Jump to content

Laguna III iz prve ruke?


Limune

Recommended Posts

Jel vas dvoje stvarno mislite da budete jedan drugom promijenili misljenje??? I uopce koji je smisao daljnje rasprave?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    43

  • direstraits

    18

  • Martin

    16

  • Brainmind

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hajde sada, jos jednom. Nadam se da cemo sada biti bolje srece i da ces videti ono sto se da videti.

 

Pomesana Avensis, Passat i Laguna, ponuda iz Nemacke.

 

http://suchen.mobile.de/auto/search.html?scopeId=C&doorCount=&usedCarSeals=&emissionsSticker=&adLimitation=&emissionClass=&fuels=DIESEL&zipcode=&airbag=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&climatisation=&vatable=&maxMileage=200000&minCubicCapacity=1800&maxCubicCapacity=2000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant2.makeId=25200&makeModelVariant2.modelId=25,4&makeModelVariant2.modelGroupId=37&makeModelVariant3.makeId=24100&makeModelVariant3.modelId=4&isSearchRequest=true&pageNumber=3

 

Nadam se da ako pises sa moba, da mozes bar da vidis ono sto postavim. Ne znam kako mozes biti tako tvrdoglav i slep za cinjenice.

 

@wankel

Ne mislim da mu menjam misljenje, vec samo reagujem na iskrivljeni prikaz cinjenica i za ono sto ne stoji. A za njegovo misljenje iskreno .....

Sto se mene tice, moze da misli ko god hoce da je zemlja ravna ploca koju na ledjima nose tri slona, ali ne moze da me ubedjuje da je to istina. Sa druge strane, necu ja nikome da rusim Sneska Belica...

Link to comment
Share on other sites

Yaris 2008 1.4 D-4D košta oko 6000 eura, dok je cijena Avensisa 2.0 D-4D oko 9000 eura, što sigurno nije isto. Također VW Polo 2008 1.4 TDI košta oko 5000 eura, dok je cijena passata oko 9000 eura (1.9 TDI). Dakle nije isto.

Link to comment
Share on other sites

Hajde sada, jos jednom. Nadam se da cemo sada biti bolje srece i da ces videti ono sto se da videti.

 

Pomesana Avensis, Passat i Laguna, ponuda iz Nemacke.

 

http://suchen.mobile.de/auto/search.html?scopeId=C&doorCount=&usedCarSeals=&emissionsSticker=&adLimitation=&emissionClass=&fuels=DIESEL&zipcode=&airbag=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&climatisation=&vatable=&maxMileage=200000&minCubicCapacity=1800&maxCubicCapacity=2000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant2.makeId=25200&makeModelVariant2.modelId=25,4&makeModelVariant2.modelGroupId=37&makeModelVariant3.makeId=24100&makeModelVariant3.modelId=4&isSearchRequest=true&pageNumber=3

 

Nadam se da ako pises sa moba, da mozes bar da vidis ono sto postavim. Ne znam kako mozes biti tako tvrdoglav i slep za cinjenice.

 

@wankel

Ne mislim da mu menjam misljenje, vec samo reagujem na iskrivljeni prikaz cinjenica i za ono sto ne stoji. A za njegovo misljenje iskreno .....

Sto se mene tice, moze da misli ko god hoce da je zemlja ravna ploca koju na ledjima nose tri slona, ali ne moze da me ubedjuje da je to istina. Sa druge strane, necu ja nikome da rusim Sneska Belica...

Ti si stvarno arogantna osoba. Uporno stavljaš linkove s mobile.de, ja ne znam šta je tebi majke ti. Osvijesti se, Passat 1.9 TDI je 2000 eura skuplji od lagune 2.0 dCi, ostavi se Njemačkog tržišta, nismo u Njemačkoj. Avensis je 2000 eura skuplji, mazda 6 je 2000 eura skuplja. Ne dokazuj mi tržište te demantira. Laguna 3 je prodajni neuspjeh Renaulta, to je činjenica. Držali su je 8 godina u prodaji i svaki dan su gubili na njoj. To se zove neuspjeh, treba li ti još dokazivat?

