Jump to content

Pranje motora - auto neće da pali


Tomica

Recommended Posts

Prekjučer sam prao auto, pa velim dugo nisam motor, pa sam i njega. A bolje da nisam, jer poslije mi nije htio upaliti. Nakon par pokušaja sam uspio, ali sam prešao par metara prije nego što se ugasio. Ostavio sam ga takvog na parkingu da se suši i jučer ga došlepao kući. Otvorio sam haubu, skinuo kablove svjećića i pokupio vode koliko sam mogao i ostavio ga takvog na suncu do navečer. Uspio sam ga od prve upaliti, ali je jako čudno radio, kao na tri klipa. Preporučili su mi da ga malo "produvam" što sam i napravio. Prvo sam ga ugrio na leru 10tak minuta, pa u vožnji u trećoj 80 na sat 10tak minuta. Kada sam primjetio na retrovizoru da mi iskre lete iz auspuha kao kada se brusi metal, zabrinuo sam se i odmah  stao kod prvog pajde. Čim sam stao primjetio sam dim ispod haube, na čega mi je pajdo rekao da je to vjerojatno para pa smo onaku u mraku pred rasvjetom skužili da se dimi tamo gdje je  filter zraka, kao ušlo vode u njega!? Kada sam skinuo filter i probao upaliti auto došlo je do snažne eksplozije da su susjedi mislili da pucamo iz pištolja i sjevnulo je iz karburatora, mislim...

 

Tako sam ga ostavio i jutros mi je pajdo sve dobrano propuhao i posušio, veli u bobini bilo dosta vlage. Auto sada lijepo radi, ne trza, ali me brine to što sam ga jučer "klao" i što se to dimilo? Malo sam pogledao ispod haube, sve mi normalno izgleda. Molim vas mišljenja i komentare...

 

Link to comment
Share on other sites

ako ti jedan klip nije radio, svaki takt si tamo imao nesagorenog benzina, koje je isao van a u auspuhu sagorevao, koji se pregrijao.

Link to comment
Share on other sites

ako ti jedan klip nije radio, svaki takt si tamo imao nesagorenog benzina, koje je isao van a u auspuhu sagorevao, koji se pregrijao.

Moguće da sam u "ludilu" krivo spojio kablove svjećica pa da je i zbog toga trokirao... 

Link to comment
Share on other sites

Na jednom ili više cilindara si imao lošu ili nikakvu iskru. Dogodilo ti se ono što se zove misfire. Umjesto da to riješiš  otišao si se voziti po preporuci "uličnih majstora" što je najgore što si mogao napraviti. Do nekih sitnih oštećenja i pregrijavanja je sigurno došlo budući da je benzin gorio van cilindra (iskre iz auspuha) zbog čega je moguće da si u većoj ili manjoj mjeri spalio kompletnu ispušnu granu i usis budući da ti je iskra bila toliko loša da si imao backfire na usisnom taktu (eksplozija kod frgića).

Link to comment
Share on other sites

JA vas sve molim da prestanete radit taj idiotizam zvan pranje motora.

Kakvo, da prostite, jebeno pranje motora šmrkom ???

ako se hocete igrati uglancavanja, uzmite mokre maramice i udri ispod haube, ali di prati motor pobogu...

Link to comment
Share on other sites

JA vas sve molim da prestanete radit taj idiotizam zvan pranje motora.

Kakvo, da prostite, jebeno pranje motora šmrkom ???

ako se hocete igrati uglancavanja, uzmite mokre maramice i udri ispod haube, ali di prati motor pobogu...

 

 

Upravo to, nikad nisam razumio to, autor teme je imao fuckin sreću da mu se nije zapalio motor. 

 

Još nešto, ako već imaš tih problema s vlagom, ne znam kako voziš po velikom pljusku i sl. ?*

Link to comment
Share on other sites

Upravo to, nikad nisam razumio to, autor teme je imao fuckin sreću da mu se nije zapalio motor. 

 

Još nešto, ako već imaš tih problema s vlagom, ne znam kako voziš po velikom pljusku i sl. ?*

A eto, znate što je Einstein jednom rekao : Svemiru i ljudskoj gluposti nikada kraja... Inače nemam problema sa vlagom, vozio sam stvarno svagdje po svakakvim uvjetima i terenima i nikada, ama baš nikada Clio me nije izjnevjerio... Nadam se da će tako i ostati nakon ove gluposti.

Link to comment
Share on other sites

Ja nevidim zasto se ne bi prao motor, al na pravilan nacin. A ne kao sto je napisano vlaznim maramicama.... Iz krajnosti u krajnost.

Link to comment
Share on other sites

Znaci ja jucer na Slavonskoj na Croduxu u Zagrebu perem auto u onoj pokretnoj auto praoni. Ajd htio sam ga upalit pa da radi ali nisam. I pred kraj ga ubacim u brzinu i kad sam izasao van praone ja sam jedva upalio auto. Jedva. Znaci verglao je 15-20sekundi. Tako je verglao kad smo skidali pumpu goriva pa dok nenadruka gorivo. Nakon sto je jedva upalio sve normalno. Digao sam bas haububa ispod sve mokro. Sta ta praona pere pojma nemam ali zasigurno na nju neidem vise.

Link to comment
Share on other sites

Uopće je van pameti da ideš na automatsku praonu.

Onda ćeš se kroz x mjeseci raspitivati kak ukloniti swirlove.

Link to comment
Share on other sites

Znaci ja jucer na Slavonskoj na Croduxu u Zagrebu perem auto u onoj pokretnoj auto praoni. Ajd htio sam ga upalit pa da radi ali nisam. I pred kraj ga ubacim u brzinu i kad sam izasao van praone ja sam jedva upalio auto. Jedva. Znaci verglao je 15-20sekundi. Tako je verglao kad smo skidali pumpu goriva pa dok nenadruka gorivo. Nakon sto je jedva upalio sve normalno. Digao sam bas haububa ispod sve mokro. Sta ta praona pere pojma nemam ali zasigurno na nju neidem vise.

Peru ga od dole 99% po simptomima i uspricalo ti je od ispod i pokvasilo kojesta.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.