Jump to content

Laguna III - sitne pizdarije


hero_321

Recommended Posts

Zašto ne podnosim Opel? Da nema Forda bio bi najgori auto na svetu.

Link to comment
Share on other sites

Ok, možemo se zaj... na račun bilo koje marke... zabavno je! ;)

Ja sam eto, nakon 10 godina i 270 000 km Opel Vectre 2006. (benzin + plin) uletio u Lagunu III - vjerojatno s prevelikim očekivanjima. Jedino s čime sam se svjesno pomirio je to da mi je auto ružan, vjerojatno najružniji u klasi i da ga neću moći zavrtiti kad zatreba kao što sam mogao Vectru. Puno sam vagao, čitao i odlučio da Laguna pruža najviše za novce. Virujem da nisam falio iako sam očekiva neki skok na bolje nakon Vectre, to se nije dogodilo. To se sve ubraja u "sitne pizdarije" (da ostanemo u temi), ali npr. Vectra ni nakon 270 000 nije imala niti jednog cvrčka, dok laguna još pod garancijom piva sve u 16.... Sva oprema u Vectri je radila ko i prvi dan bez intervencija i nadam se da će se to ponoviti i u Laguni. Mjenjač je dosta grub, ali vidio sam i gore kod Renaulta.  Dok vozim pristojno laguna je baš ugodan auto, ali malo jači gas i zavoji i više se ne osjećam tako dobro. Tu je stara Vectra bila puno bolja. Nadam se samo da će Laguna bit pouzdanija od Vectre, koju sam osakatio plinom uz kojeg vežem nekoliko kvarova koji su me dosta koštali, iako s obzirom na kilometražu i nije tako strašno. Sve u svemu, ako ste imuni na cvrčke i ako zaboravite dinamičnu vožnju kao što sam ja (ipak sam s troje dječurlije obiteljski čovik) Laguna s 1.5dci motorom je sasvim dobar i  štedljiv obiteljski auto . ;)

 

Link to comment
Share on other sites

E Jure ti nikako da shvatiš da je na ovom forumu Laguna 3 najkvalitetniji Renault u povijesti. Kažu pojedini forumaši da je jedini problem Lagune 3 Laguna 2, i da je jedina dodirna točka između Lagune 2 i Lagune 3 graničnici vrata. Ja se naravno ne slažem s tim, ali ako kažu forumaši onda je to istina. Da je Laguna 3 kvalitetnija od Lagune 2 to je točno, ali u usporedbi s konkurencijom je loše. 

Link to comment
Share on other sites

TUV Report - rabljeni auti 4-5 godina starosti

Laguna 2 - najgori auto da nije Karnivala, 21,9% fault rate: http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2010-4-5/543

Laguna 3 - prosječna, u sredini tablice, 10,1% fault rate: http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2017-4-5/578

 

Link to comment
Share on other sites

Sve u redu, ali da je ruzna da to boli je neosporno, naročito phase 1. Onako usput, i sa 14 godina na leđima bi se s njom uputio bilo gdje bez ikakvog straha da će me ostaviti na cesti.

Link to comment
Share on other sites

Dvojka ruzna? Meni ljepša od trojke

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trojka je ružna da boli glava, a naročito phase 1. Kome je palo na pamet onako je dizajnirati.

Link to comment
Share on other sites

Malo su je popravili s drugim faceliftom.

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam do sada primjetio da je L3ph1 ružna dok niste pisali.

Sad sam tek shvatio da je fakat ružna, pogotovo limuzinska verzija [emoji23] [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Ljepota je u oku promatrača.

L3 limuzina u bijeloj boji = savršenstvo.

L3 coupe - perfektna.

L3 karavan - ljepša od većine karavana iz tog razdoblja.

Link to comment
Share on other sites

Kažu da se o ukusima ne raspravlja, ali isto tako kažu i da netko nema ukusa.

Laguna 3 je daleko od dizajnerskog savršenstva u bilo kojoj boji, dosta daleko.

Link to comment
Share on other sites

Meni limuzina nikako ne sjedao, coupe je solidan al karavanka je odlicna narocito moja :)

Ne kuzim ove kojima je auto ruzan al ga voze, to ko da ti vlastita zena nije privlacna al eto tu je pa ko ga j**e

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da sam kupovao auto za svoj gušt nikako ne bi bio L3 i to moćni 1,5 diesel s "bijesnih" 110ks, ali kupovao sam auto za obitelj i triba mi je dovoljno prostran, pouzdan i štedljiv auto s ne preko 100 000 km koji ću dugo voziti, a za novce koje sam imao Laguna mi je bila najlogičniji izbor. Rado bih se vozikao npr. u nekoj 159-ki ili Hondi Accord s puno konjića, ali ne želim za isluženi auto s 250 000km dat zadnje pare samo da bih se smješako dok se vozim, ali i strepio od mogućih kvarova!