Link to comment
Share on other sites

Wtf.....ne zalim niti trenutka otkako sam kupio l3. Odusevljen 4control....potrosnja u prosjeku 6l. Nikakvih problema godinu i pol nisam imao. Osim granicnik vrata. (Ako ko treba rolice....saljem postom

Link to comment
Share on other sites

Svi linkovi koje sam stavio odnose se na aute s približno 200 tkm i 2008 godište, dakle nisam kao ti stavljao aute s 400tkm u očajnom stanju. Jedini auto iz klase koji je usporediv s L3 je 407, svi drugi su redom skuplji. Činjenica je da je L3 među najjeftinijim autima D segmenta na tržištu i ništa više. Loš dizajn, mali prtljažnik, polukruta osovina, malo mjesta za noge u usporedbi s konkurentima su mane tog modela. Edc15 je spomenuto kao primjer ubrizgavanja koje se koristilo na više motora, šta si se uhvatio toga?

Aj ne baljezgaj. Ni e90 ni novi f30 nemaju znacajno vise mjesta od lagune, da ne spomenem aktualnu e klasu. Dizajn je svar preferencije pojedinca, nekome je l2 ph1 odvratna..
Link to comment
Share on other sites

Laguna 3 je definitivno najružnija laguna. Zaustavi par ljudi na cesti pa pitaj. O ukusima se ne raspravlja, ali netko stvarno nema ukusa.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Aj ne baljezgaj. Ni e90 ni novi f30 nemaju znacajno vise mjesta od lagune, da ne spomenem aktualnu e klasu. Dizajn je svar preferencije pojedinca, nekome je l2 ph1 odvratna..

Više od lagune 3 sigurno, vozio se i u L3 i u E90. Dapače E90 sam imao priliku i voziti, a i rastavljati.

Link to comment
Share on other sites

Laguna 3 je definitivno najružnija laguna. Zaustavi par ljudi na cesti pa pitaj. O ukusima se ne raspravlja, ali netko stvarno nema ukusa.

 

ah opet ti o ljepoti i ružnoći,Limone pita za iskustva iz prve ruke.Dakle kakva su tvoja iskustva sa L3 iz prve ruke? (nakon xy km,kaj ti je sve otislo

s cime jesi, a cime nisi zadovoljan)

Link to comment
Share on other sites

I nije mi jasno zašto uspoređuješ cijene polovnjaka u Njemačkoj čemu to? Cijene kod nas (pa i u Srbiji) su sušta suprotnost jer je Njemačkoj polovni auto polovni auto.

Pa upravo se o tome radi, polovni auto u Njemačkoj nije ništa drugo nego polovni auto. Dok je kod nas na Balkanu polovni auto dobar ili loš ovisno o tome što kupci vole. Pa je tako i polovni Passat maltene cjenjeniji od nove Lagune...

Tako da je Brainmind u pravu kada ti linkovima iz Njemačke pokaže da tvoja priča o polovnim Lagunama ne drži vodu. Odnosno, drži ovdje na Balkanu, ali u realnosti i ne.

Link to comment
Share on other sites

Pa upravo se o tome radi, polovni auto u Njemačkoj nije ništa drugo nego polovni auto. Dok je kod nas na Balkanu polovni auto dobar ili loš ovisno o tome što kupci vole. Pa je tako i polovni Passat maltene cjenjeniji od nove Lagune...

Tako da je Brainmind u pravu kada ti linkovima iz Njemačke pokaže da tvoja priča o polovnim Lagunama ne drži vodu. Odnosno, drži ovdje na Balkanu, ali u realnosti i ne.

 

To što Laguna III na Balkanu ne drži cijenu, a u Njemačkoj je drži bio je jedan od osnovnih razloga zbog koje sam je kao rabljenu kupio, odnosno zamijenio.

 

Recimo, ako Laguna III x godište x km u Njemačkoj i Hrvatskoj košta 5.000 eura, a Passat x godište x km u Hrvatskoj košta 7.000 eura, a u Njemačkoj 5.000 eura, onda mi se kupnja Lagune u Hrvatskoj, matematički gledano, svakako čini isplativijom kupovinom od Passata u Hrvatskoj. Vjerujem da se to ovdje pokušava reći. :buck:

 

Plus, naravno, priče o pouzdanosti koje su se, barem u ovih osam mjeseci koliko je imam, pokazale točnima. Što se prostranosti tiče, htio sam karavan u koji stanu dvije sjedalice i odrasla osoba u sredini, taj uvjet također ispunjava.

