Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Ali zanima me po cemu to ocjenjujes? Jel kocenje, drzanje pravca, skretanje? Kaj ti nije valjalo i zasto nije za Clio? 

Ja sam imao na Meg 2 Dunlop WS3D i bila je odlicna na snijegu, sad TS850 na Meg 3 jos bolja u svim uvjetima pa me samo zanima.. 

Link to comment
Share on other sites

U uvijetima kise i suhoga je bika ok, no kocenje i kretanje na snijegu sam imao malo poteskoca u odnosu na 3D. Snjeg iako ga ne bude previse je meni jako bitna stavka. Sjecam se da je Dunlop cuda radio prvu sezonu, ja sam ostao zapanjen. Nokian mi tu nije bas bio respektabilan. Dobar bih dao ocijenu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

na ove tri sam suzio izbor gledao sam po potrošnji i držanju na mokroj cesti a i cijenovni razred mi je prihvatljiv totalni laik sam za ovo

205/50 R17 EFFI. GRIP 89V
205/50 R17 BLURESPONSE 89V
205/50 R17 EFFI. GRIP PERF 89V

vulkanizer kaže da su sve tu negdje a preporučio bi dunlop

ima u hr ZG gume po povoljnijim cijenama?

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Nista od toga, uzmi kao prvo 225/45/17, ide ti na felgu najnormalnije (ja sam stavio proljetos) , bolje izgleda a dosta je jeftinija!

Uniroyal Rainsport 3 preporuka ogromna!

Link to comment
Share on other sites

1. moram u knjižicu upisati novu dimenziju (a već sam zimske upisao)

2. i ove su već preširoke za težinu auta (osjetim na vodi bitno veći aquaplaning i usporavanje kad uletim u vodu nego sa 195 gumama neznam kako bi to izgledalo sa 225)

3 guma je u višem razredu po potrošnji i buci

4 za cijenu si u pravu cca 10-15€ po gumi nije baš malo

Link to comment
Share on other sites

1. Zasto nisi upisao sve dimenzije kad si vec upisivao 16 cola?

2. Uniroyal su specijalno kisne gume, U odnosu na CSC5 u 205/50/17 koje sam prije imao, Uniroyal ide kao po tracnicama po najgorem potopu, iako su 225!

3. To kaj je u visem razredu je pozitivno jer bolje drzi od tih wannabe eko guma koje si naveo.

4. Da

5. Ima jos nekoliko forumasa Uniroyal i to bas u toj 225 dimenziji na Meganeu pa si procitaj malo u temi o gumama i na tyrereviews.co.uk :)

Link to comment
Share on other sites

na ove tri sam suzio izbor gledao sam po potrošnji i držanju na mokroj cesti a i cijenovni razred mi je prihvatljiv totalni laik sam za ovo

205/50 R17 EFFI. GRIP 89V
205/50 R17 BLURESPONSE 89V
205/50 R17 EFFI. GRIP PERF 89V

vulkanizer kaže da su sve tu negdje a preporučio bi dunlop

ima u hr ZG gume po povoljnijim cijenama?

sve ove gume koje si naveo, upitno je njihovo ponašanje po mokrom, pogotovo u 2. sezoni i dalje. čini mi se da te akvaplnaning dobro negdje zahvatio kad ga se toliko bojiš, svi hvale taj uniroyal, mislim da ti je Max dao najbolji mogući savjet.

Link to comment
Share on other sites

vozim na dunlop bluresponse na drugom autu i imam zasad samo rijeci pohvale, a po kisi je stabilnija osjecajem nego po suvom kad je tail happy na fwd autu. idi na dunlop, bez previse razmisljanja... 

