Jump to content

GMT senzor


logan

Recommended Posts

Svi koji su bili u Biogradu će sigurno dugo pamatiti moje nebrojene pokušaje da startam motor Logana. Događalo mi se to već par puta da ne upali od prve ali nikad tako dramatično. Sumnjana senzor gornje mrtve točke postoji od kad mi se prviput dogodilo da neće da neće upaliti "na prvi zub" ali sam nekoliko puta odustajao od pokušaja skidanja senzora jer je kod Logana pristup njemu gotovo nemoguć zbog brojnih cijevi, sajli, kabela...

GMT_senzor.thumb.jpg.3003aaaa4b6315bd311

Nakon Biograda svako pokretanje Logana je bilo praćeno s barem dvadestak pokušaja verglanja i onda sam čvrsto odlučio da moram skinuti GMT senzor. Ni sam ne znam kako sam svoje šape uspio zavući između cijevi i kabela i odviti dva vijka koji ga drže. Na moje iznenađenje senzor uopće nije izgledao prljav. Na megnetnom vrhu nije bilo naslaga metalnih čestica kakve sam nekad imao na senzoru od R5. Odvojio sam i konektor koji ima brtvu protiv prodora vlage i prašine i on je izgldao OK. Za svaki slučaj sam konektor posprejao WD-om i sve vratio na mjesto. Za divno čudo Logan sad opet pali "ko mina" . Koliko je rješenje dugotrajno i u čemu je bio problem sada nisam baš siguran...

 

GMT_senzor_1.thumb.jpg.93d4509ec16bbfc4e

Link to comment
Share on other sites

S tim senzorom imaš dva problema. Prvi je što se metalna čađa sa kuplunga nakuplja na njemu i poremeti mu magnetni tok, a drugi je upravo taj konektor koji ne dihta baš najbolje nakon nekog vremena. Kroz senzor prolaze vrlo male struje i kad se u konektoru nađe vlage onda ne očitava dobro.

Problem s vlagom u konektoru primjetiš tako da auto nemirno radi na hladno, ali kad ga ugasiš nakon par minuta i ponovno upališ za recimo pola sata sve bude ok jer topli motor ispari vlagu iz konektora.

Svoj problem sam riješio Kontakt 61 sprejem iz Chipoteke iako bi bolji bio Kontakt 2000, ali njega nema u HR. Nakon toga sam konektor zamotao u vulkanizirajuću traku da vlaga više ne ulazi. Može se koristiti i dielektrična mast, ali osobno nisam htio zbog vrlo malih struja.

Link to comment
Share on other sites

Imam negdje kontakt sprej ali mi nije bio pri ruci pa sam koristio WD kojeg uvijek imam u autu.

Link to comment
Share on other sites

Lakše je bilo vratiti ga nego skinut. Prvo sam razradio taktiku kako i s čime pristupiti onimm vijcima. Kad sam ih uspio skinuti, montaža obrnutim redosljedom je bila lakši dio posla.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.