 

Zaključno - prezadovoljan sam.

Link to comment
Share on other sites

Ako možeš samo da podijeliš s nama kako ti je što voziš ružan automobil? Tj. ružan u tuđim očima. :D

Mene iskreno boli...

Link to comment
Share on other sites

Ako možeš samo da podijeliš s nama kako ti je što voziš ružan automobil? Tj. ružan u tuđim oči

Mene iskreno boli...

i meni je taj auto ogavan i ruzan a zgodna mi je joan collins. Jbg. Tebi vjwrovatno ne Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

L3 ph2 1.5 dCi, uvezena iz Njemacke s oko 140 000km, vozim je zadnjih par mjeseci tj. nesto vise od 10000km, osim servisa (ulje, filteri, kocnice...) jedini izdatak je bila jedna zaruljica.

Auto je kvalitetan, fin, ugladjen, tih, trosi ko upaljac i svaki put mi izmami osmijeh na lice kad sjednem za volan kolki je uzitak za voznju.

Kao jedinu manu mogu navest tromost pri startu

ali je zato ko stvoren za krstarenje autocestom pri 140-150 km/h ili otvorenom cestom pri 90 km/h.

Link to comment
Share on other sites

L3 ph2 1.5 dCi, uvezena iz Njemacke s oko 140 000km, vozim je zadnjih par mjeseci tj. nesto vise od 10000km, osim servisa (ulje, filteri, kocnice...) jedini izdatak je bila jedna zaruljica.

Auto je kvalitetan, fin, ugladjen, tih, trosi ko upaljac i svaki put mi izmami osmijeh na lice kad sjednem za volan kolki je uzitak za voznju.

Kao jedinu manu mogu navest tromost pri startu

ali je zato ko stvoren za krstarenje autocestom pri 140-150 km/h ili otvorenom cestom pri 90 km/h.

 

ja cu se samo nadovezati jer je ekipa u prethodnim postovima otisla u sasvim kontra smjeru vezano uz topic i trazene misljenja koja nisu relevantan pokazatelj kvalitete tj pouzdanosti automobila. 

 

L3 2.0 140 KS LPG - kupljena u devetom mjesecu prosle godine, sa 137000. Trenutno ima 152284. moje ocjene: 

 

Udobnost: 5/5

Dizajn: 4/5 (samo radi nedorecenog vanjskog straznjeg dijela automobila)

Performanse: 5/5 (ako nisi manijak koji se naganja ne treba ti vise jer je i vise nego brz auto) 

Potrosnja: 4/5 (ja imam puno gradske voznje gdje je potrosnja visoka - plin mi uvelike spasava situaciju)

Troskovi odrzavanja: 3/5 (jbga francuz i njihovi dijelovi su oduvijek bili medju skupljima)

Elektronika: 5/5

 

Bilo je raznih situacija gdje sam mijenjao i ono sto nisam (preventivno) tako da su me troskovi izmjena dijelova od 9 mjeseca do danas ispali cca 16.000,00 kn) ali sad sam miran do prve situacije. Za krckanja unutar kabine i ostale slicne "mane" - vjeruj mi to je manje bitno no ako smeta moze se rijesiti silikonskim proizvodima. Granicnici koji pucketaju - iritantno, no ako auto nije nov to nije nista cudnog. 200000 otvaranja i zatvaranja sa vremenom popusti. 

 

i jos jednom napominjem, omjer ulozeno-dobiveno - cisto zadovoljstvo. 

 

ako se odlucis na L3 ili bilo koji Renault odmah daj izvaditi one gumene kapice kod odvoda jer su skloni zastopavanju i ulasku vode u kabinu. Redovito servisiraj kod pouzdanog covjeka, nikako ne ovlasteni servis (osim ako nije novo vozilo).

 

pozdrav

Link to comment
Share on other sites

E tvoj je 2.0, to je velika razlika naspram 1.5 što se tiče vožnje, ubrzanja, snage...

