Jump to content

Ventilator kabine radi samo na punoj brzini


TheLemon

Recommended Posts

Pozdrav svima,
nije bilo nikakvih naznaka problema, sve je dosad uredno radilo, klima također. Jučer krenem s posla i vidim da ne radi ni jedna brzina ventilatora osim najveće, bilo kad uzima zrak izvana ili ga vrti u kabini. Također i klima se sad pali tek na toj brzini. Zasad sam pogledao osigurače, ali to je izgleda OK.

Twingo 16V, 2005. godina

Zna li netko kakva je to bolest i kako se liječi?

Hvala

Edited by TheLemon
Link to comment
Share on other sites

Reostat je izgorio ili je na njemu izgorio njegov termoosigurač. Lječi se tako da se reostat skine i onda se vidi u čemu je točno problem. Ako je termoosigurač izgorio, onda u chipoteke za par kuna kupiš novi i zamjeniš. Ako je kod tebe elektronski reostat onda mu je izgorio tranzistor (mosfet) koji se isto može kupiti i zamjeniti.

Treća varijanta je da kupiš na ebayu novi reostat.

Normalno je da ti se sada klima pali samo kada staviš na najveću brzinu jer je start kompresora uvjetovan sa radom ventilatora. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala, pretpostavljam da je smješten negdje iza kontrole ventilacije. Čini se da to nije teško skinuti pa ću pogledati.

Link to comment
Share on other sites

Nije. Smješten je pored ventilatora. Ispod table poviše nogu suvozača.

Evo pogledaj ovaj topic imaš i slika.

Link to comment
Share on other sites

"Ventilator i reostat ti se nalaze ispod table poviše nogu suvozača. Za doći do njih treba skinuti kompletnu tablu."

Bjutiful :), dakle treba mi slobodan dan za ovako nešto.

Link to comment
Share on other sites

Tako je, i mene je čekao taj mukotrpan posao jer kod mene nije radila ni jedna brzina ventilatora. Kolega duel s foruma mi je poslao kompletan ventilator s reostatom :respect: i baš kad sam odlučio da počnem raskopavanje ventilator je proradio sam od sebe :nezna:.

Kod tebe je model s klimom pa ne znam je li ventilator i reostat isti kao kod mog. Kod klasičnog reostata su tri zavojnice za tri različite brzine i nelogično je da sve tri izgore odjednom osim ako se zbog nekog lošeg spoja ne uništi cijeli sklop.

Link to comment
Share on other sites

Osim ta tri žičana otpornika trebaš imati i jedan termoosigurač. Njegov zadatak je da štiti te otpornike od izgaranja.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Riješio sam na kraju u ovlaštenom servisu, dečki su to sredili u dva sata posla, dakle sve raskopali, popravili reostat, malo počistili ventilator i složili. Nije baš da armatura treba cijela van iz auta, ali treba je kompletnu odvojiti i zavući se iza po reostat. I pritom ne poremetiti sajle i ostalo...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ajde da i ovu temu dignem iz naftalina...da li netko zna vrijednosti termoprekidaca...moj je spaljen da na njemu nista ne mogu iscitat...koju temperaturu uzet...175 stupnjeva C?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.