Jump to content

Lampica stop


candalini

Recommended Posts

Danas mi se u voznji upAlila lampica stop,lampica od ulja i temp: provjerija sam ima i ulja i antifriza auto se normalno vozi,nemogu ga do ponediljka odvest do meh.pa ovako na prvu   sto da pogledam

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj da li ima sva ulja (volan, motor i kočnice) i antifriz.

Ako ima vjerojatno nije ništa. I meni se na L1 nekoliko puta upalilo i nikad nije ništa bilo. Mušićava elektronika.

Link to comment
Share on other sites

Ima svih tekućina,ali sam primjetija da dok radi na ledu gore lampice čim dam malo gasa ugase se i kad opet padnu okretaji upale se

Link to comment
Share on other sites

Za početak multimer i izmjeri na koliko puni aku dok radi na leru. Ne znam točno ali mislim da je 12.5-14V uredu.

Onda upali sve potrošače pa opet izmjeri. Za to mislim da bi trebao biti oko 12V.

Znat ce netko bolje pa napisati.

Link to comment
Share on other sites

Kad si mjenjao ulje? Možda ti je nizak pritisak ulja.

prije 7,8tkm,nije mi jasno zašto pali skupa lampicu od ulja i temperature 

 

Link to comment
Share on other sites

Za početak provjeri konektore na indikatoru pritiska ulja i senzoru temperature vode.Probaj odspojiti aku.na par minuta zbog "mušićave"elektronike.

Makar i ja sumljam na neispravan indikator pritiska ulja.

Link to comment
Share on other sites

Kod meštra spojen na dijagnostiku nema greške,meho gleda neke senzore sve u redu,alternator ispravan,prominija ulje i filter preventivno iako nišan još triba sve u što se može vidit je OK,naravno lampice još gore i gase se kad dan gas ,a ništa sad ga vodim u električara jer me te lampice koje gore nerviraju dobrodošla je svaka sugestija 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo da javim sta je bilo ,indikator pritiska ulja je bio neispravan,a jedan stari meštar za renole mi je reka da kad je on neispravan da pali i lampicu temp.iako ja u tome nevidim logiku ,ali najbitnije je da se više lampice ulja i temperatura. ne svijetle 

Link to comment
Share on other sites

Kad kažeš indikator pritiska ulja misliš li na senzor tlaka ulja na motoru ili pokazivač na tabli?

Tek sad vidim temu. Inače taj senzor se može izvaditi van i umjesto njega spojiti manometar koji mjeri tlak ulja. Na leru bi trebao biti oko 1bar kad je motor skroz ugrijan odnosno kad je temperatura ulja 80-90 stupnjeva.

Link to comment
Share on other sites

Kad kažeš indikator pritiska ulja misliš li na senzor tlaka ulja na motoru ili pokazivač na tabli?

Tek sad vidim temu. Inače taj senzor se može izvaditi van i umjesto njega spojiti manometar koji mjeri tlak ulja. Na leru bi trebao biti oko 1bar kad je motor skroz ugrijan odnosno kad je temperatura ulja 80-90 stupnjeva.

na motoru 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.