Jump to content

Plin na R5 GTT


cliomir

Recommended Posts

Nemojte me napadat, ali eto, ako znate za kakvu informaciju, link ili što več ?

 

:respect:

Link to comment
Share on other sites

500€ ti je polovna instalacija, 50kn/kg je punjenje. Preporučio bih ti grijač boce kako bi tlak uvijek bio dobar radi snage.

Dizne podesiti uz WB sondu kako bi AFR štimao.

Ako ne pričamo o nitru onda ti ne mogu pomoći pošto je to jedini plin koji bi stavio u R5GTT.

Link to comment
Share on other sites

meni je megan neko vrijeme trosio vise nego petarda kad sam ju imao :D pa sam prezivio...

ubaci dCi u petardu, ima jedan lik iz gorskog kotara koji je pred 10tak god mozda malo manje imao 1.9 dCi u petardi, negdje 180ks i 400nm, potrgao karoseriju :D 

Link to comment
Share on other sites

Ako imaš GTT i problem ti je točiti ga pošalji ponudu za prodaju na pm.

 

Nemam GTT ali ga imam u planu negdje pa pitam, nikad ne znaš, inače pitah za iskustva ako ima, inače auto volim koristiti svaki dan, ne za vikend vožnje.

Edited by cliomir
Link to comment
Share on other sites

GTT nikako nije auto za svaki dan. Nije baš bio ni kao nov, a kamoli nakon +20 godina. Naravno, osim ako si lagano mazohist :D
A ako se ne varam, u HR teško da ćeš naći ijednog koji je u dovoljno dobrom stanju za tako nešto...

Link to comment
Share on other sites

Svake godine sam u Francuskoj, pa možda upiknem kojega, vidio sam ih u skoro "tvorničkom" stanju .:respect:

 

I da, mazohist, i to mogu biti !:blush:

Edited by cliomir
Link to comment
Share on other sites

pa danas se na plin ne izgubi previse na ubrzanju ili krajnjoj. ja da isto vozim takav auto vjerovatno bi stavio plin. nije isto 9,50 ili 3,50

Link to comment
Share on other sites

lijepo stavite unutra 1.6d i to je to...

grijeh je staviti plin na petardu, kao sta je grijeh u porseja TDI i ostale spletke danasnjeg vremena...

Link to comment
Share on other sites

pa danas se na plin ne izgubi previse na ubrzanju ili krajnjoj. ja da isto vozim takav auto vjerovatno bi stavio plin. nije isto 9,50 ili 3,50

Samo što plinska instalacija od 50tak kg u autu od 800kg dosta znači već u startu. Plus što na plin po defaultu ide nešto slabije i evo ti kita od R5GTT. A i ciljano kupovati R5GTT da bi ga koristio svaki dan i stavit LPG u njega? FAIL.

Daj si kupi neki Clio 2 1.5DCI sa klimicom i bok. 

Link to comment
Share on other sites

Samo što plinska instalacija od 50tak kg u autu od 800kg dosta znači već u startu. Plus što na plin po defaultu ide nešto slabije i evo ti kita od R5GTT. A i ciljano kupovati R5GTT da bi ga koristio svaki dan i stavit LPG u njega? FAIL.

Daj si kupi neki Clio 2 1.5DCI sa klimicom i bok. 

npr. da mi imam sporta i da mi je to jedini auto vjerovatno bi stavio plin. ali u 5gtt nebi stavio, to je auto za provozat tu i tamo

Link to comment
Share on other sites

oke dodace 60kg u auto, isto kao da ima suputnika, malo ce auto biti jos vise izbalansiran jer je vecina mase u gepeku, a to kolko ce splabije ici je pitanje kolko ce mu odvrnut plin tj kakav ce biti tlak za dizne namjesten. ako gtt ima intercooler moze vod plina ili isparivac staviti ispred njega i hladiti hrak koji dolazi na njega itd.. ima raznih kombinacija, ili kao onaj sustav di CO2 "ubrizgava" u usisnoj grani i odvodi vani naravno kako bi se dodatno ohladio zrak u usisu. 