Link to comment
Share on other sites

Slazem se i ja za vecu dimenziju. I sam cu staviti na proljece 225/45. Ja imam iste sumnje u Uniroyal koji mi je jedna od opcija. Govorim o ponasanju u 2,3 pa i 4. sezoni s obzirom da radim ispod 10tkm godisnje na ljetnim i bitno mi je da je guma dobra cijelo vrijeme. Nekako sam blizi csc5 ili dunlop bluresponse, makar mi vulkanizer preporucuje u toj dimenziji od dunlopa, sportmaxx rt

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

najbolje ništa ne pitati :-(

Max dali ti troši više sa tim širim gumama, kako se auto ponaša sa njima... stvarno sam malo skeptik staviti ipak dosta šire gume na lagani auto

srećom nisam imao loša iskustva sa aquaplaningom jer prilagodim uvijek vožnju, ali ono što vidim je da se bitno lošije ponašana na kiši nego sa meganom 2 sa 195 r15 ... moguće da je do same gume a ne do dimenzije (ja to pripisujem širini)

vožnja po kiši možda čini 20% ukupne vožnje dakle nije niti to najbitnije, ne divljam sa autom pa trebam neki dobar omjer potrošnje trošenja i držanja

Link to comment
Share on other sites

sve ove gume koje si naveo, upitno je njihovo ponašanje po mokrom, pogotovo u 2. sezoni i dalje. čini mi se da te akvaplnaning dobro negdje zahvatio kad ga se toliko bojiš, svi hvale taj uniroyal, mislim da ti je Max dao najbolji mogući savjet.

Daj mi molim te objasni zašto je upitno njihovo ponašanje na mokrome, živo me zanima.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se i ja za vecu dimenziju. I sam cu staviti na proljece 225/45. Ja imam iste sumnje u Uniroyal koji mi je jedna od opcija. Govorim o ponasanju u 2,3 pa i 4. sezoni s obzirom da radim ispod 10tkm godisnje na ljetnim i bitno mi je da je guma dobra cijelo vrijeme. Nekako sam blizi csc5 ili dunlop bluresponse, makar mi vulkanizer preporucuje u toj dimenziji od dunlopa, sportmaxx rt

Evo druga sezona s EFG i nikakvih problema s ponašanjem na kiši. Zbog čega se se uopće postavlja to pitanje? Mogu li ja postaviti jedno: kakvo je ponašanje rainsporta na suhome ispod 7stupnjeva celzijusa?

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam sad par dana ujutro na temp nizim od 7 i mogureci da je guma ista skroz ista. Valjda zato sto je dosta mekana sama po sebi. Ja radim na ljetnim gumama oko 15tkm godisnje i racunam da cu ih ionako mijenjati nakon 3 sezone najkasnije tako da me ne zanima kakve ce biti nakon toga, a do tad cemo vidjeti. 

Dunlop nema nikako takve performanse na kisi kao Uniroyal, a bome je meni i po suhom hladna daleko bolja od CSC5 koja je tek zagrijana davala najbolje. Zagrijane su ionako obje odlicne. 

Za potrosnju nafte nemam pojma, ne pratim bas razlike tako ali vjerojatno trosi nesto vise. 

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam sad par dana ujutro na temp nizim od 7 i mogureci da je guma ista skroz ista. Valjda zato sto je dosta mekana sama po sebi. Ja radim na ljetnim gumama oko 15tkm godisnje i racunam da cu ih ionako mijenjati nakon 3 sezone najkasnije tako da me ne zanima kakve ce biti nakon toga, a do tad cemo vidjeti. 

Dunlop nema nikako takve performanse na kisi kao Uniroyal, a bome je meni i po suhom hladna daleko bolja od CSC5 koja je tek zagrijana davala najbolje. Zagrijane su ionako obje odlicne. 

Za potrosnju nafte nemam pojma, ne pratim bas razlike tako ali vjerojatno trosi nesto vise. 

Meni je isto tako EFG odlična po kiši i ne razumijem zašto neki ljudi uporno postavljaju pitanje ponašanja spomenute gume na mokroj podlozi kad se zna da da je isto vrlo dobro, da ne napišem odlično. Izgleda da oni očito imaju više iskustva sa spomenutom gumom pa bi želio da ga podjele sa mnom.

Link to comment
Share on other sites

s3 ja gledam kao gumu koja drzi zrak i to su sve pohvale:D mmda dok nisam probao bolje stalno sam drljao zimi s3 i napravio bar 100tkm na njima, ono po cistom snijegu(kojeg ima 5dana godisnje) su odlicne, dok na onom bitnom bljuzgi ili mokrom vec nakon prve sezne postaju skoro pa ubitacne i ne dopustaju nikakvu opustenu voznju bez da nisi u grcu i pazis

Link to comment
Share on other sites

ja sam gledao samo goodyear, moj bed. al i dalje stoji za maxov savjet

Šta si ti gledao za goodyear? Ne trkeljaj gluposti. Kakva ti iskustva imaš s tom gumom daj mi odgovori molim te.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Evo druga sezona s EFG i nikakvih problema s ponašanjem na kiši. Zbog čega se se uopće postavlja to pitanje? Mogu li ja postaviti jedno: kakvo je ponašanje rainsporta na suhome ispod 7stupnjeva celzijusa?

