Jump to content

Laguna III iz prve ruke?


Limune
 Share

Recommended Posts

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    43

  • direstraits

    18

  • Martin

    16

  • Brainmind

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ekipa, stvarno će padati warnovi, ako vam se uspoređuje L2 i L3, otvorite novi thread. OK?

Link to comment
Share on other sites

Nisi mi odgovorio na pitanje.

 

@usrmaatre 

 

S obzirom da ne drzis rijec, nisi zasluzio da ti se odgovori, ali da ne govorimo o tebi, tema je Laguna 3.

 

S druge strane, nisi sam na forumu, ima tu jos ljudi koje interesiraju automobili, pa cu da odgovorim, vezano iskljucivo za Lagunu 3:

 

Laguna 3 i platforma koja je napravljena za Lagunu 3 su nastali u suradnji s Nissanom. Za razliku od platforme za Lagunu 2 koja je nastala u Renaultu, dakle samostalno, i koja se moze smatrati promasajem, s obzirom na vozila i reputaciju vozila koja su se na njoj proizvodila.

 

Tzv. D-platforma je platforma koja podrzava vozila s pogonom na sva 4 tocka, vozila s upravljanjem na sva 4 tocka, vozila s medjuosovinskim razmakom do 2776 mm (za razliku od platforme koju koristi L2, Espace, Vel Satis). Na ovoj platformi su primijenjena tehnoloska rjesenja koja rjesavaju probleme NVH, kojima je prethodna generacija obilovala. To se cak da iscitati i iz onog citata koji si ti usrmaatre iscupao s nekog relativno dostupnog websitea. Ova nova platforma je primjenom drugih rjesenja spajanja dijelova, kao i drugih materijala laksa i kruca od prethodne. Drugim rijecima, moglo bi se (uslovno) reci da je Renault dobio tzv. D-platformu na poklon od Nissana. Ako obratis paznju, vidjeces i da je glavcina (PCD) preuzeta od Nissana, za razliku od prethodne platforme, koja je sve imala izvorno Renaultovo. Npr. V6 3.0 vs. V6 3.5 itd. Pametnom dosta. ;)

Link to comment
Share on other sites

@usrmaatre 

 

S obzirom da ne drzis rijec, nisi zasluzio da ti se odgovori, ali da ne govorimo o tebi, tema je Laguna 3.

 

S druge strane, nisi sam na forumu, ima tu jos ljudi koje interesiraju automobili, pa cu da odgovorim, vezano iskljucivo za Lagunu 3:

 

Laguna 3 i platforma koja je napravljena za Lagunu 3 su nastali u suradnji s Nissanom. Za razliku od platforme za Lagunu 2 koja je nastala u Renaultu, dakle samostalno, i koja se moze smatrati promasajem, s obzirom na vozila i reputaciju vozila koja su se na njoj proizvodila.

 

Tzv. D-platforma je platforma koja podrzava vozila s pogonom na sva 4 tocka, vozila s upravljanjem na sva 4 tocka, vozila s medjuosovinskim razmakom do 2776 mm (za razliku od platforme koju koristi L2, Espace, Vel Satis). Na ovoj platformi su primijenjena tehnoloska rjesenja koja rjesavaju probleme NVH, kojima je prethodna generacija obilovala. To se cak da iscitati i iz onog citata koji si ti usrmaatre iscupao s nekog relativno dostupnog websitea. Ova nova platforma je primjenom drugih rjesenja spajanja dijelova, kao i drugih materijala laksa i kruca od prethodne. Drugim rijecima, moglo bi se (uslovno) reci da je Renault dobio tzv. D-platformu na poklon od Nissana. Ako obratis paznju, vidjeces i da je glavcina (PCD) preuzeta od Nissana, za razliku od prethodne platforme, koja je sve imala izvorno Renaultovo. Npr. V6 3.0 vs. V6 3.5 itd. Pametnom dosta. ;)

A nije istina. Platforma L2 je također nastala u suradnji s Nissanom, odnosno Primera je koristila istu platformu samo je izašla godinu dana kasnije. Za lagunu 3 nije razvijana nova platforma.

 

http://www.autoevolution.com/cars/renault-laguna-2001.html#aeng_renault-laguna-2000-16-16v

 

Ne piši neprovjerene stvari i nemoj biti arogantan.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

E fakat ste više dosadni vas dvojica. Dajte se prebacite na privat ili si otvorite neku parlaonica temu...

 

 

ako se odlucis na L3 ili bilo koji Renault odmah daj izvaditi one gumene kapice kod odvoda jer su skloni zastopavanju i ulasku vode u kabinu. Redovito servisiraj kod pouzdanog covjeka, nikako ne ovlasteni servis (osim ako nije novo vozilo).

 

 

Ja sam imao u Cliu poplavu nakon jakog pljuska prije nego sam izvadio čepove, ali sam se raspitivao i Lagune navodno nemaju tih problema. Jel to imaš ti neke druge provjerene informacije?

