sveznalice draga, 2.2 d motor u Laguni I je bio drasticno manje termalno opterecen, inicijalno bez turbine, a i kasnije sa njom (svega 115 ks i manja specificna snaga). Kada su povecali snagu, imali su drastican problem sa okretajem lezajeva radilice (cak i na samo 45.000 km). Pa onda, EGR, turbine, plivajuci zamajac... Potrazi malo probleme sa tim motorom, ali ukucaj Espace IV 2.2 dCi pa pretrazi.. Najvise Renaulta koji su prodati sa tim motorom su upravo Espacei.  Prvi G9T sa CR-om - sam mu naziv kaze da je u pitanju direktno ubrizgavanje u cilindar se pojavio 2001. godine, a lagano je napustio ovaj svet krajem 2007 godine, dakle nakon samo sest godina proizvodnje. Da je valjao icemu, ne bi se zadrzao tako kratko u proizvodni. Red uvodjenja - 2001 115 i 130 ks, sledece 2002.god 150 ks. 2006 140-145 ks.. Na tom motoru niko nece da radi generalku, nego ga izvade, bace i tutnu drugi. Informacija od majstora koji ih odrzavaju, jednostavno, niko nece da se petlja sa plasticnim usisom i uopste tim motorom. G9T kao koncept je napusten mnogo pre sto je nastupio trend downsizinga. Prakticno, njemu je "smrtna kazna" prepisana prvim 2.0 dCI motorom, jos 2005. godine. Najbolja potvrda da je koncept G9T motora los je bila cinjenica da je nanovo razvijan motor manji nepunih 200 ccm, a sustinski iste koncepcije - 4 cilindra, 4 ventila po cilindru, CR princip ubrizgavanja i turbina. Sapienti sat.

 

4. Sveznalice draga, dodjosmo i do F serije motora. Prvi dizel motor koji je pripadao cuvenoj F seriji napravljen je godinu dana posle tvog rodjenja, dakle 1982 godine - oznaka F8M. Za model Renault 9, 1.6 motor sa 55 ks. Zapravo, od ovog modela je i pocela istorija Renault dizela, jer J8S je poticao od FM-a (R20, 30, 18). Nakon toga, imali su probleme sa zaptivacima glave motora zbog azbesta koji je u medjuvremenu bio zabranjen. Usput, izasao je i R19, te je bio potreban jaci motor i kreiran je F8Q, prosirenjem stubline i produzavanjem hoda klipa. Iste godine, 1988 izasla je i turbo verzija (F8Qt) sa 95 ks, koja je stigla i do svedskog Volvoa. F9Q je ostao u proizvodnji do 2012 godine. CR princip usvojen je jos 1999.godine, tako da je na trzistu u svom CR obliku opstao ukupno 13 godine, vise nego duplo u odnosu na 2.2 dCi. Poslednja verzija 1.9 sa 130 ks, koja je predstavljena jos u avgustu 2005. godine, predstavlja jedan od najboljih motora u to vreme u pogledu kulture rada, potrosnje, kao i izdrzljivosti. I sad pitanje zasto ga je zamenio 1.6 dCi, odnosno R9M? Odgovor je jednostavan. Trebalo je na njemu primeniti resenja koja ce omoguciti manju potrosnju, koja nije dobijena iskljucivim umanjenjem radne zapremine. Motor je nanovo konstruisan jer je trebalo napraviti motor sa 16 ventila, varijabilnom uljnom pumpom, DLC-om presvucene bregove na obe bregaste itd. Da ne pominjem da je ovaj motor prvi na svetu koji je imao i "EGR hladne petlje", i na sve to start-stop sistem, kao i dve turbine. Jasno je da motor cija je konstrukcija stara preko 30 godina to nije mogao da pruzi, a i motor koji bi imao sve to tesko staje u motorski prostor koji je sve manji... Da ne pominjem i da je novi motor dobio pogon preko lancanika.. Suvise promena u odnosu na F9Q da bi se mogao koristiti njegov blok. F9Q verzije sa 110 i 120 ks koje su ugradjivane u lagunu 2 su imale uzasne probleme sa podmazivanjem, tacnije pritiskom u sistemu uljne cirkulacije, a sve zbog produzenog servisnog intervala i jednog malog i jeftinog dela u tom sistemu, koji je lako izmenjiv. Za Megane II ceo sistem je promenjen, tako da su kod njih problemi bili znatno redji i manji.

 

 

I na kraju, kakve sve ovo ima veze sa pitanjem koje je postavio covek u prvom postu ovog topica?

 

Da, Limune, ako nadjes dobar i ocuvan primerak Lagune 3, i to potvrdis pregledom u servisu, slobodno je kupi. Dobices auto D segmenta koji ima dobru opremu, kvalitetne materijale i pouzdanu elektroniku. A cena koju budes platio ce biti vrlo povoljna, medju najnizima u segmentu. I budi siguran da niska cena nije zbog nekvaliteta, nego zbog nekih drugih stvari oko kojih se, nadam se, neces puno nasekirati. Bas kao ni ja.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    43

  • direstraits

    18

  • Martin

    16

  • Brainmind

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, Limune, ako nadjes dobar i ocuvan primerak Lagune 3, i to potvrdis pregledom u servisu, slobodno je kupi. Dobices auto D segmenta koji ima dobru opremu, kvalitetne materijale i pouzdanu elektroniku. A cena koju budes platio ce biti vrlo povoljna, medju najnizima u segmentu. I budi siguran da niska cena nije zbog nekvaliteta, nego zbog nekih drugih stvari oko kojih se, nadam se, neces puno nasekirati. Bas kao ni ja.