Valjda smo se krivo shvatili. Ja nisam spominjao EFG nego sam sumnjičav u vezi rainsporta. Ne sumnjam da je guma odlična, ali me zanima da li takva ostaje i naredne sezone. Csc3 mi je držala isto do pred kraj života, kad su bile ubijene, a i tada su predvidljivo podupravljale u brzim prolascima zavoja, pa zato vise naginjem "razvikanijim" contiju i dunlopu. 

Link to comment
Share on other sites

Bit će malo deplasirano, ali... ima li tko eskimo s3+ namontirane? Jesu li stvarno tako loše kao što svi pričaju? Ja ih nemam niti ih planiram kupiti, ali zalutao sam na YT do ovog uratka, pa me zanima...

https://www.youtube.com/watch?v=tLpP8fNEZfI

imam ti ja s3 na corsi d. 15 cola. Treca sezonai gume su dobre. Uzmi u obzir da su po 419 kn komad za tebe 205 55 16 a michelin i conti skoro po 700.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Valjda smo se krivo shvatili. Ja nisam spominjao EFG nego sam sumnjičav u vezi rainsporta. Ne sumnjam da je guma odlična, ali me zanima da li takva ostaje i naredne sezone. Csc3 mi je držala isto do pred kraj života, kad su bile ubijene, a i tada su predvidljivo podupravljale u brzim prolascima zavoja, pa zato vise naginjem "razvikanijim" contiju i dunlopu. 

EFG je odlična guma i to ti mogu osobno potvrditi, za rainsport ne znam jer je nikad nisam imao. Ono što me živcira su ljudi poput uvaženog kolege koji nemaju nikakvog iskustva (da imaju ne bi pisali o upitnom ponašanju na kiši)s spomenutom gumom, a dijele savjete.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam s3 (neznam za bolje) pa ne mogu suditi kako se to ona ponaša lošije u odnosu na druge, vozim "normalno" lokalno autoput razni uvijeti i nisam bio u situaciji da kažem a u 3pm gumama. od 95 od kad vozim prvo sa starim ritmom pa clio  pa megane do 2008 sam vozio sa ljetnim gumama na kojima sam pazio da imam dobre ripne i nisam primjetio da mi nešto fale zimske gume. Sa ritmom (doduše teškim prvim krajem 1,9 dizel)) sam išao preko jelenja uredno svaka dva-tri tjedna cijelu godinu. sječam se da je snijeg znao strugati po podu koliko ga je bilo, u pravilu sam se vozio brže od ekipe jer sam uredno pretjecao (brzine su bile niske ali svejedno sam se brže vozio)

Očito ja vozim barem 40% sporije od ostale ekipe jer ja jednostavno ne primjećujem razliku neznam kako bi si to drugačije objasnio

 

Link to comment
Share on other sites

sarkazam je uvijek dobro došao

jedno pitanje možda za razmisliti ... kad ste prvi puta počeli koristiti zimske gume, ako ste mlađi kad su vaši roditelji počeli koristiti zimske gume samo na pogonskim kotačima a kad na sva 4 kotača.

Moje iskustvo da se zimska guma tek prije 10-15 g počela prakticirati na sva 4 kotača u većem postotoku, prije 20-25 g su samo lanci dolazili u obzir ili eventualno zimska guma na pogonskim kotačima.

dakle nije bilo abs esp i sve oslate elektronike, gume bile lošije itd itd .... a ljudi su se ipak vozili.

a sad ispada da ako nemaš gumu iz prve 3 u (najgorem slučaju jer naravno najbolja je uvijek prva na listi) na rang listi da je kao da se se voziš na felgama jer su sve ostale gume skroz neupotrebljive i opasne po glavu.

Koliko je to realno, a koliko samo dobar marketing!?!?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.