Jump to content

Megane III neradi svjetlo za rikverc


brzi16v

Recommended Posts

Znači što se dešavalo? Ponekad dok ubacim u rikverc rade/nerade svjetla, dok nije posve prestalo raditi...tema vezano za ovo jako malo...skinuo stopove pregledao sijalice sve ok...zatim sam došao do prekidača za svjetlo u rikverc i po pričama od 100kn do 500kn košta....

1 KORAK :  Prekidač se nalazi na meganu 3 (1.6 16V, 6 brzina) ispod akumulatora i skida se ključem 24 i prvo skinemo konektor :-)

1.thumb.jpg.04b2fe665071fd35c30bc53c1a5f

2 KORAK: Malo je komplicirano za skinuti ga dole ali uspije se iz ovog polozaja ključem, čim se okrene malo odmah ide rukom lagano

2.thumb.jpg.d12e44da3c4f92e04a7f9735fcb3

3 KORAK: Prekidač je vani, većinom je zelene boje, moze bit sa 2 ili 3 pina, kod mene je sa 3..

3.thumb.jpg.607ceda77d378d96f12af1f40b6c

4 KORAK: Alat za rastavljanje pekidača, manji čavao, čekič-ak :-), tekuci metal(poželjno ako ga imate), odvijač

11.thumb.jpg.a52c787da159ef7b3ef87e4c843

5 KORAK: Prekidač najsigurnije stegnuti u škripac i lagano čekičem i odvijačem otvarati po rubovima da odvojimo mesingani dio prekidača od plastičnog..označeno na slici..

12.thumb.jpg.4d38523fae6fdbbd04df047ce0b

6 KORAK: izgled prekidača kad se otvori, mesingani dio, membrana, plasticni dio unutar koje se nalaze dva dijela koja sačinjavaju kontakte

4.thumb.jpg.4d8aeed4d8f688e8ea5c81323518

7 KORAK : kontakti su sa vremenom malo potroseni i prljavi, bakrena pločica ima vec udubine.

6.thumb.jpg.2b5c81800db4812cdd16b6e47fab

8 KORAK: obadva dijela kontakta se treba izvaditi van iz samog prekidača, dio koji ima nogice za oprugom samo se lagano izvuče, dok drugi dio koji sadrzi bakrene pločice i pinove ja sam izvadio pomoću čavla i čekiča..sa strane prekidača gdje se vide pinovi postoje male ušice koje se izbijaju čavlom i čekičem jer samo one drže(vidi sliku ispod)..treba sve nakon što se izvadi dobro očistit, kontakte sam prešao šmirglom 240 i 800..dio bakrene pločice koji je imao udubine slobodno se moze malo vise skinuti sloj tj izravnati, jer bakrena pločica nije baš tanka .pa to na kraju izgleda ovako

8.thumb.jpg.6e70be91a485c0ce68045ae66142

9 KORAK: sve fino vratit nazad istim redom, plastični dio prekidača nabiti u mesingani dio, opet u stegač i onda odvijačem vraćati rubove nazad. nakon vraćenih rubova prekidač je čvrst, ne ispada ali sam ipak stavio i tekući metal...

10.thumb.jpg.f2b65d38a9498aa43cf0b3280f7

 

to je ukratko to, prekidač fino funkcionira  :-)  uživajte

Link to comment
Share on other sites

Isti takav s ebaya narucen 120kn. Stavljen i radi .na autu megan2 dci 78kw i clio 3 rs 197.na jednom i drugom ista mana..minuta poslani radi dalje :)

Link to comment
Share on other sites

Eto broja. Na vecini je isti.po tom broju narucen s ebaya.zadnje slovo nebitno, na jednom i drugom autu su isti. Samo kad je stigao s bijaxom kao da je neko izbrisao renaultov znak vidi se obris...jer kao nesmije tak jeftino prodavati ogrinal dio iz uk. Je

2015-04-15_16.28.38.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Bravo brzi. Svaka čast. :dobroje:

Šteta šta ovo nisi stavio u podforum "Uradi sam", lakše bi se pronalazilo i potpuno je isti prekidač i za neke druge tipove Renaulta: Scenic, Avantime, Espace, Laguna, Clio, čak i za Daciu Logan.

Link to comment
Share on other sites

dragane ja sam namjerno stavio temu ovdje ali mod nek ju slobodno tamo prebaci

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A šta je s uljem u getribi? Nije iscurilo kada si skinuo prekidač?

nis ne curi.prekidac je prema gore...ja mjenjao na medanu dci i clio 2.0 i isti su i isti polozaj...

Link to comment
Share on other sites

Meni je na Meg 2 prekidač na donjem dijelu tako da mi je ulje iscurilo..

ja nisam nikakvog problema imao ,to kao da nisu isti auti hh  :/

Link to comment
Share on other sites

i kod mene je na meganu 2 1.6 16v ispod mjenjača a na mehgu 3 1.6 16v je gore, 

Link to comment
Share on other sites

meni je na Megane II isto riknuo prekidač

prilikom zamjene lovalo se ulje i kasnije vraćalo u motor ...

za Megane III još nije crklo pa ne znam ;-)

Link to comment
Share on other sites

ja nisam nikakvog problema imao ,to kao da nisu isti auti hh  :/

A možda ima veze koja je godina i facelift... Ma franzuci.. :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Ovo mene čeka upravo skužio da ne rade park. Senzori i onda provjerim ne radi ni svijetla a na prekidaču ima struje samo me malo čudno izgleda đek ima 3 uzora 2 žice a prekidač isto 3 a sad gledam po slikama 2 su za isto jer nema logike druge

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Alfada Jadarko said:

Ovo mene čeka upravo skužio da ne rade park. Senzori i onda provjerim ne radi ni svijetla a na prekidaču ima struje samo me malo čudno izgleda đek ima 3 uzora 2 žice a prekidač isto 3 a sad gledam po slikama 2 su za isto jer nema logike druge

Samo polako otvaraj.

Link to comment
Share on other sites

On 27. 11. 2020. at 21:38, Alfada Jadarko said:

Ma skužio sam a imam iskustva u kemijanju pa.... 

Ipak je kod mene još neki problem prekidač pušta struju na đek dolazi struja i spojim mu i drugu žicu ALI svijetla ne rade ne dobivaju struju provjerene 

Žarulje 

Osiguraći u kabini,, 

Instalacija u zadnjim vratima i na gumenom crijevu pregiba

ali NIŠTA sad više nemam ideja 

Link to comment
Share on other sites

Da  odgovorim sam sebi i drugima na đeku koji ide na prekidač imaju 3 žice a kod mene su bile 2 razrezao bužir i nađem treću,, odsjećem đek rastavim ga zalemin žice na đeku pa na autu i eto ČUDO  radi,, tko bi rekao 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.