 

:amen:

Link to comment
Share on other sites

1. Link nije stavljen sa idejom uporedjivanja cene, spin doktore. Vrati se pa procitaj zasto je stavljen. Ako te mrzi, stavljen je iz istog razloga kao i sledeca dva - cisto da demantuju tvoj iskaz da je 1.9 dCi sa 107 ks u Laguni II poceo 2004 da se ugradjuje.

 

    link br 1.  http://auto-kat.com/index.php?route=saleepc/general/modifications&model_id=4723

 

    link br. 2  http://www.caradisiac.com/fiches-techniques/modele--renault-laguna-2/2001/

 

2. Gde sam to nahvalio svoj auto? Gde sam ga uporedio sa E90 ili Passatom? Pa i da jesam (a nisam), nisu ti modeli van konkurencije ni po cemu. Passat B6 2.0 TDI sa BKP motorom uzasan problem sa diznama, BMW E 90 sa N47 motorom problemi sa pogonskim lancem. Mislim, nisu ni to svete krave..

 

3. Sveznalice draga, 2.2 d motor u Laguni I je bio drasticno manje termalno opterecen, inicijalno bez turbine, a i kasnije sa njom (svega 115 ks i manja specificna snaga). Kada su povecali snagu, imali su drastican problem sa okretajem lezajeva radilice (cak i na samo 45.000 km). Pa onda, EGR, turbine, plivajuci zamajac... Potrazi malo probleme sa tim motorom, ali ukucaj Espace IV 2.2 dCi pa pretrazi.. Najvise Renaulta koji su prodati sa tim motorom su upravo Espacei.  Prvi G9T sa CR-om - sam mu naziv kaze da je u pitanju direktno ubrizgavanje u cilindar se pojavio 2001. godine, a lagano je napustio ovaj svet krajem 2007 godine, dakle nakon samo sest godina proizvodnje. Da je valjao icemu, ne bi se zadrzao tako kratko u proizvodni. Red uvodjenja - 2001 115 i 130 ks, sledece 2002.god 150 ks. 2006 140-145 ks.. Na tom motoru niko nece da radi generalku, nego ga izvade, bace i tutnu drugi. Informacija od majstora koji ih odrzavaju, jednostavno, niko nece da se petlja sa plasticnim usisom i uopste tim motorom. G9T kao koncept je napusten mnogo pre sto je nastupio trend downsizinga. Prakticno, njemu je "smrtna kazna" prepisana prvim 2.0 dCI motorom, jos 2005. godine. Najbolja potvrda da je koncept G9T motora los je bila cinjenica da je nanovo razvijan motor manji nepunih 200 ccm, a sustinski iste koncepcije - 4 cilindra, 4 ventila po cilindru, CR princip ubrizgavanja i turbina. Sapienti sat.

 

4. Sveznalice draga, dodjosmo i do F serije motora. Prvi dizel motor koji je pripadao cuvenoj F seriji napravljen je godinu dana posle tvog rodjenja, dakle 1982 godine - oznaka F8M. Za model Renault 9, 1.6 motor sa 55 ks. Zapravo, od ovog modela je i pocela istorija Renault dizela, jer J8S je poticao od FM-a (R20, 30, 18). Nakon toga, imali su probleme sa zaptivacima glave motora zbog azbesta koji je u medjuvremenu bio zabranjen. Usput, izasao je i R19, te je bio potreban jaci motor i kreiran je F8Q, prosirenjem stubline i produzavanjem hoda klipa. Iste godine, 1988 izasla je i turbo verzija (F8Qt) sa 95 ks, koja je stigla i do svedskog Volvoa. F9Q je ostao u proizvodnji do 2012 godine. CR princip usvojen je jos 1999.godine, tako da je na trzistu u svom CR obliku opstao ukupno 13 godine, vise nego duplo u odnosu na 2.2 dCi. Poslednja verzija 1.9 sa 130 ks, koja je predstavljena jos u avgustu 2005. godine, predstavlja jedan od najboljih motora u to vreme u pogledu kulture rada, potrosnje, kao i izdrzljivosti. I sad pitanje zasto ga je zamenio 1.6 dCi, odnosno R9M? Odgovor je jednostavan. Trebalo je na njemu primeniti resenja koja ce omoguciti manju potrosnju, koja nije dobijena iskljucivim umanjenjem radne zapremine. Motor je nanovo konstruisan jer je trebalo napraviti motor sa 16 ventila, varijabilnom uljnom pumpom, DLC-om presvucene bregove na obe bregaste itd. Da ne pominjem da je ovaj motor prvi na svetu koji je imao i "EGR hladne petlje", i na sve to start-stop sistem, kao i dve turbine. Jasno je da motor cija je konstrukcija stara preko 30 godina to nije mogao da pruzi, a i motor koji bi imao sve to tesko staje u motorski prostor koji je sve manji... Da ne pominjem i da je novi motor dobio pogon preko lancanika.. Suvise promena u odnosu na F9Q da bi se mogao koristiti njegov blok. F9Q verzije sa 110 i 120 ks koje su ugradjivane u lagunu 2 su imale uzasne probleme sa podmazivanjem, tacnije pritiskom u sistemu uljne cirkulacije, a sve zbog produzenog servisnog intervala i jednog malog i jeftinog dela u tom sistemu, koji je lako izmenjiv. Za Megane II ceo sistem je promenjen, tako da su kod njih problemi bili znatno redji i manji.

 

 

I na kraju, kakve sve ovo ima veze sa pitanjem koje je postavio covek u prvom postu ovog topica?

