Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

The Sava Eskimo S3 Plus is a Touring Winter tyre designed to be fitted to Passenger Cars. Below is data from 4tyre reviews averaging 81% over 13,000 miles driven. 
 


tSava-Eskimo-S3-Plus.jpg

 
Dry Grip
83%

 
Wet Grip
80%

 
Road Feedback
70%

 
Progressiveness
78%

 
Wear
88%

 
Comfort
83%

 
Buy again
90%
Link to comment
Share on other sites

Pa za one kojima proklizava neka si kupe bolju gumu. Sigurno neproklizava pri normalnoj voznji, a ako se ganjas proklize i moja. Iskreno nisam vozio na Savi, ali sve koje znam su rekli da, ako Sava ima neku dobru gumu onda je to zimska.

 

nebi hvala, pa da propustim svu zabavu :)

ove godine idu nove save gore, samo ovaj puta 175/65 14", tako da cu uskoro napisat dojmove

Link to comment
Share on other sites

možda je taj auto prelagan na pogonskoj osovini, da ima esp kočio bi ga esp tj asr. koji je dot tih guma? 

neki auti sa 100 ks ne proklizavaju nit kad ima nabiješ gas do poda i pustiš naglo kuplung,a neki sa 50 ks trgaju u 1, 2, i 3. brzini

neki auti vrte kotače po autoputu na 150, pa nije do guma

Ok, ovo bi razumio da auto ima 80 Kw i da još uz to nije Golf 2 1.6 d. Gume su bile stare 6 mjeseci. Sava je jednostavno užasna po kiši i ljetna i zimska. Imam auto od 110 kW i Goodyear Egp 205 55 R16 i nema proklizavanja u drugoj. Kad isključim esp mogu zavrtiti kotače u prazno (provjereno).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Tko hoce nek si kupi Savu, ja sam je probao na Stilu i nikad je necu staviti na auto. Samo molim da oni koji je imaju vize na vecem razmaku od mene po kisi :)

Link to comment
Share on other sites

Uzeo sam za Lagunu Nokian. Videcemo kakva ce biti, na svim testovima je u vrhu, a usteda je oko 20 evra po gumi u odnosu na one sa kojima se takmici za sam vrh.

Link to comment
Share on other sites

Pa za one kojima proklizava neka si kupe bolju gumu. Sigurno neproklizava pri normalnoj voznji, a ako se ganjas proklize i moja. Iskreno nisam vozio na Savi, ali sve koje znam su rekli da, ako Sava ima neku dobru gumu onda je to zimska.

 

Jebenu ekipu poznaješ.

Link to comment
Share on other sites

Ajde da vidimo to proklizavanje. Evo ja imama na kosilici svojoj savu i odemo na pice negdje kada padne u osijeku i idemo vidjeti to proklizavanje u drugoj. Jel moze?

Link to comment
Share on other sites

Svoj komentar sam napisao jer ljudi koji rade svaki dan s auto gumama valjda znaju što valja bolje od 99% nas ovdje. Kad te takvi ljudi koje osobno poznaješ doslovno mole da ne montiraš Savu na svoj auto, to valjda nešto govori.

 

Da li sam mogao proći bolje nego sa Goodyearom? Možda jesam. Da li sam pogriješio s Goodyearom? Sigurno nisam. Pogotovo na mom autu gdje je razlika u cijeni konkretno između Eskimo S3 i UG8 bila 10-12€ po komadu. Za tu razliku u periodu 4-5 godina mi ne pada na pamet imati glavu u torbi i razmišljati hoće li će krenuti s mjesta na klizavoj uzbrdici ili će šlajfati u mjestu (podvožnjak Oranice-Vrapće npr.) odnosno hoće li stati kad nagazim kočnicu ili ću se stopiti s autom ispred sebe.

Link to comment
Share on other sites

ovo mi je zanimljiv test jer je jedan od rijetkih sa konkretnim rezultatima puta kocenja

 

http://www.oryx-grupa.hr/magazin/testovi/test-zimskih-guma-sest-velikih-proizvodjaca-pneumatika-pred-snjeznim-izazovom/

 

 

 