I dalje mislim da nisam pogriješio. L3 je dobar auto i baš ono što mi triba, ali neću sebi mazat oči i lagat da je lip. Nije... bez obzira što je facelift. Čak mi je L2 facelift lipša. Laguna Coupe je opet sasvim druga priča.

Link to comment
Share on other sites

Alfa 159 sportwagon, e to je lijep auto. Nitko ne spori da je Lag 3 dobar auto za te novce, ali da je tako dobra o lijepa nije.

Link to comment
Share on other sites

Mene najviše kod L3 smeta što kao imaju karavan izvedbu koja u biti nije karavan.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je L3 ružnjikava sprijeda pod određenim kutevima (recimo direktno sprijeda), dok mi opet izgleda i dobro pod malo drukčijim kutem. Stražnji kraj kod karavana mi izgleda čak i lijepo, ne kao Meganeov, ali nemam primjedbi. Bočna linija mi se sviđa.

Ali limuzina mi nije sjela nikad. :)

Naravno, coupe verzija je sasvim druga priča, to je već vrlo lijepa pojava.

 

Mene osobno je oduševila unutrašnjost, posebno recimo u ovoj koju vozim sa svijetlo-tamnom kombinacijom plastika i kožom. Kako puno boravim u automobilu, onda mi je važno da mi se sviđa iznutra. Eto pa nek sad netko povuče paralelu sa ženom :D:D

 

Link to comment
Share on other sites

kod L3 ružna su mi prednja svjetla, pogotovu phase 1. To su izgleda uvidjeli i dizajneri jer je u drugom faceliftu dodana ''lajsna'' u farove koja ih sada čini daleko ljepšima. 

Sve drugo mi je ok, čak bi prije uzeo limuzinu jer nisam ljubitelj karavana.

Osim, megane 3 gdje je zadnji kraj kod karavan daleko ljepši nego kod limuzine. Opet stvar u svjetlima, tj. štop lampama koje su odlične kod karavana dok je kod limuzine samo da popune rupu

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ja skužim da je ružna ili lijepa tek kad izađem. Dok vozim ne primijetim. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Dok si unutra pjevaš: i zanesen tom ljepotom.

Kad izađeš van onda te sram [emoji23] [emoji23]

Šala, kolege!

Kad si kupim L3 bit će mi najljepši od svih, a kome se ne sviđa ne mora gledati.

Link to comment
Share on other sites

Kad te počinje tangirati dizajn auta, u kojem životnom razdoblju? :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Najbolji detalj u mojoj Laguni je average 4,9 L/100km kad sam se neki dan vratio iz Plitvica... :D Za guštanje u vožnji imam Punto2 sa 60ks...:goni:

Link to comment
Share on other sites

Kad te počinje tangirati dizajn auta, u kojem životnom razdoblju? [emoji4]

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Do sad mi je uvijek dizajn bio bitan, vjerojatno će tako i ostati.

A moguće je da počne tangirati kad stekneš mogućnost izbora.

Ako aludiraš na krizu srednjih godina, ili me blago udara ili još nije počelo [emoji23]

A kad će, ne zna se?

Link to comment
Share on other sites

Ne, nisam mislio na krizu srednjih godina. Mogućnost izbora imam, ali onako - dizajn mi nije u top 5 kriterija kada gledam auto. U biti, dobro si me pročitao. ženi se svidjela Laguna upravo zbog dizajna pa osobno nisam imao mogućnost izbora. Ali sljedeći put ja biram!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Ja sam gledao 159 2,4 jtdm full oprema karavan I odlucio se za lagunu. Alfa je zaista looker ali vjerujte mi na rijec da mi je laguna puno kompletniji auto.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prijatelj ima 159- 2.4JTD, sportwagon, oprema Ti + doplate. Meni auto bombon. Oprema odlična, zvuk malo brundav, ide kako treba za 210 ks. Prvi je vlasnik i zbog kratkih vožnji na 78.000km morao je DPF izvaditi i EGR zablokirati. Uglavnom oku ugodan komad lima.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.