 

Da, Limune, ako nadjes dobar i ocuvan primerak Lagune 3, i to potvrdis pregledom u servisu, slobodno je kupi. Dobices auto D segmenta koji ima dobru opremu, kvalitetne materijale i pouzdanu elektroniku. A cena koju budes platio ce biti vrlo povoljna, medju najnizima u segmentu. I budi siguran da niska cena nije zbog nekvaliteta, nego zbog nekih drugih stvari oko kojih se, nadam se, neces puno nasekirati. Bas kao ni ja.

1. U redu, ispričavam se , mada ne vidim kakve to veze ima s ičim.

2. U 99 postova koje si stavio. Tko je napisao da si ga uspoređivao s Passatom, ili E90 (pročitaj malo bolje)

2. I 1.9 dCi je imao probleme s okretanjem letećih pa su ga isto "nasvirali" na 130 KS. EGR, dizne, turbina, dvomaseni zamašnjak, pa ti se sigurno šališ?? To su problemi gotovo svih modernih turbodizelaša (ako 2.2 dCi spada u te s obzirom da ga je vrijeme pregazilo). Naravno da su mu dani odbrojeni jer je blok predstavljen još 1994 s onim poznatim 12 ventilcem. Zašto je razvijen 1.6 dCi?, kompletno novi motor??? Jesu li mogli "downsizati" 1.9 kad je to tako jednostavno. Plastična usisna grana??? Ispada da je 2.2 dCi jedini motor koji je koristi, ista nikad neće puknuti ako je motor OK!. Imao si na 2.5 dCi isto plastičnu granu, tj istu koncepciju, ali nitko se nije tužio na isti (totalno drugačije rješen EGR). Neće da radi generalku? Pa naravno da neće da radi generalku jel ga ne zna složiti (16V glava, razvod sa zupčanicima s kompenzacijom zazora, pumpa pogonjena zupčanikom, osovine za uravnoteženje (doduše ne sve verzije), dvostruko kompliciraniji od 1.9 dCi. Motor nema nikakve probleme ako je dobro održavan i dobro sastavljen jer da ima konstrukcijskih mana svaki bi se raspao na određenoj kilometraži (najbolji dokaz za ovo je moj motor u koji uopće nije dirano osim što su promijenjene dvije dizne i vjerojatno turbina - nemam podataka) . Također na tom mobile.de ima laguna s istim motorom koje su prešle preko 400tkm (barem je bilo).

3. Zašto nu koristili isti blok, istu zapreminu? Kakve veze ima povijest 1.9 dCi motora s ovom temom?

 

I za kraj kada sam ja napisao da je L2 bolja od L3 i pokušavao ih uspoređivati??? Kostantno pokušavaš vezati L2 i L3 i probleme L3 navaliti na leđa L2 što nema nikakve veze. Da je L3 nudila više od konkurencije prodavala bi se puno bolje, ali nije i prodajni je fijasko za Renault sviđalo se to tebi, ili ne. Ništa osim 4 controla u jačim i opremljenijim verzijama nije nudila, a dizajnerski je potpuni promašaj. Opet napominjem u odnosu na konkurenciju, a ne L2 (ne znam zašto se ovdje uopće spominje L2).

 

Također ovaj savjet limuneu vrijedi za bilo koji polovni auto. Mene moj auto služi puno bolje nego što sam se nadao, a najbolji dokaz da auto nema konstrukcijskih grešaka biti će kad dosegnem onu kilometražu koju sam planirao i okačim je tu na forumu.

Link to comment
Share on other sites

Samo jedna napomena vezana za 1.6 dCi, motor je nastao iz 2.0 dCi, downsizingom. 1.6 dCi se ne ugrađuje u Lagunu 3. Ovo ostalo naklapanje ne bih komentirao. Osim možda u vidu savjeta za kupnju Lagune 2, gdje bi savjet bio ph2 s 2.0 dCi motorom ili benzincem. Laguna 2 Ph1 je statistički gledano nepouzdan automobil. Posebno s 2.2 dCi.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Odakle taj podatak da je R9M nastao "downsizingom" M9R? Nigdje ne nalazim takav podatak, a spominje se kompletno nova arhiktertura. Molim da daš nekakv link koji to podrepljuje. Ovdje se ne traži savjet za kupnju lagune 2, ne znam zašto se ista uopće spominje u ovom topic-u?

Nitko nije ni spomenuo da se ugrađuje u Lagunu 3.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Laguna 2 se spominje u kontekstu, kao primjer nepouzdanog automobila. Za razliku od Lagune 3, koja je statistički gledano pouzdano vozilo. Nadalje, spominje se u kontekstu loše reputacije modela Laguna, gdje su kupci poučeni lošim primjerom, tj. nepouzdanošću Lagune 2, imali razlog više da ne kupe Lagunu 3.

Link to comment
Share on other sites

Motor 1.6 dCi, kao i motor 2.0 dCi, imaju pogon ventila lancem, 16 ventila, i isto ubrizgavanje. Za razliku od 1.9 dCi ili 2.2 dCi, koji imaju drugi koncept. Hocu da kazem, nije direktno smanjen ili provrt ili hod, ali je koncept isti kao na M9R, za razliku od F8Q/F9Q ili G9T/G9U.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Motor 1.6 dCi, kao i motor 2.0 dCi, imaju pogon ventila lancem, 16 ventila, i isto ubrizgavanje. Za razliku od 1.9 dCi ili 2.2 dCi, koji imaju drugi koncept. Hocu da kazem, nije direktno smanjen ili provrt ili hod, ali je koncept isti kao na M9R, za razliku od F8Q/F9Q ili G9T/G9U.