Kočenje na mokroj podlozi pri brzini 80 km/h do potpunog zaustavljanja s tri prolaza i prosjekom kao konačnim rezultatom. Sve su gume prije kočenja vožene i zagrijavane prije samog testa. Sve gume su na toj brzini ostvarile rezultat između 19,4 i 26,4 metra, pri čemu je najkraći zaustavni put ostvario ContiWinterContact (19,40 m), drugo mjesto imao je Michelin Alpin A4 (20,27 m), na trećoj poziciji bio je Dunlop SP WR (21,50 m). Četvrti rezultat ostvarila je Sava Eskimo S3+ (22,95 m), potom se plasirao Goodyear UG 8 (24,04 m) te na kraju Bridgestone Blizzak (26,4 m). Sva su kočenja i izmjereni rezultati unutar referentnih vrijednosti za tu brzinu i podlogu, ali Goodyear i Bridgestone možda su mrvicu preblizu granici. Na podlozi koja simulira ugaženi snijeg vozili smo 50 km/h i kočili do zaustavljanja. Najbolji rezultat ostvario je Goodyearov UltraGrip 8 (21,76 m), drugi je bio Continental (21,85 m), treća Sava (22,25 m), četvrti Bridgestone (22,56 m), peti Dunlop (22,63 m) i potom Michelin (22,68 m). No, tu su gume pokazale svoju punu funkciju jer je razlika između “najbolje” i “najlošije” nepuni metar.

 

Link to comment
Share on other sites

ovo mi je zanimljiv test jer je jedan od rijetkih sa konkretnim rezultatima puta kocenja

 

http://www.oryx-grupa.hr/magazin/testovi/test-zimskih-guma-sest-velikih-proizvodjaca-pneumatika-pred-snjeznim-izazovom/

Sava Eskimo S3+ je loša na kiši (osobno iskustvo), kao i između ostalog skoro svaka Sava(ljetna i zimska). Ponašanje u kišnim uvjetima je uvijek bio problem Sava guma.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sava Eskimo S3+ je loša na kiši (osobno iskustvo), kao i između ostalog skoro svaka Sava(ljetna i zimska). Ponašanje u kišnim uvjetima je uvijek bio problem Sava guma.

 

 

Dali ti vozis na tim gumama nekakve utrke po Grobniku u kisnim uvjetima pa te hebe 0.5 sec losiji prolazni rezultat...ja zbilja ne razumijem cime se vi opterecujete...Sava losa po kisi LOL...u kojem smislu je losa ako se ja vozim po propisima i povremeno 130 Km/h po autocesti, sto cu ja to lose dozivjeti sa Savom u navedenim uvjetima u odnosu na neku drugu gumu...naglasak je na normalnu voznju.

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da nećeš nikad saznati (npr. naglo/hitno kočenje na mokrome ili izbjegavanje djeteta/vozila), a ušteda od valjda 400kn za sve četiri gume. I to još gume koje ionako traju nekoliko sezona pošto su zimske i ne vozimo se na njima toliko kao na ljetnim.

Link to comment
Share on other sites

Ako vozis prebrzo nijedna nije dovoljno dobra, a kod normalnih brzina na mokrom Renault mi se ukopava doslovno kako na ljetnim Michelinkama tako i na zimskim Savama...sto se ustede tice razlika u cijeni naspram Michelinki u trenutku kada sam ja kupovao bila je oko 300 kn po komadu za Renault i oko 200 kn po komadu za Citroen (drugi auto) pa pomnozi sa 4 za oba auta i onda jos x2.

 

Za ljetne sam na oba auta uzeo Michelinke pa onda u racunicu jos ubaci i 8 komada ljetnih guma pa vidi kolika je to razlika u cijeni da sam npr uzeo u svim kombinacijama Michelinke ili samo Save.

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Dali ti vozis na tim gumama nekakve utrke po Grobniku u kisnim uvjetima pa te hebe 0.5 sec losiji prolazni rezultat...ja zbilja ne razumijem cime se vi opterecujete...Sava losa po kisi LOL...u kojem smislu je losa ako se ja vozim po propisima i povremeno 130 Km/h po autocesti, sto cu ja to lose dozivjeti sa Savom u navedenim uvjetima u odnosu na neku drugu gumu...naglasak je na normalnu voznju.

A tko to molim te vozi po propisima? Da voziš po propisima po D1 trebalo bi ti 8 sati da dođeš od Zagreba do Splita. Nitko ne spominje utrke i Grobnik. Guma je loša na kiši ako proklizava u drugoj na hebenom Golfu 1.6 d koji ne može maknuti s mjesta.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

A tko to molim te vozi po propisima? Da voziš po propisima po D1 trebalo bi ti 8 sati da dođeš od Zagreba do Splita. Nitko ne spominje utrke i Grobnik.

