Jump to content

Prevelik hod papučice kočnice i šištanje


marrky112

Recommended Posts

Reparirao sam zadnje čeljusti, stavio nove pločice i poravnao diskove na tokarskome...Odmah nakon prvog paljenja sam primjetio da mi pedala ima prevelik hod i čuje se zvuk kao da balon pušta u trenutku dok se papučica stišće, u leru čak lagano propada do kraja ako ju držim pritisnutu,prije ovo nisam primjetio...jel moguće da se nešto poremetilo prilikom odzračivanja...izvukao sam staro ulje iz posudice natočio novo i tako svaki put kad bi razina došla do pola dok mi novo ulje nije počelo izlaziti na odzračnim ventilima na zadnjim čeljustima..

Da nismo uništili glavni kočioni cilindar ili servo prilikom odzračivanja?

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

Ulje u kočnicama se mijenja tako da se u gornju posudu nadolijeva novo istovremeno dok se dolje na čeljustima ispušta staro. Kad dolje ispuštaš crijevo mora biti uroneno u kočiono ulje da ne povuče zrak u sustav. Gornja posuda ne smije ostati bez ulja. Ako zrak uđe u ABS pumpu vrlo ga je teško izvući van i može uzrokovati kvar pumpe.

Veliki hod pedale je zbog zraka u sustavu jer se zrak komprimira stiskanjem pedale umjesto da pomiće klip.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

sami radovi u jednini, a "unistili" u mnozini (vise radnika), nije bilo cd-a u autu pa  radio  nismo ni slusali, komunikacija je bila na nivou, ozrčivanje isto tako.

Link to comment
Share on other sites

Dobro pogriješio sam, zaslužan si za bar 78% obavljenog, ostatak je moje vrijeme utrošeno na namakanje diskova nitro razrijeđivačem [emoji12], kod tebe ćemo drugačije, još ćemo i ventilirajuće rupice nacrtati [emoji6]

Link to comment
Share on other sites

sami radovi u jednini, a "unistili" u mnozini (vise radnika), nije bilo cd-a u autu pa  radio  nismo ni slusali, komunikacija je bila na nivou, ozrčivanje isto tako.

ako radio nije svirao onda nema brige za ono sto sam mislio reci ;)
Link to comment
Share on other sites

Možda ti je povuklo zrak s donje strane ako ti crijevo za odzračivanje nije bilo uronjeno svo vrijeme u kočiono ulje? Možda ti je netko prodao krivo(tvoreno) kočiono ulje?

Link to comment
Share on other sites

ja nisam vidio jer sam bio unutar doticnog megya, ali mislim da crijevo nije bilo uronjeno u ulje tj posudu sa uljem ali isti smo sistem radili i nedavno na jednom autu i tamo je bilo sve ok (ozracivanje), e sad opet dok smo sipali ulje u posudu odjednom je iz posude izaslo par balončića zraka u intervalu svakih 2-3 sek po balončić, e sad odkud taj zrak u posudici neznam, uglavnom spricom sam sipao ulje iz viseg polozaja posude, znaci nisam uronio spricu u posudu pa da bi rekp da je to razlog balončića..

Link to comment
Share on other sites

Prilikom odzracivanja niste dovoljno brzo zavrnuli vijak za odzracivanje, pa je nakon istjecanja ulja usao zrak nekad prilikom vracanja klipa, ili u glavnom kocionom ili na klijestima. Da bi se to onemogucilo, crijevo se uroni u ulje, npr. ono ulje koje si iscrpao iz posude na glavnom kocionom. Jedino sto se jos moglo desiti je da si prilikom reparacije klijesta zamijenio lijeva za desna, pa ti se vijak za odzracivanje nasao u pogresnom polozaju, sto znaci da nije na poziciji u kojoj zrak moze izaci iz sistema, zbog nizeg polozaja.