Nigdje nema podataka da je R9M nastao "downsizeingom" M9R, barem ja nisam naišao na takav podatak. Nema veze za ubrizgavanje, pa na mom motoru je Bosch EDC 15, a i motori drugih proizvođača koriste isti tip ubrizgavanja, također i turbopuhalo. R9M je motor nove koncepcije, nastao iskustvim Renaultovih inženjera iz F1, ima kvadratnu arhikteturu barem se time hvale u Renaultu, nigdje se ne spominje 2.0 dCi. Piše da je razvoj počeo 2006 od čistog komada papira (ma što ovo značilo).

Link to comment
Share on other sites

Laguna 2 se spominje u kontekstu, kao primjer nepouzdanog automobila. Za razliku od Lagune 3, koja je statistički gledano pouzdano vozilo. Nadalje, spominje se u kontekstu loše reputacije modela Laguna, gdje su kupci poučeni lošim primjerom, tj. nepouzdanošću Lagune 2, imali razlog više da ne kupe Lagunu 3.

Sve ja to razumijem, ali to nije glavni razlog neuspjeha L3. L3 nije uspjela zato što nije bila bolja od konkurencij, odnosno nije bila čak ni na razini konkurencije. Pouzdanost je samo jedno od svojstava automobila tj. Sigurno nije jedino.

Link to comment
Share on other sites

Nisam mislio iskljucivo na ubrizgavanje kao na vrstu i nacin ubrizgavanja goriva u cilindar, nego i na karburaciju i ostalo sto ima veze s radom motora, konstrukciju i rjesenje dvoda zraka itd. Ali, kao sto rekoh, 1.6 dCi se nije ugradjivao u Lagunu 3, pa nije tema.

 

L3 nije uspjela iz vise razloga, od kojih je najveci onaj da je imala lose naslijedje u vidu katastrofalno lose Lagune 2 u smislu pouzdanosti, osobito ph1 i osobito s dizelskim motorima (2.2 dCi u prvom redu, koji je statisticki gledano vjerovatno najlosiji motor koji je Renault napravio). S druge strane, kao polovno vozilo, Laguna 3 je jako uspjesna, u svim izvedbama i sa svim motorima, dizelskim i benzinskim. Iskljuciv razlog je pouzdanost, sto je No. 1 na listi kupaca polovnih vozila, a i dobrog dijela kupaca novih vozila (jedan veliki dio kupaca kupuje iskljucivo redizajn modele, medju njima sam i ja, jer mi je pouzdanost veoma bitna s obzirom na km koje radim). 

 

Da zakljucim, iz prve ruke, preporucio bih Lagunu 3 kao polovno vozilo, s dokumentovanom servisnom historijom.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Nisam mislio iskljucivo na ubrizgavanje kao na vrstu i nacin ubrizgavanja goriva u cilindar, nego i na karburaciju i ostalo sto ima veze s radom motora, konstrukciju i rjesenje dvoda zraka itd. Ali, kao sto rekoh, 1.6 dCi se nije ugradjivao u Lagunu 3, pa nije tema.

 

L3 nije uspjela iz vise razloga, od kojih je najveci onaj da je imala lose naslijedje u vidu katastrofalno lose Lagune 2 u smislu pouzdanosti, osobito ph1 i osobito s dizelskim motorima (2.2 dCi u prvom redu, koji je statisticki gledano vjerovatno najlosiji motor koji je Renault napravio). S druge strane, kao polovno vozilo, Laguna 3 je jako uspjesna, u svim izvedbama i sa svim motorima, dizelskim i benzinskim. Iskljuciv razlog je pouzdanost, sto je No. 1 na listi kupaca polovnih vozila, a i dobrog dijela kupaca novih vozila (jedan veliki dio kupaca kupuje iskljucivo redizajn modele, medju njima sam i ja, jer mi je pouzdanost veoma bitna s obzirom na km koje radim). 

 

Da zakljucim, iz prve ruke, preporucio bih Lagunu 3 kao polovno vozilo, s dokumentovanom servisnom historijom.

To koliko je uspjela kao polovni auto najbolje se očituje po cijeni. definitivno netočan razlog zašto L3 nije uspjela.

 

Primjer jednog auta B segmenta:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212155640&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=36&pageNumber=1

 

Primjer lagune 3:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212443764&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

 

Je li moze ovako, spin doktore?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213205020&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=&emissionClass=&fuels=DIESEL&vatable=&usedCarSeals=&climatisation=&doorCount=&emissionsSticker=&isSearchRequest=true&scopeId=C&airbag=&zipcode=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211301151&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&emissionClass=&doorCount=&emissionsSticker=&climatisation=&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&airbag=&adLimitation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

Ista klasa sa Lagunom, kako je sad on sa cenom na nivou Yarisa?

 

Hocemo jos?  Hajdemo, cisto da ne spinujes toliko..

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210878125&vatable=&sortOption.sortOrder=DESCENDING&emissionClass=&climatisation=&emissionsSticker=&zipcode=&fuels=DIESEL&adLimitation=&doorCount=&airbag=&sortOption.sortBy=specifics.mileage&export=NO_EXPORT&usedCarSeals=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25,4&makeModelVariant1.modelGroupId=37&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213310576&doorCount=&zipcode=&isSearchRequest=true&airbag=&adLimitation=&vatable=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&fuels=DIESEL&usedCarSeals=&emissionsSticker=&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&emissionClass=&climatisation=&sortOption.sortOrder=ASCENDING&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7,8,9,75,10,76,11,12,13,88,14,77,15,103,56,78,72&makeModelVariant1.modelGroupId=21&pageNumber=1

 

I sta nam to govori? da su automobili D segmenta kao polovni relativno blizu sa cenom automobilima iz segmenta nize, nekada i dva segmenta nize.. To su zakoni trzista, koji su neumoljivi, i koje ne znas, ili ih namerno prenebregavas, moj spin doktore...