 

 

Ja vozim po propisima u koju uracunam jos i toleranciju sto znaci gotovo 150 Km/h po Dalmatini i dodjem znatno prije nego za 8 sati, a ti umjesto da kupis Save stedis vozeci po D1 za Michelinke ili sta vec. :D

Link to comment
Share on other sites

Ja ne znam kako da određenim ljudima objasnim da "guma glavu čuva". Recimo kako Duli objasniti da će se gotovo sigurno nekada naći u situaciji gdje će razlika u kočenju na mokroj cesti od 1 m biti presudna.

Link to comment
Share on other sites

Ja vozim po propisima u koju uracunam jos i toleranciju sto znaci gotovo 150 Km/h po Dalmatini i dodjem znatno prije nego za 8 sati, a ti umjesto da kupis Save stedis vozeci po D1 za Michelinke ili sta vec. :D

Ne mudruj. Znači, ti se gotovo uvijek voziš po autocesti? Jesi li ikada u životu bio u situaciji da moraš naglo kočiti na mokroj podlozi? Znaš li da ti razlika od samo 1m u zaustavnom putu može spasiti život. Ne piši gluposti, guma je jedan od najbitnijih (ako ne i najbitniji) faktora u sigurnosti vožnje.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

ja samo lijepo kažem da nemojte suditi gume po jednom autu po jednoj dimenziji.

nije sve u gumama, ima puno toga ovisno i o autu.

Link to comment
Share on other sites

Od sve ekipe koju znam, a da su vozili ili sada voze neke druge zimske premium gume, a da su imali ili imaju Savu (izuzev HP - za njih sam čuo pozitivnije stvari) - kažu da su smeće po mokrom/slinavom zimi.

 

Naravno da ekipa koja nije nikad probala bolje u istim/sličnim uvjetima (makar na istom autu i u istoj dimenziji) ni ne zna za bolje pa sad brije da su Save hebene.

 

Ja osobno sam Savu samo vozio na Vespi 180 Supersport iz '67 zato jer su imale white walls. :D

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Bitno da je čovjek kupio Senic-a od 120 kW, da se vozi po propisima i da koristi Savu Eskimo S3. Znači na gumi se štedi, a na gorivu i kilovatima ne i onda dijeli meni savjete o sigurnoj vožnji.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Zar je sramota voziti po propisima?

150 Km/h nije mala brzina i u ovoj maloj zemlji tom brzinom dodjes brzo bilo kuda da ides i da vozim se iskljucivo po auto cestama ako ih ima tamo gdje idem, a kupnja Savi nije nimalo losa odluka jer su dovoljno dobre u svim uvjetima ako nisi divljak na cesti.

Sta ti znaci komentar kupio Scenica od 120 Kw...zar bi s njim trebao divljati ako ima toliko snage...ja to gledam drugacije, recimo na auto cesti kada sa takvim motorom vozis 150 Km/h, vozis bez ikakvog napora za motor sto se za 1.6 16V ili manje bas i ne moze reci.

Ostatak (veci dio) godine sam na Michelin Primacy tako da mi ne mozes prigovarati da stedim na gumama, ali se isto tako i ne razbacujem novcima posto imam dva auta, a Sava Eskimo S3+ je sasvim dobra guma...radim dnevno 100 Km i dovoljno sam kompetentan da mogu tu gumu ciste savjesti preporuciti.

Link to comment
Share on other sites

Imam i ja 2 auta ako si primjetio. Također, ne razbacujem se novcima, zato i kupujem gume od kojih naviše dobijam za najmanje novaca. Na laguni uopće nemam zimske gume isključivo zato što mi se ne daje 4000 kn za gume + čelične felge (ljetne su Goodyear Efficient Grip Performance). Za Yaris-a imam čelične + alu, na čeličnim felgama su zimske (Dunlop Winter response 2) dok su na aluminijskim Bridgestone Turanza ER300. Te Dunlopice su tada kad sam ih kupio definitivno bile "best buy", a na kiši su stvarno genijalne (za razliku od Save na Golf-u 2 od starog 175 70 R13). Čim se ukaže prilika (proljeće) na Yarisa idu Goodyear EGP, jer je to definitivno najbolja ljetna guma koju sam do sada imao na laguni (prije su na njoj bile Pirelli P7 Cinturato koja je odlična guma, ali je EFG bolji). Što se tiče "auta od 120 kW" namjera mi je bila pokazati da si kupio auto koji puno troši (pa i s ugrađenim plinom) i tu ne štediš na gorivu, a sad štediš na zimskim gumama.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.