 

Naravno, ovo sve vazi ako kocnica propada i nakon 40-50 kocenja. Prvih 40-50 kocenja nakon zamjene plocica i ravnanja diskova nece biti isti osjecaj kao prije.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Vijci za odzračivanje su konstantno bili pod zanemarivim tlakom ulja, tako što sam iz šprice od 100 ml izvukao klip na nastavak za injekcije navukao prozirno crijevo komad od cca 15 cm koji sam nabio na odzračni vijak držao crijevo i špricu, koja je služila kao menzura iznad razine vijka, ulje iz kočionih je odmah zamjenjivalo zrak i lijepo su se vidjeli balončići dok ih je bilo, te postupna promjena sa starog na novo ulje osobno mi je ovo bolje nego umakanje u staro ulje sa kanticom, a osim toga teško se možeš zaboravit pa izvuć sve ulje iz posude(istu špricu smo koristili za dotakanje ulja u posudu), kolega je bio poslušan i bili smo dobro sinkronizirani[emoji6], kliješta imaju tvorničku oznaku lijeva imaju kružić desna ne, a i ja osobno sam ih dodatno označio.

 

Balončići koje kolega spominje su izašli jednom prilikom kad smo prepunili posudu, vjerojatno ostali zarobljeni između prve i druge komore u posudici, bilo ih je dva ili tri... Ulje je elf frelub 650 nova ambalaža od 1 l dakle nije starije od 2 godine, kupljeno kod anđelka, pod led svjetlom je lagano fluorescentne zelene za razliku od staroga.

 

Moguće da se stvar popravlja jer je već danas malo drugačiji osjećaj na kočnici, ali pratimo do daljnjega..

@direstraits koja je procedura ako se eventualno pokaže da mi je zrak dospio u abs/esp blok, to se može riješiti samo kod nekoga sa clipom i tlačnim sustavom za odzračivanje ili ?

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vidjet ćemo kod tebe sutra, kod mene je kočiona svake dvije godine mjenjana i opet se vidilia razlika nova i stara...

Link to comment
Share on other sites

Vidjet ćemo kod tebe sutra, kod mene je kočiona svake dvije godine mjenjana i opet se vidilia razlika nova i stara...

Je li se popravila situacija s kočionim sistemom? 

Link to comment
Share on other sites

Vidjet ćemo kod tebe sutra, kod mene je kočiona svake dvije godine mjenjana i opet se vidilia razlika nova i stara...

Da nisi možda stavio crvenu (DOT5)?

Link to comment
Share on other sites

evo ljudi i kod mene danas radili...isti ku**ic...ko i kod marrky112 ....stavili smo ulje ate dot4...znaci kocnica lagano ide do pola....kod njega sam ja bio asistent..a kod mene on...a sta smo asistirali to se nezna ali zakljucno sa danasnjim danom da nest nije dobro..

znaci na 1/4 kocnica nista ne hvata...

2/4 tek hvata i lagano propada....do 4/4..

Link to comment
Share on other sites

Ma daj, pa ne propadaju do kraja... Malo si pretjerao sa ovim četvrtinama i polovinama... Možda smo i previše subjektivni ali dojam kod obojice je da je hod povećan, odokativnom metodom prije je lovio na otprilike na 1/5 ,a sad na 2/5...sila kojom se mora stisnuti papučica je ista za isti efekat kočenja bar kod mene, jer moje su već gotovo legle, prvih par dana je bio šugav osjećaj na papučici ali tako je bilo i kad sam stavio nove diskove i pločice naprijed prije 3 g. ... Moguće je da imamo povećan hod zbog reparacije čeljusti jer gumice možda previše vrate klip nakon kočenja i otud povećani hod....

Link to comment
Share on other sites

nemoze bit da stisnes kocnicu nekih 2-3cm a da nista ne hvata....

Link to comment
Share on other sites

sta sa diskovima koji su na min 7 mm dal bacit ili tokarit na 6 mm?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

evo da napišem u čemu je problem bio i kod kolege i kod mene...budući da smo obojica reparirali čeljusti...ostalo je zraka u samim čeljustima koji normalim odzračivanjem na pipac nije izašao van...čeljusti smo ponovo skinuli sa nosača,blokirali klip,podigli ih u zrak tako da pipac dođe u najvišu točku, i tako ih odzračili...izašlo je 2-3 mjehurića zraka iz svake čeljusti...
kod meg 2 inače pipac nije baš na najvišoj točki nego je malo smaknut u stranu...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.