 

I jos nesto, ti si napisao prvi Passat i E90. Dok ih ti nisi pomenuo, ja ih nisam nigde naveo kao bitne. Moje pominjanje njih je bila jedna cista replika na tvoju recenicu.

 

Vidi, ja o Laguni 3 mogu da napisem traktat, jer sam je kupio, vozio, i finansirao. Kada budes i ti imao takvo iskustvo sa navedenim vozilom, onda ce tvoji postovi imati tezinu u ovoj temi. Dotle se sve svodi na pokusaj odbrane neodbranjivog. Sam protiv svih.

 

Dok ne budes imao direktno iskustvo sa vozilom na nacin na koji imaju neki clanovi koji su pisali u ovoj temi, mislim da treba da se koncentrises na 2.2 dCi motor i to je to.

 

Sto se tice istorije, morao sam malo da napisem nesto sto ocigledno ne znas, jer si poceo da nabacujes podatke iz (pre)kratkog trzisnog nastupa jednog motora (G9T). F blok je bio u upotrebi citavih 30 godina, i to u CR varijanti celih 13. G9T tek sest godina kao CR. I jako je bitan podatak, koji provejava iz mog gornjeg posta, da je razvoj zamenika 2.2 motora zapoceo u njegovoj 3 godini trzisnog nastupa, vec 2004, dakle, toliko je bio dobar. Sapienti sat.

 

I jos nesto.. 1.9 dCi je tek sa varijantom od 130 ks postao pouzdan motor, i pored vece specificne snage. Procackaj malo literaturu, pa ces naci odgovore zasto je to tako. Zbog svog stava i ponasanja ne zaslujes da dobijes odgovor na tacni.

Da li znas razloge downsizinga motora? Smanjenje potrosnje je samo jedan od njih.. Mogu vrlo rado da ti ih navedem, u nekom svom narednom postu, obzirom da ocekujem odgovor na ovaj :00009019:

 

 

P.S. Evo iz zvanicnog dokumenta Renaulta koji je izdat prilikom lansiranja novog R9M motora

 

"This new block consequently marks the beginning of a new phase in Renault's engine downsizing

policy. Some 75 per cent of the 264 components that have gone into the Energy dCi 130's are new,

while most of the other 25 per cent come from the 2.0 dCi engine (M9R) which is widely acclaimed

for its quality and reliability."

 

Tako da je 1.6 ipak izveden na neki nacin iz 2.0 dCi.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Spex. Iskustva sa 1.5dci(110) ti mogu reći samo iz scenica 2008 godine.

otac ga je uzeo sa 15tkm, sad je blizu 200tkm. Skroz dovoljan motor za bilo kakvu vožnju u tom autu. Ulje mjenjano svakih 10tkm i sad na 200tkm mi se čini da malo dimi i da bi trebalo odraditi čišćenje EGR-a i provjeriti stanje turbine. Otac taj motor nikad nije pazio. Gasi ga kad stane(bez obzira na vrstu vožnje), vozi na visokim okretajima (jer se zaboravi), kreće iz druge.

Jedini kvar koji je imao je kompresor klime i to zato jer je negdje "sjeo" na njega i oštetio ga.

Po meni to je sasvim dovoljan motor za toliki auto uz umjerenu vožnju. Autoput drži 150 bez problema,pretjecanja nisu problem.

Sve u svemu,kad ga je uzeo bio sam skeptičan u vezi tog motora i tolikog auta,ali sam se ugodno iznenadio.

O laguni 3 neznam ništa iako mi je karavanska izvedba lijepša i osobno bi nju gledao

Link to comment
Share on other sites

Je li moze ovako, spin doktore?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213205020&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=&emissionClass=&fuels=DIESEL&vatable=&usedCarSeals=&climatisation=&doorCount=&emissionsSticker=&isSearchRequest=true&scopeId=C&airbag=&zipcode=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211301151&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&emissionClass=&doorCount=&emissionsSticker=&climatisation=&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&airbag=&adLimitation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

Ista klasa sa Lagunom, kako je sad on sa cenom na nivou Yarisa?

 

Hocemo jos?  Hajdemo, cisto da ne spinujes toliko..

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210878125&vatable=&sortOption.sortOrder=DESCENDING&emissionClass=&climatisation=&emissionsSticker=&zipcode=&fuels=DIESEL&adLimitation=&doorCount=&airbag=&sortOption.sortBy=specifics.mileage&export=NO_EXPORT&usedCarSeals=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25,4&makeModelVariant1.modelGroupId=37&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213310576&doorCount=&zipcode=&isSearchRequest=true&airbag=&adLimitation=&vatable=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&fuels=DIESEL&usedCarSeals=&emissionsSticker=&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&emissionClass=&climatisation=&sortOption.sortOrder=ASCENDING&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7,8,9,75,10,76,11,12,13,88,14,77,15,103,56,78,72&makeModelVariant1.modelGroupId=21&pageNumber=1

 

I sta nam to govori? da su automobili D segmenta kao polovni relativno blizu sa cenom automobilima iz segmenta nize, nekada i dva segmenta nize.. To su zakoni trzista, koji su neumoljivi, i koje ne znas, ili ih namerno prenebregavas, moj spin doktore...