Link to comment
Share on other sites

Onda ti bi i samom trebalo bit jasno da baljezgas

Šta baljezgam? Laguna 3 je rađena na istoj platformi kao i laguna 2. Dakle, auto ima isto (ili slično mjesta) kao laguna 2 (ima 3 cm više mjesta za noge od lagune2), nije osim 4 controla nudio ništa revolucionarnio i prošao je nezapaženo na tržištu. Ako je to baljezganje onda se ispričavam svim vozačima Lagune 3 1000 puta. Činjenica je da Laguna 3 ima jako malo na tržištu (usprkos tome što su se prodavale 8 godina) i ne drže cjenu. Nema smisla uspoređivati cjene na Njemačkom tržištu jer mi ne živimo u Njemačkoj, a unos poprilično košta s obzirom da se trošarina formira na osnovu emisija CO2 koje su poprilične u srednjoj klasi, a pogotovo su veće što je auto stariji. Činjenica jest da je Laguna 3 najružnija laguna u oku nepristranog promatrača (pogotovo phase 1).  Ovim postom  sam završio s komentiranjem, a vi kako hoćete. Ako ste zadovoljni autom budite zadovoljni i svaka vam čast, ja je ne bi kupio da je 8000 puta kvalitetnija od Lagune 2.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Šta baljezgam? Laguna 3 je rađena na istoj platformi kao i laguna 2. Dakle, auto ima isto (ili slično mjesta) kao laguna 2 (ima 3 cm više mjesta za noge od lagune2), nije osim 4 controla nudio ništa revolucionarnio i prošao je nezapaženo na tržištu. Ako je to baljezganje onda se ispričavam svim vozačima Lagune 3 1000 puta. Činjenica je da Laguna 3 ima jako malo na tržištu (usprkos tome što su se prodavale 8 godina) i ne drže cjenu. Nema smisla uspoređivati cjene na Njemačkom tržištu jer mi ne živimo u Njemačkoj, a unos poprilično košta s obzirom da se trošarina formira na osnovu emisija CO2 koje su poprilične u srednjoj klasi, a pogotovo su veće što je auto stariji. Činjenica jest da je Laguna 3 najružnija laguna u oku nepristranog promatrača (pogotovo phase 1). Ovim postom sam završio s komentiranjem, a vi kako hoćete. Ako ste zadovoljni autom budite zadovoljni i svaka vam čast, ja je ne bi kupio da je 8000 puta kvalitetnija od Lagune 2.

Niko neće imati koristi od toga šta se ti ispričavaš, jedino ti ispadaš u najmanju ruku smiješan, iznoseći neistine, po ko zna koji put, u temi koja te se u principu ne dotiče.

Link to comment
Share on other sites

Niko neće imati koristi od toga šta se ti ispričavaš, jedino ti ispadaš u najmanju ruku smiješan, iznoseći neistine, po ko zna koji put, u temi koja te se u principu ne dotiče.

Koje to neistine daj mi objasni? Na ovom forumu me se sve tiče i sve ću komentirati sve dok me moderatori ne upozore da sam nekog uvrijedio i prekršio pravila ponašanja.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Platforma. Između ostalog. A da te se tema ne tiče, vidi se iz naslova same teme: iz prve ruke.

Nadam se da si sada stvarno završio s komentiranjem, jer si to sam obećao u prethodnom postu. :D

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Platforma. Između ostalog. A da te se tema ne tiče, vidi se iz naslova same teme: iz prve ruke.

Nadam se da si sada stvarno završio s komentiranjem, jer si to sam obećao u prethodnom postu. :D

Šta nije ista platforma? Ista platforma rastegnuta za par cm. Koristi polukrutu dorađenu osovinu s Lagune 2 i skoro isti prednji ovjes.

 

As Laguna III is derived from the Laguna II platform, there are nothing worth special attention. You already know it rides on MacPherson struts up front and cheap torsion-beam suspension at the rear.

 

In the handling side, naturally it fails to match Ford and Peugeot, but by stiffening the front and rear springs by 20% and 50% respectively and using thicker anti-roll bars

 

Promjene su minorne i za L3 nije razvijana nova platforma. Ako te baš zanim nije da nemam nikakvog iskustva s L3.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

A bio si obećao da nećeš više komentirati. Ništa to tebi izgleda ne znači.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.