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Ccccc... Laguna 2 i Primera su neka druga (nesretna) prica. Ako te bas toliko svrbi i interesira, potrazi razliku izmedju razlicitih generacija Primere, koja btw. nema nikakve veze s Lagunom 3. U ovom slucaju se Nissan "okoristio" platformom iz Renaulta, pa je prosao slicno kao i Laguna 2, sto je i razumljivo s obzirom na nekvalitetu. Razlika izmedju ove dvije platforme je i previse, ali ti si vec davno obecao da neces komentarisati, pa bih te ja zamolio da drzis rijec. Nikad nije kasno. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ccccc... Laguna 2 i Primera su neka druga (nesretna) prica. Ako te bas toliko svrbi i interesira, potrazi razliku izmedju razlicitih generacija Primere, koja btw. nema nikakve veze s Lagunom 3. U ovom slucaju se Nissan "okoristio" platformom iz Renaulta, pa je prosao slicno kao i Laguna 2, sto je i razumljivo s obzirom na nekvalitetu. Razlika izmedju ove dvije platforme je i previse, ali ti si vec davno obecao da neces komentarisati, pa bih te ja zamolio da drzis rijec. Nikad nije kasno. ;)

O čemu ti pišeš? Nissan Primera P12 je koristila istu platformu kao L2. Naravno da Nissan Primera nema nikakve veze s L3, ali zato ima veze s L2. A L3 koristi dorađenu platformu L2 i za nju nije razvijana nova platforma. Šta misliš zašto koristi polukrutu osovinu i Macpherson ovjes? Platforma je razvijana zajedno jer je "brak" između Renaulta i Nissana službeno počeo 27.03.1999.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Laguna 3 je na istoj platformi kao i Latitude. Sta mislis zasto Latitude koristi multilink straga? Ti mijesas dvije razlicite stvari, platforma nije isto sto i ovjes. Ali valjda izgooglas o cemu se radi, i sto je to sto cini platformu, a sto je to sto cini ovjes.

 

Drugim rijecima, Laguna 2 nema veze s Lagunom 3, sto se platforme tice.

Link to comment
Share on other sites

Laguna 3 je na istoj platformi kao i Latitude. Sta mislis zasto Latitude koristi multilink straga? Ti mijesas dvije razlicite stvari, platforma nije isto sto i ovjes. Ali valjda izgooglas o cemu se radi, i sto je to sto cini platformu, a sto je to sto cini ovjes.

 

Drugim rijecima, Laguna 2 nema veze s Lagunom 3, sto se platforme tice.

Nije istina. L3 koristi dorađenu platformu L2, i nema nikakve veze s latitudeom. Latitude je SM5 (Samsung). ovjes i platforma nisu isto, ali platforma postavlja određena ograničenja za primjenu razno-raznih vrsta ovjesa.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Okay, nije istina, ti si najpametniji, nema veze sta ostatak svijeta misli i kaze. Neko napisa nedavno, dzaba sam krecio. :D

Link to comment
Share on other sites

Nisi u pravu, ja sam se ispričao za svoje pogreške. Ti si ovaj put u krivu.

Link to comment
Share on other sites

Po toj logici bi isli isti kataloski brojevi modula, sto nije slucaj. Iako lice, ne radi se ni blizu o istim modulima. Platforma Lagune 3 je noviji proizvod, prilagodjen vozilima Nissan grupacije, i Renaulta.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam lijepo napisao dorađena platforma L2. To je ista platforma koja je rastegnuta par cm. Naravno da nije potpuno ista. Ali Renault nije posebno razvijao platformu za L3. Pa pregledavao sam joj podvozje ne govorim (pišem) napamet.

Link to comment
Share on other sites

ja cu se samo nadovezati jer je ekipa u prethodnim postovima otisla u sasvim kontra smjeru vezano uz topic i trazene misljenja koja nisu relevantan pokazatelj kvalitete tj pouzdanosti automobila.

L3 2.0 140 KS LPG - kupljena u devetom mjesecu prosle godine, sa 137000. Trenutno ima 152284. moje ocjene:

Udobnost: 5/5

Dizajn: 4/5 (samo radi nedorecenog vanjskog straznjeg dijela automobila)

Performanse: 5/5 (ako nisi manijak koji se naganja ne treba ti vise jer je i vise nego brz auto)

Potrosnja: 4/5 (ja imam puno gradske voznje gdje je potrosnja visoka - plin mi uvelike spasava situaciju)

Troskovi odrzavanja: 3/5 (jbga francuz i njihovi dijelovi su oduvijek bili medju skupljima)

Elektronika: 5/5

Bilo je raznih situacija gdje sam mijenjao i ono sto nisam (preventivno) tako da su me troskovi izmjena dijelova od 9 mjeseca do danas ispali cca 16.000,00 kn) ali sad sam miran do prve situacije. Za krckanja unutar kabine i ostale slicne "mane" - vjeruj mi to je manje bitno no ako smeta moze se rijesiti silikonskim proizvodima. Granicnici koji pucketaju - iritantno, no ako auto nije nov to nije nista cudnog. 200000 otvaranja i zatvaranja sa vremenom popusti.

i jos jednom napominjem, omjer ulozeno-dobiveno - cisto zadovoljstvo.

ako se odlucis na L3 ili bilo koji Renault odmah daj izvaditi one gumene kapice kod odvoda jer su skloni zastopavanju i ulasku vode u kabinu. Redovito servisiraj kod pouzdanog covjeka, nikako ne ovlasteni servis (osim ako nije novo vozilo).

pozdrav

na sta si toliko novca potrosio?
Link to comment
Share on other sites

:-D taman sam mislio da je gotovo i postao sam tuzan kad evo ga opet! Ajmo!

Link to comment
Share on other sites

na sta si toliko novca potrosio?

Dado imas na popos kvarova moje lagune mislim da se zove topic i na sro ste danas napravili za vas auto.

Neke od stvari: granicnika oba, obje salice amortizera, sva 4 diska, sve disk plocice, ciscenje injektora, nove gume (samo one su kostale 4600) itd. Ima podulji popis

Link to comment
Share on other sites

 Share

Announcements

  • Ukoliko ne dobivate e-email poruke od foruma radi registracije, promjene lozinke i sl., javite se na info(at)renault-klub.hr



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.