 

I jos nesto, ti si napisao prvi Passat i E90. Dok ih ti nisi pomenuo, ja ih nisam nigde naveo kao bitne. Moje pominjanje njih je bila jedna cista replika na tvoju recenicu.

 

Vidi, ja o Laguni 3 mogu da napisem traktat, jer sam je kupio, vozio, i finansirao. Kada budes i ti imao takvo iskustvo sa navedenim vozilom, onda ce tvoji postovi imati tezinu u ovoj temi. Dotle se sve svodi na pokusaj odbrane neodbranjivog. Sam protiv svih.

 

Dok ne budes imao direktno iskustvo sa vozilom na nacin na koji imaju neki clanovi koji su pisali u ovoj temi, mislim da treba da se koncentrises na 2.2 dCi motor i to je to.

 

Sto se tice istorije, morao sam malo da napisem nesto sto ocigledno ne znas, jer si poceo da nabacujes podatke iz (pre)kratkog trzisnog nastupa jednog motora (G9T). F blok je bio u upotrebi citavih 30 godina, i to u CR varijanti celih 13. G9T tek sest godina kao CR. I jako je bitan podatak, koji provejava iz mog gornjeg posta, da je razvoj zamenika 2.2 motora zapoceo u njegovoj 3 godini trzisnog nastupa, vec 2004, dakle, toliko je bio dobar. Sapienti sat.

 

I jos nesto.. 1.9 dCi je tek sa varijantom od 130 ks postao pouzdan motor, i pored vece specificne snage. Procackaj malo literaturu, pa ces naci odgovore zasto je to tako. Zbog svog stava i ponasanja ne zaslujes da dobijes odgovor na tacni.

Da li znas razloge downsizinga motora? Smanjenje potrosnje je samo jedan od njih.. Mogu vrlo rado da ti ih navedem, u nekom svom narednom postu, obzirom da ocekujem odgovor na ovaj :00009019:

 

 

P.S. Evo iz zvanicnog dokumenta Renaulta koji je izdat prilikom lansiranja novog R9M motora

 

"This new block consequently marks the beginning of a new phase in Renault's engine downsizing

policy. Some 75 per cent of the 264 components that have gone into the Energy dCi 130's are new,

while most of the other 25 per cent come from the 2.0 dCi engine (M9R) which is widely acclaimed

for its quality and reliability."

 

Tako da je 1.6 ipak izveden na neki nacin iz 2.0 dCi.

Šta te pogodilo to što ti auto košta kao "isprdak" iz B segmenta, jeli? Uspoređuješ Avensisa sa 400 tkm s autom upola manje kilometraže, jeli?? Šta ti želiš dokazati? Stavim ti primjer Lagune 3 u odličnom stanju, a ti meni Avensisa koji je zgažen. Kakav ti ovdje boj biješ, jeli doktore?

Može li ovako:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211955125&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

 

ili ovako:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212877962&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&pageNumber=3

 

ili ovako (francuz):

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211838840&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=13&pageNumber=1

 

 

Ja sa 2.2 dCi doktore imam puuno više iskustva od tebe, ali ne vidim razlog zašto raspravljati o motoru koji se povukao 2007. Zašto uporno povlačiš paralela s L2 i 2.2 dCi motorom, šta hoćeš dokazati? Ovdje se raspravlje o L3 koja slovi kao pouzdan auto. Ako je loš imidž L2 pratio dok se prodavala kao nova zašto se ne cijeni kao polovna, jeli?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja bi sutra kupija L3,meni osobno auto je lip,e sad ja iman L1 sa autom sam vise manje zadovoljan,meni osobno nikad vece,udobnije,lipse auto za manje novca,prije nekog vremena isa sam prodat nju i mazdu 323,na mazdu sam stavija bezobraznu cijenu mislija sam da me nitko nece nazvat,proda sam je u roku dva dana i jos su me ljudi zvali danima nakon toga,za lagunu me nitko nije nazva iako je auto za svoje godine odlicno,cinjenica je da se od renola prodaju manji auti ,clio,megan a lagune kupuju oni koji ih bas vole,cinjenica je da dosta gube na cijeni(sto meni odgovara)i tesko je prodat kao rabljenu i moze se neko ljutit ali prati ih los imiđ,nisan siguran ,jeli laguna kao ime ukinuta sad se nasljednik zove Talisman(nisan siguran)a i to nesto govori

Link to comment
Share on other sites

Kao i uvek, povrsan si. Citaj lepo sve, a ne samo ono sto ti odgovara, moj spin doktore u pokusaju..

 

pogledaj drugi link, Avensis sa 171.000 km.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211301151&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&emissionClass=&doorCount=&emissionsSticker=&climatisation=&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&airbag=&adLimitation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

Moze i ovako

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211987484&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&emissionClass=&doorCount=&emissionsSticker=&climatisation=&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&airbag=&adLimitation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=2#

 

Evo postavljen je jos jednom link ka Avensisu sa 171.000 km, posto od drveca ne vidis sumu, kao i uvek. Ima i link ka Laguni sa maaalo vise km od Avensisa. Ti si se ubacio i poceo da mlatis okolo sa tim motorom, niko ga nije ni pomenuo, jer on je ruzna istorija francuske marke. I posto nema veze sa L3, kao ni sa jednim iole modernijim Renaultom, zaista nema smisla da ga pominjemo vise u ovom topicu. Ne razumem tvoju potrebu stvaranja fetisa od necega cega se vise ni konstruktor ne seca, ili mu se mozda vraca u snove kao nocna mora. Verovatno je taj konstruktor i popio otkaz...