mogucnosti je puno a vec odavno se dokazalo da i dizel na koji se samo ore, te plin na koji se samo kuha mogu ici bolje od benzinca..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

oke dodace 60kg u auto, isto kao da ima suputnika, malo ce auto biti jos vise izbalansiran jer je vecina mase u gepeku, a to kolko ce splabije ici je pitanje kolko ce mu odvrnut plin tj kakav ce biti tlak za dizne namjesten. ako gtt ima intercooler moze vod plina ili isparivac staviti ispred njega i hladiti hrak koji dolazi na njega itd.. ima raznih kombinacija, ili kao onaj sustav di CO2 "ubrizgava" u usisnoj grani i odvodi vani naravno kako bi se dodatno ohladio zrak u usisu. 

mogucnosti je puno a vec odavno se dokazalo da i dizel na koji se samo ore, te plin na koji se samo kuha mogu ici bolje od benzinca..

je da je malo puno vremena prošlo, ali tek sam sad vidio niz izrečenih 3.14zdarija
r5gtt nema dizne, nego karburator... ide monopoint ubrizgavanje, dakle u startu gubi, odvrtanjem ništa ne postiže... isparivač, na koji misliš, onaj plinski koji vodom za hlađenje motora grije plin, tj. prebaciva ga u drugo agregatno stanje ili bi imao neki poseban isparivač koji bi se "ledio" i tako hladio na neki način IC? Ili sam ja glup?
malo pojasni kako si to sve osmislio, možda mi padne na pamet neka ideja koju ne vidim :D

Link to comment
Share on other sites

To sto auto ima carb neznaci da ubruzgavanje mora ici monopoint, kolko znam moze se i tamo rjesiti multipoint.

Isparivac da bas to sto si naveo neki koji ce se lediti i tako hladiti zrak u usisu (postoji i koristi se s CO2 koji se samo kasnije ispusta u atmosferu) ili ispred ICa kao sto je za neke nitro sustave rjeseno.

Nije puno ali malo po malo se moze postici zeljeni efekt.

Link to comment
Share on other sites

To sto auto ima carb neznaci da ubruzgavanje mora ici monopoint, kolko znam moze se i tamo rjesiti multipoint.

 

Isparivac da bas to sto si naveo neki koji ce se lediti i tako hladiti zrak u usisu (postoji i koristi se s CO2 koji se samo kasnije ispusta u atmosferu) ili ispred ICa kao sto je za neke nitro sustave rjeseno.

Nije puno ali malo po malo se moze postici zeljeni efekt.

Mislim da ide glava s TFSI na šaraf. Dobije se odmah direktno ubrizgavanje, 4 ventila, pa snaga na plin poraste.

Link to comment
Share on other sites

To sto auto ima carb neznaci da ubruzgavanje mora ici monopoint, kolko znam moze se i tamo rjesiti multipoint.

 

Isparivac da bas to sto si naveo neki koji ce se lediti i tako hladiti zrak u usisu (postoji i koristi se s CO2 koji se samo kasnije ispusta u atmosferu) ili ispred ICa kao sto je za neke nitro sustave rjeseno.

Nije puno ali malo po malo se moze postici zeljeni efekt.

Ček kiler od plina ispred IC-a... kamenčići, curenje plina koji je unutra na 8 bara... aaaaaaaa kabooom :D
pa jeftinija je, a pritom i bezopasna voda... prskalice ispred IC-a

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ide glava s TFSI na šaraf. Dobije se odmah direktno ubrizgavanje, 4 ventila, pa snaga na plin poraste.

tako sam ja složio sebi.... glavu od TFSI..... i stvarno super funkcionira.... ali mora biti gtt faza 2

 

 

NOT!!!!  ahahahhaah

Edited by živac
Link to comment
Share on other sites

Ajo budalaština. Ajmo prvo od prvog počet: 5GTT nije auto za svaki dan neg se kupuje kao drugi auto, track day auto ili kao auto za gušte, ako kao takav pređe 5000 km godišnje puno sam rekao. 

No nebi bilo ništa novo da takav dragulj dođe u krive ruke, a čim čujem o bojlerima u tom dragulju vidim da se ne piše dobro...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.