 

Svoje postove cu ogranciti na dva linka, nadam se da ces moci toliko da ispratis. Posto ti ocigledno vise od toga ne polazi za rukom..

 

Nadam se da si uspeo da procitas za 1.6 i njegov razvoj. I kakve veze sad ima EDC15, kada se od vec desetak godina ne koristi?!

 

Kakav boj bijem? Nikakav, a ocigledno uzaludno pokusavam nesto da ti objasnim.. Ne ide, ne ide, pa stane..

Ali sve ovo mi je neopisivo zabavno...

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Kao i uvek, povrsan si. Citaj lepo sve, a ne samo ono sto ti odgovara, moj spin doktore u pokusaju..

 

pogledaj drugi link, Avensis sa 171.000 km.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211301151&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&emissionClass=&doorCount=&emissionsSticker=&climatisation=&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&airbag=&adLimitation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

Moze i ovako

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211987484&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&emissionClass=&doorCount=&emissionsSticker=&climatisation=&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&airbag=&adLimitation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=2#

 

Evo postavljen je jos jednom link ka Avensisu sa 171.000 km, posto od drveca ne vidis sumu, kao i uvek. Ima i link ka Laguni sa maaalo vise km od Avensisa. Ti si se ubacio i poceo da mlatis okolo sa tim motorom, niko ga nije ni pomenuo, jer on je ruzna istorija francuske marke. I posto nema veze sa L3, kao ni sa jednim iole modernijim Renaultom, zaista nema smisla da ga pominjemo vise u ovom topicu. Ne razumem tvoju potrebu stvaranja fetisa od necega cega se vise ni konstruktor ne seca, ili mu se mozda vrati u snove kao nocna mora. I to pod uslovom da je tom konstruktoru 2.2 motora dozvoljeno da se uopste vise bavi svojim poslom.

 

Svoje postove cu ogranciti na dva linka, nadam se da ces moci toliko da ispratis. Posto ti ocigledno vise od toga ne polazi za rukom..

 

Nadam se da si uspeo da procitas za 1.6 i njegov razvoj. I kakve veze sad ima EDC15, kada se od vec desetak godina ne koristi?!

 

Kakav boj bijem? Nikakav, a ocigledno uzaludno pokusavam nesto da ti objasnim.. Ne ide, ne ide, pa stane..

Ali sve ovo mi je neopisivo zabavno...

Svi linkovi koje sam stavio odnose se na aute s približno 200 tkm i 2008 godište, dakle nisam kao ti stavljao aute s 400tkm u očajnom stanju. Jedini auto iz klase koji je usporediv s L3 je 407, svi drugi su redom skuplji. Činjenica je da je L3 među najjeftinijim autima D segmenta na tržištu i ništa više. Loš dizajn, mali prtljažnik, polukruta osovina, malo mjesta za noge u usporedbi s konkurentima su mane tog modela. Edc15 je spomenuto kao primjer ubrizgavanja koje se koristilo na više motora, šta si se uhvatio toga?

Link to comment
Share on other sites

159-ka  170.000 km 4800 evra

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213115144&vatable=&sortOption.sortOrder=ASCENDING&emissionClass=&climatisation=&emissionsSticker=&zipcode=&fuels=DIESEL&adLimitation=&doorCount=&airbag=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&usedCarSeals=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=1#

159-ka u fullu 191.000 km 4900

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213159167&vatable=&sortOption.sortOrder=ASCENDING&emissionClass=&climatisation=&emissionsSticker=&zipcode=&fuels=DIESEL&adLimitation=&doorCount=&airbag=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&usedCarSeals=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=1#

 

Vectra 249.000 km 3.499

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212521322&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&emissionClass=&doorCount=&emissionsSticker=&climatisation=&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&airbag=&adLimitation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=1#

 

mazda 6 3999 evra 181.000 km

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210245248&doorCount=&zipcode=&isSearchRequest=true&airbag=&adLimitation=&vatable=&fuels=DIESEL&usedCarSeals=&emissionsSticker=&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&emissionClass=&climatisation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&pageNumber=1#

 

superb, 248.000 km - 4990 evra

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213018218&vatable=&emissionClass=&climatisation=&emissionsSticker=&zipcode=&fuels=DIESEL&adLimitation=&doorCount=&airbag=&usedCarSeals=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=12&pageNumber=1

 

saab 9-3 4.499 evra, 260.000 km

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213018529&scopeId=C&doorCount=&usedCarSeals=&emissionsSticker=&adLimitation=&emissionClass=&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&zipcode=&airbag=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&climatisation=&vatable=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=1

 

 


peugeot 407, 215.000 km, 3.050 evra

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212321282&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=&emissionClass=&fuels=DIESEL&vatable=&usedCarSeals=&climatisation=&doorCount=&emissionsSticker=&isSearchRequest=true&scopeId=C&airbag=&zipcode=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=19300&makeModelVariant1.modelId=17&pageNumber=1

 

Jaguar X type 196.000 km, 4366 evra

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211975752&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=&emissionClass=&fuels=DIESEL&vatable=&usedCarSeals=&climatisation=&doorCount=&emissionsSticker=&isSearchRequest=true&scopeId=C&airbag=&zipcode=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=12400&makeModelVariant1.modelId=19&pageNumber=1#

 

Fiat Croma 219.000 km 2750 evra

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=208610817&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&emissionClass=&doorCount=&emissionsSticker=&climatisation=&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&airbag=&adLimitation=&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=16&pageNumber=1

 

Laguna 3, koju si ti stavio, ima 280.000 km i 1.5 dizel motor.. I opet kosta 3.990 evra.. ja ne vidim neku drasticnu razliku u ceni u odnosu na ostale iz klase, ili mi se cini?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212443764&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1

 

Nije bas uporediva km, osim sa Saab-om, zar ne?

 

Pokusavam da ti dokazem da svi automobili te klase nakon toliko godina i km iza sebe imaju manje vise slicnu cene, izuzev premijuma. To je bila ideja.

 

back to topic.

Inace, svi ovi automobili predstavljaju moguci izbor u odnosu na Lagunu 3, odnosno konkurenti su po ceni i prostoru.

Mozda najpovoljnija kupovina je Croma, koja nudi ogroman prostor i pozudane motore. Jedino sa cime se treba pomiriti su prekidaci koji se lako gule, i visoka potrosnja, pogotovo kod modela 1.9 MJT sa 150 ks. Alfa 159 takodje predstavlja siguran izbor, jer je ponajmanje alfa od svih do sada, u svakom smislu te reci.

Link to comment
Share on other sites

I nije mi jasno zašto uspoređuješ cijene polovnjaka u Njemačkoj čemu to? Cijene kod nas (pa i u Srbiji) su sušta suprotnost jer je Njemačkoj polovni auto polovni auto. Pogledaj cijenu L2 s 2.2 dci (opet) u donekle dobrom stanju pa ćeš vidjeti da ih sa 200tkm ima za 1500 eura (2002) ša je još dobro za auto star 13 godina koji je totalno nepouzdan. Opet ponavljam da je L3 među najjeftinijim polovnjacima na tržištu. Avensis u Hrvatskoj s 2.0 d4d motorom i u iole dobrom stanju košta oko 9000 eura, dok se L3 2.0 dCi može naći već za 7000.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

 

Cisto da te podsetim, ti si pokrenuo uporedjivanje cena u Nemackoj, zeleci da pokazes kako Laguna 3 ima cenu kao i Yaris. Linkovi koje sam postavio su bili samo odgovor na tvrdnju da jedino L3 ima nisku cenu u D segmentu kao polovnjak. Uporedjivanje cena u Nemackoj je ilustracija cinjenice da svi automobili D segmenta imaju slican pad cene, izuzev premijuma. To sam vec napisao.

L3 je medju najjeftinijim polovnjacima na trzistu, bas koliko su i svi automobili iz gornjeg linka - Alfa 159, Fiat Croma, Superb, 407. Jaguar X type.. "Gadjaju se" u par stotina evra.. Pogledaj ponovo.

 

I opet fascinacija L2 sa 2.2 dci motorom.. Ne mogu da verujem.

Link to comment
Share on other sites

Cisto da te podsetim, ti si pokrenuo uporedjivanje cena u Nemackoj, zeleci da pokazes kako Laguna 3 ima cenu kao i Yaris. Linkovi koje sam postavio su bili samo odgovor na tvrdnju da jedino L3 ima nisku cenu u D segmentu kao polovnjak. Uporedjivanje cena u Nemackoj je ilustracija cinjenice da svi automobili D segmenta imaju slican pad cene, izuzev premijuma. To sam vec napisao.

L3 je medju najjeftinijim polovnjacima na trzistu, bas koliko su i svi automobili iz gornjeg linka - Alfa 159, Fiat Croma, Superb, 407. Jaguar X type.. "Gadjaju se" u par stotina evra.. Pogledaj ponovo.

I opet fascinacija L2 sa 2.2 dci motorom.. Ne mogu da verujem.

Nisam uopće fasciniran, stavio sam ti kao primjer da čak taj auto (koji ima 13 godina) u Njemačkoj može koštati 1500 eura ako je u dobrom stanju. Opet ti ponavljam L3 je među najjeftinijim polovnjacima na tržištu i nije postigla zapaženi uspjeh ni kao polovni auto. Ne znam u čemu je problem, to su činjenice. Podbacila je zbog navedenih stvari i to je to. Sada je završena priča i ide u povijest, nitko neće plakati za njom kao ni za L2, ili L1. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

L3 je medju najjeftinijim polovnjacima na trzistu, taman koliko i Alfa 159, Fiat Croma, Vectra, Jaguar X type, Peugeot 407.. Nemacki linkovi su stavljeni jer je nemacko trziste polovnih automobila medju najrazvijenijim u Evropi, a linkove sam stavio nakon tvoje netacne tvrdnje o niskim cenama.

 

 

 Opet ti ponavljam L3 je među najjeftinijim polovnjacima na tržištu i nije postigla zapaženi uspjeh ni kao polovni auto.

 

Nadam se da ovo nije tvoja opservacija i da imas cime to da potvrdis. Jer oni gore linkovi te demantuju. I jako me zanima kako polovni automobil moze postici uspeh na trzistu, da se nece slucajno prodati u vise komada nego sto je prodat kao nov?! To bih bas voleo da vidim...

Link to comment
Share on other sites

Ja ne znam šta je tebi stvarno??? Pogledaj cijene polovnih auta kod nas, vidjet ćeš da je L3 uz 407 najjeftinija na tržištu i to nije moja opservacija. Koliko će ljudi ići kupovati auto u Njemačku, a koliko će se okrenuti domaćem tržištu? Passat, Avensis, Mazda 6 su ovdje barem 2000 eura skuplji. Mogao bi ti cijeli dan stavljati linkove (čak s mobile.de) ali pišem s moba. Ne mogu cijeli dan provesti dokazivajući tebi da je L3 jeftina kao polovnjak.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.